Dat is dus ook de ervaring die ik heb de paar keer dat ik een S3 in mijn handen heb gehad,quote:Op maandag 11 maart 2013 15:59 schreef Catch22- het volgende:
Ik kom vam een s3 en de z is echt wel vloeiender.
niet een beetje ook
quote:Op maandag 11 maart 2013 17:03 schreef Leandra het volgende:
Mijn oudste zoon heeft een S3, vanavond eens even zien hoe ziek hij wordt als hij mijn nieuwe telefoon ziet
Maar de kans is groot dat hij nooit zal toegeven dat hij deze mooier vindt, we hebben al sinds z'n eerste Samsung een telefoonstrijd, eerst was het Nokia vs Samsung en nu Sony...
jij haat je kind echt hequote:Op maandag 11 maart 2013 17:20 schreef Leandra het volgende:
Ja, maar hij heeft zijn S3 nog maar 1,5 maand en hij was er zo blij mee...
dat kind heeft wel een s3, dus die mag niet klagen. Tenzij hij ouder is dan ik denk :p en dan alsnog kan hij ook een z kopenquote:
ging me meer op de manier waarop ze dat zeiquote:Op maandag 11 maart 2013 17:50 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dat kind heeft wel een s3, dus die mag niet klagen. Tenzij hij ouder is dan ik denk :p en dan alsnog kan hij ook een z kopen
Ik was heel lang pro Samsung, maar dat is het laatste jaar compleet omgedraaid door een aantal domme fouten/slordigheden
True. Zou jij hem trouwens proberen te omwisselen als je 1 hot pixel hebt?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 07:54 schreef Catch22- het volgende:
Nou bel ze straks eens. Lijkt me wel overigens
Ik zou het niet proberen, ik zou het eisenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:01 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
True. Zou jij hem trouwens proberen te omwisselen als je 1 hot pixel hebt?
Klopt, hoewel stof op het scherm al grotere stippen geeft dan die miniscule pixelquote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:18 schreef Leandra het volgende:
Ja, daardoor kijk je er ook nog eens de hele tijd naar.... dit gaat aan je vreten.
Denk dat de scherm tijd is?? Ik heb hem vanochtend van de lader gehaald en dus 15 uur aan gehad en daarvan dus grofweg 3,5 uur scherm aan gehad..quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:48 schreef xminator het volgende:
Wtf?! Dat is toch bizar weinig als na 3 uur en 20 minuten je nog maar 20% over hebt? Mijn iphone 4 die ik al circa 3 jaar gebruik is na 7 uur actief gebruik en 15 uur standby zelfs nog op 12%.
Dacht er aan om zo een xz aan te schaffen maar als het zo droevig is gesteld.
7 uur schermtijd vs 3 uur schermtijd. 4 uur meer schermtijd en dat voor een mobieltje wat al circa 3 jaar dag in dag uit gebruikt is.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:53 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Denk dat de scherm tijd is?? Ik heb hem vanochtend van de lader gehaald en dus 15 uur aan gehad en daarvan dus grofweg 3,5 uur scherm aan gehad..
Kijk maar naar het bovenste plaatje, 15 uur en 49 minuten.. Is niet veel slechter dat je iphone, zelfs beter
Doe eens eens een screen om dat te bewijzen? Ik geloof er niet zoveel van. Meeste Android toestellen halen 3-4 uur op een acculadingquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:57 schreef xminator het volgende:
[..]
7 uur schermtijd vs 3 uur schermtijd. 4 uur meer schermtijd en dat voor een mobieltje wat al circa 3 jaar dag in dag uit gebruikt is.
Zie:quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:59 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Doe eens eens een screen om dat te bewijzen? Ik geloof er niet zoveel van. Meeste Android toestellen halen 3-4 uur op een acculading
S4 zal ongeveer ook de 3-4 uur aantikken. Het zijn grote snelle telefoons met 1080p schermen, die zuipen veel meer dan je iphone 4. En de accu mag dan wel groter zijn, ze gebruiken meer accu dan je 4. Een Note schijnt een vrij goeie accu te hebben maar ik vind het formaat niets.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:07 schreef xminator het volgende:
Alleen al reistijd is iets van 2,5 uur per dag voor mij, dan ben ik al continu bezig. Vervolgens door de dag heen whatsappen af en toe sites checken en nu lig ik in bed met telefoon al een tijdje.
Dan vind ik dat mn iphone nog weinig meegaat. Even afwachten hoe de s4 zal zijn dan.
Klopt grotere schermen gebruiken meer accu idd maar 3/4 uur is droevig weinig. Heb liever dan ook een 720p 4.2 inch scherm met een dikke accu.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:11 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
S4 zal ongeveer ook de 3-4 uur aantikken. Het zijn grote snelle telefoons met 1080p schermen, die zuipen veel meer dan je iphone 4. En de accu mag dan wel groter zijn, ze gebruiken meer accu dan je 4. Een Note schijnt een vrij goeie accu te hebben maar ik vind het formaat niets.
Ik moet zeggen dat ik de kijkhoeken zwaar overdreven vind. Ik heb er zelf geen last van. En ik kwam van een One X en deze accu is toch wel iets beter... En te groot, Tsja dat went vrij snel hoor.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:15 schreef xminator het volgende:
[..]
Klopt grotere schermen gebruiken meer accu idd maar 3/4 uur is droevig weinig. Heb liever dan ook een 720p 4.2 inch scherm met een dikke accu.
Twijfels twijfels, zo een xperia z is wel spotgoedkoop te verkrijgen alleen de enige nadelen vind ik dan:
- gaat weinig mee(accu)
- slechte kijkhoek
- iets te groot
Nog even paar nachtjes erover slapen
Zelfs op hun eigen site verkopen ze de paarse nog niet:quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:24 schreef creno het volgende:
Ik wacht nog steeds op mijn paarse...
Tweet naar sonynederland gestuurd, kreeg als antwoord dat de paarse al lang in nederland verkrijgbaar is maar niet bij alle winkels en providers....
Erg vaag als er op sommige sites staat dat ie pas vanaf 21 maart geleverd wordt.
4 uur is gewoon netjes voor zo'n groot scherm met die resolutie. Bijna 2x zo groot als dat minischermpje van je Iphone. Ik kan dat trouwens echt niet meer aanzien die Iphone schermenquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:15 schreef xminator het volgende:
[..]
Klopt grotere schermen gebruiken meer accu idd maar 3/4 uur is droevig weinig. Heb liever dan ook een 720p 4.2 inch scherm met een dikke accu.
Twijfels twijfels, zo een xperia z is wel spotgoedkoop te verkrijgen alleen de enige nadelen vind ik dan:
- gaat weinig mee(accu)
- slechte kijkhoek
- iets te groot
Nog even paar nachtjes erover slapen
Ok en nu weer snel naar je iPhone topic?quote:Op donderdag 14 maart 2013 06:43 schreef Splackavellie02 het volgende:
Gisteren mee gespeeld. Vind het toestel jammer genoeg flink tegenvallen eigenlijk. Het ziet er toch weer naar uit dat de toestellen van de concurrentie het winnen.
Niet iedereen die kritiek heeft op toestellen is een fanboy met vooroordelen, hoor. Beetje jammer dat je dat niet kunt zien.quote:Op donderdag 14 maart 2013 06:57 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Ok en nu weer snel naar je iPhone topic?
Specs alleen verkopen het toestel niet. Sony heeft als een van de eerst hun nieuwe topmodel kunnen presenteren. Dat geeft ze al een kleine voorsprong. Bovendien HTC mag eerst wel zorgen dat het toestel in Nederland beschikbaar is.quote:Op donderdag 14 maart 2013 07:06 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Niet iedereen die kritiek heeft op toestellen is een fanboy met vooroordelen, hoor. Beetje jammer dat je dat niet kunt zien.
Neem een HTC One bijvoorbeeld: betere, veel mooiere behuizing, beter scherm, veel betere camera, snellere processor, meer intern geheugen, en een (iets) handzamer formaat. En met veel betere software tweaks, met name wat de camera betreft.
De Xperia S zag er op papier erg goed uit, maar in de hand stoort die gigantische hoekige body toch behoorlijk, en valt het ook een beetje tegen hoe goed het toestel eruit ziet.
Het is natuurlijk een prima toestel, dat goed mee kan met de high end-toestellen van andere fabrikanten. Maar het is verre van het toestel dat Sony de derde plaats achter Apple en Samsung gaat geven.
Dat is waar. Maar Sony heeft vorig jaar ook al laten zien dat de eerste zijn niet zaligmakend is, en dat mensen best bereid zijn een maandje te wachten op een beter toestel.quote:Op donderdag 14 maart 2013 07:54 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Specs alleen verkopen het toestel niet. Sony heeft als een van de eerst hun nieuwe topmodel kunnen presenteren. Dat geeft ze al een kleine voorsprong. Bovendien HTC mag eerst wel zorgen dat het toestel in Nederland beschikbaar is.
In een Xperia Z topic zeggen dat het toestel tegenvalt, en het dan over een Xperia S hebben....quote:Op donderdag 14 maart 2013 07:06 schreef Splackavellie02 het volgende:
De Xperia S zag er op papier erg goed uit, maar in de hand stoort die gigantische hoekige body toch behoorlijk, en valt het ook een beetje tegen hoe goed het toestel eruit ziet.
Tot nu toe lees ik van jou alleen subjectieve stellingen als 'toestel x is beter in y', zonder dat je daadwerkelijk wat langere real-life ervaring met de Z hebt.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:25 schreef Splackavellie02 het volgende:
Altijd meteen met diestrooien in plaats van gewoon een normale discussie aangaan. Ligt gevoelig he, die smartphones?
Ja. De zin is wat vreemd. Ik bedoelde dat de Xperia S vorig jaar ook flink tegen viel.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
In een Xperia Z topic zeggen dat het toestel tegenvalt, en het dan over een Xperia S hebben....
Weet je zeker dat je wel met het juiste toestel gespeeld hebt?
Dan is Sony waarschijnlijk niets voor jou, zoals Samsung (of Applequote:Op donderdag 14 maart 2013 10:53 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ja. De zin is wat vreemd. Ik bedoelde dat de Xperia S vorig jaar ook flink tegen viel.
Ik denk dat de Z Sony juist weer richting omhoog gaat brengen,dat lukte vorig jaar namelijk al met die mindere toestellen tegenover de concurrentie. In potentie is Sony ook de enige die het Apple en Samsung moeilijk kan maken. Sowieso als je verkopers hoort over de Z dan ligt dat wel goed verder.quote:Op donderdag 14 maart 2013 07:06 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Niet iedereen die kritiek heeft op toestellen is een fanboy met vooroordelen, hoor. Beetje jammer dat je dat niet kunt zien.
Neem een HTC One bijvoorbeeld: betere, veel mooiere behuizing, beter scherm, veel betere camera, snellere processor, meer intern geheugen, en een (iets) handzamer formaat. En met veel betere software tweaks, met name wat de camera betreft.
Het is natuurlijk een prima toestel, dat goed mee kan met de high end-toestellen van andere fabrikanten. Maar het is verre van het toestel dat Sony de derde plaats achter Apple en Samsung gaat geven.
Tis altijd nog een kwestie van smaak he. De een zweert bij Apple of HTC. De ander gaat veel liever voor Sony. Like me. En dan maar een iets mindere processor dan een HTC. Mn Xperia S doet het prima en zware spellen speel ik er echt niet op. Elke dag komen er weer betere toestellen op de markt. Er is altijd wel een beter toestel ergens te vinden. En of Sony nu wel of niet Apple of Samsung gaat inhalen zal mij echt een rotzorg zijn.quote:Op donderdag 14 maart 2013 07:06 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat is nu mijn hele punt: Sony voorkomt met missers dat het op persoonlijke smaak aankomt. De Xperia S was een prima toestel, maar frustrerend in gebruik door de touch sensitive knoppen, en met een camera die minder goed presteerde dan die van de Arc S.quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:51 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Tis altijd nog een kwestie van smaak he. De een zweert bij Apple of HTC. De ander gaat veel liever voor Sony. Like me. En dan maar een iets mindere processor dan een HTC. Mn Xperia S doet het prima en zware spellen speel ik er echt niet op. Elke dag komen er weer betere toestellen op de markt. Er is altijd wel een beter toestel ergens te vinden. En of Sony nu wel of niet Apple of Samsung gaat inhalen zal mij echt een rotzorg zijn.
Deze is nog beter: http://www.technobuffalo.(...)s-camera-comparison/quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:12 schreef David_ het volgende:
http://blog.gsmarena.com/(...)some-camera-samples/
hate it or love it, dat is t met dit toestelquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:24 schreef Splackavellie02 het volgende:
Klopt, maar dat is ook precies wat ik zo jammer vind van Sony: ze doen zoveel goed met de Xperia Z, waaronder unieke of State-of-the-art functies, maar laten dan steekjes vallen op dingen die bij eigenlijk elk vlaggenschip dik in orde zijn. Daardoor heeft het een iets te hoog 'net niet'-gehalte.
dan koop je m voor die 300 euro en verkoop je m voor >400 of >500 euro. Kassaquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:27 schreef xminator het volgende:
Kan er eentje voor circa 300 euro bemachtigen (gloednieuw, legaal) maar vooralsnog trekt dat mij niet over de streep. Heb net in de winkel ermee lopen spelen en vond het niet echt uitmuntend.
Als je destijds die koptelefoon erbij kreeg misschien....quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:04 schreef xminator het volgende:
Zouden er serieus mensen zijn die voor zo een toestel >500 euro zouden betalen? Dan ben je toch wel van de pot gerukt..
altijd hoog inzetten.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:04 schreef xminator het volgende:
Zouden er serieus mensen zijn die voor zo een toestel >500 euro zouden betalen? Dan ben je toch wel van de pot gerukt..
jep. Zelfde design en brakke firmware. Leuk als je met antutu wil pimpen, maar verder...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:13 schreef kurk_droog het volgende:
Blij met mijn Z, de SIV geeft de Z alleen nog maar betere papieren. Sowieso weet je bij sony dat je bij een update ook echt waar voor je geld krijgt. Ik verwacht eigenlijk ook veel verbeteringen door de vroege release op het softwaregebied.
Ja! Want ik gooi mijn toestel ook regelmatig in een aquarium.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:47 schreef bokkepoot het volgende:
En de Xperia Z heeft iets vernieuwd voor een toptoestel wat voor mij werkelijk toegevoegde waarde heeft en dat is de waterdichtheid.
Nee, maar in een hoosbui gewoon kunnen bellen of je telefoon in je broekzak kunnen houden zonder je zorgen te maken of je telefoon het daarna nog wel doet is fijn.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:57 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Ja! Want ik gooi mijn toestel ook regelmatig in een aquarium.
kost je ook 150 per jaar en levert gezever op.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:35 schreef xminator het volgende:
Daar heb ik gewoon een verzekering voor..
Ik werk in een omgeving waar veel water is en afentoe gaat dat wel eens mis, meestal overleeft je telefoon dat wel. Maar nu kan die het ook echt.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:57 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Ja! Want ik gooi mijn toestel ook regelmatig in een aquarium.
Dat was verschrikkelijk altijd vroeger inderdaad! Maar dat kan uberhaupt al niet meer aangezien het scherm en glas bijna 1 zijn en dicht op elkaar zitten.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:16 schreef Ener-G het volgende:
Voordeel is ook dat je geen kans meer hebt op stof onder het schermglas, dat vond ik echt godse irritant met mn galaxy s
luisteren naar muziek tijdens het douchen lijkt me ook wel gezellig. Maar bellen hoeft niet zo op dat momentquote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:48 schreef fietsbelkonijn het volgende:
Luisteren naar muziek en kunnen bellen tijdens douchen met de Xperia is wel handig
Wel zorgen dat het speakertje droog blijftquote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:48 schreef fietsbelkonijn het volgende:
Luisteren naar muziek en kunnen bellen tijdens douchen met de Xperia is wel handig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |