Dat heb je snel gedaan Kyara, 3 op 2 jaar tijd!quote:Op zondag 10 maart 2013 21:35 schreef Kyara het volgende:
Ik kreeg mijn 1e kind op mijn 32e en mijn 3e op mijn 33e.
Haha, echt wel.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:35 schreef Kleurdoos het volgende:
ja haha dat is ook een mooie ja, mijn vorige relatie eindigde en ik heb me altijd getroost met de gedachte dat hij toch geen kinderen wilde.
kwam ik bij hem op bezoek met mijn dochter, vertelde hij me achteraf dat hij, sinds hij mij met mijn dochter zag..graag kinderen wilde
suck it assface
Manlief heeft 2 kinderen uit een vorig huwelijk, de oudste (meisje) is 7, de jongste (jongen) 4. Maar diegene die het meeste naar het halfzusje of -broertje verlangt is de oudste.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Hier een leeftijdverschil van 5 jaar. En leuk voor de kinderen of niet, ik zelf vind het heerlijk hoor
Moet wel zeggen dat mijn oudste ook echt het niet kon hebben als ik alleen al keek naar andere kinderen.. Maar haar broertje is haar alles en echt geweldig die 2 samenquote:Op zondag 10 maart 2013 21:53 schreef bitterend het volgende:
Kyara knap dat M niet jaloers is! Ik was bij een vriendin 2 weken ofzo geleden, baby (al 3 maanden) kijken..toen ik hem pakte vond R het echt niks aan! ze trok aan mijn arm en week niet van mij zijde...
Gelukkig rammel ik nietmaar voor haar zou het denk ik echt niet leuk geweest als ik nu al zwanger zou zijn
Owwww <3quote:Op zondag 10 maart 2013 22:02 schreef RockabeIIa het volgende:
Dit herinnert me aan de eerste nacht met de jongste hier in huis. Hij begon te huilen 's nachts waarop de oudste (bijna 3 toen) uit bed sprong en naar hem heen liep terwijl hij heel bezorgd riep ' Hij huilt!'
Inmiddels wil ie wel een zusje, zijn broertje is em nl al ruim 2 jaar de baasquote:Op zondag 10 maart 2013 22:08 schreef Kyara het volgende:
Dat is ook wel een heel ergmoment, je kind als grote broer.... Zo schattig. En als hij zijn zusjes kusjes geeft dan smelt je helemaal
Dat idd!,quote:Op zondag 10 maart 2013 22:08 schreef Kyara het volgende:
Dat is ook wel een heel ergmoment, je kind als grote broer.... Zo schattig. En als hij zijn zusjes kusjes geeft dan smelt je helemaal
quote:Op zondag 10 maart 2013 19:32 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]het is een hele moeilijke beslissing. Er zijn genoeg gezinnen met weinig geld met meerder kinderen. Maar ik snap je heel goed.
Ik weet het misschien nog beter dan jij, ik las altijd vol meeleven je posts en was echt verbaasd soms, ik wist niet dat je je door een zwangerschap zo slecht kon voelen. Ik vond/vind je een held! Ik hoop echt heel erg voor je dat het deze keer meevalt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit je nu al in de ziektewet eigenlijk? Hoe reageerde je werkgever eigenlijk toen je aankondigde dat je weer zwanger was? Of begrijp ik je post verkeerd en had je geen werk meer?
Ik doe ook niet mee ( rammel ook niet )quote:Op zondag 10 maart 2013 21:40 schreef laziness het volgende:
Deze 2011 lichting doet ook niet mee hoor
quote:Op zondag 10 maart 2013 22:38 schreef NotTheSame het volgende:
Valreep 2011 lichting lurkt natuurlijk wel mee, vind het zo bijzonder om te lezen dat voor mij bekende namen voor een groter gezinnetje gaan!
Ik rammel wel maar ik zie het hier voorlopig niet meer gebeuren :'-(.
xxxx Jij stiekemerd!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:01 schreef frezan het volgende:
eskh gefeliciteerd met je zoon. Dat hij nu buiten je buik maar goed door mag groeien
Spark beterschap voor je nijn
gulara????? waar ben je?????????????
Thanks!quote:Op zondag 10 maart 2013 17:09 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ze leeft nogen t gaat goed met haar as far as I know.
Ach, ik vind obstipatie ergerquote:Op maandag 11 maart 2013 08:30 schreef happyme28 het volgende:
Wel een stuk minder. Ik hoop dat het overgaat in oud bloed en/of snel stopt.
Gelukkig ben ik niet de enige, maar ik herken het niet. Niet fijn als je de wc juist wilt vermijden.
Iedereen bedankt voor de lieve felicitaties! De laatste met ons kindje nog in de buik! Het was heel leuk om zo trots te kunnen zijn op mijn buik op m'n verjaardagquote:Op zondag 10 maart 2013 12:24 schreef L-E het volgende:
Oh, belle, gefeliciteerd met je verjaardag! Je laatste verjaardag met jullie kindje ín je buik.
Technisch gezien niet natuurlijkquote:Op maandag 11 maart 2013 10:31 schreef L-E het volgende:
Oh happy, wat rot, dat bloedverliesHopen dat het mee valt!
Ik rammel een eind weg hier. Een miljoen redenen (waarvan de meeste samenhangen met mijn fysieke gesteldheid) om níet aan een derde te beginnen, maar wat vind ik het fijn en bijzonder om een kindje bij me te dragen, en groot te brengen.Vind ons gezinsleven zó fijn, zo warm, echt heerlijk.
Eerst maar nummer twee afleveren, en daarna zien hoe we er dan in staan. Er is ook nog een Vriendje in beeld die daar iets over te zeggen heeft natuurlijk.
Ja, ik vind zulke verhalen ook lastig. Kan het me ook moeilijk voorstellen dat je zoiets GROOTS níet bespreekt.quote:Op maandag 11 maart 2013 11:03 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Technisch gezien niet natuurlijk
Huuu, die verhalen over vrouwen die dit soort dingen niet met hun partner bespreken... Een vriendin van me doet stiekem ovulatietesten zonder het haar partner te vertellen. Ze willen wel zwanger worden, maar zij wil het net iets liever dan hem. Dat vind ik al een lastige situatie
quote:SDM succes vanmiddag enne.. laat je vriendin ook even aan het woord he![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 maart 2013 11:09 schreef Gulara het volgende:
Hallo dames,
Even wat improvisatie-internet geregeld. De bevalling was heftig. Als iemand me dit vooraf al verteld had dan was ik zo bang geweest. Bijna 24 uur geduurd, ruim twee uur geperst, vacuüm, knip, 20 hechtingen!![]()
Voor de nieuwsgierige vk's hier. Ik heb de steriele waterinjecties genomen. Kreeg nog de vraag of ik mee wilde doen aan een onderzoek waarbij ik blind dus óf steriele óf saline injecties zou krijgen. Besloten om niet aan mee omdat ik jullie anders niet kon vertellen hoe het was. (Waar je aan denkt als je ligt te bevallen)
Ik ben m'n hele bevalling behoorlijk kalm en rustig geweest, maar tijdens de injecties heb ik gekrijst al een geil speenvarken!Het zou even pijn doen als een wespensteek. Nou ben ik wel eens door een wesp gestoken, maar dit was echt x3794236! En uiteindelijk vond ik het maar matig helpen.
Na een half uur was de pijn in m'n rug weer in alle hevigheid terug.
De baby gaat het internet op als Pi. En voor de echte naam mogen jullie natuurlijk een PM/DM sturen. We zijn allebei nog in het ziekenhuis ivm wat opstartproblemen.
Maar het is echt zo'n leukerd! En mooi! En lief! Ben superblij.
Ja ik zat later te denken dat Australische wespen misschien anders zijn (hier zijn alle dieren wat naarder -dodelijker-) maar Nederlandse wespensteken zijn bij lange na niet te vergelijken met dit.quote:Op maandag 11 maart 2013 12:03 schreef Limone het volgende:
[..]Zoet!
Fijn dat je voor ons onderzoek hebt gedaan! Wespensteek klinkt niet iets voor mij iig
quote:Op maandag 11 maart 2013 12:11 schreef Gulara het volgende:
[..]
Ja ik zat later te denken dat Australische wespen misschien anders zijn (hier zijn alle dieren wat naarder -dodelijker-) maar Nederlandse wespensteken zijn bij lange na niet te vergelijken met dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |