Dan ben je met huren nog wel een jaartje of anderhalf bezig. Of je moet héééééél veel mazzel hebben met een spoedwoning. Gelukkig kun je soms ook een appartementje voor +-90.000 kopen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:32 schreef Impect het volgende:
[..]
Nee, Ben er pas sinds kort serieus over aan het nadenken.
Huur, drank, drugs, eten, kleding, euhh uitgaan, eigenlijk gewoon alles bij elkaar.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:35 schreef Impect het volgende:
[..]
Oké, wat voor kosten vallen daar onder?
anderhalf jaar? ik sta al 6 jaar ingeschreven en ik mag nog wel even.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:34 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dan ben je met huren nog wel een jaartje of anderhalf bezig. Of je moet héééééél veel mazzel hebben met een spoedwoning. Gelukkig kun je soms ook een appartementje voor +-90.000 kopen.
Edit: Oh wacht, je hebt 600-700 euro als budget? Dan heb je iets meer opties. Maar je kan wel goedkoper wonen dan dat als je nu vind dat je te weinig overhoud.
Dan heb je ook wel wat specifiekere eisen denk ik.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
anderhalf jaar? ik sta al 6 jaar ingeschreven en ik mag nog wel even.
huur mag max 700 zijn. Zal eens ff een keer een gesprek bij de bank aanvragen, als het goed is kunnen hun ook meer duidelijkheid bieden.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:34 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dan ben je met huren nog wel een jaartje of anderhalf bezig. Of je moet héééééél veel mazzel hebben met een spoedwoning. Gelukkig kun je soms ook een appartementje voor +-90.000 kopen.
Edit: Oh wacht, je hebt 600-700 euro als budget? Dan heb je iets meer opties. Maar je kan wel goedkoper wonen dan dat als je nu vind dat je te weinig overhoud.
Nope, gewoon een fucking lange wachtrij in mijn stad.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:38 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dan heb je ook wel wat specifiekere eisen denk ik.
Doe je netjes! Maar dat moet mij ook lukkenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Huur, drank, drugs, eten, kleding, euhh uitgaan, eigenlijk gewoon alles bij elkaar.
Woehoe, plattelandstadje.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nope, gewoon een fucking lange wachtrij in mijn stad.
Laat maar doorkomen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:59 schreef Amarantha het volgende:
Jezus mijn moeder heeft 2 flessen wodka meegenomen. Ik drink amperen heb ook nog een halve fles staan. Ik kan het komende jaar weer vooruit lol
(Oh en 4 repen chocolade)
Het is nog de vraag of ze de goeie mee heeft genomen haha. Heb om een foto gevraagd lolquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Laat maar doorkomen.En broodje beenham ook
Maakt me niet uitquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is nog de vraag of ze de goeie mee heeft genomen haha. Heb om een foto gevraagd lol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |