abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124461681
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 21:29 schreef RobertNL het volgende:

[..]

64GB USH-1 sandisk, werkt prima read/write 30/20. Samsung kaartjes van 64GB USH-1 schijnen sneller te zijn (maar die waren veel duurder toen ik deze kocht ;)).
Heb je al meer dan 35 gb erop en kan appdata ook erop? Je gebruikt hem wel in fat32 mode toch?
  zondag 24 maart 2013 @ 21:46:46 #252
327191 RobertNL
For your gear.
pi_124462016
quote:
1s.gif Op zondag 24 maart 2013 21:41 schreef xminator het volgende:

[..]

Heb je al meer dan 35 gb erop en kan appdata ook erop? Je gebruikt hem wel in fat32 mode toch?
Nee, maar zal hem speciaal voor jou een keer vol zetten met bestanden :D

[ Bericht 1% gewijzigd door RobertNL op 24-03-2013 21:52:42 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 24 maart 2013 @ 21:48:35 #253
132740 Sharpdressedman
Fryslân Boppe
pi_124462119
quote:
1s.gif Op zondag 24 maart 2013 19:21 schreef Catch22- het volgende:

[..]

is echt niet nodig hoor. Het kale glas krast al nauwelijks en die fabrieksprotector is ook erg goed
Er is al veel over gemeld, wat vind jij nu van het scherm?

Elke keer dat ik naar de winkel ging om het te controleren ben ik het vergeten. In de zin van met de telefoon staan spelen en weer thuis denkend hmm vergeten te checken.

In dat opzicht viel het mij dus niet negatief op. :)
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_124462859
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 21:46 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Nee, maar zal hem speciaal voor jou een keer vol zetten met bestanden :D
En dat tweede, heb je er wel appdata opstaan? Reden omdat ik het vraag is omdat ik las dat ze na circa 34 gb die kaartjes lastig gaan doen en dat ze ook lastig doen met appdata.

Uiteraard koop ik liever 64gb maar als ze problemen opleveren ga ik liever voor de 32gb versie.
  zondag 24 maart 2013 @ 21:59:05 #255
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_124462869
Nou dan was hij niet slecht want anders was t je wel opgevallen.
Ik vind t scherm super. Heerlijk scherp, mooie kleuren.

De kijkhoeken zijn minder dan bij de concurrentie, maar ik gebruik mijn scherm altijd recht van voren dus ik merk dat niet :s)
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_124463040
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 21:48 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

Er is al veel over gemeld, wat vind jij nu van het scherm?

Elke keer dat ik naar de winkel ging om het te controleren ben ik het vergeten. In de zin van met de telefoon staan spelen en weer thuis denkend hmm vergeten te checken.

In dat opzicht viel het mij dus niet negatief op. :)
Gebruik het scherm meestal op laagste helderheid niveau thuis, dat is wel een pluspunt maar helderheid op 100% valt wel tegen. Kijkhoeken zijn inderdaad niet super, maar gezien je zoals Catch22 aangeeft de xperia z recht van voren gebruikt maakt het in principe niets uit.

Grootste minpunt is en zal batterijleven zijn voor mij, vervolgens is het net ietsjes te groot (persoonlijk).
pi_124463746
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 12:42 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Bij een hoekje met je nagels of een mesje voorzichtig dat ding lospeuteren. Dan lostrekken richting de andere hoek aan de bovenkant en dan recht naar beneden trekken. Als het goed is blijven er geen lijmresten zitten dan, als je pech hebt kan je die lijm dan verwijderen met lijverwijderaar.
Het probleem was idd het maken van een begin, maar het is gelukt. Volgens mij is het beeld nu nog beter qua scherpte en kijkhoek, en het scherm reflecteert stukken minder. Ook is het nu niet zo'n enorme stof- en vette vingermagneet meer :)
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  zondag 24 maart 2013 @ 22:33:24 #258
327191 RobertNL
For your gear.
pi_124465232
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 21:59 schreef xminator het volgende:

[..]

En dat tweede, heb je er wel appdata opstaan? Reden omdat ik het vraag is omdat ik las dat ze na circa 34 gb die kaartjes lastig gaan doen en dat ze ook lastig doen met appdata.

Uiteraard koop ik liever 64gb maar als ze problemen opleveren ga ik liever voor de 32gb versie.
Hmz, geen idee. Kopiëren gaat via de telefoon wel een stuk langzamer merk ik nu (helaas). Windows 8 laat bij deze transfer op de een of andere manier ook geen snelheden zien... (elke andere actie wel). Pak het kaartje er zo wel even uit anders ben ik bang dat het (te) lang gaat duren. Wel raar want bij mijn vorige telefoon ging het veel sneller.

Appdata heb ik allemaal intern staan.

Zal straks even een paar films op dat ding knallen maar dan moet ik eerst bij mijn server zijn, helaas zit je dan wel met het limiet van FAT32 dus moet even kijken of ik genoeg series heb om hem te vullen. Hoop dat Ext4 nog goed gaat werken dat zou de meeste problemen moeten oplossen (lijkt mij).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_124465994
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 22:33 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Hmz, geen idee. Kopiëren gaat via de telefoon wel een stuk langzamer merk ik nu (helaas). Windows 8 laat bij deze transfer op de een of andere manier ook geen snelheden zien... (elke andere actie wel). Pak het kaartje er zo wel even uit anders ben ik bang dat het (te) lang gaat duren. Wel raar want bij mijn vorige telefoon ging het veel sneller.

Appdata heb ik allemaal intern staan.

Zal straks even een paar films op dat ding knallen maar dan moet ik eerst bij mijn server zijn, helaas zit je dan wel met het limiet van FAT32 dus moet even kijken of ik genoeg series heb om hem te vullen. Hoop dat Ext4 nog goed gaat werken dat zou de meeste problemen moeten oplossen (lijkt mij).
Hmm jammer, denk dat ik dan maar voor een 32 gb samsung ga. Alhoewel ik liever meteen een 64gb koop maar better safe then sorry. Toch bedankt :Y

-edit-
Lees nu dat je uberhaupt geen apps naar sd kaartjes kan verplaatsen, kon in het verleden met android wel tegenwoordig niet meer dus :r.

[ Bericht 8% gewijzigd door xminator op 24-03-2013 22:55:02 ]
  zondag 24 maart 2013 @ 23:27:08 #260
132740 Sharpdressedman
Fryslân Boppe
pi_124468764
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 22:01 schreef xminator het volgende:

[..]

Gebruik het scherm meestal op laagste helderheid niveau thuis, dat is wel een pluspunt maar helderheid op 100% valt wel tegen. Kijkhoeken zijn inderdaad niet super, maar gezien je zoals Catch22 aangeeft de xperia z recht van voren gebruikt maakt het in principe niets uit.

Grootste minpunt is en zal batterijleven zijn voor mij, vervolgens is het net ietsjes te groot (persoonlijk).
Hoe lang doe jij er mee? Met screenon?

Met de komst van een tablet zal mijn gebruik wel minder worden.
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_124470576
quote:
1s.gif Op zondag 24 maart 2013 23:27 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

Hoe lang doe jij er mee? Met screenon?

Met de komst van een tablet zal mijn gebruik wel minder worden.
3.5 uur ongeveer, weinig dus. Alhoewel ik wel het gevoel heb dat er nog het één en ander geoptimaliseerd kan worden als ik kijk naar het gebruik van een aantal apps.
pi_124471731
quote:
1s.gif Op zondag 24 maart 2013 22:11 schreef Ener-G het volgende:

[..]

Het probleem was idd het maken van een begin, maar het is gelukt. Volgens mij is het beeld nu nog beter qua scherpte en kijkhoek, en het scherm reflecteert stukken minder. Ook is het nu niet zo'n enorme stof- en vette vingermagneet meer :)
En vlekken op het scherm..krijg je die gemakkelijk eraf nu? Bij mijn S moest ik ze echt eraf poetsen na het verwijderen van die protector.
pi_124474699
Hmm heb het idee dat ie wat minder snel smerig wordt, maar als het erop zit kost het wat meer moeite om eraf te krijgen ja. Al valt dat ook wel weer mee, gewoon even zo'n 1 euro microfiber doekje van de appie eroverheen en klaar :)
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_124477001
welke browser gebruiken jullie? ik vind opera en dolphin wel goed.
  maandag 25 maart 2013 @ 11:20:55 #265
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_124477034
quote:
1s.gif Op maandag 25 maart 2013 11:19 schreef xminator het volgende:
welke browser gebruiken jullie? ik vind opera en dolphin wel goed.
Opera, qua snelheid minder maar het tabbladen systeem is het beste wat ik nu nog tegen ben gekomen.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  maandag 25 maart 2013 @ 11:24:15 #266
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_124477125
quote:
1s.gif Op zondag 24 maart 2013 22:11 schreef Ener-G het volgende:

[..]

Ik vraag me echt af of dat écht zo is, of dat je dat denkt.
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_124478465
Het beeld was al ragscherp, maar het lijkt wel scherper, ja. Het was tenslotte een extra laag plastic over het glas, en nog best dik ook.

Of het moet liggen aan het feit dat het plastic van de anti-shatter laag het licht anders reflecteert dan het glas. Het kijkt op de een of andere manier wat rustiger, maar dat is mijn persoonlijke ervaring.

Ik vind het in ieder geval een verbetering :)
pi_124490001
Sinds vorige week ook een Xperia Z. Had eerst een HTC One besteld, maar daar kreeg ik niet echt een wauw gevoel bij dat ik bij de Xperia wel direct had. Dus gelukkig werd die uitgesteld tot 2017 en heb ik hem snel omgezet naar een Z. Wat een heeeeerlijk apparaat!

Alleen twee dingen vallen me op:
- Het percentage van de accu verdwijnt regelmatig
- M'n led knippert niet altijd ben een nieuw bericht. Volgensmij is dat probleem alleen bij whatsapp.

Ik heb niet alle bovenstaande berichten gelezen, maar hebben jullie hier ook last van?
  maandag 25 maart 2013 @ 17:26:29 #269
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_124490266
stamina mode aan toevallig ?
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_124490408
Check check dubbel check, nops ;)
pi_124490699
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 17:17 schreef S-RS het volgende:
Sinds vorige week ook een Xperia Z. Had eerst een HTC One besteld, maar daar kreeg ik niet echt een wauw gevoel bij dat ik bij de Xperia wel direct had. Dus gelukkig werd die uitgesteld tot 2017 en heb ik hem snel omgezet naar een Z. Wat een heeeeerlijk apparaat!

Alleen twee dingen vallen me op:
- Het percentage van de accu verdwijnt regelmatig
- M'n led knippert niet altijd ben een nieuw bericht. Volgensmij is dat probleem alleen bij whatsapp.

Ik heb niet alle bovenstaande berichten gelezen, maar hebben jullie hier ook last van?
Dat eerste had ik ook vandaag (had wel stamina modus aan, maar dat doet er niet toe imo.)

Hebben jullie ook een klein beetje ruimte aan de bovenkant van het voorste scherm, gaat steeds een beetje stof in. Best irritant.

[ Bericht 6% gewijzigd door xminator op 25-03-2013 18:08:20 ]
  maandag 25 maart 2013 @ 22:31:28 #272
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_124505986
Inmiddels 2,5 week in het bezit van de Z. Ik doe ongeveer 12-13 uur per dag met de accu, dit is dan met wat muziek luisteren in de trein, Facebook/Twitter en wat nieuws checken, Whatsappen en wifi aan. Maar het wil wel verschillen, ik zit soms ook op de 24 uur als ik hem lang in standby heb.

De camera maakt ook mooie foto's.
Wel heb ik een bug gevonden: als ik FM radio luister en de zender krijgt op een gegeven moment mindere ontvangst, dan gaat het geluid af en toe "hikken" en niet veel later krijg ik helemaal geen geluid meer via mijn oortjes en met andere muziekapps zoals Spotify heb ik ook geen geluid meer. Enige wat helpt dan is mijn telefoon opnieuw opstarten. Zijn er meer mensen die dit hebben?
  maandag 25 maart 2013 @ 22:43:03 #273
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_124506657
Ik gebruik de fmradio niet en heb dat nog nooit gehad
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 26 maart 2013 @ 13:16:04 #274
255848 InGebruik
Als de nood het hoogst is
pi_124521636
Ik ga vanmiddag de Xperia Z halen, wil graag een 32 gb kaartje erbij. Maakt het nog uit welk merk/type? Heb hier geen ervaring mee omdat ik van de iPhone kom.
pi_124522064
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 13:16 schreef InGebruik het volgende:
Ik ga vanmiddag de Xperia Z halen, wil graag een 32 gb kaartje erbij. Maakt het nog uit welk merk/type? Heb hier geen ervaring mee omdat ik van de iPhone kom.
http://www.dataio.nl/inde(...)&Itemid=53&TreeId=15

Eén van de bovenstaande Class 10 UHS-1 kaartjes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')