Nog skaff, hoe dan?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:17 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik heb Rallo getekend van The Clevelandshow. En een zelfbedacht poppetje xd.
Pffff ik ben nog skaf van vannacht
Gruwelchristus nog aan toe
Dat moet ik nog even uitdenken.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waar ga je die neerzetten? neemt toch haske veel plek in beslag
Op een gegeven moment word ik niet eens meer stoneder, alleen hartstikke sloom en vaag en wil slapenquote:
Heb ik ook, daarom gaat een joint altijd in toerbeurten op.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Op een gegeven moment word ik niet eens meer stoneder, alleen hartstikke sloom en vaag en wil slapen
¤99,- p/u?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:26 schreef Ugjerke het volgende:
Ik wil iemand in kunnen huren die af en toe m'n rug krabt of me aait.
Dat verdien ik zelf niet eens per uur.quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb deze besteld.True story.
[ afbeelding ]
Geld boeit me niet zo, Ik ben gewoon te lui om naar een sportschool te fietsen, ik wil een muziekje/filmpje opzetten en knallen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:51 schreef Studeur het volgende:
[..]
Dat is nog duurder dan 5 jaar sportschool
Heb ik nog nooit gehoord....quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Geld boeit me niet zo, Ik ben gewoon te lui om naar een sportschool te fietsen, ik wil een muziekje/filmpje opzetten en knallen.
Ik heb genoeg om te kopen wat ik wil, en ik wil nooit zo veel, dus afentoe koop ik iets raars ofzo.quote:
Dat klinkt al andersquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb genoeg om te kopen wat ik wil, en ik wil nooit zo veel, dus afentoe koop ik iets raars ofzo.
Mwah, dit valt niet zo onder een grote aankoop.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:04 schreef Impect het volgende:
[..]
Dat klinkt al anders![]()
Grote aankopen doen altijd zeer, ook al kan het er uit...
Niet? Wat kost zo'n apparaat nog dan?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mwah, dit valt niet zo onder een grote aankoop.
Een auto, rijbewijs, wasmachine, horloges. Dat soort dingen vind ik grote aankopen.
1 en 2 moet ik nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |