Wist niet eens dat dat bestondquote:Op donderdag 7 maart 2013 08:03 schreef RaymondK het volgende:
[..]
euhm huh? nee. Er zit wel een oven/magnetron onder m'n fornuis dat wel.
Daarnaast alleen maar kastjes mit Essen
edit:
oh je bedoelde het pannetje, ja grilpannetje![]()
Zijn erg handig. Ik gebruik niks anders. Voor m'n kip, vlees en kip dan.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wist niet eens dat dat bestondga ik kopen
Dat heb ik hier ook. Wel een gezonde maaltijd maar niet genoeg. Ze kookt voor mij minstens het dubbele. Gezond, en genoeg.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:32 schreef ssebass het volgende:
Bedankt. Chorizo is er al uit, is vervangen door kipfilet. Melk en noten kan ik nog wel op mijn werk doen, dus dat is een goede. Wil vooral mijn 15:00 voller maken. 's Avonds kookt mijn vriendin en is dus wel gezond maar niet echt een goede bulk maaltijd. Als ze niet thuis eet is het vaak goed stuk biefstuk, bruine bonen en een maaltijdsalade.
Pannekoeken worden inderdaad lastigquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:32 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zijn erg handig. Ik gebruik niks anders. Voor m'n kip, vlees en kip dan.
jaaaquote:Op donderdag 7 maart 2013 07:50 schreef RaymondK het volgende:
Even een paar pics van m'n weekly Kitchen Carnage Wednesday![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En waar we het voor doen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Havermouth nog nooit gegeten, zal er eens naar kijken. Kip wil ik ook een stuk omhoog gooien, had altijd 250g, maar mijn vriendin weigert er meer in te doen dus eten nu met zijn tweeen 250 gquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:29 schreef Snakey het volgende:
Je avondmaaltijd; ik zou de kip naar 200 gram gooien en de pasta naar 150. Ipv muesli zou ik een bord havermouth nemen.
Dan ga je al redelijk omhoog.
Nouja zegquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:37 schreef ssebass het volgende:
[..]
Havermouth nog nooit gegeten, zal er eens naar kijken. Kip wil ik ook een stuk omhoog gooien, had altijd 250g, maar mijn vriendin weigert er meer in te doen dus eten nu met zijn tweeen 250 gGa zelf wel veel inslaan, want zo schiet het niet op. Kom niets aan, wat logisch is natuurlijk. Zit nu op 75kg met 1.75m, wil naar minimaal 85kg.
Eh, je moet wel aan normale maaltijden komen natuurlijk. Op zich is 200 - 250 gram kip voor iemand die niet traint ook een normale maaltijd.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:37 schreef ssebass het volgende:
[..]
Havermouth nog nooit gegeten, zal er eens naar kijken. Kip wil ik ook een stuk omhoog gooien, had altijd 250g, maar mijn vriendin weigert er meer in te doen dus eten nu met zijn tweeen 250 gGa zelf wel veel inslaan, want zo schiet het niet op. Kom niets aan, wat logisch is natuurlijk. Zit nu op 75kg met 1.75m, wil naar minimaal 85kg.
Zit ook te denken aan een maaltijd meenemen naar mijn werk voor 15:00 maar dat moet dan wel beetje houdbaar zijn. Komt waarschijnlijk een AH in het ziekenhuis, dat zou echt enorm helpen.
Dan ga je zelf koken.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:37 schreef ssebass het volgende:
[..]
Zit ook te denken aan een maaltijd meenemen naar mijn werk voor 15:00 maar dat moet dan wel beetje houdbaar zijn. Komt waarschijnlijk een AH in het ziekenhuis, dat zou echt enorm helpen.
idd.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:57 schreef fathank het volgende:
[..]
Dan ga je zelf koken.
Opgelost.
Rijst en kip kun je makkelijk een paar dagen in de koelkast bewaren, zo niet een week.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij kookt de kip gaar zag ik?quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:01 schreef RaymondK het volgende:
[..]
idd.
zoals ik op die foto's het doe kost het me ca 1 uur per week incl schoonmaken van het slagveld...
bakjes in de vriezer, en elke dag twee bakjes d'r uit naast je andere maaltijden.
ja, vind het makkelijker, je kan het dan zo uit elkaar trekken en verdelen. Hoef je het niet te snijden/knippen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:01 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Jij kookt de kip gaar zag ik?
Hoelang duurt kip koken?quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:03 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja, vind het makkelijker, je kan het dan zo uit elkaar trekken en verdelen. Hoef je het niet te snijden/knippen.
Zit nog te denken om van het kookwater een kippensoepje te maken in de toekomst. Mik het nu elke keer weg...
in de vriezer.quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:19 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Hoelang duurt kip koken?
(bak het altijd, al heb ik het al een tijd niet meer gehad... maar zo met die bakjes is wel ontzettend handig)
Laat je het dan in de koelkast staan, of gooi je het in de vriezer?
Snelkookrijst is voorgestoomdquote:Op donderdag 7 maart 2013 12:26 schreef RaymondK het volgende:
Wat wordt er eigenlijk gedaan om van rijst snelkookrijst te maken? Of is het een veredelde rijstsoort?
Heeft het nog nadelen voor ons?
jahquote:
quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:01 schreef Snakey het volgende:
Een paar fotootjes. Ben iets in massa aangekomen, en een beetje in vet gezakt. Het gaat niet hard, maar langzaam vooruit.
Nogal kutfoto's, en ze zijn nogal groot. Niet erg handig zo'n S3...Netjes Snakes. Waar zit je nu ongeveer op; 20-25%? Ik denk dat je er bruut zou uitzien rond de 12. Keep it up!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Iets over de 20 inderdaad. Als ik diverse berekeningen moet geloven rond de 22%.quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Netjes Snakes. Waar zit je nu ongeveer op; 20-25%? Ik denk dat je er bruut zou uitzien rond de 12. Keep it up!
Sydney is roid city. Echt, wat je op Bondi Beach allemaal voorbij ziet komen. Armen zo dik als boomstammen en benen als satestokjes. Backne, legne, moonface, swayback, roid rage... Met name de "Lebbos" (Libanezen) lusten wel een dianabol of twee. Deze stad is geobsedeerd met looks en je valt hier eerder op als je niet lift. Tussen alle gedrochten lopen ook zat gasten die het goed doen; perfecte lichamen in overvloed. Met m'n 1m74 en m'n niet bepaald aesthetische endo strongman bouw heb ik mazzel dat de gemiddelde man hier wat korter is (1m78, met dank aan de vele Chinezen), maar echt opvallen doe je hier niet met spieren. Doe het meer voor mezelf eigenlijk.quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:51 schreef Panzermaus het volgende:
@star_gazer: hoe is dat in Down Under eigenlijk? Stand je daar nog wel een beetje out, of is iedereen daar tegenwoordig ook al '6 foot 4 and full of muscle'?
Duurt wel lang. Mijn standaard maaltijd is kip in wok, later groente erbij en ondertussen rijst koken. Kip marineren of woksaus voor de smaak. Ben dan met kwartier klaar.quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:44 schreef ManageTheAnger het volgende:
Dan zal ik vanavond ook even kip koken.
Wat rijst betreft neem ik zelf altijd Snelkookrijst.
Pasta neem ik Spaghettini, Volkoren macaroni of penne (of hoe je het ook schrijft)
Wokgroente Albert Heijn![]()
Zelf ben ik ook een groot fan van: BBQ Aardappel krieltjes, 300 gram scharrel rund, en 1 zak wokgroente AH.
Aardappelkrieltjes in de wok (deksel erop)
Scharrelrund apart
Beide ongeveer gelijktijdig bakken.
Daarna de olie afgieten uit de wok weg, en dan de wokgroente erbij.
Door elkaar mixen...
Deksel erop en laten stomen... af en toe omroeren.
Daarna het gehakt erbij in gooien, weer husselen, en de deksel er weer op.
Ik doe het een beetje op gevoel maar vaak 30-45 minuten.
Daarna eten maar! Ongeveer een 700 calorieën maaltijd
quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:01 schreef Snakey het volgende:
Een paar fotootjes. Ben iets in massa aangekomen, en een beetje in vet gezakt. Het gaat niet hard, maar langzaam vooruit.
Nogal kutfoto's, en ze zijn nogal groot. Niet erg handig zo'n S3...Ik zou eens lekker gaan knallen met oefeningen die de zijkant van je schouders aanpakken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker upright rows jeweetsquote:Op donderdag 7 maart 2013 12:50 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Ik zou eens lekker gaan knallen met oefeningen die de zijkant van je schouders aanpakken.
Dat doe ik inderdaad bijna nooit. M'n onderarmen mag ik ondertussen ook wel eens gaan bijtrainen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:50 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Ik zou eens lekker gaan knallen met oefeningen die de zijkant van je schouders aanpakken.
Beetje kokosmelk met wat pittige kruidenmixquote:Op donderdag 7 maart 2013 12:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Duurt wel lang. Mijn standaard maaltijd is kip in wok, later groente erbij en ondertussen rijst koken. Kip marineren of woksaus voor de smaak. Ben dan met kwartier klaar.
Maar voor een week rijst, kip klaarmaken moet ik ook eens gaan doen
Inauguratie ceremonie van Fok!, toen hij Forum Admin werd.quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:52 schreef Questular het volgende:
Dr moet vast een verhaal achter die tattoo op je rechter bovenarm zitten
Ik doe deze altijd: http://www.exrx.net/WeightExercises/DeltoidLateral/DBRaises.htmlquote:
Ik vond hem een jaar of 20 geleden stoer denk ik. Geen verhaal.quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:52 schreef Questular het volgende:
Dr moet vast een verhaal achter die tattoo op je rechter bovenarm zitten
Heuj, die kende ik nog niet. Da's wel een leuke voor je traps ook jaquote:Op donderdag 7 maart 2013 12:54 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Ik doe deze altijd: http://www.exrx.net/WeightExercises/DeltoidLateral/DBRaises.html
Goede compound oefening en pakt bij mij ook nog eens de upper traps goed mee.
kun je je traps in delen trainen?quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:54 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Ik doe deze altijd: http://www.exrx.net/WeightExercises/DeltoidLateral/DBRaises.html
Goede compound oefening en pakt bij mij ook nog eens de upper traps goed mee.
Ja dat is gewoon een stukje kip. Compenseer door af en toe een hele kip voor in de oven te kopen. Ga denk ik ook bakjes maken met wat kip en groente, zoals RaymondK. Ziet er goed uit. Koken van kip heb ik nog nooit gedaan, maar ga ik ook eens proberen. Deed ook wel eens de diepvriesgroente wokken met eieren er doorheen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:54 schreef Snakey het volgende:
[..]
Eh, je moet wel aan normale maaltijden komen natuurlijk. Op zich is 200 - 250 gram kip voor iemand die niet traint ook een normale maaltijd.
Bak 6 eieren voor op 4 volkoren sneden brood. Ik vond dat altijd wel lekker om mee te nemen.
Dat zijn wel hele extreme plannenquote:
Haha zal het eens proberenquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nouja zegHeb je al gedreigd dat je jouw filet niet meer in haar wil doen?
Hm, dit werkt nooit bij vrouwen
Ik ook, daarom een EZ bar.quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:55 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Heuj, die kende ik nog niet. Da's wel een leuke voor je traps ook jaMIsschien eens proberen in plaats van upright rows; vind die zo irritant voor m'n polsen. Lateral raises kan ik ook geen klote van, omdat ik daarbij vrijwel altijd teveel op mijn front delts ga leunen.
Volgens exrx welquote:
Tijd om volwassen te wordenquote:Op donderdag 7 maart 2013 12:56 schreef ssebass het volgende:
[..]
Ja dat is gewoon een stukje kip. Compenseer door af en toe een hele kip voor in de oven te kopen. Ga denk ik ook bakjes maken met wat kip en groente, zoals RaymondK. Ziet er goed uit. Koken van kip heb ik nog nooit gedaan, maar ga ik ook eens proberen. Deed ook wel eens de diepvriesgroente wokken met eieren er doorheen.
[..]
Dat zijn wel hele extreme plannen
[..]
Haha zal het eens proberenMaar het idee is dat ik meer ga koken en boodschappen doen, ben bang dat ik er toch aan moet geloven dan.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:59 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Volgens exrx wel. Maar mijn upper traps gaan juist het hardst met die oefening terwijl ze als stabilizer worden weergegeven.
Nog andere oefeningen voor upper traps bekend toevallig?quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:00 schreef star_gazer het volgende:
Voor traps gewoon teringzwaar shruggen. Schouders naar achteren draaien en lekker op en neer. Of farmer walks doen.
Ben wel blij dat we een trap bar in onze gym hebben
Cable lateral raises voel ik ook altijd in mijn upper traps.quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:01 schreef RaymondK het volgende:
[..]
[..]
Nog andere oefeningen voor upper traps bekend toevallig?
Ik doe alleen maar schruggs met een barbell @ 170kg inmiddels, en het enige wat er echt significant dikker van wordt is de bovenkant van m'n rug daar waar je de bar hebt liggen met squatten, en het begin van m'n traps.
Ik wil ze tot aan m'n oren hebben, net als Papstapino volgens mij.
Volgens mij is dat ook wel genetisch. Als je sleutelbeen hoog staat, zul je je traps nooit echt lekker zien staan omdat je schouders relatief hoog staan. Ik heb dat ook. Voordeel is wel weer dat je schouders er beter uit komen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:01 schreef RaymondK het volgende:
[..]
[..]
Ik doe alleen maar schruggs met een barbell @ 170kg inmiddels, en het enige wat er echt significant dikker van wordt is de bovenkant van m'n rug daar waar je de bar hebt liggen met squatten, en het begin van m'n traps.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:01 schreef RaymondK het volgende:
[..]
[..]
Farmer walk doe ik elke week van de Jumbo naar huis![]()
Deadliftsquote:Op donderdag 7 maart 2013 13:01 schreef RaymondK het volgende:
[..]
[..]
Hou je de bar dan ook vast bovenin, zeg een paar seconden? Zodat je je traps goed aanspant.quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:01 schreef RaymondK het volgende:
[..]
[..]
ja knijpen in je traps bovenin. Echt wel de muscle mind connection zodat ik probeer alles er uit te halen. Ook schouders naar achter gedraaid.quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:04 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hou je de bar dan ook vast bovenin, zeg een paar seconden?
Ik zie vaak mensen shrugs doen met een enorm gewicht en dat gewicht gaat eigenlijk alleen maar op en neer alsof ze hun bovenrug staan te trainen inderdaad. Dat doet weing voor je traps.
lol was een compliment.quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:03 schreef Pastapipos het volgende:
[..]![]()
En mijn traps vallen best mee vind ik zelf, vooral van opzij
10 potten kwark, 5 pakken melk, 5 kilo kip en 5 dozen eierenquote:Op donderdag 7 maart 2013 13:01 schreef RaymondK het volgende:
Ik doelde op hoe je mn naam schreefquote:Op donderdag 7 maart 2013 13:06 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol was een compliment.
volgens mij was jij dat met ubertraps.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BRB, benen photoshoppen
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:08 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik doelde op hoe je mn naam schreefja dat bedoel ik dus. tot aan je oren ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik sweer je als een kloppende vinger dat ik echt dacht dat het op pino eindigde![]()
Ik zie nog steeds veel idioten die zegmaar rondjes draaien met hun schouders tijdens het shruggen. Mooie manier om je cuffs te verzieken. Gewoon van boven naar beneden, niks meer. Wel eerst je schouder naar achter draaien zodat je echt je traps pakt en niet half met je front delts staat te hijsen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:06 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja knijpen in je traps bovenin. Echt wel de muscle mind connection zodat ik probeer alles er uit te halen. Ook schouders naar achter gedraaid.
Ik had altijd een veel te wijde greep tot iemand me er op wees. Dat scheelt wel overigens. Gewoon heup breedte ongeveer pak ik hem nu.
yep.quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:10 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds veel idioten die zegmaar rondjes draaien met hun schouders tijdens het shruggen. Mooie manier om je cuffs te verzieken. Gewoon van boven naar beneden, niks meer. Wel eerst je schouder naar achter draaien zodat je echt je traps pakt en niet half met je front delts staat te hijsen.
Ik zag laatst iemand die oefeningen aan het leren was aan een nieuw iemand, maar hij vertelde veel broscience. Toen hij shrugs op die manier voordeed zei ik even dat je beter gewoon je schouders puur recht omhoog kan halen ipv zo raar te draaien (bemoei me normaal niet met dit soort dingen, maar als ik iemand zie die met goede intenties dingen wil leren en t dan zo geleerd krijgt zeg ik er wel even wat van)quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:10 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds veel idioten die zegmaar rondjes draaien met hun schouders tijdens het shruggen. Mooie manier om je cuffs te verzieken. Gewoon van boven naar beneden, niks meer. Wel eerst je schouder naar achter draaien zodat je echt je traps pakt en niet half met je front delts staat te hijsen.
Komt denk ik vooral door aanhechtingen, want zo zwaar shrug ik niet. Ga denk ik wel straps aanschaffen zodat ik t laatste setje shrugs wat zwaarder kan doen en meer op traps kan focusen ipv gripquote:Op donderdag 7 maart 2013 13:09 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik dus. tot aan je oren ja.
ik sweer je als een kloppende vinger dat ik echt dacht dat het op pino eindigde
Klopt. Ik heb redelijke kuiten, maar tot voor kort heb ik er eigenlijk geen reet aan gedaan. Traps daarentegen zijn relatief klein, maar ik shrug me de ziekte.quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:13 schreef seto het volgende:
Grote traps zijn heel erg genetisch bepaald heb ik het idee, net als kuiten.
De mijne ontwikkelen zich scheefquote:Op donderdag 7 maart 2013 13:13 schreef seto het volgende:
Trainde in het begin altijd met z'n tweeen. Zelfde oefeningen en ook ongeveer zelfde gewicht. Voerde het hetzelfde uit en hij kreeg enorm opgeblazen biceps en rug en ik vnl borst en triceps. Was echt opmerkelijk, echt verschil in genen denk ik.quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:13 schreef seto het volgende:
dumbbell shrugsquote:Op donderdag 7 maart 2013 13:19 schreef moonhammer het volgende:
[..]
De mijne ontwikkelen zich scheefMijn linker trap is hoger dan mijn rechter, waar de rechter weer dikker is.
Je ziet het pas als je er op let, maar ik zelf irriteer me daar mateloos aan natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |