Ik vind de Sony Xperia Z een mooie smartphone maar ik zou hem mooier vinden zonder de powerbutton.quote:
Een gapend gat daar is wel mooi?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:47 schreef President. het volgende:
[..]
Ik vind de Sony Xperia Z een mooie smartphone maar ik zou hem mooier vinden zonder de powerbutton.
Hoe bedoel je van die rare letters? T9 zit er ook nog op, moet je even bij de instellingen van het toetsenbord kijken.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:31 schreef Leandra het volgende:
Ik vind het al bijna zonde om dat beschermfolie eraf te halen
En wat zien de letters in het invoerveld er raar uit....
Is T9 nog een optie?
Ligt meer aan fok dan aan Sony denk ikquote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:34 schreef Leandra het volgende:
Dat het invoerveld op FOK! qua lettertype net een ouderwetse typemachine is
[ afbeelding ]
Of het een genot voor je vingers is doet er niet echt toe wat mij betreft aangezien je die knop als het goed is maar één of twee keer per dag gebruikt.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:22 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Een gapend gat daar is wel mooi?Geloof me, niet knop is een genot voor je vingers, nog nooit zo soepel een telefoon aan mogen zetten.
Hoe ga jij je toestel aanzetten dan? Die knop gebruik je zo'n 80x per dag. Dat is juist de reden waarom Sony zo'n knopheeft ontworpen omdat het comofortabel moet zijn.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 02:56 schreef President. het volgende:
[..]
Of het een genot voor je vingers is doet er niet echt toe wat mij betreft aangezien je die knop als het goed is maar één of twee keer per dag gebruikt.
Ik wil de knop weg halen, weet iemand of het mogelijk is om dat te laten doen?
Het liefst bij een officiële Sony dealer of iets dergelijks.
Haha, dat is een hele vooruitgang...wennen ook zeker als je ineens zo'n groot scherm hebt?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:33 schreef Leandra het volgende:
Ik kom van een Xperia U.... alsof je van een Smart naar een Saab gaat
Het is me alleen niet gelukt m'n agenda over te zetten (die had ik op "telefoonkalender") en ook via PC companion (wat een baggerprogramma is dat) en My Phone Explorer wilde het niet![]()
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 03:10 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hoe ga jij je toestel aanzetten dan? Die knop gebruik je zo'n 80x per dag. Dat is juist de reden waarom Sony zo'n knopheeft ontworpen omdat het comofortabel moet zijn.
Ik kan je vertellen dat dit toestel dus niks voor jou is, die knop kan er niet af en het is de meest belachelijke vraag die ik hier ooit gelezen heb...
Wat doen jullie allemaal met jullie smartphone waardoor jullie de powerbutton zovaak nodig hebben?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 03:11 schreef Leandra het volgende:
Een of twee keer? Daar red ik het niet mee
Ja, met 1 hand vasthouden en invoeren (vandaar T9quote:Op zaterdag 9 maart 2013 03:10 schreef kurk_droog het volgende:
Haha, dat is een hele vooruitgang...wennen ook zeker als je ineens zo'n groot scherm hebt?
Het scherm aanzetten?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 03:14 schreef President. het volgende:
[..]
[..]
Wat doen jullie allemaal met jullie smartphone waardoor jullie de powerbutton zovaak nodig hebben?
Ik zat er aan te denken om er een kleine knop voor in de plaats te laten zetten, het liefst in het zwart zodat het niet opvalt.
Samen met uitzetten kom ik daar denk ik wel aanquote:Op zaterdag 9 maart 2013 03:23 schreef President. het volgende:
[..]
Dat doe je toch niet 80 keer per dag?
Oké, dat kan, dat geld echter niet voor iedereen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 03:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Samen met uitzetten kom ik daar denk ik wel aan
Je kan je tekst ook gewoon swypen hoor, dat gaat prima met 1 handquote:Op zaterdag 9 maart 2013 03:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, met 1 hand vasthouden en invoeren (vandaar T9) is nu wat lastiger
Kan die T9 optie nog niet vinden trouwens...
Inderdaad. in het engels is het text gesture input. Werkt echt schitterend.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:27 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Je kan je tekst ook gewoon swypen hoor, dat gaat prima met 1 hand
Ligt eraan hoeveel ruimte je op je telefoon/sdkaartje hebtquote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:06 schreef Apotheose het volgende:
even een aparte vraag hoor... Maar kun je met de telefoons van tegenwoordig ook langer dan 1 uur achter elkaar opnemen (video)? Mn eigen fototoestel (de videocamerafunctie) houdt er met 1 uur al mee op en heb meerdere uren nodig... Ja vaag maar hou het daar maar op
lijkt me wel toch? 'k las ergens dat als je die Z op HDR video zet dat ie dan 1% batterij per 1 minuut slurpt, dus je zou dan 100min. kunnen opnemen, bij normale video lijkt me dat dan sowieso veel meer. Daarbij natuurlijk wel een flinke SD kaart erin proppen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:06 schreef Apotheose het volgende:
even een aparte vraag hoor... Maar kun je met de telefoons van tegenwoordig ook langer dan 1 uur achter elkaar opnemen (video)? Mn eigen fototoestel (de videocamerafunctie) houdt er met 1 uur al mee op en heb meerdere uren nodig... Ja vaag maar hou het daar maar op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |