Definiëer die tijd? De HTC One is over een week uit, de Samsung Galaxy S4 wordt 14 Maart aangekondigd.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:37 schreef mega-worstje het volgende:
iphone 5s of deze sony... wat een keus weer.. of zou er tegen die tijd weer een nieuwere uit zijn.
Het is best merkwaardig te noemen dat je tussen die twee smartphones twijfelt aangezien ze op vrijwel alle vlakken van elkaar verschillen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:37 schreef mega-worstje het volgende:
iphone 5s of deze sony... wat een keus weer.. of zou er tegen die tijd weer een nieuwere uit zijn.
blij dat u er weer bentquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:58 schreef Leandra het volgende:
Ah, wel een nieuwe... ik was m al kwijt.
Ze moeten nog even gereekst worden, heb al een request in feedback gedaan.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:58 schreef Leandra het volgende:
Ah, wel een nieuwe... ik was m al kwijt.
dat gaat niet automatisch als je 'open nieuw deel' doet dus?quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:02 schreef Luco het volgende:
[..]
Ze moeten nog even gereekst worden, heb al een request in feedback gedaan.
Blijkbaar nietquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:05 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dat gaat niet automatisch als je 'open nieuw deel' doet dus?
handig welquote:
Dat maakt de keuze ook moeilijk. Als het twee precies dezelfde telefoons waren koos ik voor de iphone omdat ik nou eenmaal een beetje apple geil ben, maar nu weet ik t niet.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:58 schreef President. het volgende:
[..]
Het is best merkwaardig te noemen dat je tussen die twee smartphones twijfelt aangezien ze op vrijwel alle vlakken van elkaar verschillen.
probeer eens wat andersquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:09 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Dat maakt de keuze ook moeilijk. Als het twee precies dezelfde telefoons waren koos ik voor de iphone omdat ik nou eenmaal een beetje apple geil ben, maar nu weet ik t niet.
Matige moderatie hieroquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:02 schreef Luco het volgende:
[..]
Ze moeten nog even gereekst worden, heb al een request in feedback gedaan.
Heb je nog meer data?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:01 schreef -Mo- het volgende:
Wat betreft die Xperia Z voor 2 jaar 25 euro (+50 euro bijbetalen): die actie is 14 maart bij T-Mob Zwolle en 15 maart bij T-Mob Meppel.
Voor foto's met en zonder HDR moet je even deze zeer goede review lezen:quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:56 schreef gebrokenglas het volgende:
Die camera heeft blijkbaar (zie OP) een HDR functie - whatever that may be.
Wordt de kwaliteit van een foto ook beter/slechter met of zonder die functie ingeschakeld?
Nope, sorry. Zie wel dat ze op hun FB-pagina het op de dag zelf aankondigen. Maar bij de T-Mob in Zwolle is de actie al aangekondigd in de winkel zelf met posters, dus wellicht bij meerdere vestigingen.quote:
¡Sí!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:18 schreef Leandra het volgende:
Ik heb geen FB, maar zie ik in een reactie dat het vandaag in Woerden is?
Why ?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:20 schreef President. het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is om de powerknop eraf te halen en/of goed te verbergen?
Ik vind de Sony Xperia Z een mooie smartphone maar ik zou hem mooier vinden zonder de powerbutton.quote:
Een gapend gat daar is wel mooi?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:47 schreef President. het volgende:
[..]
Ik vind de Sony Xperia Z een mooie smartphone maar ik zou hem mooier vinden zonder de powerbutton.
Hoe bedoel je van die rare letters? T9 zit er ook nog op, moet je even bij de instellingen van het toetsenbord kijken.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:31 schreef Leandra het volgende:
Ik vind het al bijna zonde om dat beschermfolie eraf te halen
En wat zien de letters in het invoerveld er raar uit....
Is T9 nog een optie?
Ligt meer aan fok dan aan Sony denk ikquote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:34 schreef Leandra het volgende:
Dat het invoerveld op FOK! qua lettertype net een ouderwetse typemachine is
[ afbeelding ]
Of het een genot voor je vingers is doet er niet echt toe wat mij betreft aangezien je die knop als het goed is maar één of twee keer per dag gebruikt.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:22 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Een gapend gat daar is wel mooi?Geloof me, niet knop is een genot voor je vingers, nog nooit zo soepel een telefoon aan mogen zetten.
Hoe ga jij je toestel aanzetten dan? Die knop gebruik je zo'n 80x per dag. Dat is juist de reden waarom Sony zo'n knopheeft ontworpen omdat het comofortabel moet zijn.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 02:56 schreef President. het volgende:
[..]
Of het een genot voor je vingers is doet er niet echt toe wat mij betreft aangezien je die knop als het goed is maar één of twee keer per dag gebruikt.
Ik wil de knop weg halen, weet iemand of het mogelijk is om dat te laten doen?
Het liefst bij een officiële Sony dealer of iets dergelijks.
Haha, dat is een hele vooruitgang...wennen ook zeker als je ineens zo'n groot scherm hebt?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:33 schreef Leandra het volgende:
Ik kom van een Xperia U.... alsof je van een Smart naar een Saab gaat
Het is me alleen niet gelukt m'n agenda over te zetten (die had ik op "telefoonkalender") en ook via PC companion (wat een baggerprogramma is dat) en My Phone Explorer wilde het niet![]()
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 03:10 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hoe ga jij je toestel aanzetten dan? Die knop gebruik je zo'n 80x per dag. Dat is juist de reden waarom Sony zo'n knopheeft ontworpen omdat het comofortabel moet zijn.
Ik kan je vertellen dat dit toestel dus niks voor jou is, die knop kan er niet af en het is de meest belachelijke vraag die ik hier ooit gelezen heb...
Wat doen jullie allemaal met jullie smartphone waardoor jullie de powerbutton zovaak nodig hebben?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 03:11 schreef Leandra het volgende:
Een of twee keer? Daar red ik het niet mee
Ja, met 1 hand vasthouden en invoeren (vandaar T9quote:Op zaterdag 9 maart 2013 03:10 schreef kurk_droog het volgende:
Haha, dat is een hele vooruitgang...wennen ook zeker als je ineens zo'n groot scherm hebt?
Het scherm aanzetten?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 03:14 schreef President. het volgende:
[..]
[..]
Wat doen jullie allemaal met jullie smartphone waardoor jullie de powerbutton zovaak nodig hebben?
Ik zat er aan te denken om er een kleine knop voor in de plaats te laten zetten, het liefst in het zwart zodat het niet opvalt.
Samen met uitzetten kom ik daar denk ik wel aanquote:Op zaterdag 9 maart 2013 03:23 schreef President. het volgende:
[..]
Dat doe je toch niet 80 keer per dag?
Oké, dat kan, dat geld echter niet voor iedereen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 03:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Samen met uitzetten kom ik daar denk ik wel aan
Je kan je tekst ook gewoon swypen hoor, dat gaat prima met 1 handquote:Op zaterdag 9 maart 2013 03:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, met 1 hand vasthouden en invoeren (vandaar T9) is nu wat lastiger
Kan die T9 optie nog niet vinden trouwens...
Inderdaad. in het engels is het text gesture input. Werkt echt schitterend.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:27 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Je kan je tekst ook gewoon swypen hoor, dat gaat prima met 1 hand
Ligt eraan hoeveel ruimte je op je telefoon/sdkaartje hebtquote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:06 schreef Apotheose het volgende:
even een aparte vraag hoor... Maar kun je met de telefoons van tegenwoordig ook langer dan 1 uur achter elkaar opnemen (video)? Mn eigen fototoestel (de videocamerafunctie) houdt er met 1 uur al mee op en heb meerdere uren nodig... Ja vaag maar hou het daar maar op
lijkt me wel toch? 'k las ergens dat als je die Z op HDR video zet dat ie dan 1% batterij per 1 minuut slurpt, dus je zou dan 100min. kunnen opnemen, bij normale video lijkt me dat dan sowieso veel meer. Daarbij natuurlijk wel een flinke SD kaart erin proppen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:06 schreef Apotheose het volgende:
even een aparte vraag hoor... Maar kun je met de telefoons van tegenwoordig ook langer dan 1 uur achter elkaar opnemen (video)? Mn eigen fototoestel (de videocamerafunctie) houdt er met 1 uur al mee op en heb meerdere uren nodig... Ja vaag maar hou het daar maar op
Het doet pijn aan mijn vingers om de Xperia S bijvoorbeeld aan te zettenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:58 schreef andreas612 het volgende:
[..]
dit dusdie powerknop is master G
Gewoon iets typen, dan verschijnt er bovenin de notificatiebalk een link naar de toetsenbordinstellingen, daar moet je bij Xperia toetsenbord op de vormgeving klikken en helemaal links staat dan een T9 toetsenbord. Ik zou als ik jou was trouwens gewoon wennen aan dit toetsenbord en proberen te swypen erop...quote:Op zaterdag 9 maart 2013 03:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, met 1 hand vasthouden en invoeren (vandaar T9) is nu wat lastiger
Kan die T9 optie nog niet vinden trouwens...
Die is nu te bestellen op de site: http://shop.sonymobile.co(...)k26-white/1272-7133/quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:18 schreef Leandra het volgende:
Ik heb hem tot een uurtje geleden simloos gebruikt, en nu dan echt, zonder beschermfolie enzo, maar darn wat is hij mooi
Nou maar hopen dat die DK26 een beetje rap uitkomt...
Thnx gevonden, ik ga het eerst even proberen met de andere qwerty-variant.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:24 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Het doet pijn aan mijn vingers om de Xperia S bijvoorbeeld aan te zetten
[..]
Gewoon iets typen, dan verschijnt er bovenin de notificatiebalk een link naar de toetsenbordinstellingen, daar moet je bij Xperia toetsenbord op de vormgeving klikken en helemaal links staat dan een T9 toetsenbord. Ik zou als ik jou was trouwens gewoon wennen aan dit toetsenbord en proberen te swypen erop...
[ afbeelding ]
Grappig, ik had niet bij wit gekeken omdat ik er vanuitging dat zwart eerst zou komenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:59 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Die is nu te bestellen op de site: http://shop.sonymobile.co(...)k26-white/1272-7133/
Wel jammer dat dit nog niet voor de zwarte versie zo is...
Ik heb trouwens zojuist mijn pouch binnen gekregen uit Hong Kong (in een week tijd!). Past perfect, dus mij hoor je niet klagen voor iets meer dan 3 euro
Zou ook logischer zijn aangezien de meeste mensen een zwarte hebbenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Grappig, ik had niet bij wit gekeken omdat ik er vanuitging dat zwart eerst zou komen
scherm vol aan? Orginele lader?quote:Op zondag 10 maart 2013 15:17 schreef Leandra het volgende:
Ik vind dat hij wel warm wordt trouwens, en FOK!ken terwijl hij aan de lader hangt betekent zo ongeveer een gelijkblijvend batterijpercentage
Scherm zonder achtergrondverlichting, originele Samsunglader.... dat is degene die hier toevallig in dit stopcontact hangt, en ook degene die een snoer heeft dat wel lang genoeg isquote:
Je shutter sound niet uitzetten, t-mobile logo bij opstarten, Deezer app zijn ''vaste'' dingen dacht ik. Maar je kan hem prima debranden zonder garantie te verliezen met zo'n Sony tool. Heb ik ook bij mijn KPN toestel gedaanquote:Op zondag 10 maart 2013 20:31 schreef Catch22- het volgende:
Dat de software door tmobile gebrand is en dat er tmobile software bijop zal staan. Heb je weinig last van, buiten dat updates langer zullen duren
thx, heb zitten googlen maar wat voor tool is dat?quote:Op zondag 10 maart 2013 20:53 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Je shutter sound niet uitzetten, t-mobile logo bij opstarten, Deezer app zijn ''vaste'' dingen dacht ik. Maar je kan hem prima debranden zonder garantie te verliezen met zo'n Sony tool. Heb ik ook bij mijn KPN toestel gedaan
nee, volgens mij ook niet.quote:
Nee helaas nog niet zie ik inderdaadquote:Op zondag 10 maart 2013 23:33 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
nee, volgens mij ook niet.
afwachten maar
Moet jij geen chinaphone hebben?quote:Op zondag 10 maart 2013 23:46 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Nee helaas nog niet zie ik inderdaadBinnen een paar weken kan het vast (was met de S ook zo).
Ze maken daar wel meer matige - verre van objectieve reviews van tijd tot tijdquote:Op maandag 11 maart 2013 15:26 schreef andreas612 het volgende:
beetje matige review van the verge:
http://www.theverge.com/2013/3/11/4084004/sony-xperia-z-review
Volgens mij zoeken ze gewoon wat om op te zieken omdat ze 'm niet vroeg gekregen hebben van Sony, was bij de xperia S ook het geval.
Wut hebben ze een ander toestel gehadquote:The user interface is not as immediately responsive as Samsungs standard-setting Galaxy S III, nor are its animations anywhere near as fluid
Dat is dus ook de ervaring die ik heb de paar keer dat ik een S3 in mijn handen heb gehad,quote:Op maandag 11 maart 2013 15:59 schreef Catch22- het volgende:
Ik kom vam een s3 en de z is echt wel vloeiender.
niet een beetje ook
quote:Op maandag 11 maart 2013 17:03 schreef Leandra het volgende:
Mijn oudste zoon heeft een S3, vanavond eens even zien hoe ziek hij wordt als hij mijn nieuwe telefoon ziet
Maar de kans is groot dat hij nooit zal toegeven dat hij deze mooier vindt, we hebben al sinds z'n eerste Samsung een telefoonstrijd, eerst was het Nokia vs Samsung en nu Sony...
jij haat je kind echt hequote:Op maandag 11 maart 2013 17:20 schreef Leandra het volgende:
Ja, maar hij heeft zijn S3 nog maar 1,5 maand en hij was er zo blij mee...
dat kind heeft wel een s3, dus die mag niet klagen. Tenzij hij ouder is dan ik denk :p en dan alsnog kan hij ook een z kopenquote:
ging me meer op de manier waarop ze dat zeiquote:Op maandag 11 maart 2013 17:50 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dat kind heeft wel een s3, dus die mag niet klagen. Tenzij hij ouder is dan ik denk :p en dan alsnog kan hij ook een z kopen
Ik was heel lang pro Samsung, maar dat is het laatste jaar compleet omgedraaid door een aantal domme fouten/slordigheden
True. Zou jij hem trouwens proberen te omwisselen als je 1 hot pixel hebt?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 07:54 schreef Catch22- het volgende:
Nou bel ze straks eens. Lijkt me wel overigens
Ik zou het niet proberen, ik zou het eisenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:01 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
True. Zou jij hem trouwens proberen te omwisselen als je 1 hot pixel hebt?
Klopt, hoewel stof op het scherm al grotere stippen geeft dan die miniscule pixelquote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:18 schreef Leandra het volgende:
Ja, daardoor kijk je er ook nog eens de hele tijd naar.... dit gaat aan je vreten.
Denk dat de scherm tijd is?? Ik heb hem vanochtend van de lader gehaald en dus 15 uur aan gehad en daarvan dus grofweg 3,5 uur scherm aan gehad..quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:48 schreef xminator het volgende:
Wtf?! Dat is toch bizar weinig als na 3 uur en 20 minuten je nog maar 20% over hebt? Mijn iphone 4 die ik al circa 3 jaar gebruik is na 7 uur actief gebruik en 15 uur standby zelfs nog op 12%.
Dacht er aan om zo een xz aan te schaffen maar als het zo droevig is gesteld.
7 uur schermtijd vs 3 uur schermtijd. 4 uur meer schermtijd en dat voor een mobieltje wat al circa 3 jaar dag in dag uit gebruikt is.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:53 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Denk dat de scherm tijd is?? Ik heb hem vanochtend van de lader gehaald en dus 15 uur aan gehad en daarvan dus grofweg 3,5 uur scherm aan gehad..
Kijk maar naar het bovenste plaatje, 15 uur en 49 minuten.. Is niet veel slechter dat je iphone, zelfs beter
Doe eens eens een screen om dat te bewijzen? Ik geloof er niet zoveel van. Meeste Android toestellen halen 3-4 uur op een acculadingquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:57 schreef xminator het volgende:
[..]
7 uur schermtijd vs 3 uur schermtijd. 4 uur meer schermtijd en dat voor een mobieltje wat al circa 3 jaar dag in dag uit gebruikt is.
Zie:quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:59 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Doe eens eens een screen om dat te bewijzen? Ik geloof er niet zoveel van. Meeste Android toestellen halen 3-4 uur op een acculading
S4 zal ongeveer ook de 3-4 uur aantikken. Het zijn grote snelle telefoons met 1080p schermen, die zuipen veel meer dan je iphone 4. En de accu mag dan wel groter zijn, ze gebruiken meer accu dan je 4. Een Note schijnt een vrij goeie accu te hebben maar ik vind het formaat niets.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:07 schreef xminator het volgende:
Alleen al reistijd is iets van 2,5 uur per dag voor mij, dan ben ik al continu bezig. Vervolgens door de dag heen whatsappen af en toe sites checken en nu lig ik in bed met telefoon al een tijdje.
Dan vind ik dat mn iphone nog weinig meegaat. Even afwachten hoe de s4 zal zijn dan.
Klopt grotere schermen gebruiken meer accu idd maar 3/4 uur is droevig weinig. Heb liever dan ook een 720p 4.2 inch scherm met een dikke accu.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:11 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
S4 zal ongeveer ook de 3-4 uur aantikken. Het zijn grote snelle telefoons met 1080p schermen, die zuipen veel meer dan je iphone 4. En de accu mag dan wel groter zijn, ze gebruiken meer accu dan je 4. Een Note schijnt een vrij goeie accu te hebben maar ik vind het formaat niets.
Ik moet zeggen dat ik de kijkhoeken zwaar overdreven vind. Ik heb er zelf geen last van. En ik kwam van een One X en deze accu is toch wel iets beter... En te groot, Tsja dat went vrij snel hoor.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:15 schreef xminator het volgende:
[..]
Klopt grotere schermen gebruiken meer accu idd maar 3/4 uur is droevig weinig. Heb liever dan ook een 720p 4.2 inch scherm met een dikke accu.
Twijfels twijfels, zo een xperia z is wel spotgoedkoop te verkrijgen alleen de enige nadelen vind ik dan:
- gaat weinig mee(accu)
- slechte kijkhoek
- iets te groot
Nog even paar nachtjes erover slapen
Zelfs op hun eigen site verkopen ze de paarse nog niet:quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:24 schreef creno het volgende:
Ik wacht nog steeds op mijn paarse...
Tweet naar sonynederland gestuurd, kreeg als antwoord dat de paarse al lang in nederland verkrijgbaar is maar niet bij alle winkels en providers....
Erg vaag als er op sommige sites staat dat ie pas vanaf 21 maart geleverd wordt.
4 uur is gewoon netjes voor zo'n groot scherm met die resolutie. Bijna 2x zo groot als dat minischermpje van je Iphone. Ik kan dat trouwens echt niet meer aanzien die Iphone schermenquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:15 schreef xminator het volgende:
[..]
Klopt grotere schermen gebruiken meer accu idd maar 3/4 uur is droevig weinig. Heb liever dan ook een 720p 4.2 inch scherm met een dikke accu.
Twijfels twijfels, zo een xperia z is wel spotgoedkoop te verkrijgen alleen de enige nadelen vind ik dan:
- gaat weinig mee(accu)
- slechte kijkhoek
- iets te groot
Nog even paar nachtjes erover slapen
Ok en nu weer snel naar je iPhone topic?quote:Op donderdag 14 maart 2013 06:43 schreef Splackavellie02 het volgende:
Gisteren mee gespeeld. Vind het toestel jammer genoeg flink tegenvallen eigenlijk. Het ziet er toch weer naar uit dat de toestellen van de concurrentie het winnen.
Niet iedereen die kritiek heeft op toestellen is een fanboy met vooroordelen, hoor. Beetje jammer dat je dat niet kunt zien.quote:Op donderdag 14 maart 2013 06:57 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Ok en nu weer snel naar je iPhone topic?
Specs alleen verkopen het toestel niet. Sony heeft als een van de eerst hun nieuwe topmodel kunnen presenteren. Dat geeft ze al een kleine voorsprong. Bovendien HTC mag eerst wel zorgen dat het toestel in Nederland beschikbaar is.quote:Op donderdag 14 maart 2013 07:06 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Niet iedereen die kritiek heeft op toestellen is een fanboy met vooroordelen, hoor. Beetje jammer dat je dat niet kunt zien.
Neem een HTC One bijvoorbeeld: betere, veel mooiere behuizing, beter scherm, veel betere camera, snellere processor, meer intern geheugen, en een (iets) handzamer formaat. En met veel betere software tweaks, met name wat de camera betreft.
De Xperia S zag er op papier erg goed uit, maar in de hand stoort die gigantische hoekige body toch behoorlijk, en valt het ook een beetje tegen hoe goed het toestel eruit ziet.
Het is natuurlijk een prima toestel, dat goed mee kan met de high end-toestellen van andere fabrikanten. Maar het is verre van het toestel dat Sony de derde plaats achter Apple en Samsung gaat geven.
Dat is waar. Maar Sony heeft vorig jaar ook al laten zien dat de eerste zijn niet zaligmakend is, en dat mensen best bereid zijn een maandje te wachten op een beter toestel.quote:Op donderdag 14 maart 2013 07:54 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Specs alleen verkopen het toestel niet. Sony heeft als een van de eerst hun nieuwe topmodel kunnen presenteren. Dat geeft ze al een kleine voorsprong. Bovendien HTC mag eerst wel zorgen dat het toestel in Nederland beschikbaar is.
In een Xperia Z topic zeggen dat het toestel tegenvalt, en het dan over een Xperia S hebben....quote:Op donderdag 14 maart 2013 07:06 schreef Splackavellie02 het volgende:
De Xperia S zag er op papier erg goed uit, maar in de hand stoort die gigantische hoekige body toch behoorlijk, en valt het ook een beetje tegen hoe goed het toestel eruit ziet.
Tot nu toe lees ik van jou alleen subjectieve stellingen als 'toestel x is beter in y', zonder dat je daadwerkelijk wat langere real-life ervaring met de Z hebt.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:25 schreef Splackavellie02 het volgende:
Altijd meteen met diestrooien in plaats van gewoon een normale discussie aangaan. Ligt gevoelig he, die smartphones?
Ja. De zin is wat vreemd. Ik bedoelde dat de Xperia S vorig jaar ook flink tegen viel.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
In een Xperia Z topic zeggen dat het toestel tegenvalt, en het dan over een Xperia S hebben....
Weet je zeker dat je wel met het juiste toestel gespeeld hebt?
Dan is Sony waarschijnlijk niets voor jou, zoals Samsung (of Applequote:Op donderdag 14 maart 2013 10:53 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ja. De zin is wat vreemd. Ik bedoelde dat de Xperia S vorig jaar ook flink tegen viel.
Ik denk dat de Z Sony juist weer richting omhoog gaat brengen,dat lukte vorig jaar namelijk al met die mindere toestellen tegenover de concurrentie. In potentie is Sony ook de enige die het Apple en Samsung moeilijk kan maken. Sowieso als je verkopers hoort over de Z dan ligt dat wel goed verder.quote:Op donderdag 14 maart 2013 07:06 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Niet iedereen die kritiek heeft op toestellen is een fanboy met vooroordelen, hoor. Beetje jammer dat je dat niet kunt zien.
Neem een HTC One bijvoorbeeld: betere, veel mooiere behuizing, beter scherm, veel betere camera, snellere processor, meer intern geheugen, en een (iets) handzamer formaat. En met veel betere software tweaks, met name wat de camera betreft.
Het is natuurlijk een prima toestel, dat goed mee kan met de high end-toestellen van andere fabrikanten. Maar het is verre van het toestel dat Sony de derde plaats achter Apple en Samsung gaat geven.
Tis altijd nog een kwestie van smaak he. De een zweert bij Apple of HTC. De ander gaat veel liever voor Sony. Like me. En dan maar een iets mindere processor dan een HTC. Mn Xperia S doet het prima en zware spellen speel ik er echt niet op. Elke dag komen er weer betere toestellen op de markt. Er is altijd wel een beter toestel ergens te vinden. En of Sony nu wel of niet Apple of Samsung gaat inhalen zal mij echt een rotzorg zijn.quote:Op donderdag 14 maart 2013 07:06 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat is nu mijn hele punt: Sony voorkomt met missers dat het op persoonlijke smaak aankomt. De Xperia S was een prima toestel, maar frustrerend in gebruik door de touch sensitive knoppen, en met een camera die minder goed presteerde dan die van de Arc S.quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:51 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Tis altijd nog een kwestie van smaak he. De een zweert bij Apple of HTC. De ander gaat veel liever voor Sony. Like me. En dan maar een iets mindere processor dan een HTC. Mn Xperia S doet het prima en zware spellen speel ik er echt niet op. Elke dag komen er weer betere toestellen op de markt. Er is altijd wel een beter toestel ergens te vinden. En of Sony nu wel of niet Apple of Samsung gaat inhalen zal mij echt een rotzorg zijn.
Deze is nog beter: http://www.technobuffalo.(...)s-camera-comparison/quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:12 schreef David_ het volgende:
http://blog.gsmarena.com/(...)some-camera-samples/
hate it or love it, dat is t met dit toestelquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:24 schreef Splackavellie02 het volgende:
Klopt, maar dat is ook precies wat ik zo jammer vind van Sony: ze doen zoveel goed met de Xperia Z, waaronder unieke of State-of-the-art functies, maar laten dan steekjes vallen op dingen die bij eigenlijk elk vlaggenschip dik in orde zijn. Daardoor heeft het een iets te hoog 'net niet'-gehalte.
dan koop je m voor die 300 euro en verkoop je m voor >400 of >500 euro. Kassaquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:27 schreef xminator het volgende:
Kan er eentje voor circa 300 euro bemachtigen (gloednieuw, legaal) maar vooralsnog trekt dat mij niet over de streep. Heb net in de winkel ermee lopen spelen en vond het niet echt uitmuntend.
Als je destijds die koptelefoon erbij kreeg misschien....quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:04 schreef xminator het volgende:
Zouden er serieus mensen zijn die voor zo een toestel >500 euro zouden betalen? Dan ben je toch wel van de pot gerukt..
altijd hoog inzetten.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:04 schreef xminator het volgende:
Zouden er serieus mensen zijn die voor zo een toestel >500 euro zouden betalen? Dan ben je toch wel van de pot gerukt..
jep. Zelfde design en brakke firmware. Leuk als je met antutu wil pimpen, maar verder...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:13 schreef kurk_droog het volgende:
Blij met mijn Z, de SIV geeft de Z alleen nog maar betere papieren. Sowieso weet je bij sony dat je bij een update ook echt waar voor je geld krijgt. Ik verwacht eigenlijk ook veel verbeteringen door de vroege release op het softwaregebied.
Ja! Want ik gooi mijn toestel ook regelmatig in een aquarium.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:47 schreef bokkepoot het volgende:
En de Xperia Z heeft iets vernieuwd voor een toptoestel wat voor mij werkelijk toegevoegde waarde heeft en dat is de waterdichtheid.
Nee, maar in een hoosbui gewoon kunnen bellen of je telefoon in je broekzak kunnen houden zonder je zorgen te maken of je telefoon het daarna nog wel doet is fijn.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:57 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Ja! Want ik gooi mijn toestel ook regelmatig in een aquarium.
kost je ook 150 per jaar en levert gezever op.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:35 schreef xminator het volgende:
Daar heb ik gewoon een verzekering voor..
Ik werk in een omgeving waar veel water is en afentoe gaat dat wel eens mis, meestal overleeft je telefoon dat wel. Maar nu kan die het ook echt.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:57 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Dat was verschrikkelijk altijd vroeger inderdaad! Maar dat kan uberhaupt al niet meer aangezien het scherm en glas bijna 1 zijn en dicht op elkaar zitten.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:16 schreef Ener-G het volgende:
Voordeel is ook dat je geen kans meer hebt op stof onder het schermglas, dat vond ik echt godse irritant met mn galaxy s
luisteren naar muziek tijdens het douchen lijkt me ook wel gezellig. Maar bellen hoeft niet zo op dat momentquote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:48 schreef fietsbelkonijn het volgende:
Luisteren naar muziek en kunnen bellen tijdens douchen met de Xperia is wel handig
Wel zorgen dat het speakertje droog blijftquote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:48 schreef fietsbelkonijn het volgende:
Luisteren naar muziek en kunnen bellen tijdens douchen met de Xperia is wel handig
Thanksquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:22 schreef RobertNL het volgende:
Power + volume omhoog ingedrukt houden.
Dat is een batterij pull.
Nee, ik ook niet, maar ik heb wel een knulletje van 2 dat nog wel eens een glas water omgooit.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:57 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
als ie maar niet eerst de klepjes los peutert en dan met water gaat spelenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet, maar ik heb wel een knulletje van 2 dat nog wel eens een glas water omgooit.
Dus niet meer gelijk die "OMG m'n telefoon" stress in zo'n geval vind ik een behoorlijk voordeel.
De witte kan al bij Sony besteld worden.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:07 schreef Olle. het volgende:
Weet iemand al wanneer het docking station de DK26 voor de experia uit komt?
Ik wacht er nog steeds op...
Niet meer, de voorraad is alweer opquote:Op zondag 17 maart 2013 16:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
De witte kan al bij Sony besteld worden.
lolquote:Op zondag 17 maart 2013 16:56 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Niet meer, de voorraad is alweer op
dat magquote:Op zondag 17 maart 2013 18:31 schreef Olle. het volgende:
[..]
leuk dat je een mening hebt, maar die boeit mij niet
En het klopt gewoon niet inderdaad.quote:
Goed nieuws dus. Hoop dat die SBH20 ergens nog goedkoper te krijgen is door een of andere actiequote:Op zondag 17 maart 2013 19:33 schreef Catch22- het volgende:
Volgens sony op fb komen ze deze week.
De sbh20 'binnenkort'...
Nice!quote:Op zondag 17 maart 2013 19:33 schreef Catch22- het volgende:
Volgens sony op fb komen ze deze week.
De sbh20 'binnenkort'...
Ga je de functies van de MW1 gebruiken? Het is natuurlijk wel een stuk duurder dan de SBH20quote:Op zondag 17 maart 2013 21:45 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Nice!
Zit zelf nog in twijfel of ik nu een MW1 of SBH20 moet kopen(aangezien Studentmobiel verzaakte te leveren
!)
De MW1 heeft wel een redelijk goede DAC bij de SBH20 weet je dat nog niet natuurlijkquote:Op zondag 17 maart 2013 22:16 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ga je de functies van de MW1 gebruiken? Het is natuurlijk wel een stuk duurder dan de SBH20Weet niet of het geluid dan ook beter / minder is.
Komt de post bij jou op dit tijdstip nog?quote:Op zondag 17 maart 2013 22:39 schreef umlaut het volgende:
Eindelijk mn Xperia Z binnen, nu lekker stiekem in bad gaan fappen
Ja dat is het nadeel van een Iphone, die stap is inmens omdat het scherm van de Z al groter is dan de 4quote:Op maandag 18 maart 2013 12:54 schreef InGebruik het volgende:
Zit er over na te denken om ook maar een Xperia Z te nemen, nu in het bezit van een iPhone 4 maar mag sinds een week verlengen. Enige waar ik nog een beetje over twijfel is het formaat, heb niet van die grote handen.
Dat is misschien wel handig ja. Tijdens de dagelijkse handelingen ook geen last van zo'n groot apparaat in je broekzak?quote:Op maandag 18 maart 2013 14:11 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja dat is het nadeel van een Iphone, die stap is inmens omdat het scherm van de Z al groter is dan de 4![]()
Bij mij ligt het toestel echt prima in de hand en door die randen en niet al te dikke body heb je ook een goede grip. De bovenhoek is lastig te bereiken maar daar krijg je wel een handigheid in.
Ik kan je de Z alleen maar aanraden, sowieso ligt Sony ook in lijn met Apple i.m.o. Misschien even in de winkel een dummy proberen?
Inderdaad? Ben bang dat het scherm ineens krak zegt in je broek..quote:Op maandag 18 maart 2013 14:47 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Dat is misschien wel handig ja. Tijdens de dagelijkse handelingen ook geen last van zo'n groot apparaat in je broekzak?
Dat dan weer niet, maar bedoel het meer van op de fiets of zittend dat dat apparaat niet vervelend zit.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:49 schreef xminator het volgende:
[..]
Inderdaad? Ben bang dat het scherm ineens krak zegt in je broek..
Ik ken iemand waarbij het scherm(van de note!) brak in zijn broek (en dat was geen dikzak oidquote:Op maandag 18 maart 2013 14:49 schreef Catch22- het volgende:
Ik niet, maar dat had ik ook niet met mijn Note
Prijsverschil is belangrijk voor mij, je kan hem voor circa 650 euro gecombineerd met een abo (incl 200minuten+onbeperkt internet) krijgen. Dat is spotgoedkoop, voor alleen een sim-only met soortgelijke stats ben je maandelijks minstens 15 euro kwijt!quote:Op maandag 18 maart 2013 14:53 schreef Iwanius het volgende:
Maar goed gezien de halleluja stemming van de OP vraag ik dus zoveel reacties later of deze stemming nog steeds geldt te meer er bij de concurrenten ook al e.a. op stapel staat.
Ik ben er erg blij mee. Het is op papier natuurlijk een minder toestel en als de pluspunten van de Z niet waardeert dat is het misschien niet je toestel.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:53 schreef Iwanius het volgende:
Maar goed gezien de halleluja stemming van de OP vraag ik dus zoveel reacties later of deze stemming nog steeds geldt te meer er bij de concurrenten ook al e.a. op stapel staat.
Waar heb jij die aanbieding gezien dan?quote:Op maandag 18 maart 2013 14:55 schreef xminator het volgende:
[..]
Prijsverschil is belangrijk voor mij, je kan hem voor circa 650 euro gecombineerd met een abo (incl 200minuten+onbeperkt internet) krijgen. Dat is spotgoedkoop, voor alleen een sim-only met soortgelijke stats ben je maandelijks minstens 15 euro kwijt!
De S4/One zie ik nog niet beschikbaar voor zo een prijs.
quote:Op maandag 18 maart 2013 14:57 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Waar heb jij die aanbieding gezien dan?
Nee totaal geen last vanquote:Op maandag 18 maart 2013 14:47 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Dat is misschien wel handig ja. Tijdens de dagelijkse handelingen ook geen last van zo'n groot apparaat in je broekzak?
Waar is de tweede winkel?quote:Op maandag 18 maart 2013 15:07 schreef Catch22- het volgende:
dat is dus in 2 winkels die dag, moet je ook maar net gebruik van kunnen maken
Mijn vriendin wil echt de paarse Zquote:Op maandag 18 maart 2013 15:10 schreef xminator het volgende:
Donderdag heb je Leeuwarden, afgelopen weken had je ze ook allemaal verspreid over het land.. Dus er komen nog vaker van zulke acties verspreid over het land.
Las het op tweakersquote:Op maandag 18 maart 2013 15:15 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Mijn vriendin wil echt de paarse Z![]()
Vorige week even naar Meppel gereden maar daar hadden ze hem nog niet.
Donderdag dus Leeuwarden, waar vind je dat terug? Nu nog even kijken wanneer Drachten opent.
Thx, dan donderdag maar weer even in Leeuwarden kijken of ze de paarse hebben.quote:
Geen woorden voorquote:Op maandag 18 maart 2013 15:21 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Thx, dan donderdag maar weer even in Leeuwarden kijken of ze de paarse hebben.
Anders Drachten maar afwachten...
De paarse lijkt me ook wel mooi, maar die actie is gewoon erg goed. Maar mijn vriendin wil perse een paarse telefoon(heeft ze nu ook, oude nokia)
quote:Op maandag 18 maart 2013 15:23 schreef xminator het volgende:
[..]
Geen woorden voor.
Jij mag het zeker oplossen voor haar
Heb het gevraagd in Meppel, kon wel maar dan kreeg ik geen korting meerquote:Op maandag 18 maart 2013 15:37 schreef xminator het volgende:
Kan je de xperia z niet als backorder bestellen dan?
Forward je probleem/vraag eens anders naar de t-mobile helpdesk via twitter, kijk wat hun mening is over dit probleem.quote:Op maandag 18 maart 2013 15:41 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Heb het gevraagd in Meppel, kon wel maar dan kreeg ik geen korting meerJa dan heeft die actie weinig nut natuurlijk
Achterlijk natuurlijk. Heb nog aangegeven dat het abonnement wel meteen in mocht gaan maar dat wilden ze niet bij T-mobile in Meppel
Crisis, niveautje is niet heel hoog nee.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:18 schreef kurk_droog het volgende:
Die Coolblue xtreme phoning actie. Wat een faal die winners zeg en wat een idiote foto's sturen mensen
En ik maar denken dat ik kans maakte.
Wat is er mis met Android?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:27 schreef MrBaas het volgende:
Mooi ding, alleen Android
Als je er iOs op kon zetten dan had ik hem meteen gehaald!
Malware is een simpel gevolg van de keuzes van Google om Android Open Source te houden. Optimalisatie is afhankelijk van de leverancier van de telefoon. Google Nexus toestellen werken vaak toch het soepelste. Samsung en HTC gooien er een vrij hevige eigen schil overheen (Sense, TouchWiz). Sony probeert vrij dicht bij de Google richtlijnen te blijven, zowel soft- als hardwarematig.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:53 schreef xminator het volgende:
Niet goed geoptimaliseerd. Veel malware.
Dat krijg je inderdaad als je maar een paar telefoons hebt die op hetzelfde OS draaien. Bij Android draaien er honderden, zoniet duizenden verschillende toestellen op hetzelfde OS. Dan is optimalisatie al een stuk moeilijker en ook niet te vergelijken met iOS.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:33 schreef xminator het volgende:
Ga naar tweakers.net kijk naar accuduur vs mah, kijk vervolgens welke telefoontjes aan de top staan. Dan zie je dat er een hoop optimalisatie kan gebeuren.
Ik begrijp dat fanboy gebeuren van de meesten niet, jullie worden niet betaald. Gebruik eerst een android en vervolgens een iphone (beiden voor een geruime tijd).
Toch vreemd dat ik 3 mensen ken met een Iphone en alle 3 halen ze de dag niet terwijl de Iphone een mierenscherm heeft.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:33 schreef xminator het volgende:
Ga naar tweakers.net kijk naar accuduur vs mah, kijk vervolgens welke telefoontjes aan de top staan. Dan zie je dat er een hoop optimalisatie kan gebeuren.
Ik begrijp dat fanboy gebeuren van de meesten niet, jullie worden niet betaald. Gebruik eerst een android en vervolgens een iphone (beiden voor een geruime tijd).
Je bent er zelf bij als je iets installeerdquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:53 schreef xminator het volgende:
Niet goed geoptimaliseerd. Veel malware.
Zo is er voordat ik IOS (weer) gaan gebruiken ook nog het e.e.a te verbeterenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:19 schreef xminator het volgende:
Toch is er nog een hele boel te verbeteren zelfs bij de nexus phones(batterijoptimalisatie bijvoorbeeld¤
Tja, andere hardware, andere software. Het is gewoon iets minder efficent op sommige punten. Wellicht doen andere OS'en het daar wel beter (alhoewel ik een maat van me ook wel eens hoor ''zeuren'' over de batterij van zijn Iphone.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:33 schreef xminator het volgende:
Bol.com geeft alleen de levertijd weer voor nieuwe bestellers kan dus best zo zijn dat ze deze week al gaan leveren. Waar ik ondertussen achter ben is dat enkele shops laks zijn met communicatie of zelfs het up to date houden van de levertijdquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:46 schreef creno het volgende:
Stiekem hoop ik dat mijn paarse wordt geleverd a.s. vrijdag. Maar als ik kijk op bol.com zie ik dat ze de leverdatum hebben aangepast. (was 20-3-13 is geworden 2-3 weken levertijd). Smartphoneshop heeft nog wel de datum 21-3-13 staan. Op belsimpel (waar ik hem besteld heb op 5 februari) staat al een aantal weken "levertijd 3 weken".
Maar ik vrees dat ik nog langer moet wachten.
Ik schaamde me zelfs een beetje toen ik terug naar de winkel ging voor 1 hot pixelquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:26 schreef xminator het volgende:
Ah, is alleen om dat aan te geven dus.
Wanneer ik thuis ben meteen even checken of er dooie pixels opzitten (wilde de medewerker eigenlijk uitlachen toen hij zei dat dat nog nooit was voorgekomen) en zonodig nog omwisselen.
Cant wait
haha klopt inderdaad! Misschien is het wel slimmer om een toestel met 3 pixels te houden en dan net na 1,75 jaar gebruik omruilen voor een nieuw toestelquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:01 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik schaamde me zelfs een beetje toen ik terug naar de winkel ging voor 1 hot pixelDie dingen zijn zo klein dat ik echt meerdere keren moest wijzen waar die zat voor die verkoper..elk stofdeeltje op het scherm is al groter
, mja, wil gewoon een 100% scherm voor die prijs.
what has been seen......quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:01 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik schaamde me zelfs een beetje toen ik terug naar de winkel ging voor 1 hot pixelDie dingen zijn zo klein dat ik echt meerdere keren moest wijzen waar die zat voor die verkoper..elk stofdeeltje op het scherm is al groter
, mja, wil gewoon een 100% scherm voor die prijs.
baasgehalte is hoog in deze postquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:01 schreef RobertNL het volgende:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
De Sony Ericsson oplader sloot niet goed genoeg aan op de telefoon. Vandaar via RS-online op aanraden van iemand op XDA een paar ''pogo'' pins gekocht. Vandaag binnen gekregen en er direct even in verwerkt.
In het dock een paar gaatjes gemaakt en daar de pogo pinntetjes met gesoldeerd kabeltje in gezet en deze vervolgens weer aan de oplader gesoldeerd. Daarna de oplaadkabel vast gekit waardoor het allemaal netjes blijft zitten
Hier en daar nog wat schuurwerk te doen en een kleurtje geven maar dacht dat het er al aardig uit ziet![]()
Geen klepjes meer openen![]()
ftfyquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:19 schreef andreas612 het volgende:
[..]
baasgehalte is hoog in deze user
En tock koop ik het dockquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:19 schreef andreas612 het volgende:
[..]
baasgehalte is hoog in deze post
ja dat is naar. Zij kunnen je abo niet eerder activeren omdat ze de imeicode Dan nog niet hebben, dus ze kumnen er niets aan doenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:23 schreef creno het volgende:
Wat een gedoe !
Ik werd vanavond gebeld door Belsimpel. Er was een probleem.
Ze kregen mijn verlenging niet goedgekeurd bij vodafone, vodafone had inmiddels hun abo's verandert.
Dus het 42,50 abo waar ik verlenging voor had aangevraagd kon niet meer doorgaan, en nu moest ik een RED abo nemen, deze is duurder EN ik moest nog eens 60 euro meer bijbetalen.
Nee, dat snap ik, maar ik ga dus wel een kwade mail naar vodafone sturen, weer door hun genaaid.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:32 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ja dat is naar. Zij kunnen je abo niet eerder activeren omdat ze de imeicode Dan nog niet hebben, dus ze kumnen er niets aan doen
lol? Waarom niet die van de T-Mobile actie nemen?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:23 schreef creno het volgende:
Wat een gedoe !
Ik werd vanavond gebeld door Belsimpel. Er was een probleem.
Ze kregen mijn verlenging niet goedgekeurd bij vodafone, vodafone had inmiddels hun abo's verandert.
Dus het 42,50 abo waar ik verlenging voor had aangevraagd kon niet meer doorgaan, en nu moest ik een RED abo nemen, deze is duurder EN ik moest nog eens 60 euro meer bijbetalen.
als ik ergens geen bereik mee had was dat wel met Orangequote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:02 schreef creno het volgende:
Ik heb ooit bij T-mobile gezeten, maar was er niet tevreden over, ben toen overgestapt naar Orange. Toen Orange werd overgenomen door T-mobile, ben ik naar Vodafone gegaan.
De dekking van vodafone is hier het beste, dus vandaar dat ik toch liever bij vodafone blijf.
Hmm dat kan, had zelf eerst tmobile en nu KPN. Op sommige locaties is tmobile beter dan KPN en vice versa.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:02 schreef creno het volgende:
Ik heb ooit bij T-mobile gezeten, maar was er niet tevreden over, ben toen overgestapt naar Orange. Toen Orange werd overgenomen door T-mobile, ben ik naar Vodafone gegaan.
De dekking van vodafone is hier het beste, dus vandaar dat ik toch liever bij vodafone blijf.
Orange was echt geniaal goedkoop en hier in deze regio altijd bereik. In de weekenden volgas gratis sms'enquote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:32 schreef Apotheose het volgende:
[..]
als ik ergens geen bereik mee had was dat wel met Orange
Ik gebruik STAMINA pas als die bugs eruit zijn. Zonder STAMINA is de stand-by trouwens ook al zeer goed.quote:Op zondag 24 maart 2013 11:29 schreef Catch22- het volgende:
Wifi instellingen, geavanceerd.
Gebruiken jullie staminamodus? Ik zit nu zelf met batteryguru te klooien om t te kunnen vergelijken
Bij een hoekje met je nagels of een mesje voorzichtig dat ding lospeuteren. Dan lostrekken richting de andere hoek aan de bovenkant en dan recht naar beneden trekken. Als het goed is blijven er geen lijmresten zitten dan, als je pech hebt kan je die lijm dan verwijderen met lijverwijderaar.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:30 schreef Ener-G het volgende:
Iemand tips om die anti shatter folie er netjes af te krijgen? Ding zit nu al vol haarkrasjes en een pit/gaatje.
In Nederland niet. Belgie wel denk ik.quote:Op zondag 24 maart 2013 13:00 schreef Sharpdressedman het volgende:
ik dacht dat er nog een extra screenprotector bij zat in de doos?
die zit er al opquote:Op zondag 24 maart 2013 13:00 schreef Sharpdressedman het volgende:
ik dacht dat er nog een extra screenprotector bij zat in de doos?
SPOILER: KortingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelf heb ik nu 71.59 betaald en daarbij krijg ik nu een gratis zaklamp (¤80 - ¤7.50) * 0.9875 = 71.59SPOILER: Denk wel dat het een Duitse set is;Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij Conrad mis je dus alleen de Micro SD kaart en lezer en dat voor een verschil van ruim 30 euro (of 15 bij de set zonder lader die er dus bij Conrad wel bij zit).MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Denk dat ik er nog eentje over gooiquote:
Nee, wel naar Duitslandquote:Op zondag 24 maart 2013 18:20 schreef poepeneesje het volgende:
Weten jullie of de ZL ook naar Nederland komt?
is echt niet nodig hoor. Het kale glas krast al nauwelijks en die fabrieksprotector is ook erg goedquote:Op zondag 24 maart 2013 18:24 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Denk dat ik er nog eentje over gooi
Vriendin heeft eentje gewonnen en ze neemt abo bij T-Mobile in zo'n 50% actie en die krijg ik (geef haar paar centen)
Maar kom nog weinig tegen van de Z, accessoires zoals hoesjes(wil ik niet) maar ook geen screenprotector.
64GB USH-1 sandisk, werkt prima read/write 30/20. Samsung kaartjes van 64GB USH-1 schijnen sneller te zijn (maar die waren veel duurder toen ik deze kochtquote:Op zondag 24 maart 2013 21:23 schreef xminator het volgende:
Wat voor sd kaartje gebruiken jullie en wat is de performance?
Heb je al meer dan 35 gb erop en kan appdata ook erop? Je gebruikt hem wel in fat32 mode toch?quote:Op zondag 24 maart 2013 21:29 schreef RobertNL het volgende:
[..]
64GB USH-1 sandisk, werkt prima read/write 30/20. Samsung kaartjes van 64GB USH-1 schijnen sneller te zijn (maar die waren veel duurder toen ik deze kocht).
Nee, maar zal hem speciaal voor jou een keer vol zetten met bestandenquote:Op zondag 24 maart 2013 21:41 schreef xminator het volgende:
[..]
Heb je al meer dan 35 gb erop en kan appdata ook erop? Je gebruikt hem wel in fat32 mode toch?
Er is al veel over gemeld, wat vind jij nu van het scherm?quote:Op zondag 24 maart 2013 19:21 schreef Catch22- het volgende:
[..]
is echt niet nodig hoor. Het kale glas krast al nauwelijks en die fabrieksprotector is ook erg goed
En dat tweede, heb je er wel appdata opstaan? Reden omdat ik het vraag is omdat ik las dat ze na circa 34 gb die kaartjes lastig gaan doen en dat ze ook lastig doen met appdata.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:46 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Nee, maar zal hem speciaal voor jou een keer vol zetten met bestanden
Gebruik het scherm meestal op laagste helderheid niveau thuis, dat is wel een pluspunt maar helderheid op 100% valt wel tegen. Kijkhoeken zijn inderdaad niet super, maar gezien je zoals Catch22 aangeeft de xperia z recht van voren gebruikt maakt het in principe niets uit.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:48 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Er is al veel over gemeld, wat vind jij nu van het scherm?
Elke keer dat ik naar de winkel ging om het te controleren ben ik het vergeten. In de zin van met de telefoon staan spelen en weer thuis denkend hmm vergeten te checken.
In dat opzicht viel het mij dus niet negatief op.
Het probleem was idd het maken van een begin, maar het is gelukt. Volgens mij is het beeld nu nog beter qua scherpte en kijkhoek, en het scherm reflecteert stukken minder. Ook is het nu niet zo'n enorme stof- en vette vingermagneet meerquote:Op zondag 24 maart 2013 12:42 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Bij een hoekje met je nagels of een mesje voorzichtig dat ding lospeuteren. Dan lostrekken richting de andere hoek aan de bovenkant en dan recht naar beneden trekken. Als het goed is blijven er geen lijmresten zitten dan, als je pech hebt kan je die lijm dan verwijderen met lijverwijderaar.
Hmz, geen idee. Kopiëren gaat via de telefoon wel een stuk langzamer merk ik nu (helaas). Windows 8 laat bij deze transfer op de een of andere manier ook geen snelheden zien... (elke andere actie wel). Pak het kaartje er zo wel even uit anders ben ik bang dat het (te) lang gaat duren. Wel raar want bij mijn vorige telefoon ging het veel sneller.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:59 schreef xminator het volgende:
[..]
En dat tweede, heb je er wel appdata opstaan? Reden omdat ik het vraag is omdat ik las dat ze na circa 34 gb die kaartjes lastig gaan doen en dat ze ook lastig doen met appdata.
Uiteraard koop ik liever 64gb maar als ze problemen opleveren ga ik liever voor de 32gb versie.
Hmm jammer, denk dat ik dan maar voor een 32 gb samsung ga. Alhoewel ik liever meteen een 64gb koop maar better safe then sorry. Toch bedanktquote:Op zondag 24 maart 2013 22:33 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Hmz, geen idee. Kopiëren gaat via de telefoon wel een stuk langzamer merk ik nu (helaas). Windows 8 laat bij deze transfer op de een of andere manier ook geen snelheden zien... (elke andere actie wel). Pak het kaartje er zo wel even uit anders ben ik bang dat het (te) lang gaat duren. Wel raar want bij mijn vorige telefoon ging het veel sneller.
Appdata heb ik allemaal intern staan.
Zal straks even een paar films op dat ding knallen maar dan moet ik eerst bij mijn server zijn, helaas zit je dan wel met het limiet van FAT32 dus moet even kijken of ik genoeg series heb om hem te vullen. Hoop dat Ext4 nog goed gaat werken dat zou de meeste problemen moeten oplossen (lijkt mij).
Hoe lang doe jij er mee? Met screenon?quote:Op zondag 24 maart 2013 22:01 schreef xminator het volgende:
[..]
Gebruik het scherm meestal op laagste helderheid niveau thuis, dat is wel een pluspunt maar helderheid op 100% valt wel tegen. Kijkhoeken zijn inderdaad niet super, maar gezien je zoals Catch22 aangeeft de xperia z recht van voren gebruikt maakt het in principe niets uit.
Grootste minpunt is en zal batterijleven zijn voor mij, vervolgens is het net ietsjes te groot (persoonlijk).
3.5 uur ongeveer, weinig dus. Alhoewel ik wel het gevoel heb dat er nog het één en ander geoptimaliseerd kan worden als ik kijk naar het gebruik van een aantal apps.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:27 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Hoe lang doe jij er mee? Met screenon?
Met de komst van een tablet zal mijn gebruik wel minder worden.
En vlekken op het scherm..krijg je die gemakkelijk eraf nu? Bij mijn S moest ik ze echt eraf poetsen na het verwijderen van die protector.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:11 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Het probleem was idd het maken van een begin, maar het is gelukt. Volgens mij is het beeld nu nog beter qua scherpte en kijkhoek, en het scherm reflecteert stukken minder. Ook is het nu niet zo'n enorme stof- en vette vingermagneet meer
Opera, qua snelheid minder maar het tabbladen systeem is het beste wat ik nu nog tegen ben gekomen.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:19 schreef xminator het volgende:
welke browser gebruiken jullie? ik vind opera en dolphin wel goed.
Ik vraag me echt af of dat écht zo is, of dat je dat denkt.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:11 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Het probleem was idd het maken van een begin, maar het is gelukt. Volgens mij is het beeld nu nog beter qua scherpte en kijkhoek, en het scherm reflecteert stukken minder. Ook is het nu niet zo'n enorme stof- en vette vingermagneet meer
Dat eerste had ik ook vandaag (had wel stamina modus aan, maar dat doet er niet toe imo.)quote:Op maandag 25 maart 2013 17:17 schreef S-RS het volgende:
Sinds vorige week ook een Xperia Z. Had eerst een HTC One besteld, maar daar kreeg ik niet echt een wauw gevoel bij dat ik bij de Xperia wel direct had. Dus gelukkig werd die uitgesteld tot 2017 en heb ik hem snel omgezet naar een Z. Wat een heeeeerlijk apparaat!
Alleen twee dingen vallen me op:
- Het percentage van de accu verdwijnt regelmatig
- M'n led knippert niet altijd ben een nieuw bericht. Volgensmij is dat probleem alleen bij whatsapp.
Ik heb niet alle bovenstaande berichten gelezen, maar hebben jullie hier ook last van?
http://www.dataio.nl/inde(...)&Itemid=53&TreeId=15quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:16 schreef InGebruik het volgende:
Ik ga vanmiddag de Xperia Z halen, wil graag een 32 gb kaartje erbij. Maakt het nog uit welk merk/type? Heb hier geen ervaring mee omdat ik van de iPhone kom.
Top, thanks!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:27 schreef xminator het volgende:
[..]
http://www.dataio.nl/inde(...)&Itemid=53&TreeId=15
Eén van de bovenstaande Class 10 UHS-1 kaartjes.
Ik heb het 1 keer gehad toen ik hem net een paar dagen had, geluid van de FM app deed ineens bzzzt en toen was het stil. Muziek afspelen via de walkman app was daarna ook niet meer te horen.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:31 schreef Spaghettivreter het volgende:
Inmiddels 2,5 week in het bezit van de Z. Ik doe ongeveer 12-13 uur per dag met de accu, dit is dan met wat muziek luisteren in de trein, Facebook/Twitter en wat nieuws checken, Whatsappen en wifi aan. Maar het wil wel verschillen, ik zit soms ook op de 24 uur als ik hem lang in standby heb.
De camera maakt ook mooie foto's.
Wel heb ik een bug gevonden: als ik FM radio luister en de zender krijgt op een gegeven moment mindere ontvangst, dan gaat het geluid af en toe "hikken" en niet veel later krijg ik helemaal geen geluid meer via mijn oortjes en met andere muziekapps zoals Spotify heb ik ook geen geluid meer. Enige wat helpt dan is mijn telefoon opnieuw opstarten. Zijn er meer mensen die dit hebben?
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:22 schreef RobertNL het volgende:
Wat een bazen ding:
[ link | afbeelding ]
Wapp berichten, mail, telefoon, SMS en muziek
Wat voor aanbieding?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:40 schreef xminator het volgende:
28 maart t-mobile aanbieding in beverwijk!
Ik heb hem sinds gister bij Vodafone, echt een mooi maar enorm ding inderdaad!quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:00 schreef Navida het volgende:
Heb m'n Z net opgehaald bij de vodafone winkel, wat een mooi ding zeg![]()
De grootte is wel ff wennen, kom van een Galaxy S Plus
2 jaar T-mobile 50% korting, 200min/sms / 1750MB fulls speed daarna 64Kb/s voor: 25.16 per maand en 50 euro direct aftikken.quote:
Whatever rocks your world. Gewoon door blijven gaan, je schermen evolueren vanzelf door. Verschillende launchers, settings, widgets proberen tot je iets vindt wat jij lekker vind werken. Ik ga komend weekend eens kijken of ik dit kan namaken.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:24 schreef InGebruik het volgende:
[...]
Misschien zelfs nog iemand tips hoe ik mijn schermpjes het best kan indelen?
Google now begrijp ik ook niet helemaal. Hoewel ik wel doorheb nu dat als ik iets zoek in google op mijn computer of telefoon zoals bijvoorbeeld de Arena dat ik dan automatisch in de notificatiebalk de vraag krijg om daarheen te navigeren en ik zie wat de tijd en afstand is.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:24 schreef InGebruik het volgende:
Is er ergens een artikel of iets wat ik kan lezen waardoor ik een beetje thuis wordt in het gebruik van Google Now en meer handigheid krijg in het gebruik van al die widgets? Is allemaal erg nieuw voor mij kom van iOS af en dan is Android toch heel wat anders.
Misschien zelfs nog iemand tips hoe ik mijn schermpjes het best kan indelen?
Dat is inderdaad het mooie jaquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:15 schreef Catch22- het volgende:
Dat is t mooie, iedereen kan t zo inrichten als hij wil. Ik gebruik bijvoorbeeld maar twee widgets (weer/tijd en toggles) en gebruik t verder als desktop met shortcuts
Ik had een pre-order geplaatst op 5 februari. Per mail hebben ze bevestigd dat deze erbij zou zitten.quote:Op woensdag 27 maart 2013 08:08 schreef Catch22- het volgende:
Welke headphone? Die waren op toch? Zit er niet standaard bij
stond hij op je bon?
Verkeerde keuze van Sony om alles grijzer te maken. Denk dat ze dat wel weer terugdraaien en anders op XDA staat die Home.apk wel waarbij je aanpassingen kan doen aan die box.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:37 schreef Navida het volgende:
Vind alleen die grijze 'box' om de apps heen in het menu niet mooi.
Heb je een linkje?quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:03 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Verkeerde keuze van Sony om alles grijzer te maken. Denk dat ze dat wel weer terugdraaien en anders op XDA staat die Home.apk wel waarbij je aanpassingen kan doen aan die box.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |