quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:01 schreef Snakey het volgende:
Een paar fotootjes. Ben iets in massa aangekomen, en een beetje in vet gezakt. Het gaat niet hard, maar langzaam vooruit.
Nogal kutfoto's, en ze zijn nogal groot. Niet erg handig zo'n S3...Netjes Snakes. Waar zit je nu ongeveer op; 20-25%? Ik denk dat je er bruut zou uitzien rond de 12. Keep it up!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Iets over de 20 inderdaad. Als ik diverse berekeningen moet geloven rond de 22%.quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Netjes Snakes. Waar zit je nu ongeveer op; 20-25%? Ik denk dat je er bruut zou uitzien rond de 12. Keep it up!
Sydney is roid city. Echt, wat je op Bondi Beach allemaal voorbij ziet komen. Armen zo dik als boomstammen en benen als satestokjes. Backne, legne, moonface, swayback, roid rage... Met name de "Lebbos" (Libanezen) lusten wel een dianabol of twee. Deze stad is geobsedeerd met looks en je valt hier eerder op als je niet lift. Tussen alle gedrochten lopen ook zat gasten die het goed doen; perfecte lichamen in overvloed. Met m'n 1m74 en m'n niet bepaald aesthetische endo strongman bouw heb ik mazzel dat de gemiddelde man hier wat korter is (1m78, met dank aan de vele Chinezen), maar echt opvallen doe je hier niet met spieren. Doe het meer voor mezelf eigenlijk.quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:51 schreef Panzermaus het volgende:
@star_gazer: hoe is dat in Down Under eigenlijk? Stand je daar nog wel een beetje out, of is iedereen daar tegenwoordig ook al '6 foot 4 and full of muscle'?
Duurt wel lang. Mijn standaard maaltijd is kip in wok, later groente erbij en ondertussen rijst koken. Kip marineren of woksaus voor de smaak. Ben dan met kwartier klaar.quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:44 schreef ManageTheAnger het volgende:
Dan zal ik vanavond ook even kip koken.
Wat rijst betreft neem ik zelf altijd Snelkookrijst.
Pasta neem ik Spaghettini, Volkoren macaroni of penne (of hoe je het ook schrijft)
Wokgroente Albert Heijn![]()
Zelf ben ik ook een groot fan van: BBQ Aardappel krieltjes, 300 gram scharrel rund, en 1 zak wokgroente AH.
Aardappelkrieltjes in de wok (deksel erop)
Scharrelrund apart
Beide ongeveer gelijktijdig bakken.
Daarna de olie afgieten uit de wok weg, en dan de wokgroente erbij.
Door elkaar mixen...
Deksel erop en laten stomen... af en toe omroeren.
Daarna het gehakt erbij in gooien, weer husselen, en de deksel er weer op.
Ik doe het een beetje op gevoel maar vaak 30-45 minuten.
Daarna eten maar! Ongeveer een 700 calorieën maaltijd
quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:01 schreef Snakey het volgende:
Een paar fotootjes. Ben iets in massa aangekomen, en een beetje in vet gezakt. Het gaat niet hard, maar langzaam vooruit.
Nogal kutfoto's, en ze zijn nogal groot. Niet erg handig zo'n S3...Ik zou eens lekker gaan knallen met oefeningen die de zijkant van je schouders aanpakken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker upright rows jeweetsquote:Op donderdag 7 maart 2013 12:50 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Ik zou eens lekker gaan knallen met oefeningen die de zijkant van je schouders aanpakken.
Dat doe ik inderdaad bijna nooit. M'n onderarmen mag ik ondertussen ook wel eens gaan bijtrainen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:50 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Ik zou eens lekker gaan knallen met oefeningen die de zijkant van je schouders aanpakken.
Beetje kokosmelk met wat pittige kruidenmixquote:Op donderdag 7 maart 2013 12:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Duurt wel lang. Mijn standaard maaltijd is kip in wok, later groente erbij en ondertussen rijst koken. Kip marineren of woksaus voor de smaak. Ben dan met kwartier klaar.
Maar voor een week rijst, kip klaarmaken moet ik ook eens gaan doen
Inauguratie ceremonie van Fok!, toen hij Forum Admin werd.quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:52 schreef Questular het volgende:
Dr moet vast een verhaal achter die tattoo op je rechter bovenarm zitten
Ik doe deze altijd: http://www.exrx.net/WeightExercises/DeltoidLateral/DBRaises.htmlquote:
Ik vond hem een jaar of 20 geleden stoer denk ik. Geen verhaal.quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:52 schreef Questular het volgende:
Dr moet vast een verhaal achter die tattoo op je rechter bovenarm zitten
Heuj, die kende ik nog niet. Da's wel een leuke voor je traps ook jaquote:Op donderdag 7 maart 2013 12:54 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Ik doe deze altijd: http://www.exrx.net/WeightExercises/DeltoidLateral/DBRaises.html
Goede compound oefening en pakt bij mij ook nog eens de upper traps goed mee.
kun je je traps in delen trainen?quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:54 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Ik doe deze altijd: http://www.exrx.net/WeightExercises/DeltoidLateral/DBRaises.html
Goede compound oefening en pakt bij mij ook nog eens de upper traps goed mee.
Ja dat is gewoon een stukje kip. Compenseer door af en toe een hele kip voor in de oven te kopen. Ga denk ik ook bakjes maken met wat kip en groente, zoals RaymondK. Ziet er goed uit. Koken van kip heb ik nog nooit gedaan, maar ga ik ook eens proberen. Deed ook wel eens de diepvriesgroente wokken met eieren er doorheen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:54 schreef Snakey het volgende:
[..]
Eh, je moet wel aan normale maaltijden komen natuurlijk. Op zich is 200 - 250 gram kip voor iemand die niet traint ook een normale maaltijd.
Bak 6 eieren voor op 4 volkoren sneden brood. Ik vond dat altijd wel lekker om mee te nemen.
Dat zijn wel hele extreme plannenquote:
Haha zal het eens proberenquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nouja zegHeb je al gedreigd dat je jouw filet niet meer in haar wil doen?
Hm, dit werkt nooit bij vrouwen
Ik ook, daarom een EZ bar.quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:55 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Heuj, die kende ik nog niet. Da's wel een leuke voor je traps ook jaMIsschien eens proberen in plaats van upright rows; vind die zo irritant voor m'n polsen. Lateral raises kan ik ook geen klote van, omdat ik daarbij vrijwel altijd teveel op mijn front delts ga leunen.
Volgens exrx welquote:
Tijd om volwassen te wordenquote:Op donderdag 7 maart 2013 12:56 schreef ssebass het volgende:
[..]
Ja dat is gewoon een stukje kip. Compenseer door af en toe een hele kip voor in de oven te kopen. Ga denk ik ook bakjes maken met wat kip en groente, zoals RaymondK. Ziet er goed uit. Koken van kip heb ik nog nooit gedaan, maar ga ik ook eens proberen. Deed ook wel eens de diepvriesgroente wokken met eieren er doorheen.
[..]
Dat zijn wel hele extreme plannen
[..]
Haha zal het eens proberenMaar het idee is dat ik meer ga koken en boodschappen doen, ben bang dat ik er toch aan moet geloven dan.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:59 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Volgens exrx wel. Maar mijn upper traps gaan juist het hardst met die oefening terwijl ze als stabilizer worden weergegeven.
Nog andere oefeningen voor upper traps bekend toevallig?quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:00 schreef star_gazer het volgende:
Voor traps gewoon teringzwaar shruggen. Schouders naar achteren draaien en lekker op en neer. Of farmer walks doen.
Ben wel blij dat we een trap bar in onze gym hebben
Cable lateral raises voel ik ook altijd in mijn upper traps.quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:01 schreef RaymondK het volgende:
[..]
[..]
Nog andere oefeningen voor upper traps bekend toevallig?
Ik doe alleen maar schruggs met een barbell @ 170kg inmiddels, en het enige wat er echt significant dikker van wordt is de bovenkant van m'n rug daar waar je de bar hebt liggen met squatten, en het begin van m'n traps.
Ik wil ze tot aan m'n oren hebben, net als Papstapino volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |