Definiëer die tijd? De HTC One is over een week uit, de Samsung Galaxy S4 wordt 14 Maart aangekondigd.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:37 schreef mega-worstje het volgende:
iphone 5s of deze sony... wat een keus weer.. of zou er tegen die tijd weer een nieuwere uit zijn.
Het is best merkwaardig te noemen dat je tussen die twee smartphones twijfelt aangezien ze op vrijwel alle vlakken van elkaar verschillen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:37 schreef mega-worstje het volgende:
iphone 5s of deze sony... wat een keus weer.. of zou er tegen die tijd weer een nieuwere uit zijn.
blij dat u er weer bentquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:58 schreef Leandra het volgende:
Ah, wel een nieuwe... ik was m al kwijt.
Ze moeten nog even gereekst worden, heb al een request in feedback gedaan.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:58 schreef Leandra het volgende:
Ah, wel een nieuwe... ik was m al kwijt.
dat gaat niet automatisch als je 'open nieuw deel' doet dus?quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:02 schreef Luco het volgende:
[..]
Ze moeten nog even gereekst worden, heb al een request in feedback gedaan.
Blijkbaar nietquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:05 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dat gaat niet automatisch als je 'open nieuw deel' doet dus?
handig welquote:
Dat maakt de keuze ook moeilijk. Als het twee precies dezelfde telefoons waren koos ik voor de iphone omdat ik nou eenmaal een beetje apple geil ben, maar nu weet ik t niet.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:58 schreef President. het volgende:
[..]
Het is best merkwaardig te noemen dat je tussen die twee smartphones twijfelt aangezien ze op vrijwel alle vlakken van elkaar verschillen.
probeer eens wat andersquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:09 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Dat maakt de keuze ook moeilijk. Als het twee precies dezelfde telefoons waren koos ik voor de iphone omdat ik nou eenmaal een beetje apple geil ben, maar nu weet ik t niet.
Matige moderatie hieroquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:02 schreef Luco het volgende:
[..]
Ze moeten nog even gereekst worden, heb al een request in feedback gedaan.
Heb je nog meer data?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:01 schreef -Mo- het volgende:
Wat betreft die Xperia Z voor 2 jaar 25 euro (+50 euro bijbetalen): die actie is 14 maart bij T-Mob Zwolle en 15 maart bij T-Mob Meppel.
Voor foto's met en zonder HDR moet je even deze zeer goede review lezen:quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:56 schreef gebrokenglas het volgende:
Die camera heeft blijkbaar (zie OP) een HDR functie - whatever that may be.
Wordt de kwaliteit van een foto ook beter/slechter met of zonder die functie ingeschakeld?
Nope, sorry. Zie wel dat ze op hun FB-pagina het op de dag zelf aankondigen. Maar bij de T-Mob in Zwolle is de actie al aangekondigd in de winkel zelf met posters, dus wellicht bij meerdere vestigingen.quote:
¡Sí!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:18 schreef Leandra het volgende:
Ik heb geen FB, maar zie ik in een reactie dat het vandaag in Woerden is?
Why ?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:20 schreef President. het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is om de powerknop eraf te halen en/of goed te verbergen?
Ik vind de Sony Xperia Z een mooie smartphone maar ik zou hem mooier vinden zonder de powerbutton.quote:
Een gapend gat daar is wel mooi?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:47 schreef President. het volgende:
[..]
Ik vind de Sony Xperia Z een mooie smartphone maar ik zou hem mooier vinden zonder de powerbutton.
Hoe bedoel je van die rare letters? T9 zit er ook nog op, moet je even bij de instellingen van het toetsenbord kijken.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:31 schreef Leandra het volgende:
Ik vind het al bijna zonde om dat beschermfolie eraf te halen
En wat zien de letters in het invoerveld er raar uit....
Is T9 nog een optie?
Ligt meer aan fok dan aan Sony denk ikquote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:34 schreef Leandra het volgende:
Dat het invoerveld op FOK! qua lettertype net een ouderwetse typemachine is
[ afbeelding ]
Of het een genot voor je vingers is doet er niet echt toe wat mij betreft aangezien je die knop als het goed is maar één of twee keer per dag gebruikt.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:22 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Een gapend gat daar is wel mooi?Geloof me, niet knop is een genot voor je vingers, nog nooit zo soepel een telefoon aan mogen zetten.
Hoe ga jij je toestel aanzetten dan? Die knop gebruik je zo'n 80x per dag. Dat is juist de reden waarom Sony zo'n knopheeft ontworpen omdat het comofortabel moet zijn.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 02:56 schreef President. het volgende:
[..]
Of het een genot voor je vingers is doet er niet echt toe wat mij betreft aangezien je die knop als het goed is maar één of twee keer per dag gebruikt.
Ik wil de knop weg halen, weet iemand of het mogelijk is om dat te laten doen?
Het liefst bij een officiële Sony dealer of iets dergelijks.
Haha, dat is een hele vooruitgang...wennen ook zeker als je ineens zo'n groot scherm hebt?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:33 schreef Leandra het volgende:
Ik kom van een Xperia U.... alsof je van een Smart naar een Saab gaat
Het is me alleen niet gelukt m'n agenda over te zetten (die had ik op "telefoonkalender") en ook via PC companion (wat een baggerprogramma is dat) en My Phone Explorer wilde het niet![]()
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 03:10 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hoe ga jij je toestel aanzetten dan? Die knop gebruik je zo'n 80x per dag. Dat is juist de reden waarom Sony zo'n knopheeft ontworpen omdat het comofortabel moet zijn.
Ik kan je vertellen dat dit toestel dus niks voor jou is, die knop kan er niet af en het is de meest belachelijke vraag die ik hier ooit gelezen heb...
Wat doen jullie allemaal met jullie smartphone waardoor jullie de powerbutton zovaak nodig hebben?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 03:11 schreef Leandra het volgende:
Een of twee keer? Daar red ik het niet mee
Ja, met 1 hand vasthouden en invoeren (vandaar T9quote:Op zaterdag 9 maart 2013 03:10 schreef kurk_droog het volgende:
Haha, dat is een hele vooruitgang...wennen ook zeker als je ineens zo'n groot scherm hebt?
Het scherm aanzetten?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 03:14 schreef President. het volgende:
[..]
[..]
Wat doen jullie allemaal met jullie smartphone waardoor jullie de powerbutton zovaak nodig hebben?
Ik zat er aan te denken om er een kleine knop voor in de plaats te laten zetten, het liefst in het zwart zodat het niet opvalt.
Samen met uitzetten kom ik daar denk ik wel aanquote:Op zaterdag 9 maart 2013 03:23 schreef President. het volgende:
[..]
Dat doe je toch niet 80 keer per dag?
Oké, dat kan, dat geld echter niet voor iedereen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 03:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Samen met uitzetten kom ik daar denk ik wel aan
Je kan je tekst ook gewoon swypen hoor, dat gaat prima met 1 handquote:Op zaterdag 9 maart 2013 03:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, met 1 hand vasthouden en invoeren (vandaar T9) is nu wat lastiger
Kan die T9 optie nog niet vinden trouwens...
Inderdaad. in het engels is het text gesture input. Werkt echt schitterend.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:27 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Je kan je tekst ook gewoon swypen hoor, dat gaat prima met 1 hand
Ligt eraan hoeveel ruimte je op je telefoon/sdkaartje hebtquote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:06 schreef Apotheose het volgende:
even een aparte vraag hoor... Maar kun je met de telefoons van tegenwoordig ook langer dan 1 uur achter elkaar opnemen (video)? Mn eigen fototoestel (de videocamerafunctie) houdt er met 1 uur al mee op en heb meerdere uren nodig... Ja vaag maar hou het daar maar op
lijkt me wel toch? 'k las ergens dat als je die Z op HDR video zet dat ie dan 1% batterij per 1 minuut slurpt, dus je zou dan 100min. kunnen opnemen, bij normale video lijkt me dat dan sowieso veel meer. Daarbij natuurlijk wel een flinke SD kaart erin proppen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:06 schreef Apotheose het volgende:
even een aparte vraag hoor... Maar kun je met de telefoons van tegenwoordig ook langer dan 1 uur achter elkaar opnemen (video)? Mn eigen fototoestel (de videocamerafunctie) houdt er met 1 uur al mee op en heb meerdere uren nodig... Ja vaag maar hou het daar maar op
Het doet pijn aan mijn vingers om de Xperia S bijvoorbeeld aan te zettenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:58 schreef andreas612 het volgende:
[..]
dit dusdie powerknop is master G
Gewoon iets typen, dan verschijnt er bovenin de notificatiebalk een link naar de toetsenbordinstellingen, daar moet je bij Xperia toetsenbord op de vormgeving klikken en helemaal links staat dan een T9 toetsenbord. Ik zou als ik jou was trouwens gewoon wennen aan dit toetsenbord en proberen te swypen erop...quote:Op zaterdag 9 maart 2013 03:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, met 1 hand vasthouden en invoeren (vandaar T9) is nu wat lastiger
Kan die T9 optie nog niet vinden trouwens...
Die is nu te bestellen op de site: http://shop.sonymobile.co(...)k26-white/1272-7133/quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:18 schreef Leandra het volgende:
Ik heb hem tot een uurtje geleden simloos gebruikt, en nu dan echt, zonder beschermfolie enzo, maar darn wat is hij mooi
Nou maar hopen dat die DK26 een beetje rap uitkomt...
Thnx gevonden, ik ga het eerst even proberen met de andere qwerty-variant.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:24 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Het doet pijn aan mijn vingers om de Xperia S bijvoorbeeld aan te zetten
[..]
Gewoon iets typen, dan verschijnt er bovenin de notificatiebalk een link naar de toetsenbordinstellingen, daar moet je bij Xperia toetsenbord op de vormgeving klikken en helemaal links staat dan een T9 toetsenbord. Ik zou als ik jou was trouwens gewoon wennen aan dit toetsenbord en proberen te swypen erop...
[ afbeelding ]
Grappig, ik had niet bij wit gekeken omdat ik er vanuitging dat zwart eerst zou komenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:59 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Die is nu te bestellen op de site: http://shop.sonymobile.co(...)k26-white/1272-7133/
Wel jammer dat dit nog niet voor de zwarte versie zo is...
Ik heb trouwens zojuist mijn pouch binnen gekregen uit Hong Kong (in een week tijd!). Past perfect, dus mij hoor je niet klagen voor iets meer dan 3 euro
Zou ook logischer zijn aangezien de meeste mensen een zwarte hebbenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Grappig, ik had niet bij wit gekeken omdat ik er vanuitging dat zwart eerst zou komen
scherm vol aan? Orginele lader?quote:Op zondag 10 maart 2013 15:17 schreef Leandra het volgende:
Ik vind dat hij wel warm wordt trouwens, en FOK!ken terwijl hij aan de lader hangt betekent zo ongeveer een gelijkblijvend batterijpercentage
Scherm zonder achtergrondverlichting, originele Samsunglader.... dat is degene die hier toevallig in dit stopcontact hangt, en ook degene die een snoer heeft dat wel lang genoeg isquote:
Je shutter sound niet uitzetten, t-mobile logo bij opstarten, Deezer app zijn ''vaste'' dingen dacht ik. Maar je kan hem prima debranden zonder garantie te verliezen met zo'n Sony tool. Heb ik ook bij mijn KPN toestel gedaanquote:Op zondag 10 maart 2013 20:31 schreef Catch22- het volgende:
Dat de software door tmobile gebrand is en dat er tmobile software bijop zal staan. Heb je weinig last van, buiten dat updates langer zullen duren
thx, heb zitten googlen maar wat voor tool is dat?quote:Op zondag 10 maart 2013 20:53 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Je shutter sound niet uitzetten, t-mobile logo bij opstarten, Deezer app zijn ''vaste'' dingen dacht ik. Maar je kan hem prima debranden zonder garantie te verliezen met zo'n Sony tool. Heb ik ook bij mijn KPN toestel gedaan
nee, volgens mij ook niet.quote:
Nee helaas nog niet zie ik inderdaadquote:Op zondag 10 maart 2013 23:33 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
nee, volgens mij ook niet.
afwachten maar
Moet jij geen chinaphone hebben?quote:Op zondag 10 maart 2013 23:46 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Nee helaas nog niet zie ik inderdaadBinnen een paar weken kan het vast (was met de S ook zo).
Ze maken daar wel meer matige - verre van objectieve reviews van tijd tot tijdquote:Op maandag 11 maart 2013 15:26 schreef andreas612 het volgende:
beetje matige review van the verge:
http://www.theverge.com/2013/3/11/4084004/sony-xperia-z-review
Volgens mij zoeken ze gewoon wat om op te zieken omdat ze 'm niet vroeg gekregen hebben van Sony, was bij de xperia S ook het geval.
Wut hebben ze een ander toestel gehadquote:The user interface is not as immediately responsive as Samsungs standard-setting Galaxy S III, nor are its animations anywhere near as fluid
Dat is dus ook de ervaring die ik heb de paar keer dat ik een S3 in mijn handen heb gehad,quote:Op maandag 11 maart 2013 15:59 schreef Catch22- het volgende:
Ik kom vam een s3 en de z is echt wel vloeiender.
niet een beetje ook
quote:Op maandag 11 maart 2013 17:03 schreef Leandra het volgende:
Mijn oudste zoon heeft een S3, vanavond eens even zien hoe ziek hij wordt als hij mijn nieuwe telefoon ziet
Maar de kans is groot dat hij nooit zal toegeven dat hij deze mooier vindt, we hebben al sinds z'n eerste Samsung een telefoonstrijd, eerst was het Nokia vs Samsung en nu Sony...
jij haat je kind echt hequote:Op maandag 11 maart 2013 17:20 schreef Leandra het volgende:
Ja, maar hij heeft zijn S3 nog maar 1,5 maand en hij was er zo blij mee...
dat kind heeft wel een s3, dus die mag niet klagen. Tenzij hij ouder is dan ik denk :p en dan alsnog kan hij ook een z kopenquote:
ging me meer op de manier waarop ze dat zeiquote:Op maandag 11 maart 2013 17:50 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dat kind heeft wel een s3, dus die mag niet klagen. Tenzij hij ouder is dan ik denk :p en dan alsnog kan hij ook een z kopen
Ik was heel lang pro Samsung, maar dat is het laatste jaar compleet omgedraaid door een aantal domme fouten/slordigheden
True. Zou jij hem trouwens proberen te omwisselen als je 1 hot pixel hebt?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 07:54 schreef Catch22- het volgende:
Nou bel ze straks eens. Lijkt me wel overigens
Ik zou het niet proberen, ik zou het eisenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:01 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
True. Zou jij hem trouwens proberen te omwisselen als je 1 hot pixel hebt?
Klopt, hoewel stof op het scherm al grotere stippen geeft dan die miniscule pixelquote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:18 schreef Leandra het volgende:
Ja, daardoor kijk je er ook nog eens de hele tijd naar.... dit gaat aan je vreten.
Denk dat de scherm tijd is?? Ik heb hem vanochtend van de lader gehaald en dus 15 uur aan gehad en daarvan dus grofweg 3,5 uur scherm aan gehad..quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:48 schreef xminator het volgende:
Wtf?! Dat is toch bizar weinig als na 3 uur en 20 minuten je nog maar 20% over hebt? Mijn iphone 4 die ik al circa 3 jaar gebruik is na 7 uur actief gebruik en 15 uur standby zelfs nog op 12%.
Dacht er aan om zo een xz aan te schaffen maar als het zo droevig is gesteld.
7 uur schermtijd vs 3 uur schermtijd. 4 uur meer schermtijd en dat voor een mobieltje wat al circa 3 jaar dag in dag uit gebruikt is.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:53 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Denk dat de scherm tijd is?? Ik heb hem vanochtend van de lader gehaald en dus 15 uur aan gehad en daarvan dus grofweg 3,5 uur scherm aan gehad..
Kijk maar naar het bovenste plaatje, 15 uur en 49 minuten.. Is niet veel slechter dat je iphone, zelfs beter
Doe eens eens een screen om dat te bewijzen? Ik geloof er niet zoveel van. Meeste Android toestellen halen 3-4 uur op een acculadingquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:57 schreef xminator het volgende:
[..]
7 uur schermtijd vs 3 uur schermtijd. 4 uur meer schermtijd en dat voor een mobieltje wat al circa 3 jaar dag in dag uit gebruikt is.
Zie:quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:59 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Doe eens eens een screen om dat te bewijzen? Ik geloof er niet zoveel van. Meeste Android toestellen halen 3-4 uur op een acculading
S4 zal ongeveer ook de 3-4 uur aantikken. Het zijn grote snelle telefoons met 1080p schermen, die zuipen veel meer dan je iphone 4. En de accu mag dan wel groter zijn, ze gebruiken meer accu dan je 4. Een Note schijnt een vrij goeie accu te hebben maar ik vind het formaat niets.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:07 schreef xminator het volgende:
Alleen al reistijd is iets van 2,5 uur per dag voor mij, dan ben ik al continu bezig. Vervolgens door de dag heen whatsappen af en toe sites checken en nu lig ik in bed met telefoon al een tijdje.
Dan vind ik dat mn iphone nog weinig meegaat. Even afwachten hoe de s4 zal zijn dan.
Klopt grotere schermen gebruiken meer accu idd maar 3/4 uur is droevig weinig. Heb liever dan ook een 720p 4.2 inch scherm met een dikke accu.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:11 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
S4 zal ongeveer ook de 3-4 uur aantikken. Het zijn grote snelle telefoons met 1080p schermen, die zuipen veel meer dan je iphone 4. En de accu mag dan wel groter zijn, ze gebruiken meer accu dan je 4. Een Note schijnt een vrij goeie accu te hebben maar ik vind het formaat niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |