Volgens mij is dat ook wel genetisch. Als je sleutelbeen hoog staat, zul je je traps nooit echt lekker zien staan omdat je schouders relatief hoog staan. Ik heb dat ook. Voordeel is wel weer dat je schouders er beter uit komen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:01 schreef RaymondK het volgende:
[..]
[..]
Nog andere oefeningen voor upper traps bekend toevallig?
Ik doe alleen maar schruggs met een barbell @ 170kg inmiddels, en het enige wat er echt significant dikker van wordt is de bovenkant van m'n rug daar waar je de bar hebt liggen met squatten, en het begin van m'n traps.
Ik wil ze tot aan m'n oren hebben, net als Papstapino volgens mij.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:01 schreef RaymondK het volgende:
[..]
[..]
Ik doe alleen maar schruggs met een barbell @ 170kg inmiddels, en het enige wat er echt significant dikker van wordt is de bovenkant van m'n rug daar waar je de bar hebt liggen met squatten, en het begin van m'n traps.
Farmer walk doe ik elke week van de Jumbo naar huis![]()
Deadliftsquote:Op donderdag 7 maart 2013 13:01 schreef RaymondK het volgende:
[..]
[..]
Hou je de bar dan ook vast bovenin, zeg een paar seconden? Zodat je je traps goed aanspant.quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:01 schreef RaymondK het volgende:
[..]
[..]
ja knijpen in je traps bovenin. Echt wel de muscle mind connection zodat ik probeer alles er uit te halen. Ook schouders naar achter gedraaid.quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:04 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hou je de bar dan ook vast bovenin, zeg een paar seconden?
Ik zie vaak mensen shrugs doen met een enorm gewicht en dat gewicht gaat eigenlijk alleen maar op en neer alsof ze hun bovenrug staan te trainen inderdaad. Dat doet weing voor je traps.
lol was een compliment.quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:03 schreef Pastapipos het volgende:
[..]![]()
En mijn traps vallen best mee vind ik zelf, vooral van opzij
10 potten kwark, 5 pakken melk, 5 kilo kip en 5 dozen eierenquote:Op donderdag 7 maart 2013 13:01 schreef RaymondK het volgende:
Ik doelde op hoe je mn naam schreefquote:Op donderdag 7 maart 2013 13:06 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol was een compliment.
volgens mij was jij dat met ubertraps.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BRB, benen photoshoppen
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:08 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik doelde op hoe je mn naam schreefja dat bedoel ik dus. tot aan je oren ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik sweer je als een kloppende vinger dat ik echt dacht dat het op pino eindigde![]()
Ik zie nog steeds veel idioten die zegmaar rondjes draaien met hun schouders tijdens het shruggen. Mooie manier om je cuffs te verzieken. Gewoon van boven naar beneden, niks meer. Wel eerst je schouder naar achter draaien zodat je echt je traps pakt en niet half met je front delts staat te hijsen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:06 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja knijpen in je traps bovenin. Echt wel de muscle mind connection zodat ik probeer alles er uit te halen. Ook schouders naar achter gedraaid.
Ik had altijd een veel te wijde greep tot iemand me er op wees. Dat scheelt wel overigens. Gewoon heup breedte ongeveer pak ik hem nu.
yep.quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:10 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds veel idioten die zegmaar rondjes draaien met hun schouders tijdens het shruggen. Mooie manier om je cuffs te verzieken. Gewoon van boven naar beneden, niks meer. Wel eerst je schouder naar achter draaien zodat je echt je traps pakt en niet half met je front delts staat te hijsen.
Ik zag laatst iemand die oefeningen aan het leren was aan een nieuw iemand, maar hij vertelde veel broscience. Toen hij shrugs op die manier voordeed zei ik even dat je beter gewoon je schouders puur recht omhoog kan halen ipv zo raar te draaien (bemoei me normaal niet met dit soort dingen, maar als ik iemand zie die met goede intenties dingen wil leren en t dan zo geleerd krijgt zeg ik er wel even wat van)quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:10 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds veel idioten die zegmaar rondjes draaien met hun schouders tijdens het shruggen. Mooie manier om je cuffs te verzieken. Gewoon van boven naar beneden, niks meer. Wel eerst je schouder naar achter draaien zodat je echt je traps pakt en niet half met je front delts staat te hijsen.
Komt denk ik vooral door aanhechtingen, want zo zwaar shrug ik niet. Ga denk ik wel straps aanschaffen zodat ik t laatste setje shrugs wat zwaarder kan doen en meer op traps kan focusen ipv gripquote:Op donderdag 7 maart 2013 13:09 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik dus. tot aan je oren ja.
ik sweer je als een kloppende vinger dat ik echt dacht dat het op pino eindigde
Klopt. Ik heb redelijke kuiten, maar tot voor kort heb ik er eigenlijk geen reet aan gedaan. Traps daarentegen zijn relatief klein, maar ik shrug me de ziekte.quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:13 schreef seto het volgende:
Grote traps zijn heel erg genetisch bepaald heb ik het idee, net als kuiten.
De mijne ontwikkelen zich scheefquote:Op donderdag 7 maart 2013 13:13 schreef seto het volgende:
Trainde in het begin altijd met z'n tweeen. Zelfde oefeningen en ook ongeveer zelfde gewicht. Voerde het hetzelfde uit en hij kreeg enorm opgeblazen biceps en rug en ik vnl borst en triceps. Was echt opmerkelijk, echt verschil in genen denk ik.quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:13 schreef seto het volgende:
dumbbell shrugsquote:Op donderdag 7 maart 2013 13:19 schreef moonhammer het volgende:
[..]
De mijne ontwikkelen zich scheefMijn linker trap is hoger dan mijn rechter, waar de rechter weer dikker is.
Je ziet het pas als je er op let, maar ik zelf irriteer me daar mateloos aan natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |