Thanksquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:22 schreef RobertNL het volgende:
Power + volume omhoog ingedrukt houden.
Dat is een batterij pull.
Nee, ik ook niet, maar ik heb wel een knulletje van 2 dat nog wel eens een glas water omgooit.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:57 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Ja! Want ik gooi mijn toestel ook regelmatig in een aquarium.
als ie maar niet eerst de klepjes los peutert en dan met water gaat spelenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet, maar ik heb wel een knulletje van 2 dat nog wel eens een glas water omgooit.
Dus niet meer gelijk die "OMG m'n telefoon" stress in zo'n geval vind ik een behoorlijk voordeel.
De witte kan al bij Sony besteld worden.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:07 schreef Olle. het volgende:
Weet iemand al wanneer het docking station de DK26 voor de experia uit komt?
Ik wacht er nog steeds op...
Niet meer, de voorraad is alweer opquote:Op zondag 17 maart 2013 16:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
De witte kan al bij Sony besteld worden.
lolquote:Op zondag 17 maart 2013 16:56 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Niet meer, de voorraad is alweer op
dat magquote:Op zondag 17 maart 2013 18:31 schreef Olle. het volgende:
[..]
leuk dat je een mening hebt, maar die boeit mij niet
En het klopt gewoon niet inderdaad.quote:
Goed nieuws dus. Hoop dat die SBH20 ergens nog goedkoper te krijgen is door een of andere actiequote:Op zondag 17 maart 2013 19:33 schreef Catch22- het volgende:
Volgens sony op fb komen ze deze week.
De sbh20 'binnenkort'...
Nice!quote:Op zondag 17 maart 2013 19:33 schreef Catch22- het volgende:
Volgens sony op fb komen ze deze week.
De sbh20 'binnenkort'...
Ga je de functies van de MW1 gebruiken? Het is natuurlijk wel een stuk duurder dan de SBH20quote:Op zondag 17 maart 2013 21:45 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Nice!
Zit zelf nog in twijfel of ik nu een MW1 of SBH20 moet kopen(aangezien Studentmobiel verzaakte te leveren
!)
De MW1 heeft wel een redelijk goede DAC bij de SBH20 weet je dat nog niet natuurlijkquote:Op zondag 17 maart 2013 22:16 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ga je de functies van de MW1 gebruiken? Het is natuurlijk wel een stuk duurder dan de SBH20Weet niet of het geluid dan ook beter / minder is.
Komt de post bij jou op dit tijdstip nog?quote:Op zondag 17 maart 2013 22:39 schreef umlaut het volgende:
Eindelijk mn Xperia Z binnen, nu lekker stiekem in bad gaan fappen
Ja dat is het nadeel van een Iphone, die stap is inmens omdat het scherm van de Z al groter is dan de 4quote:Op maandag 18 maart 2013 12:54 schreef InGebruik het volgende:
Zit er over na te denken om ook maar een Xperia Z te nemen, nu in het bezit van een iPhone 4 maar mag sinds een week verlengen. Enige waar ik nog een beetje over twijfel is het formaat, heb niet van die grote handen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |