SPOILER: STONER-MEET POLLOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
De OP vind je hier.
Stoners:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sta je hier niet tussen, maar post je toch regelmatig mee onder het genot van een jointje?
Meldt het de TS dan even, dan zetten we je erbijOf als je er wel staat maar hier eigenlijk niet thuis hoort, ook ff melden
Stoner van de week:
Vaseline_
Jointjes draaien:SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic-vid by TS:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...![]()
Leugens.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ik heb wel de kont van m'n surinaamse kant ja.
My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.![]()
Je liegt.quote:
My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.![]()
Stoer hoor, leugenaar.quote:
Liefdequote:
Waarom die sad PI?quote:Op maandag 4 maart 2013 20:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ik heb wel de kont van m'n surinaamse kant ja.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
van harte welkom danquote:Op maandag 4 maart 2013 21:16 schreef Sasman het volgende:
[..]
Jah.![]()
Al moet ik toegeven dat ik de laatste tijd weinig of niets heb gedaan.![]()
vergeet niet te posten als je weer eens een blowtje hebt gerookt, maar posten mag natuurlijk altijdHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Sad doen om een dikke ghetto ass.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dunno eigenljk, beter dan een hollandse platte kont.
Beter ben je er trots op.
Heb geen ghetto ass manquote:Op maandag 4 maart 2013 21:21 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Sad doen om een dikke ghetto ass.Beter ben je er trots op.
Zo groot is ie ook weer niet
![]()
Daarom billen.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:19 schreef Vaseline_ het volgende:
Dunno eigenljk, beter dan een hollandse platte kont .![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Jammer. Je hebt gewoon een kleine white ass.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb geen ghetto ass manZo groot is ie ook weer niet
Er zijn wel grenzen inderdaad. Al heb ik gemerkt dat die grens voor mij later komt dan voor veel anderen.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zolang het geen vieze ghetto ass is die in een te klein broekje word gehesen.
Voorbeeld van jouw grens?quote:Op maandag 4 maart 2013 21:37 schreef Piye het volgende:
[..]
Er zijn wel grenzen inderdaad. Al heb ik gemerkt dat die grens voor mij later komt dan voor veel anderen.![]()
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
quote:Op maandag 4 maart 2013 21:44 schreef Piye het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar moet je een piemel van een meter van hebben om d'r zo te nemen
![]()
![]()
Gewoon fisten. Je kan makkelijk je arm in kwijt.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Daar moet je een piemel van een meter van hebben om d'r zo te nemen
Komt goed uit.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Daar moet je een piemel van een meter van hebben om d'r zo te nemen
Maar nee even serieus, is beetje lastig om de precieze grens vast te stellen (en al helemaal om er een plaatje van te vinden). Maar over het algemeen zolang het geheel niet te dik is naar mijn mening ben ik wel van hoe groter hoe beter.
Hehe oke, got it.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:47 schreef Piye het volgende:
[..]
Komt goed uit.
Maar nee even serieus, is beetje lastig om de precieze grens vast te stellen (en al helemaal om er een plaatje van te vinden). Maar over het algemeen zolang het geheel niet te dik is naar mijn mening ben ik wel van hoe groter hoe beter.![]()
Vanmiddag afscheid genomen van Leenbeest![]()
Heb het kadje goed 2 maanden gehad maar is nu weer terug naar z'n eigen baasje. Nu is 't toch wel erg rustig in huis..![]()
Dat is wel het kutte van een nacht-ritme, meestal heb ik nog een half uurtje zon als ik op staquote:Op maandag 4 maart 2013 21:52 schreef Impect het volgende:
[..]
Woah chill! Strx nog even 1 draaien en dan slapen!![]()
Toch maar proberen om op tijd te gaan maffen vandaag.![]()
Maar dat is voor morgen, bij de rest van de dagen staat ook een dag-plaatje.. Apple-simplicity is failing meeequote:![]()
Jointje dan maar![]()
![]()
Volgens de normale weerbronnen wordt het morgen 11 gradenquote:Op maandag 4 maart 2013 22:29 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Maar dat is voor morgen, bij de rest van de dagen staat ook een dag-plaatje.. Apple-simplicity is failing meee![]()
Jointje dan maarHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
weer.nl zegt 16-17 graden in het zuidenquote:Op maandag 4 maart 2013 23:10 schreef Studeur het volgende:
[..]
Volgens de normale weerbronnen wordt het morgen 11 graden![]()
![]()
Mijn vader is de beste. Ligt daar nog een envelop met post, ik pak hem.. ligt daar een reep van mijn favoriete chocolade. Laatst ook al toen ik de Veronica gids pakteViel er ook een reep uit.
Your beauty never ever scared me.![]()
Als het je pa niet was zou je zeggen dat 'ie iets van je wilquote:Op maandag 4 maart 2013 23:15 schreef Amarantha het volgende:
Mijn vader is de beste. Ligt daar nog een envelop met post, ik pak hem.. ligt daar een reep van mijn favoriete chocolade. Laatst ook al toen ik de Veronica gids pakteViel er ook een reep uit.
![]()
![]()
Hahaquote:Op maandag 4 maart 2013 23:17 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Als het je pa niet was zou je zeggen dat 'ie iets van je wil
Vandaag 3384 kcal gegeten volgens de voedingscentrum eetmeter. Morgen komt de weightgainer binnen en daarmee + nog iets meer eten hoop ik de 4500 kcal per dag aan te houden. Zwaarder worden moet lukken.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Wtf is dat weighgainer dan voor iets?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:23 schreef Studeur het volgende:
Vandaag 3384 kcal gegeten volgens de voedingscentrum eetmeter. Morgen komt de weightgainer binnen en daarmee + nog iets meer eten hoop ik de 4500 kcal per dag aan te houden. Zwaarder worden moet lukken.![]()
Soort proteineshake met de goede koolhydraten, vitamines en mineralen voor snelle groei van spiermassa.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wtf is dat weighgainer dan voor iets?Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Maar worden dat die kcaloriën dan instant vet of zo? Je lichaam zit er blijkbaar niet op te wachten.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:23 schreef Studeur het volgende:
Vandaag 3384 kcal gegeten volgens de voedingscentrum eetmeter. Morgen komt de weightgainer binnen en daarmee + nog iets meer eten hoop ik de 4500 kcal per dag aan te houden. Zwaarder worden moet lukken.
-Edit
Ah ok![]()
![]()
Omdat ik 182 cm lang ben en 64 kilo weeg. Je ziet mn ribben gewoon, ik ben echt mager. Schaam me hier ook een beetje voor. Ik wil er gewoon wat steviger uitzien ipv als een lange spriet.quote:Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Ohh zo maar dan moet je ook trainen of niet?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:34 schreef Studeur het volgende:
[..]
Omdat ik 182 cm lang ben en 64 kilo weeg. Je ziet mn ribben gewoon, ik ben echt mager. Schaam me hier ook een beetje voor. Ik wil er gewoon wat steviger uitzien ipv als een lange spriet.
ik 1,70 en 60 kilo ik vind het perfecto.. Ik wil niet dikker worden![]()
Ja da's mn plan ook. Zit nog te twijfelen of ik sportschool ga doen of thuis gewichtheffen/opdrukken.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:36 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ohh zo maar dan moet je ook trainen of niet?
ik 1,70 en 60 kilo ik vind het perfecto.. Ik wil niet dikker wordenHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Je ken eerst thuis wat doen.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:37 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ja da's mn plan ook. Zit nog te twijfelen of ik sportschool ga doen of thuis gewichtheffen/opdrukken.
Ik doe soms ook uit verveling![]()
![]()
Ik kan die elastieken aanraden als je de deur niet uit wilt. Daar kun je heel veel verschillende oefeningen mee doen.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:37 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ja da's mn plan ook. Zit nog te twijfelen of ik sportschool ga doen of thuis gewichtheffen/opdrukken.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
t probleem is de motivatiequote:Op maandag 4 maart 2013 23:38 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik kan die elastieken aanraden als je de deur niet uit wilt. Daar kun je heel veel verschillende oefeningen mee doen.
[ afbeelding ]als ik sportschoolabo neem ga ik er echt wel 3 of 4 keer per week heen, maar als ik thuis zit is de verleiding om niks te doen toch te groot denk ik. heb wel vaker besloten om te beginnen met trainen maar langer dan een maand heb ik het nooit volgehouden.
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Uhuh, ja, 3 of 4 keer per week als je jezelf thuis niet eens kan motiveren.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:45 schreef Studeur het volgende:
[..]
t probleem is de motivatieals ik sportschoolabo neem ga ik er echt wel 3 of 4 keer per week heen, maar als ik thuis zit is de verleiding om niks te doen toch te groot denk ik. heb wel vaker besloten om te beginnen met trainen maar langer dan een maand heb ik het nooit volgehouden.
Misschien als je naast de sportschool woont, anders houdt je jezelf voor de gek.
Niet lullig bedoelt hoor, maar alle sportschoolgangers die ik ken hebben moeite met het ernaar toe gaan, behalve de overdreven serieuze lui. Dus vandaar "Misschien als je naast de sportschool woont".Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Woon toevallig echt 5 min lopen van een sportschoolquote:Op maandag 4 maart 2013 23:49 schreef Ugjerke het volgende:
Niet lullig bedoelt hoor, maar alle sportschoolgangers die ik ken hebben moeite met het ernaar toe gaan, behalve de overdreven serieuze lui. Dus vandaar "Misschien als je naast de sportschool woont".Maar die is duur, 40 per maand. De dichtstbijzijnde basic-fit voor 20 euro per maand is toch al gauw 25 min fietsen...
Maar mn ma heeft een pas voor die in de buurt, misschien kan ik die ook gebruiken, morgen ff vragenHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Hihi er heen gaan is ook mijn probleemquote:Op maandag 4 maart 2013 23:49 schreef Ugjerke het volgende:
Niet lullig bedoelt hoor, maar alle sportschoolgangers die ik ken hebben moeite met het ernaar toe gaan, behalve de overdreven serieuze lui. Dus vandaar "Misschien als je naast de sportschool woont".Ook al woon in hartje centrum, mag niet klagen lol
Er gaat gewoon tijd in zitten, of je moet op een vrije ochtend vroeg heen gaan voor een uurtje half uurtje.
Maar dan moet je wel de discipline hebben ervoor![]()
![]()
Ik heb deze besteld.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:37 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ja da's mn plan ook. Zit nog te twijfelen of ik sportschool ga doen of thuis gewichtheffen/opdrukken.True story.
![]()
![]()
Waar ga je die neerzetten? neemt toch haske veel plek in beslagquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb deze besteld.True story.
[ afbeelding ]![]()
![]()
We wachten afquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:40 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Zodra ik mijn telefoon vanmiddag terug heb, ga ik eckten stoonurs kunsD posden, ik zal binnenkort ook ff wat foto's maken
Je weet het niet?!![]()
Ik heb Rallo getekend van The Clevelandshow. En een zelfbedacht poppetje xd.
Pffff ik ben nog skaf van vannacht
Gruwelchristus nog aan toe![]()
![]()
Nog skaff, hoe dan?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:17 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik heb Rallo getekend van The Clevelandshow. En een zelfbedacht poppetje xd.
Pffff ik ben nog skaf van vannacht
Gruwelchristus nog aan toe![]()
Dat moet ik nog even uitdenken.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waar ga je die neerzetten? neemt toch haske veel plek in beslag![]()
![]()
Ik wil iemand in kunnen huren die af en toe m'n rug krabt of me aait.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Op een gegeven moment word ik niet eens meer stoneder, alleen hartstikke sloom en vaag en wil slapenquote:![]()
![]()
Heb ik ook, daarom gaat een joint altijd in toerbeurten op.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Op een gegeven moment word ik niet eens meer stoneder, alleen hartstikke sloom en vaag en wil slapen
¤99,- p/u?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:26 schreef Ugjerke het volgende:
Ik wil iemand in kunnen huren die af en toe m'n rug krabt of me aait.![]()
Dat verdien ik zelf niet eens per uur.quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb deze besteld.True story.
[ afbeelding ]
Dat is nog duurder dan 5 jaar sportschool
Geld boeit me niet zo, Ik ben gewoon te lui om naar een sportschool te fietsen, ik wil een muziekje/filmpje opzetten en knallen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:51 schreef Studeur het volgende:
[..]
Dat is nog duurder dan 5 jaar sportschool![]()
![]()
10 uur opstaan plan werd weer 12 uur. verdomme 14 keer op snooze gedrukt
plan voor morgenochtend 8 uur (moet wel op dan): hardstyle luisteren zodra de wekker gaatHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Heb ik nog nooit gehoord....quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Geld boeit me niet zo, Ik ben gewoon te lui om naar een sportschool te fietsen, ik wil een muziekje/filmpje opzetten en knallen.Je weet het niet?!![]()
Ik heb genoeg om te kopen wat ik wil, en ik wil nooit zo veel, dus afentoe koop ik iets raars ofzo.quote:![]()
![]()
Dat klinkt al andersquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb genoeg om te kopen wat ik wil, en ik wil nooit zo veel, dus afentoe koop ik iets raars ofzo.![]()
Grote aankopen doen altijd zeer, ook al kan het er uit...Je weet het niet?!![]()
Mwah, dit valt niet zo onder een grote aankoop.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:04 schreef Impect het volgende:
[..]
Dat klinkt al anders![]()
Grote aankopen doen altijd zeer, ook al kan het er uit...
Een auto, rijbewijs, wasmachine, horloges. Dat soort dingen vind ik grote aankopen.
1 en 2 moet ik nog.![]()
![]()
Niet? Wat kost zo'n apparaat nog dan?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mwah, dit valt niet zo onder een grote aankoop.
Een auto, rijbewijs, wasmachine, horloges. Dat soort dingen vind ik grote aankopen.
1 en 2 moet ik nog.
1 en 2 heb ik gehaald toen ik 18 was
Je weet het niet?!![]()
Ik heb wel een rijbewijs, geen auto. Hoefde ook niet zo nodig een rijbewijs te hebben
350quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:21 schreef Impect het volgende:
[..]
Niet? Wat kost zo'n apparaat nog dan?
1 en 2 heb ik gehaald toen ik 18 was![]()
![]()
Voor een horlogequote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:19 schreef Murdera het volgende:
Rond de 8K wel.
Maar dat vind ik iets te gek worden.
Je weet het niet?!![]()
Op den duur zal je toch een rijbewijs moeten hebben, handig dusquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:22 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb wel een rijbewijs, geen auto. Hoefde ook niet zo nodig een rijbewijs te hebben
Je weet het niet?!![]()
Hoezo moet? Ken genoeg mensen zonder rijbewijs die zich prima reddenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:22 schreef Impect het volgende:
[..]
Op den duur zal je toch een rijbewijs moeten hebben, handig dusYour beauty never ever scared me.![]()
Moet niks natuurlijk, maar voor werk lijkt het me wel handig?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoezo moet? Ken genoeg mensen zonder rijbewijs die zich prima redden
Nu is het ook zo dat wij hier haast geen OV kennen dus een auto een must is om je te verplaatsen
Je weet het niet?!![]()
Valt me niet eens tegen, abbo voor sportschool kost ook gemiddeld 20/25 per maand.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Neuh.Dat zou ik ook ietwat prijzig vinden.
Normaal 450 trouwens, nu korting dus 350Je weet het niet?!![]()
Jep, alleen nu nog uitzoeken waar ik hem neer kan zetten.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:27 schreef Impect het volgende:
[..]
Valt me niet eens tegen, abbo voor sportschool kost ook gemiddeld 20/25 per maand.![]()
![]()
Luxe probleemquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jep, alleen nu nog uitzoeken waar ik hem neer kan zetten.Your beauty never ever scared me.![]()
Maar luxe probleem als in dat je een chill duur iets hebt gekocht haha en het niet kwijt kan, wrs teveel spullen I guess? dan is het alsnog een luxe probleem haha!quote:Your beauty never ever scared me.![]()
Nee, mijn appartementje is gewoon nogal klein.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar luxe probleem als in dat je een chill duur iets hebt gekocht haha en het niet kwijt kan, wrs teveel spullen I guess? dan is het alsnog een luxe probleem haha!
Trap/overloop/badkamer/slaapkamer gaat hem niet worden, dakterras lijkt me niet goed voor het apparaat, en mijn woonkamer/keuken is gewoon erg klein, en al redelijk vol met een bank, bureau, keuken en tafel![]()
![]()
Aah.. Hmm ja dan is het wel een beetje lastig ja haha. Heb je niet iets van een logeerkamer ofzo?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, mijn appartementje is gewoon nogal klein.
Trap/overloop/badkamer/slaapkamer gaat hem niet worden, dakterras lijkt me niet goed voor het apparaat, en mijn woonkamer/keuken is gewoon erg klein, en al redelijk vol met een bank, bureau, keuken en tafelYour beauty never ever scared me.![]()
Logeerkamer?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Aah.. Hmm ja dan is het wel een beetje lastig ja haha. Heb je niet iets van een logeerkamer ofzo?
Dan had ik wel een stuk meer neer mogen tellen per maand.![]()
![]()
Geld boeit toch niet zoveel?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Logeerkamer?
Dan had ik wel een stuk meer neer mogen tellen per maand.
Je weet het niet?!![]()
Ja weet ik veel haha. Ik begin me nu wel af te vragen waar je dat ding in godsnaam neer gaat zetten danquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Logeerkamer?
Dan had ik wel een stuk meer neer mogen tellen per maand.
quote:Ik betaal nu al behoorlijk veel voor wat ik heb.
Volgend jaar via woningbouw ipv particulier, dan komt het wel goed qua ruimte en geld.
Mijn zus heeft voor het zelfde geld meer dan 2 keer zoveel ruimte.![]()
![]()
Ik zou het niet weten, nog nooit op geweest.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:55 schreef Amarantha het volgende:
Dakterras is wel nice trouwens, hebben wij hier ook (soort van)![]()
![]()
![]()
Maar je zegt net dat je een dakterras hebt?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, nog nooit op geweest.
Ik woon er sinds december.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar je zegt net dat je een dakterras hebt?Nooit weer geweest om er op te gaan.
![]()
![]()
Oh hihi dat verklaardquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik woon er sinds december.Nooit weer geweest om er op te gaan.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:01 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga maar even een broodje beenham en een smoothie scorenKom me er eentje brengen plz babe
![]()
Wat een verschil, ik ben laatst aan het rekenen geweest voor als ik op mezelf wil wonen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:54 schreef Murdera het volgende:
[..]Ik betaal nu al behoorlijk veel voor wat ik heb.
Volgend jaar via woningbouw ipv particulier, dan komt het wel goed qua ruimte en geld.
Mijn zus heeft voor het zelfde geld meer dan 2 keer zoveel ruimte.
Het is niet te doen, dan moet ik zoveel dingen laten vallen wat ik nu nog wel kan doen
Je weet het niet?!![]()
Haha mijn moeder is naar Duitsland en neemt een fles wodka voor mij mee en een reep milka chocolade met oreo. Vraag me echt af of dit wel goed komt.. Ken mijn moeder en die neemt echt de verkeerde dingen mee. Krijg vast een vies mix drankje en koekjes
Waar kwam je op uit?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:02 schreef Impect het volgende:
[..]
Wat een verschil, ik ben laatst aan het rekenen geweest voor als ik op mezelf wil wonen.
Het is niet te doen, dan moet ik zoveel dingen laten vallen wat ik nu nog wel kan doenbeidequote:![]()
![]()
http://media.trafficfacto(...)de01cb20ee78639b.gif
[ Bericht 18% gewijzigd door Studeur op 05-03-2013 14:35:10 ]Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Heeft ze maar 27 vrienden?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:24 schreef Studeur het volgende:
http://media.trafficfacto(...)de01cb20ee78639b.gif
Wat wil je huren/kopen dan?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:39 schreef Impect het volgende:
[..]
Dat ik wel kan huren/kopen, maar geen geld overhoud voor leuke dingenOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
welk bedrag per maandquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:39 schreef Impect het volgende:
[..]
Dat ik wel kan huren/kopen, maar geen geld overhoud voor leuke dingen![]()
![]()
Ik denk dat je je meer zorgen moet maken over de beschikbaarheid.quote:Ik mag hopen dat je je al wel ingeschreven hebt?
Neequote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:30 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik denk dat je je meer zorgen moet maken over de beschikbaarheid.Ik mag hopen dat je je al wel ingeschreven hebt?
, Ben er pas sinds kort serieus over aan het nadenken.
Je weet het niet?!![]()
Dan ben je met huren nog wel een jaartje of anderhalf bezig. Of je moet héééééél veel mazzel hebben met een spoedwoning. Gelukkig kun je soms ook een appartementje voor +-90.000 kopen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:32 schreef Impect het volgende:
[..]
Nee, Ben er pas sinds kort serieus over aan het nadenken.
Edit: Oh wacht, je hebt 600-700 euro als budget? Dan heb je iets meer opties. Maar je kan wel goedkoper wonen dan dat als je nu vind dat je te weinig overhoud.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Huur, drank, drugs, eten, kleding, euhh uitgaan, eigenlijk gewoon alles bij elkaar.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:35 schreef Impect het volgende:
[..]
Oké, wat voor kosten vallen daar onder?![]()
![]()
anderhalf jaar? ik sta al 6 jaar ingeschreven en ik mag nog wel even.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:34 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dan ben je met huren nog wel een jaartje of anderhalf bezig. Of je moet héééééél veel mazzel hebben met een spoedwoning. Gelukkig kun je soms ook een appartementje voor +-90.000 kopen.
Edit: Oh wacht, je hebt 600-700 euro als budget? Dan heb je iets meer opties. Maar je kan wel goedkoper wonen dan dat als je nu vind dat je te weinig overhoud.![]()
![]()
Dan heb je ook wel wat specifiekere eisen denk ik.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
anderhalf jaar? ik sta al 6 jaar ingeschreven en ik mag nog wel even.
huur mag max 700 zijn. Zal eens ff een keer een gesprek bij de bank aanvragen, als het goed is kunnen hun ook meer duidelijkheid bieden.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:34 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dan ben je met huren nog wel een jaartje of anderhalf bezig. Of je moet héééééél veel mazzel hebben met een spoedwoning. Gelukkig kun je soms ook een appartementje voor +-90.000 kopen.
Edit: Oh wacht, je hebt 600-700 euro als budget? Dan heb je iets meer opties. Maar je kan wel goedkoper wonen dan dat als je nu vind dat je te weinig overhoud.Je weet het niet?!![]()
Nope, gewoon een fucking lange wachtrij in mijn stad.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:38 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dan heb je ook wel wat specifiekere eisen denk ik.![]()
Doe je netjes! Maar dat moet mij ook lukkenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Huur, drank, drugs, eten, kleding, euhh uitgaan, eigenlijk gewoon alles bij elkaar.
Je weet het niet?!![]()
Woehoe, plattelandstadje.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nope, gewoon een fucking lange wachtrij in mijn stad.Voor een eensgezinswoning moet ik hier trouwens ook minstens 7, 8 jaar ingeschreven staan trouwens. Maar met eenpersoonswoningen kan je mazzel hebben.
Jezus mijn moeder heeft 2 flessen wodka meegenomen. Ik drink amperen heb ook nog een halve fles staan. Ik kan het komende jaar weer vooruit lol
(Oh en 4 repen chocolade)
Laat maar doorkomen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:59 schreef Amarantha het volgende:
Jezus mijn moeder heeft 2 flessen wodka meegenomen. Ik drink amperen heb ook nog een halve fles staan. Ik kan het komende jaar weer vooruit lol
(Oh en 4 repen chocolade)
En broodje beenham ook
![]()
![]()
Het is nog de vraag of ze de goeie mee heeft genomen haha. Heb om een foto gevraagd lolquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Laat maar doorkomen.En broodje beenham ook
Als ik af en toe een glaasje gemixt drink (en dan hou ik het ook gewoon bij 1 of 2 glazen) dan moet ik toch niet beroerd wakker worden lijkt me. Telkens puur drinken is misschien gewoon geen ideeYour beauty never ever scared me.![]()
Maakt me niet uitquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is nog de vraag of ze de goeie mee heeft genomen haha. Heb om een foto gevraagd lol![]()
![]()
TIJD VOOR MN JOINT
Pas op of ik kom langs.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb daar gewoon 4 repen van (naja liggen nog bij mams)![]()
![]()
![]()
Die is wel nice ouwequote:![]()
Ik overweeg deze:
Vostokquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:29 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Die is wel nice ouwe![]()
Ik overweeg deze:
[ afbeelding ]
Ik zoek een 24 hour watch van vostok, maar kan niets betrouwbaars vinden.![]()
![]()
Ik heb even snel gezocht maar ze zijn lastig te vinden man, wtf.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vostok
Ik zoek een 24 hour watch van vostok, maar kan niets betrouwbaars vinden.
Ik weet broeder.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:33 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik heb even snel gezocht maar ze zijn lastig te vinden man, wtf.![]()
![]()
waar blijven zequote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:06 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik heb net een frietje oorlog met berehap pindasaus besteld. Straks foto's uploooooowdunhu.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMG MILKA OREA OMGOMGOMG WAAR KAN IK DIE KOPEN MOET HEBBEN WTFquote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
OREOOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Duitsland hihiquote:Op woensdag 6 maart 2013 07:54 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMG MILKA OREA OMGOMGOMG WAAR KAN IK DIE KOPEN MOET HEBBEN WTFYour beauty never ever scared me.![]()
Hmmm.... heb het wel gehad met de winter...quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)r_komt_terug___.html![]()
Je weet het niet?!![]()
Anders ik wel, mwehquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:02 schreef Impect het volgende:
[..]
Hmmm.... heb het wel gehad met de winter...Your beauty never ever scared me.![]()
Jaja skatjens daar was ze weer![]()
![]()
En nu ik zie dat jullie maar 2 topics vol hebben gebaggerd in de tussentijd ben ik diep in jullie teleurgesteld![]()
Nee maar serieus heb echt tof weekend gehad. Super veel van Den Haag gezien en leuke dingen gedaan (hoewel ik eigenlijk te lui ben voor zo veel dingen op een dag, wist niet dat dagen zo lang konden zijn). Ondanks dat m'n tante een heel ander type mens is dan ik heb ik 't wel gezellig gehad
![]()
Alleen jammer dat ik Mono toch mis heb gelopenIk wou hier al willen roepen "IK HEB MONO GEMEET, WIE WIL MIJ AANRAKEN
", maar helaasch
Verder nog 3 heule nachtjes lekker chill gechilled bij Henkje
Hij liet me ook weten dat hij echt wel serieus met mij verder wilt maar we eerst even míjn leven op orde krijgen dat ik ook op m'n eigen benen kan staan enzo. Vind ik zelf ook wel belangrijk, ervanuitgaand* dat ik daarna de rest van mijn leven met hem zal slijten![]()
Nu nog laatste restje joint oproken wat ik van gisteravond heb meegekaapt, dus weer lekker stoned wennen aan mijn thuisomgeving
* Waar hoort die spatie?!![]()
Fuck the EBU.![]()
Kan er ook wel bij, heb in de zomer met beachvolleybal mijn kleine teen gebroken ()
Komt er een rekening van de zorgverzekeraar, eigen risico 220,-.
Waarom betaal ik dan mijn zorgverzekering, ik heb nooit iets..Je weet het niet?!![]()
Hallonquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:41 schreef Moira. het volgende:
![]()
En nu ik zie dat jullie maar 2 topics vol hebben gebaggerd in de tussentijd ben ik diep in jullie teleurgesteld![]()
Nee maar serieus heb echt tof weekend gehad. Super veel van Den Haag gezien en leuke dingen gedaan (hoewel ik eigenlijk te lui ben voor zo veel dingen op een dag, wist niet dat dagen zo lang konden zijn). Ondanks dat m'n tante een heel ander type mens is dan ik heb ik 't wel gezellig gehad
![]()
Alleen jammer dat ik Mono toch mis heb gelopenIk wou hier al willen roepen "IK HEB MONO GEMEET, WIE WIL MIJ AANRAKEN
", maar helaasch
Hij liet me ook weten dat hij echt wel serieus met mij verder wilt maar we eerst even míjn leven op orde krijgen dat ik ook op m'n eigen benen kan staan enzo. Vind ik zelf ook wel belangrijk, ervanuitgaand* dat ik daarna de rest van mijn leven met hem zal slijten![]()
Nu nog laatste restje joint oproken wat ik van gisteravond heb meegekaapt, dus weer lekker stoned wennen aan mijn thuisomgeving
Je weet het niet?!![]()
Godverdommequote:Op zondag 3 maart 2013 15:41 schreef Monopoly het volgende:
Ik krijg net een smsje van Moira.
Ze is tot woensdag bij Henkie, dus ze zal niet aanwezig zijn. Er moet geneukt worden zegt ze.
Inmiddels heeft ze een tas met de volgende inhoud mee genomen naar hem:
- Gagball (ja zo'n rode bal voor in zijn mond)
- Cockring
- Anaalketting (met van die dikke kralen)
- Poppers
- Voorbindpenis om hem te penetreren
- Kaarsen, geil met kaarsvet
En nog wat andere atributen.
Nu maar wachten op pics
Fuck the EBU.![]()
Klinkt geslaagd!quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:41 schreef Moira. het volgende:
![]()
![]()
", maar helaasch
Super, ook lief dat Henk dat zei
![]()
En hoi trouwens hihiYour beauty never ever scared me.![]()
Jaa 't zit wel snorquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Klinkt geslaagd!Super, ook lief dat Henk dat zei
![]()
En hoi trouwens hihiMoet er maar mee settelen dat ik niet altijd evenveel aandacht krijg
Hoi![]()
Fuck the EBU.![]()
Ik ben al sinds dit weekend bij A. aan het zeuren dat ik in een echt tweepersoonsbed wil slapenBegint te werken. Hij heeft me gisteravond beloofd dat dat goed komt. Ben benieuwd wanneer haha!
Nicequote:Op woensdag 6 maart 2013 11:47 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben al sinds dit weekend bij A. aan het zeuren dat ik in een echt tweepersoonsbed wil slapenBegint te werken. Hij heeft me gisteravond beloofd dat dat goed komt. Ben benieuwd wanneer haha!
Ik kan me nauwelijks meer voorstellen hoe het voelt om samen in een 1p bed te slapen
Hoewel, hier liggen 2 matrassen naast elkaar op de grond en 's ochtends worden we ook altijd met z'n 2en op 1 matras wakker
Fuck the EBU.![]()
quote:quote:Nawwww lievjuhhhszquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
MOIRA WAAR BEN JE MEN MATTIES WILLEN JE
Fuck the EBU.![]()
Hij heeft een in elkaar geknutseld bed met 2 matrassen naast elkaar maar dat werkt niet (vind ik). Je kunt niet in het midden liggen want dan schuift het ene matras weg en als je een goed potje seks hebt vallen de zijkanten van het 'bed' eraf en naja een en al ellendequote:Op woensdag 6 maart 2013 11:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
NiceIk kan me nauwelijks meer voorstellen hoe het voelt om samen in een 1p bed te slapen
Hoewel, hier liggen 2 matrassen naast elkaar op de grond en 's ochtends worden we ook altijd met z'n 2en op 1 matras wakker
Beter koop je die voor ons en neem je mee naar de meetquote:![]()
Eeuwige eer en liefde die je dan verdient bij alle FOK!kers![]()
Fuck the EBU.![]()
Als ik voor die tijd in Duitsland kom dan zal ik er over na denkenquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Beter koop je die voor ons en neem je mee naar de meet![]()
Eeuwige eer en liefde die je dan verdient bij alle FOK!kers![]()
Ja da's echt klote idd hahahahaquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij heeft een in elkaar geknutseld bed met 2 matrassen naast elkaar maar dat werkt niet (vind ik). Je kunt niet in het midden liggen want dan schuift het ene matras weg en als je een goed potje seks hebt vallen de zijkanten van het 'bed' eraf en naja een en al ellendeVandaar dat we dan alsnog met z'n 2en op een 1p matras eindigen haha
Wij hebben ook een tijdje op 2 van die grote losse matrassen gelegen maar dan met een vrij dikke rits-hoes eromheen zegmaar, dus die werden wel bij elkaar gehoudenMaar dan lag je alsnog een beetje in zo'n spleet haha
Fuck the EBU.![]()
nu heb ik zin in milka met oreo'squote:Op woensdag 6 maart 2013 11:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ik voor die tijd in Duitsland kom dan zal ik er over na denkenFuck the EBU.![]()
Ik vind dat echt naar zo'n spleet tussen matrassen in. A. leeft in bed zeg maar op Zondag enz en dan heb je allemaal van die zooi en vuil wat er tussen valt enz. Bahquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja da's echt klote idd hahahahaVandaar dat we dan alsnog met z'n 2en op een 1p matras eindigen haha
Wij hebben ook een tijdje op 2 van die grote losse matrassen gelegen maar dan met een vrij dikke rits-hoes eromheen zegmaar, dus die werden wel bij elkaar gehoudenMaar dan lag je alsnog een beetje in zo'n spleet haha
Hahahaha ja herkenbaarquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind dat echt naar zo'n spleet tussen matrassen in. A. leeft in bed zeg maar op Zondag enz en dan heb je allemaal van die zooi en vuil wat er tussen valt enz. Bah
Fuck the EBU.![]()
Als de meet is gepland zou ik ook wel ff naar duitsland kunnen gaan, binnen een kwartier ben ik in duitslandquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ik voor die tijd in Duitsland kom dan zal ik er over na denken
Je weet het niet?!![]()
Maar goed ik ga A. aan zijn belofte houden. Eerst zei die 'ik fiks dit bed wel' en toen heb ik gezegd dat ik dat nog steeds kut vind haha. Maar onder de matrassen zit o.a een slaapbank van een vriend van hem (die geen kamer kan huren momenteel) maar ik wil daar echt geen rekening meehouden, fuck dat. Hij zegt maar lekker tegen die vriend dat hij nu een vriendin heeft en een fatsoenlijk bed er neer wilt zettenquote:
Same herequote:Op woensdag 6 maart 2013 11:57 schreef Impect het volgende:
[..]
Als de meet is gepland zou ik ook wel ff naar duitsland kunnen gaan, binnen een kwartier ben ik in duitslandWoon er vlakbij maar heb geen auto (wel huisgenoten die regelmatig heen gaan, dus kan ik ook wel weer eens mee)
haha gelijk heb jequote:Op woensdag 6 maart 2013 11:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar goed ik ga A. aan zijn belofte houden. Eerst zei die 'ik fiks dit bed wel' en toen heb ik gezegd dat ik dat nog steeds kut vind haha. Maar onder de matrassen zit o.a een slaapbank van een vriend van hem (die geen kamer kan huren momenteel) maar ik wil daar echt geen rekening meehouden, fuck dat. Hij zegt maar lekker tegen die vriend dat hij nu een vriendin heeft en een fatsoenlijk bed er neer wilt zetten
Fuck the EBU.![]()
Ja godverdomme zeg, had gehoopt lekker weer op m'n verjaardag te hebbenquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)r_komt_terug___.html![]()
![]()
.
![]()
quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Same hereWoon er vlakbij maar heb geen auto (wel huisgenoten die regelmatig heen gaan, dus kan ik ook wel weer eens mee)
Je weet het niet?!![]()
Ja toch? Snap best dat hij die vriend wilt helpen en dat het voor hem alleen een prima bed is maar voor ons samen niet. Ben benieuwd.. Heb gisteren al gezegd 'over een jaar slapen we pas in een goed bed zeker?' toen zei die nee haha. Liever vandaag nog dan morgen..quote:
Wanneer ben je jarig?quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja godverdomme zeg, had gehoopt lekker weer op m'n verjaardag te hebben.
Ik zei nog, weet zeker dat 't in maart ook nog zal sneeuwen, misschien in april ook nog wel. Is ieder jaar zoquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja godverdomme zeg, had gehoopt lekker weer op m'n verjaardag te hebben.
Fuck the EBU.![]()
Haha nee meer soort van bezet achtigquote:Op woensdag 6 maart 2013 12:06 schreef Murdera het volgende:
dus je bent een soort van single achtig moira?
Fuck the EBU.![]()
Bring lsd and stuff.quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
meeting is volgende week donderdag bij vasje toch![]()
Tentamen geneukt. Denk een 6 of 7.
Nu beloningsblow draaienMOIRAWELKOMTERUG Waar was je?quote:Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
echt?quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
meeting is volgende week donderdag bij vasje tochHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
tijd om de bong schoon te maken.
Voor:
Dat water zat er eerst tot net onder het gaatje in, de rest is verdampt, zo lang zit het er dus al in
De verlorgen zoon dochter Moira. is weder gekeerd.
Driewerf hoezee!
HOEZEE
HOEZEE
HOEZEE
Hulde aan Moira. Opdat wij haar nooit meer hoeven te missen![]()
![]()
Bij ons, zweten hier op kantoor.quote:En dan ook nog eens een loeizwaar whiteboard op gaan hangen.
Smerig zooitjequote:Op woensdag 6 maart 2013 13:17 schreef Studeur het volgende:
tijd om de bong schoon te maken.
Voor:
[ afbeelding ]
Dat water zat er eerst tot net onder het gaatje in, de rest is verdampt, zo lang zit het er dus al in![]()
![]()
Nu hier ook zon, blij dat ik bijna vrij benquote:Op woensdag 6 maart 2013 14:36 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Bij ons, zweten hier op kantoor.En dan ook nog eens een loeizwaar whiteboard op gaan hangen.
Je weet het niet?!![]()
M'n tante in Den Haag en daarna naar Henkie, zo geïnteresseerd ben je dus niet als je dat niet weetquote:Op woensdag 6 maart 2013 13:08 schreef Studeur het volgende:
Tentamen geneukt. Denk een 6 of 7.
Nu beloningsblow draaien
[..]
MOIRAWELKOMTERUG Waar was je?
Jullie waren verlorgen zonder mij, verlorgen zeg ik u! Maar Godzijdank ben ik tot u wedergekeerdquote:Op woensdag 6 maart 2013 13:23 schreef Monopoly het volgende:
De verlorgen zoon dochter Moira. is weder gekeerd.
Driewerf hoezee!
HOEZEE
HOEZEE
HOEZEE
Hulde aan Moira. Opdat wij haar nooit meer hoeven te missen
Fuck the EBU.![]()
Ben op internet Breaking Amish aan 't kijken, best vet, van die wereldvreemde mensjes enzeu.Fuck the EBU.![]()
Klopt van geen kant die serie, schijnt ook nep te zijn dus. Die mensen zijn wel ex-amish maar ze zijn al een tijd eruit, en dat is ook wel zo logisch want sommige dingen aan hun verhalen kloppen gewoon nietquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:49 schreef Moira. het volgende:
Ben op internet Breaking Amish aan 't kijken, best vet, van die wereldvreemde mensjes enzeu.![]()
![]()
Bron bron bron, leesvoerquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Klopt van geen kant die serie, schijnt ook nep te zijn dus. Die mensen zijn wel ex-amish maar ze zijn al een tijd eruit, en dat is ook wel zo logisch want sommige dingen aan hun verhalen kloppen gewoon niet
Toch altijd jammer dat zo veel van dit soort tv programma's in scene zijn gezetIk vermoedde sowieso al dat veel gescript was
Fuck the EBU.![]()
Gewoon ff googlen op breaking amish fake, genoeg artikelenquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Bron bron bron, leesvoer
Toch altijd jammer dat zo veel van dit soort tv programma's in scene zijn gezetIk vermoedde sowieso al dat veel gescript was
![]()
![]()
Ga ik ff doenquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gewoon ff googlen op breaking amish fake, genoeg artikelen
Fuck the EBU.![]()
Zelfs dingen als "puberruil" is met een script, die pubers worden verteld wat ze moeten zeggen enzo.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Klopt van geen kant die serie, schijnt ook nep te zijn dus. Die mensen zijn wel ex-amish maar ze zijn al een tijd eruit, en dat is ook wel zo logisch want sommige dingen aan hun verhalen kloppen gewoon niet![]()
![]()
Daarom, en als er een ruzie is zonder de camera erbij moeten ze het gewoon overdoen met camera en dat soort onzinquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zelfs dingen als "puberruil" is met een script, die pubers worden verteld wat ze moeten zeggen enzo.![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Daarom, en als er een ruzie is zonder de camera erbij moeten ze het gewoon overdoen met camera en dat soort onzin![]()
![]()
Mooi, nu nog wietgerelateerdquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:07 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Natuurlijk weer veel te laat door omstandigheden.
Maar bij deze mijn stonerskunst:
[ afbeelding ]Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Bijna alle tv is met script ja. Maakt het leuker dus wat maakt het uit.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Daarom, en als er een ruzie is zonder de camera erbij moeten ze het gewoon overdoen met camera en dat soort onzinHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Weet je wat slecht is:Pquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:06 schreef Studeur het volgende:
[..]
Bijna alle tv is met script ja. Maakt het leuker dus wat maakt het uit.
- Achter gesloten deuren
- Beschuldigd
- Overspel in de liefdeJe weet het niet?!![]()
Dan heb ik het ook niet over dat soort crap. Achter gesloten deurenquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:11 schreef Impect het volgende:
[..]
Weet je wat slecht is:P
- Achter gesloten deuren
- Beschuldigd
- Overspel in de liefde______ Ik vraag me nou echt af of er echt mensen zijn die denken dat dat een realityserie is.
[ Bericht 0% gewijzigd door Studeur op 06-03-2013 17:30:34 ]Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Ben bang dat die mensen wel bestaanquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:12 schreef Studeur het volgende:
[..]
Dan heb ik het ook niet over dat soort crap. Achter gesloten deuren______ Ik vraag me nou echt af of er echt mensen zijn die denken dat dat een realityserie is.
Je weet het niet?!![]()
Moira. terug. Mijn hart maakt een vreugdesprongetje.
Nu krijg ik weer lekkere smerige DM's met vieze linkjes naar diverse ranzige pornofilmpjes![]()
![]()
Leugens!quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:44 schreef Monopoly het volgende:
Moira. terug. Mijn hart maakt een vreugdesprongetje.
Nu krijg ik weer lekkere smerige DM's met vieze linkjes naar diverse ranzige pornofilmpjes![]()
Maar ik heb jou o0wk gemiszt h0owrrrr
Fuck the EBU.![]()
Wat altijd klote is als je een paar dagen/een week niet op FOK! bent geweest is dat je er dan tantoe lang over doet om alle topics in je myAT weer bij te lezen enzoNu echt ff geen zin in
Fuck the EBU.![]()
Gewoon Sherlock gebruikenquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:13 schreef Moira. het volgende:
Wat altijd klote is als je een paar dagen/een week niet op FOK! bent geweest is dat je er dan tantoe lang over doet om alle topics in je myAT weer bij te lezen enzoNu echt ff geen zin in
De nieuwe spytool. Veel makkelijker
![]()
![]()
Hij lijkt niet helemaal nice te werken hier.quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gewoon Sherlock gebruikenDe nieuwe spytool. Veel makkelijker
![]()
![]()
linkquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gewoon Sherlock gebruikenDe nieuwe spytool. Veel makkelijker
Fuck the EBU.![]()
Haha, ik dacht bij Breaking Amish aan een Breaking Bad parodie. Een chemieleraar die boter gaat maken.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:49 schreef Moira. het volgende:
Ben op internet Breaking Amish aan 't kijken, best vet, van die wereldvreemde mensjes enzeu.
ermahgerd mag ik hier nog mensen lastig vallen met een enquete van 5-10 minuten over muziek en gevoel?![]()
Wat krijg ik er voor terug ? Kusjes van je boy ?quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
ermahgerd mag ik hier nog mensen lastig vallen met een enquete van 5-10 minuten over muziek en gevoel?![]()
Surequote:Op woensdag 6 maart 2013 18:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wat krijg ik er voor terug ? Kusjes van je boy ?![]()
![]()
Wat, is dat gespeeld????? :Squote:Op woensdag 6 maart 2013 17:12 schreef Studeur het volgende:
[..]
Dan heb ik het ook niet over dat soort crap. Achter gesloten deuren______ Ik vraag me nou echt af of er echt mensen zijn die denken dat dat een realityserie is.
![]()
Echt? Hij werkt bij mij juist beter dan Spytool, nu laat ie ook daadwerkelijk alle posts zien en niet in bijv signatures enz.quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hij lijkt niet helemaal nice te werken hier.![]()
zovelen geld heb ik nietquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Een all inclusive slettenjacht in café naar keuze.![]()
![]()
vandaag met een joint wat gewandeld, ik neem dus een diepe teug en draai me om, staat daar mijn oude basisschooldocente uit groep 8!!!!!!
![]()
Dat had ik ook laatst.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:45 schreef Trollscience het volgende:
vandaag met een joint wat gewandeld, ik neem dus een diepe teug en draai me om, staat daar mijn oude basisschooldocente uit groep 8!!!!!!
Best wel een beetje een ongemakkelijke situatie.
Zo is dat.![]()
haha serieusquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:56 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Dat had ik ook laatst.
Best wel een beetje een ongemakkelijke situatie.ze zei alleen hoi en keek een beetje walgend
![]()
![]()
Ik zette mijn autistenmodus aan, verborg mij achter mijn zonnebril en negeerde de leraar.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
haha serieusze zei alleen hoi en keek een beetje walgend
Zo is dat.![]()
huh?quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:29 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Lekker, ik heb vanmiddag ook nog Sesamstraat gekeken ik heb liggen huilen van het lachen
Fuck the EBU.![]()
haha ja dat dacht ik alquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:31 schreef Trollscience het volgende:
[..]
oh srry dat eerste was bedoelt op je reactie en dat andere was meer algemeen srry![]()
enterrrrsssss
Fuck the EBU.![]()
Het mooie aan chillen is dat het op elk moment van de dag gepast is. Het beste chillen is als je iets productiefs gedaan hebtquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:32 schreef Monopoly het volgende:
Laidback chillende hier.Schoolwerk af en nu ff lekker hardstyle op, peukkie erbij en chillen
Coke besteld?quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:34 schreef Murdera het volgende:
Damn 6 track en trace codes in mijn mail.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Waarheid! Dan is chillen pas echt op het maximale levelquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:35 schreef Studeur het volgende:
[..]
Het mooie aan chillen is dat het op elk moment van de dag gepast is. Het beste chillen is als je iets productiefs gedaan hebtLoon na arbeid
![]()
![]()
even een vraagje ik zag op FOK! een goede hardstylemix langskomen van soundcloud, plaatje was iets met een grote gele lachende smiley. Wellicht weet jij welke ik bedoel? En anders weet je vast wel een lekker hardstylemixje voor deze avond.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Waarheid! Dan is chillen pas echt op het maximale levelLoon na arbeid
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
Forum Opties Forumhop: Hop naar: