Ik denk dat een topic hier meer op zijn plaats is dan in KPD, daarbij ook een wat breder publiek.
Iemand bekend met het effect van erotische hypnose? Op youtube zijn er vele filmpjes te vinden. Bijvoorbeeld;
en
Maar er zijn ook zelf hypnose filmpjes die jou als kijker onder hypnose kunnen brengen, waarbij een erotische beleveing gesuggereerd wordt.
Zoals (vrouwelijke hypnotiseur (of hypnoteuse??))
Maar er zijn ook filmpjes met hypnose triggers, waarbij het effect ook na de hypnose bereikt kan worden. Zoals de Jackpot serie, waarbij de hypnotiseur (vrouwelijk in dit geval) een link legt met het woord Jackpot (door haar uitgesproken). Jackpot door haar uitgesproken kan je een gevoel van klaarkomen geven.
http://www.dailymotion.co(...)erotic-hypnosis_sexy(Kies wel voor familie filter utizetten)
en:
http://www.dailymotion.co(...)ntine-jackpot-4_sexyOf deze, waarbij de cijfers 1 t/m 5 een andere betekenis krijgen (mits deze gebruikt worden zonder betekenis en degene die ze uitspreekt / opschrijft op de hoogte is van het effect. De cijfers doen niets als ze gebruikt worden in een zin of door iemand uitgesproken worden die er niet van op de hoogte is.
Mij SVP geen DM sturen met het cijfer 5

LET OP! KIJKEN OP EIGEN RISICO! Het enige risico is dat je in slaap valt en misschien een afspraak mist (je wordt echt wel vanzelf weer wakker!) of dat je betrapt wordt door iemand terwijl je zo'n filmpje kijkt.
Het spreekt voor zich dat het kijken van self hypnose filmpjes zinloos is als je er niet voor open staat en niet ontspannen bent. Je zult er voor moeten open staan en comfortabel, rustig en ontspannen kunnen luisteren.
Zelf luister ik altijd eerst bewust naar een filmpje, zonder in hypnose te geraken zodat ik weet wat er allemaal gezegd wordt tijdens de hypnose. Er zijn ook filmpjes te vinden via torrents waarbij je toch wel getriggerd wordt om een bestelling te doen op websites.. Daar pas ik uiteraard voor

Meer filmpjes op youtube te vinden bij ultrahypnosis
Succes en veel plezier. Ben benieuwd naar jullie ervaring!