Definiëer die tijd? De HTC One is over een week uit, de Samsung Galaxy S4 wordt 14 Maart aangekondigd.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:37 schreef mega-worstje het volgende:
iphone 5s of deze sony... wat een keus weer.. of zou er tegen die tijd weer een nieuwere uit zijn.
Het is best merkwaardig te noemen dat je tussen die twee smartphones twijfelt aangezien ze op vrijwel alle vlakken van elkaar verschillen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:37 schreef mega-worstje het volgende:
iphone 5s of deze sony... wat een keus weer.. of zou er tegen die tijd weer een nieuwere uit zijn.
blij dat u er weer bentquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:58 schreef Leandra het volgende:
Ah, wel een nieuwe... ik was m al kwijt.
Ze moeten nog even gereekst worden, heb al een request in feedback gedaan.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:58 schreef Leandra het volgende:
Ah, wel een nieuwe... ik was m al kwijt.
dat gaat niet automatisch als je 'open nieuw deel' doet dus?quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:02 schreef Luco het volgende:
[..]
Ze moeten nog even gereekst worden, heb al een request in feedback gedaan.
Blijkbaar nietquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:05 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dat gaat niet automatisch als je 'open nieuw deel' doet dus?
handig welquote:
Dat maakt de keuze ook moeilijk. Als het twee precies dezelfde telefoons waren koos ik voor de iphone omdat ik nou eenmaal een beetje apple geil ben, maar nu weet ik t niet.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:58 schreef President. het volgende:
[..]
Het is best merkwaardig te noemen dat je tussen die twee smartphones twijfelt aangezien ze op vrijwel alle vlakken van elkaar verschillen.
probeer eens wat andersquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:09 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Dat maakt de keuze ook moeilijk. Als het twee precies dezelfde telefoons waren koos ik voor de iphone omdat ik nou eenmaal een beetje apple geil ben, maar nu weet ik t niet.
Matige moderatie hieroquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:02 schreef Luco het volgende:
[..]
Ze moeten nog even gereekst worden, heb al een request in feedback gedaan.
Heb je nog meer data?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:01 schreef -Mo- het volgende:
Wat betreft die Xperia Z voor 2 jaar 25 euro (+50 euro bijbetalen): die actie is 14 maart bij T-Mob Zwolle en 15 maart bij T-Mob Meppel.
Voor foto's met en zonder HDR moet je even deze zeer goede review lezen:quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:56 schreef gebrokenglas het volgende:
Die camera heeft blijkbaar (zie OP) een HDR functie - whatever that may be.
Wordt de kwaliteit van een foto ook beter/slechter met of zonder die functie ingeschakeld?
Nope, sorry. Zie wel dat ze op hun FB-pagina het op de dag zelf aankondigen. Maar bij de T-Mob in Zwolle is de actie al aangekondigd in de winkel zelf met posters, dus wellicht bij meerdere vestigingen.quote:
¡Sí!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:18 schreef Leandra het volgende:
Ik heb geen FB, maar zie ik in een reactie dat het vandaag in Woerden is?
Why ?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:20 schreef President. het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is om de powerknop eraf te halen en/of goed te verbergen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |