Wtf is dat weighgainer dan voor iets?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:23 schreef Studeur het volgende:
Vandaag 3384 kcal gegeten volgens de voedingscentrum eetmeter. Morgen komt de weightgainer binnen en daarmee + nog iets meer eten hoop ik de 4500 kcal per dag aan te houden. Zwaarder worden moet lukken.
Soort proteineshake met de goede koolhydraten, vitamines en mineralen voor snelle groei van spiermassa.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wtf is dat weighgainer dan voor iets?
Maar worden dat die kcaloriën dan instant vet of zo? Je lichaam zit er blijkbaar niet op te wachten.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:23 schreef Studeur het volgende:
Vandaag 3384 kcal gegeten volgens de voedingscentrum eetmeter. Morgen komt de weightgainer binnen en daarmee + nog iets meer eten hoop ik de 4500 kcal per dag aan te houden. Zwaarder worden moet lukken.
Omdat ik 182 cm lang ben en 64 kilo weeg. Je ziet mn ribben gewoon, ik ben echt mager. Schaam me hier ook een beetje voor. Ik wil er gewoon wat steviger uitzien ipv als een lange spriet.quote:
Ohh zo maar dan moet je ook trainen of niet?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:34 schreef Studeur het volgende:
[..]
Omdat ik 182 cm lang ben en 64 kilo weeg. Je ziet mn ribben gewoon, ik ben echt mager. Schaam me hier ook een beetje voor. Ik wil er gewoon wat steviger uitzien ipv als een lange spriet.
Ja da's mn plan ook. Zit nog te twijfelen of ik sportschool ga doen of thuis gewichtheffen/opdrukken.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:36 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ohh zo maar dan moet je ook trainen of niet?
ik 1,70 en 60 kilo ik vind het perfecto.. Ik wil niet dikker worden
Je ken eerst thuis wat doen.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:37 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ja da's mn plan ook. Zit nog te twijfelen of ik sportschool ga doen of thuis gewichtheffen/opdrukken.
Ik kan die elastieken aanraden als je de deur niet uit wilt. Daar kun je heel veel verschillende oefeningen mee doen.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:37 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ja da's mn plan ook. Zit nog te twijfelen of ik sportschool ga doen of thuis gewichtheffen/opdrukken.
t probleem is de motivatiequote:Op maandag 4 maart 2013 23:38 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik kan die elastieken aanraden als je de deur niet uit wilt. Daar kun je heel veel verschillende oefeningen mee doen.
[ afbeelding ]
Uhuh, ja, 3 of 4 keer per week als je jezelf thuis niet eens kan motiveren.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:45 schreef Studeur het volgende:
[..]
t probleem is de motivatieals ik sportschoolabo neem ga ik er echt wel 3 of 4 keer per week heen, maar als ik thuis zit is de verleiding om niks te doen toch te groot denk ik. heb wel vaker besloten om te beginnen met trainen maar langer dan een maand heb ik het nooit volgehouden.
Woon toevallig echt 5 min lopen van een sportschoolquote:Op maandag 4 maart 2013 23:49 schreef Ugjerke het volgende:
Niet lullig bedoelt hoor, maar alle sportschoolgangers die ik ken hebben moeite met het ernaar toe gaan, behalve de overdreven serieuze lui. Dus vandaar "Misschien als je naast de sportschool woont".
Hihi er heen gaan is ook mijn probleemquote:Op maandag 4 maart 2013 23:49 schreef Ugjerke het volgende:
Niet lullig bedoelt hoor, maar alle sportschoolgangers die ik ken hebben moeite met het ernaar toe gaan, behalve de overdreven serieuze lui. Dus vandaar "Misschien als je naast de sportschool woont".
Ik heb deze besteld.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:37 schreef Studeur het volgende:
[..]
Waar ga je die neerzetten? neemt toch haske veel plek in beslagquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb deze besteld.True story.
[ afbeelding ]
We wachten afquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:40 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Zodra ik mijn telefoon vanmiddag terug heb, ga ik eckten stoonurs kunsD posden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |