Ik heb even snel gezocht maar ze zijn lastig te vinden man, wtf.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vostok
Ik zoek een 24 hour watch van vostok, maar kan niets betrouwbaars vinden.
Ik weet broeder.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:33 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik heb even snel gezocht maar ze zijn lastig te vinden man, wtf.
waar blijven zequote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:06 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik heb net een frietje oorlog met berehap pindasaus besteld. Straks foto's uploooooowdunhu.
OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMG MILKA OREA OMGOMGOMG WAAR KAN IK DIE KOPEN MOET HEBBEN WTFquote:
Duitsland hihiquote:Op woensdag 6 maart 2013 07:54 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMG MILKA OREA OMGOMGOMG WAAR KAN IK DIE KOPEN MOET HEBBEN WTF
Hmmm.... heb het wel gehad met de winter...quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)r_komt_terug___.html![]()
![]()
Anders ik wel, mwehquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:02 schreef Impect het volgende:
[..]
Hmmm.... heb het wel gehad met de winter...
Hallonquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:41 schreef Moira. het volgende:
Jaja skatjens daar was ze weer![]()
![]()
En nu ik zie dat jullie maar 2 topics vol hebben gebaggerd in de tussentijd ben ik diep in jullie teleurgesteld![]()
Nee maar serieus heb echt tof weekend gehad. Super veel van Den Haag gezien en leuke dingen gedaan (hoewel ik eigenlijk te lui ben voor zo veel dingen op een dag, wist niet dat dagen zo lang konden zijn). Ondanks dat m'n tante een heel ander type mens is dan ik heb ik 't wel gezellig gehad
![]()
Alleen jammer dat ik Mono toch mis heb gelopenIk wou hier al willen roepen "IK HEB MONO GEMEET, WIE WIL MIJ AANRAKEN
", maar helaasch
Verder nog 3 heule nachtjes lekker chill gechilled bij Henkje
Hij liet me ook weten dat hij echt wel serieus met mij verder wilt maar we eerst even míjn leven op orde krijgen dat ik ook op m'n eigen benen kan staan enzo. Vind ik zelf ook wel belangrijk, ervanuitgaand* dat ik daarna de rest van mijn leven met hem zal slijten![]()
Nu nog laatste restje joint oproken wat ik van gisteravond heb meegekaapt, dus weer lekker stoned wennen aan mijn thuisomgeving
* Waar hoort die spatie?!![]()
Godverdommequote:Op zondag 3 maart 2013 15:41 schreef Monopoly het volgende:
Ik krijg net een smsje van Moira.
Ze is tot woensdag bij Henkie, dus ze zal niet aanwezig zijn. Er moet geneukt worden zegt ze.
Inmiddels heeft ze een tas met de volgende inhoud mee genomen naar hem:
- Gagball (ja zo'n rode bal voor in zijn mond)
- Cockring
- Anaalketting (met van die dikke kralen)
- Poppers
- Voorbindpenis om hem te penetreren
- Kaarsen, geil met kaarsvet
En nog wat andere atributen.
Nu maar wachten op pics
Klinkt geslaagd!quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:41 schreef Moira. het volgende:
Jaja skatjens daar was ze weer![]()
![]()
En nu ik zie dat jullie maar 2 topics vol hebben gebaggerd in de tussentijd ben ik diep in jullie teleurgesteld![]()
Nee maar serieus heb echt tof weekend gehad. Super veel van Den Haag gezien en leuke dingen gedaan (hoewel ik eigenlijk te lui ben voor zo veel dingen op een dag, wist niet dat dagen zo lang konden zijn). Ondanks dat m'n tante een heel ander type mens is dan ik heb ik 't wel gezellig gehad
![]()
Alleen jammer dat ik Mono toch mis heb gelopenIk wou hier al willen roepen "IK HEB MONO GEMEET, WIE WIL MIJ AANRAKEN
", maar helaasch
Verder nog 3 heule nachtjes lekker chill gechilled bij Henkje
Hij liet me ook weten dat hij echt wel serieus met mij verder wilt maar we eerst even míjn leven op orde krijgen dat ik ook op m'n eigen benen kan staan enzo. Vind ik zelf ook wel belangrijk, ervanuitgaand* dat ik daarna de rest van mijn leven met hem zal slijten![]()
Nu nog laatste restje joint oproken wat ik van gisteravond heb meegekaapt, dus weer lekker stoned wennen aan mijn thuisomgeving
* Waar hoort die spatie?!![]()
Jaa 't zit wel snorquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Klinkt geslaagd!Super, ook lief dat Henk dat zei
![]()
En hoi trouwens hihi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |