abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 maart 2013 @ 09:55:29 #201
164283 Luco
Buongiorno!
pi_124241533
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 00:18 schreef kurk_droog het volgende:
Die Coolblue xtreme phoning actie. Wat een faal die winners zeg en wat een idiote foto's sturen mensen :')

En ik maar denken dat ik kans maakte.
Crisis, niveautje is niet heel hoog nee.
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_124254480
Binnenkort een festival maar twijfel om de z mee te nemen :?
  dinsdag 19 maart 2013 @ 16:27:11 #203
373352 MrBaas
Here's your boss
pi_124254821
Mooi ding, alleen Android :')
Als je er iOs op kon zetten dan had ik hem meteen gehaald!
  dinsdag 19 maart 2013 @ 17:47:41 #204
164283 Luco
Buongiorno!
pi_124257711
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 16:27 schreef MrBaas het volgende:
Mooi ding, alleen Android :')
Als je er iOs op kon zetten dan had ik hem meteen gehaald!
Wat is er mis met Android?
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_124257908
Niet goed geoptimaliseerd. Veel malware.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 18:17:29 #206
164283 Luco
Buongiorno!
pi_124258757
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 17:53 schreef xminator het volgende:
Malware is een simpel gevolg van de keuzes van Google om Android Open Source te houden. Optimalisatie is afhankelijk van de leverancier van de telefoon. Google Nexus toestellen werken vaak toch het soepelste. Samsung en HTC gooien er een vrij hevige eigen schil overheen (Sense, TouchWiz). Sony probeert vrij dicht bij de Google richtlijnen te blijven, zowel soft- als hardwarematig.
pi_124258819
Toch is er nog een hele boel te verbeteren zelfs bij de nexus phones(batterijoptimalisatie bijvoorbeeld¤
  dinsdag 19 maart 2013 @ 18:53:04 #208
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_124260064
Android 4.2 draait vrijwel net zo soepel als ios en malware heb je zelf in de hand

Is Windows ook slecht ondat je malware en virii kan krijgen als je maar wat aanklooit?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_124262149
Ga naar tweakers.net kijk naar accuduur vs mah, kijk vervolgens welke telefoontjes aan de top staan. Dan zie je dat er een hoop optimalisatie kan gebeuren.

Ik begrijp dat fanboy gebeuren van de meesten niet :'), jullie worden niet betaald. Gebruik eerst een android en vervolgens een iphone (beiden voor een geruime tijd).
pi_124263779
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 19:33 schreef xminator het volgende:
Ga naar tweakers.net kijk naar accuduur vs mah, kijk vervolgens welke telefoontjes aan de top staan. Dan zie je dat er een hoop optimalisatie kan gebeuren.

Ik begrijp dat fanboy gebeuren van de meesten niet :'), jullie worden niet betaald. Gebruik eerst een android en vervolgens een iphone (beiden voor een geruime tijd).
Dat krijg je inderdaad als je maar een paar telefoons hebt die op hetzelfde OS draaien. Bij Android draaien er honderden, zoniet duizenden verschillende toestellen op hetzelfde OS. Dan is optimalisatie al een stuk moeilijker en ook niet te vergelijken met iOS.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 23:46:03 #211
16874 creno
born this way
pi_124276963
Stiekem hoop ik dat mijn paarse wordt geleverd a.s. vrijdag. Maar als ik kijk op bol.com zie ik dat ze de leverdatum hebben aangepast. (was 20-3-13 is geworden 2-3 weken levertijd). Smartphoneshop heeft nog wel de datum 21-3-13 staan. Op belsimpel (waar ik hem besteld heb op 5 februari) staat al een aantal weken "levertijd 3 weken".

Maar ik vrees dat ik nog langer moet wachten.
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
  woensdag 20 maart 2013 @ 00:01:24 #212
327191 RobertNL
For your gear.
pi_124277570

De Sony Ericsson oplader sloot niet goed genoeg aan op de telefoon. Vandaar via RS-online op aanraden van iemand op XDA een paar ''pogo'' pins gekocht. Vandaag binnen gekregen en er direct even in verwerkt.

In het dock een paar gaatjes gemaakt en daar de pogo pinntetjes met gesoldeerd kabeltje in gezet en deze vervolgens weer aan de oplader gesoldeerd. Daarna de oplaadkabel vast gekit waardoor het allemaal netjes blijft zitten

Hier en daar nog wat schuurwerk te doen en een kleurtje geven maar dacht dat het er al aardig uit ziet :)

Geen klepjes meer openen _O_
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_124278053
quote:

Toch vreemd dat ik 3 mensen ken met een Iphone en alle 3 halen ze de dag niet terwijl de Iphone een mierenscherm heeft.

Als jij een tijdje met de Xperia Z loopt wil je helemaal niet meer terug naar dat verschrikkelijk verouderde IOS. Ik kan Windows 7 ook niet meer aanzien nu ik het strakke Windows 8 ( desktop ) heb draaien. Bij mijn X10 waren echt keiharde Apple fanboys onder de indruk van Android en de mooie interface van Sony.
  woensdag 20 maart 2013 @ 00:16:09 #214
327191 RobertNL
For your gear.
pi_124278103
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 17:53 schreef xminator het volgende:
Je bent er zelf bij als je iets installeerd :) Bij apps uit de store valt het echt allemaal wel mee... Als jij op advertentie X of op download site Y iets gaat downloaden neem je gewoon het risico (en als je installeerd altijd even de premisies lezen).

quote:
1s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 18:19 schreef xminator het volgende:
Toch is er nog een hele boel te verbeteren zelfs bij de nexus phones(batterijoptimalisatie bijvoorbeeld¤
Zo is er voordat ik IOS (weer) gaan gebruiken ook nog het e.e.a te verbeteren :) Alles heeft wel iets negatief en positief.

quote:

Tja, andere hardware, andere software. Het is gewoon iets minder efficent op sommige punten. Wellicht doen andere OS'en het daar wel beter (alhoewel ik een maat van me ook wel eens hoor ''zeuren'' over de batterij van zijn Iphone.
Resolutie en de groote van het scherm trekken wel een enorme wissel op de batterij dat is bij de Z zeer goed te merken (helaas). Waar een andere telefoon die ik heb op android 4.1.2 wel makkelijk twee dagen mee ging (maar mindere hardware).

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 23:46 schreef creno het volgende:
Stiekem hoop ik dat mijn paarse wordt geleverd a.s. vrijdag. Maar als ik kijk op bol.com zie ik dat ze de leverdatum hebben aangepast. (was 20-3-13 is geworden 2-3 weken levertijd). Smartphoneshop heeft nog wel de datum 21-3-13 staan. Op belsimpel (waar ik hem besteld heb op 5 februari) staat al een aantal weken "levertijd 3 weken".

Maar ik vrees dat ik nog langer moet wachten.
Bol.com geeft alleen de levertijd weer voor nieuwe bestellers kan dus best zo zijn dat ze deze week al gaan leveren. Waar ik ondertussen achter ben is dat enkele shops laks zijn met communicatie of zelfs het up to date houden van de levertijd :P
pi_124278539
T-mobile heeft per vandaag de paarse toegevoegd.
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_124343165
Zo nu ook een xperia z bezitter! Op de achterzijde zit een kleine sticker met een Z of N erop wat isdat precies?
  donderdag 21 maart 2013 @ 18:24:20 #217
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_124343325
Daar zit je nfc chip. Kan er af
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_124343379
Ah, is alleen om dat aan te geven dus.

Wanneer ik thuis ben meteen even checken of er dooie pixels opzitten (wilde de medewerker eigenlijk uitlachen toen hij zei dat dat nog nooit was voorgekomen :') ) en zonodig nog omwisselen.

Cant wait _O_
pi_124350580
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2013 18:26 schreef xminator het volgende:
Ah, is alleen om dat aan te geven dus.

Wanneer ik thuis ben meteen even checken of er dooie pixels opzitten (wilde de medewerker eigenlijk uitlachen toen hij zei dat dat nog nooit was voorgekomen :') ) en zonodig nog omwisselen.

Cant wait _O_
Ik schaamde me zelfs een beetje toen ik terug naar de winkel ging voor 1 hot pixel :') Die dingen zijn zo klein dat ik echt meerdere keren moest wijzen waar die zat voor die verkoper..elk stofdeeltje op het scherm is al groter _O- , mja, wil gewoon een 100% scherm voor die prijs. :D
pi_124351886
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 21:01 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Ik schaamde me zelfs een beetje toen ik terug naar de winkel ging voor 1 hot pixel :') Die dingen zijn zo klein dat ik echt meerdere keren moest wijzen waar die zat voor die verkoper..elk stofdeeltje op het scherm is al groter _O- , mja, wil gewoon een 100% scherm voor die prijs. :D
haha klopt inderdaad! Misschien is het wel slimmer om een toestel met 3 pixels te houden en dan net na 1,75 jaar gebruik omruilen voor een nieuw toestel ;)
pi_124354375
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 21:01 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

what has been seen...... ;) Ik heb bijv een PIEPklein 'gaatje' op mn scherm (geen Xperia Z trouwens). Echt nauwelijks zichtbaar. Alleen als je weet waar het zit en vind je het ook elke keer weer blindelings. (vraag me af hoe dat krasje er uberhaupt is op gekomen. Heb m altijd in een hoesje..)
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_124354559
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 00:01 schreef RobertNL het volgende:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]

De Sony Ericsson oplader sloot niet goed genoeg aan op de telefoon. Vandaar via RS-online op aanraden van iemand op XDA een paar ''pogo'' pins gekocht. Vandaag binnen gekregen en er direct even in verwerkt.

In het dock een paar gaatjes gemaakt en daar de pogo pinntetjes met gesoldeerd kabeltje in gezet en deze vervolgens weer aan de oplader gesoldeerd. Daarna de oplaadkabel vast gekit waardoor het allemaal netjes blijft zitten

Hier en daar nog wat schuurwerk te doen en een kleurtje geven maar dacht dat het er al aardig uit ziet :)

Geen klepjes meer openen _O_
baasgehalte is hoog in deze post
  donderdag 21 maart 2013 @ 23:16:04 #223
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_124358375
quote:
14s.gif Op donderdag 21 maart 2013 22:19 schreef andreas612 het volgende:

[..]

baasgehalte is hoog in deze user
ftfy
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_124360499
quote:
14s.gif Op donderdag 21 maart 2013 22:19 schreef andreas612 het volgende:

[..]

baasgehalte is hoog in deze post
En tock koop ik het dock :6
  vrijdag 22 maart 2013 @ 23:23:59 #225
16874 creno
born this way
pi_124394580
Wat een gedoe !

Ik werd vanavond gebeld door Belsimpel. Er was een probleem.
Ze kregen mijn verlenging niet goedgekeurd bij vodafone, vodafone had inmiddels hun abo's verandert.
Dus het 42,50 abo waar ik verlenging voor had aangevraagd kon niet meer doorgaan, en nu moest ik een RED abo nemen, deze is duurder EN ik moest nog eens 60 euro meer bijbetalen.
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
pi_124394846
Iemand een T-Mobile versie en er al een schone ROM op gekregen?
  vrijdag 22 maart 2013 @ 23:32:49 #227
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_124394954
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 23:23 schreef creno het volgende:
Wat een gedoe !

Ze kregen mijn verlenging niet goedgekeurd bij vodafone, vodafone had inmiddels hun abo's verandert.
Dus het 42,50 abo waar ik verlenging voor had aangevraagd kon niet meer doorgaan, en nu moest ik een RED abo nemen, deze is duurder EN ik moest nog eens 60 euro meer bijbetalen.
ja dat is naar. Zij kunnen je abo niet eerder activeren omdat ze de imeicode Dan nog niet hebben, dus ze kumnen er niets aan doen
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 22 maart 2013 @ 23:37:05 #228
16874 creno
born this way
pi_124395169
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 23:32 schreef Catch22- het volgende:

[..]

ja dat is naar. Zij kunnen je abo niet eerder activeren omdat ze de imeicode Dan nog niet hebben, dus ze kumnen er niets aan doen
Nee, dat snap ik, maar ik ga dus wel een kwade mail naar vodafone sturen, weer door hun genaaid.
2 jaar geleden ook al, ze sturen 2 keer dezelfde GSM (had er maar één besteld), dus ik, eerlijk als ik ben, dit aan hun gemeld en teruggestuurd, en ik kreeg maar liefst één maand gratis (geen abo-kosten).
Dus eigenlijk werd er 400 euro door mijn neus geboord.
pi_124395459
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 23:23 schreef creno het volgende:
Wat een gedoe !

lol? Waarom niet die van de T-Mobile actie nemen?
  zaterdag 23 maart 2013 @ 09:02:18 #230
16874 creno
born this way
pi_124400442
Ik heb ooit bij T-mobile gezeten, maar was er niet tevreden over, ben toen overgestapt naar Orange. Toen Orange werd overgenomen door T-mobile, ben ik naar Vodafone gegaan.

De dekking van vodafone is hier het beste, dus vandaar dat ik toch liever bij vodafone blijf.
pi_124400799
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 09:02 schreef creno het volgende:
Ik heb ooit bij T-mobile gezeten, maar was er niet tevreden over, ben toen overgestapt naar Orange. Toen Orange werd overgenomen door T-mobile, ben ik naar Vodafone gegaan.

De dekking van vodafone is hier het beste, dus vandaar dat ik toch liever bij vodafone blijf.
als ik ergens geen bereik mee had was dat wel met Orange :')
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_124401245
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 09:02 schreef creno het volgende:

Hmm dat kan, had zelf eerst tmobile en nu KPN. Op sommige locaties is tmobile beter dan KPN en vice versa.
pi_124404161
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 09:32 schreef Apotheose het volgende:

[..]

als ik ergens geen bereik mee had was dat wel met Orange :')
Orange was echt geniaal goedkoop en hier in deze regio altijd bereik. In de weekenden volgas gratis sms'en :D
  zaterdag 23 maart 2013 @ 14:38:42 #234
164283 Luco
Buongiorno!
pi_124407970
M'n PC besloot net even te crashen tijdens het updaten. Gevolg: rood LEDje en opstarten wat niet voorbij het Sony scherm komt en dan afsluit.

Brrr. Net opnieuw geprobeerd en nu werkt het allemaal *O*.
pi_124435459
Wifi blijkt heletijd aan te staan tijdens standby;

Hoe los ik dat op?
  zondag 24 maart 2013 @ 11:29:25 #236
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_124435778
Wifi instellingen, geavanceerd.

Gebruiken jullie staminamodus? Ik zit nu zelf met batteryguru te klooien om t te kunnen vergelijken
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_124436838
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 11:29 schreef Catch22- het volgende:
Wifi instellingen, geavanceerd.

Gebruiken jullie staminamodus? Ik zit nu zelf met batteryguru te klooien om t te kunnen vergelijken
Ik gebruik STAMINA pas als die bugs eruit zijn. Zonder STAMINA is de stand-by trouwens ook al zeer goed.
pi_124437495
Iemand tips om die anti shatter folie er netjes af te krijgen? Ding zit nu al vol haarkrasjes en een pit/gaatje.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_124437889
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 12:30 schreef Ener-G het volgende:
Iemand tips om die anti shatter folie er netjes af te krijgen? Ding zit nu al vol haarkrasjes en een pit/gaatje.
Bij een hoekje met je nagels of een mesje voorzichtig dat ding lospeuteren. Dan lostrekken richting de andere hoek aan de bovenkant en dan recht naar beneden trekken. Als het goed is blijven er geen lijmresten zitten dan, als je pech hebt kan je die lijm dan verwijderen met lijverwijderaar.
  zondag 24 maart 2013 @ 13:00:45 #240
132740 Sharpdressedman
Fryslân Boppe
pi_124438477
ik dacht dat er nog een extra screenprotector bij zat in de doos?
pi_124439253
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 13:00 schreef Sharpdressedman het volgende:
In Nederland niet. Belgie wel denk ik.
  zondag 24 maart 2013 @ 14:30:56 #242
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_124441813
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 13:00 schreef Sharpdressedman het volgende:
die zit er al op :)
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zondag 24 maart 2013 @ 14:35:34 #243
327191 RobertNL
For your gear.
pi_124442006
Als iemand nog opzoek is naar een ''goedkope'' MW1;

Op Conrad.nl staat de MW1 voor 80 euro. Je kan maximaal 2.5% cashback krijgen..
SPOILER: Korting
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelf heb ik nu 71.59 betaald en daarbij krijg ik nu een gratis zaklamp (¤80 - ¤7.50) * 0.9875 = 71.59

SPOILER: Denk wel dat het een Duitse set is;
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij Conrad mis je dus alleen de Micro SD kaart en lezer en dat voor een verschil van ruim 30 euro (of 15 bij de set zonder lader die er dus bij Conrad wel bij zit).
  zondag 24 maart 2013 @ 17:06:07 #244
164283 Luco
Buongiorno!
pi_124448682
Wat toffe mods betreft:

DoCoMo Statusbar mod. Zorgt voor extra knoppen in je statusbar en een transparante task switcher :9.
pi_124451201
Weten jullie of de ZL ook naar Nederland komt?
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
  zondag 24 maart 2013 @ 18:24:39 #246
132740 Sharpdressedman
Fryslân Boppe
pi_124451322
quote:
1s.gif Op zondag 24 maart 2013 14:30 schreef Catch22- het volgende:

[..]

die zit er al op :)
Denk dat ik er nog eentje over gooi :P

Vriendin heeft eentje gewonnen en ze neemt abo bij T-Mobile in zo'n 50% actie en die krijg ik (geef haar paar centen)

Maar kom nog weinig tegen van de Z, accessoires zoals hoesjes(wil ik niet) maar ook geen screenprotector.
  zondag 24 maart 2013 @ 19:16:43 #247
327191 RobertNL
For your gear.
pi_124453324
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 18:20 schreef poepeneesje het volgende:
Weten jullie of de ZL ook naar Nederland komt?
Nee, wel naar Duitsland :)
  zondag 24 maart 2013 @ 19:21:05 #248
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_124453488
quote:
1s.gif Op zondag 24 maart 2013 18:24 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

Denk dat ik er nog eentje over gooi :P

Vriendin heeft eentje gewonnen en ze neemt abo bij T-Mobile in zo'n 50% actie en die krijg ik (geef haar paar centen)

Maar kom nog weinig tegen van de Z, accessoires zoals hoesjes(wil ik niet) maar ook geen screenprotector.
is echt niet nodig hoor. Het kale glas krast al nauwelijks en die fabrieksprotector is ook erg goed
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_124460500
Wat voor sd kaartje gebruiken jullie en wat is de performance?
  zondag 24 maart 2013 @ 21:29:45 #250
327191 RobertNL
For your gear.
pi_124460888
quote:
1s.gif Op zondag 24 maart 2013 21:23 schreef xminator het volgende:
Wat voor sd kaartje gebruiken jullie en wat is de performance?
64GB USH-1 sandisk, werkt prima read/write 30/20. Samsung kaartjes van 64GB USH-1 schijnen sneller te zijn (maar die waren veel duurder toen ik deze kocht ;)).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')