quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
quote:Op maandag 4 maart 2013 21:44 schreef Piye het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar moet je een piemel van een meter van hebben om d'r zo te nemen
![]()
Gewoon fisten. Je kan makkelijk je arm in kwijt.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Daar moet je een piemel van een meter van hebben om d'r zo te nemen
Komt goed uit.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Daar moet je een piemel van een meter van hebben om d'r zo te nemen
Hehe oke, got it.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:47 schreef Piye het volgende:
[..]
Komt goed uit.
Maar nee even serieus, is beetje lastig om de precieze grens vast te stellen (en al helemaal om er een plaatje van te vinden). Maar over het algemeen zolang het geheel niet te dik is naar mijn mening ben ik wel van hoe groter hoe beter.
Dat is wel het kutte van een nacht-ritme, meestal heb ik nog een half uurtje zon als ik op staquote:Op maandag 4 maart 2013 21:52 schreef Impect het volgende:
[..]
Woah chill! Strx nog even 1 draaien en dan slapen!
Maar dat is voor morgen, bij de rest van de dagen staat ook een dag-plaatje.. Apple-simplicity is failing meeequote:
Volgens de normale weerbronnen wordt het morgen 11 gradenquote:Op maandag 4 maart 2013 22:29 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Maar dat is voor morgen, bij de rest van de dagen staat ook een dag-plaatje.. Apple-simplicity is failing meee![]()
Jointje dan maar
weer.nl zegt 16-17 graden in het zuidenquote:Op maandag 4 maart 2013 23:10 schreef Studeur het volgende:
[..]
Volgens de normale weerbronnen wordt het morgen 11 graden
Als het je pa niet was zou je zeggen dat 'ie iets van je wilquote:Op maandag 4 maart 2013 23:15 schreef Amarantha het volgende:
Mijn vader is de beste. Ligt daar nog een envelop met post, ik pak hem.. ligt daar een reep van mijn favoriete chocolade. Laatst ook al toen ik de Veronica gids pakteViel er ook een reep uit.
Hahaquote:Op maandag 4 maart 2013 23:17 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Als het je pa niet was zou je zeggen dat 'ie iets van je wil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |