SPOILER: STONER-MEET POLLOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
De OP vind je hier.
Stoners:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sta je hier niet tussen, maar post je toch regelmatig mee onder het genot van een jointje?
Meldt het de TS dan even, dan zetten we je erbijOf als je er wel staat maar hier eigenlijk niet thuis hoort, ook ff melden
Stoner van de week:
Vaseline_
Jointjes draaien:SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic-vid by TS:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...![]()
Leugens.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ik heb wel de kont van m'n surinaamse kant ja.
My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.![]()
Je liegt.quote:
My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.![]()
Stoer hoor, leugenaar.quote:
Liefdequote:
Waarom die sad PI?quote:Op maandag 4 maart 2013 20:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ik heb wel de kont van m'n surinaamse kant ja.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
van harte welkom danquote:Op maandag 4 maart 2013 21:16 schreef Sasman het volgende:
[..]
Jah.![]()
Al moet ik toegeven dat ik de laatste tijd weinig of niets heb gedaan.![]()
vergeet niet te posten als je weer eens een blowtje hebt gerookt, maar posten mag natuurlijk altijdHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Sad doen om een dikke ghetto ass.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dunno eigenljk, beter dan een hollandse platte kont.
Beter ben je er trots op.
Heb geen ghetto ass manquote:Op maandag 4 maart 2013 21:21 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Sad doen om een dikke ghetto ass.Beter ben je er trots op.
Zo groot is ie ook weer niet
![]()
Daarom billen.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:19 schreef Vaseline_ het volgende:
Dunno eigenljk, beter dan een hollandse platte kont .![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Jammer. Je hebt gewoon een kleine white ass.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb geen ghetto ass manZo groot is ie ook weer niet
Er zijn wel grenzen inderdaad. Al heb ik gemerkt dat die grens voor mij later komt dan voor veel anderen.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zolang het geen vieze ghetto ass is die in een te klein broekje word gehesen.
Voorbeeld van jouw grens?quote:Op maandag 4 maart 2013 21:37 schreef Piye het volgende:
[..]
Er zijn wel grenzen inderdaad. Al heb ik gemerkt dat die grens voor mij later komt dan voor veel anderen.![]()
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
quote:Op maandag 4 maart 2013 21:44 schreef Piye het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar moet je een piemel van een meter van hebben om d'r zo te nemen
![]()
![]()
Gewoon fisten. Je kan makkelijk je arm in kwijt.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Daar moet je een piemel van een meter van hebben om d'r zo te nemen
Komt goed uit.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Daar moet je een piemel van een meter van hebben om d'r zo te nemen
Maar nee even serieus, is beetje lastig om de precieze grens vast te stellen (en al helemaal om er een plaatje van te vinden). Maar over het algemeen zolang het geheel niet te dik is naar mijn mening ben ik wel van hoe groter hoe beter.
Hehe oke, got it.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:47 schreef Piye het volgende:
[..]
Komt goed uit.
Maar nee even serieus, is beetje lastig om de precieze grens vast te stellen (en al helemaal om er een plaatje van te vinden). Maar over het algemeen zolang het geheel niet te dik is naar mijn mening ben ik wel van hoe groter hoe beter.![]()
Vanmiddag afscheid genomen van Leenbeest![]()
Heb het kadje goed 2 maanden gehad maar is nu weer terug naar z'n eigen baasje. Nu is 't toch wel erg rustig in huis..![]()
Dat is wel het kutte van een nacht-ritme, meestal heb ik nog een half uurtje zon als ik op staquote:Op maandag 4 maart 2013 21:52 schreef Impect het volgende:
[..]
Woah chill! Strx nog even 1 draaien en dan slapen!![]()
Toch maar proberen om op tijd te gaan maffen vandaag.![]()
Maar dat is voor morgen, bij de rest van de dagen staat ook een dag-plaatje.. Apple-simplicity is failing meeequote:![]()
Jointje dan maar![]()
![]()
Volgens de normale weerbronnen wordt het morgen 11 gradenquote:Op maandag 4 maart 2013 22:29 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Maar dat is voor morgen, bij de rest van de dagen staat ook een dag-plaatje.. Apple-simplicity is failing meee![]()
Jointje dan maarHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
weer.nl zegt 16-17 graden in het zuidenquote:Op maandag 4 maart 2013 23:10 schreef Studeur het volgende:
[..]
Volgens de normale weerbronnen wordt het morgen 11 graden![]()
![]()
Mijn vader is de beste. Ligt daar nog een envelop met post, ik pak hem.. ligt daar een reep van mijn favoriete chocolade. Laatst ook al toen ik de Veronica gids pakteViel er ook een reep uit.
Your beauty never ever scared me.![]()
Als het je pa niet was zou je zeggen dat 'ie iets van je wilquote:Op maandag 4 maart 2013 23:15 schreef Amarantha het volgende:
Mijn vader is de beste. Ligt daar nog een envelop met post, ik pak hem.. ligt daar een reep van mijn favoriete chocolade. Laatst ook al toen ik de Veronica gids pakteViel er ook een reep uit.
![]()
![]()
Hahaquote:Op maandag 4 maart 2013 23:17 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Als het je pa niet was zou je zeggen dat 'ie iets van je wil
Vandaag 3384 kcal gegeten volgens de voedingscentrum eetmeter. Morgen komt de weightgainer binnen en daarmee + nog iets meer eten hoop ik de 4500 kcal per dag aan te houden. Zwaarder worden moet lukken.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Wtf is dat weighgainer dan voor iets?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:23 schreef Studeur het volgende:
Vandaag 3384 kcal gegeten volgens de voedingscentrum eetmeter. Morgen komt de weightgainer binnen en daarmee + nog iets meer eten hoop ik de 4500 kcal per dag aan te houden. Zwaarder worden moet lukken.![]()
Soort proteineshake met de goede koolhydraten, vitamines en mineralen voor snelle groei van spiermassa.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wtf is dat weighgainer dan voor iets?Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Maar worden dat die kcaloriën dan instant vet of zo? Je lichaam zit er blijkbaar niet op te wachten.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:23 schreef Studeur het volgende:
Vandaag 3384 kcal gegeten volgens de voedingscentrum eetmeter. Morgen komt de weightgainer binnen en daarmee + nog iets meer eten hoop ik de 4500 kcal per dag aan te houden. Zwaarder worden moet lukken.
-Edit
Ah ok![]()
![]()
Omdat ik 182 cm lang ben en 64 kilo weeg. Je ziet mn ribben gewoon, ik ben echt mager. Schaam me hier ook een beetje voor. Ik wil er gewoon wat steviger uitzien ipv als een lange spriet.quote:Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Ohh zo maar dan moet je ook trainen of niet?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:34 schreef Studeur het volgende:
[..]
Omdat ik 182 cm lang ben en 64 kilo weeg. Je ziet mn ribben gewoon, ik ben echt mager. Schaam me hier ook een beetje voor. Ik wil er gewoon wat steviger uitzien ipv als een lange spriet.
ik 1,70 en 60 kilo ik vind het perfecto.. Ik wil niet dikker worden![]()
Ja da's mn plan ook. Zit nog te twijfelen of ik sportschool ga doen of thuis gewichtheffen/opdrukken.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:36 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ohh zo maar dan moet je ook trainen of niet?
ik 1,70 en 60 kilo ik vind het perfecto.. Ik wil niet dikker wordenHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Je ken eerst thuis wat doen.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:37 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ja da's mn plan ook. Zit nog te twijfelen of ik sportschool ga doen of thuis gewichtheffen/opdrukken.
Ik doe soms ook uit verveling![]()
![]()
Ik kan die elastieken aanraden als je de deur niet uit wilt. Daar kun je heel veel verschillende oefeningen mee doen.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:37 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ja da's mn plan ook. Zit nog te twijfelen of ik sportschool ga doen of thuis gewichtheffen/opdrukken.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
t probleem is de motivatiequote:Op maandag 4 maart 2013 23:38 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik kan die elastieken aanraden als je de deur niet uit wilt. Daar kun je heel veel verschillende oefeningen mee doen.
[ afbeelding ]als ik sportschoolabo neem ga ik er echt wel 3 of 4 keer per week heen, maar als ik thuis zit is de verleiding om niks te doen toch te groot denk ik. heb wel vaker besloten om te beginnen met trainen maar langer dan een maand heb ik het nooit volgehouden.
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Uhuh, ja, 3 of 4 keer per week als je jezelf thuis niet eens kan motiveren.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:45 schreef Studeur het volgende:
[..]
t probleem is de motivatieals ik sportschoolabo neem ga ik er echt wel 3 of 4 keer per week heen, maar als ik thuis zit is de verleiding om niks te doen toch te groot denk ik. heb wel vaker besloten om te beginnen met trainen maar langer dan een maand heb ik het nooit volgehouden.
Misschien als je naast de sportschool woont, anders houdt je jezelf voor de gek.
Niet lullig bedoelt hoor, maar alle sportschoolgangers die ik ken hebben moeite met het ernaar toe gaan, behalve de overdreven serieuze lui. Dus vandaar "Misschien als je naast de sportschool woont".Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Woon toevallig echt 5 min lopen van een sportschoolquote:Op maandag 4 maart 2013 23:49 schreef Ugjerke het volgende:
Niet lullig bedoelt hoor, maar alle sportschoolgangers die ik ken hebben moeite met het ernaar toe gaan, behalve de overdreven serieuze lui. Dus vandaar "Misschien als je naast de sportschool woont".Maar die is duur, 40 per maand. De dichtstbijzijnde basic-fit voor 20 euro per maand is toch al gauw 25 min fietsen...
Maar mn ma heeft een pas voor die in de buurt, misschien kan ik die ook gebruiken, morgen ff vragenHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Hihi er heen gaan is ook mijn probleemquote:Op maandag 4 maart 2013 23:49 schreef Ugjerke het volgende:
Niet lullig bedoelt hoor, maar alle sportschoolgangers die ik ken hebben moeite met het ernaar toe gaan, behalve de overdreven serieuze lui. Dus vandaar "Misschien als je naast de sportschool woont".Ook al woon in hartje centrum, mag niet klagen lol
Er gaat gewoon tijd in zitten, of je moet op een vrije ochtend vroeg heen gaan voor een uurtje half uurtje.
Maar dan moet je wel de discipline hebben ervoor![]()
![]()
Zodra ik mijn telefoon vanmiddag terug heb, ga ik eckten stoonurs kunsD posden
Ook in moeilijke tijden.![]()
Ik heb deze besteld.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:37 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ja da's mn plan ook. Zit nog te twijfelen of ik sportschool ga doen of thuis gewichtheffen/opdrukken.True story.
![]()
![]()
Waar ga je die neerzetten? neemt toch haske veel plek in beslagquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb deze besteld.True story.
[ afbeelding ]![]()
![]()
We wachten afquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:40 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Zodra ik mijn telefoon vanmiddag terug heb, ga ik eckten stoonurs kunsD posden, ik zal binnenkort ook ff wat foto's maken
Je weet het niet?!![]()
Ik heb Rallo getekend van The Clevelandshow. En een zelfbedacht poppetje xd.
Pffff ik ben nog skaf van vannacht
Gruwelchristus nog aan toe
Ook in moeilijke tijden.![]()
Nog skaff, hoe dan?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:17 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik heb Rallo getekend van The Clevelandshow. En een zelfbedacht poppetje xd.
Pffff ik ben nog skaf van vannacht
Gruwelchristus nog aan toe![]()
Dat moet ik nog even uitdenken.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waar ga je die neerzetten? neemt toch haske veel plek in beslag![]()
![]()
Ik wil iemand in kunnen huren die af en toe m'n rug krabt of me aait.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Op een gegeven moment word ik niet eens meer stoneder, alleen hartstikke sloom en vaag en wil slapenquote:![]()
![]()
Heb ik ook, daarom gaat een joint altijd in toerbeurten op.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Op een gegeven moment word ik niet eens meer stoneder, alleen hartstikke sloom en vaag en wil slapen
¤99,- p/u?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:26 schreef Ugjerke het volgende:
Ik wil iemand in kunnen huren die af en toe m'n rug krabt of me aait.![]()
Dat verdien ik zelf niet eens per uur.quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb deze besteld.True story.
[ afbeelding ]
Dat is nog duurder dan 5 jaar sportschool
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Geld boeit me niet zo, Ik ben gewoon te lui om naar een sportschool te fietsen, ik wil een muziekje/filmpje opzetten en knallen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:51 schreef Studeur het volgende:
[..]
Dat is nog duurder dan 5 jaar sportschool![]()
![]()
10 uur opstaan plan werd weer 12 uur. verdomme 14 keer op snooze gedrukt
plan voor morgenochtend 8 uur (moet wel op dan): hardstyle luisteren zodra de wekker gaatHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Heb ik nog nooit gehoord....quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Geld boeit me niet zo, Ik ben gewoon te lui om naar een sportschool te fietsen, ik wil een muziekje/filmpje opzetten en knallen.Je weet het niet?!![]()
Ik heb genoeg om te kopen wat ik wil, en ik wil nooit zo veel, dus afentoe koop ik iets raars ofzo.quote:![]()
![]()
Dat klinkt al andersquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb genoeg om te kopen wat ik wil, en ik wil nooit zo veel, dus afentoe koop ik iets raars ofzo.![]()
Grote aankopen doen altijd zeer, ook al kan het er uit...Je weet het niet?!![]()
Mwah, dit valt niet zo onder een grote aankoop.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:04 schreef Impect het volgende:
[..]
Dat klinkt al anders![]()
Grote aankopen doen altijd zeer, ook al kan het er uit...
Een auto, rijbewijs, wasmachine, horloges. Dat soort dingen vind ik grote aankopen.
1 en 2 moet ik nog.![]()
![]()
Niet? Wat kost zo'n apparaat nog dan?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mwah, dit valt niet zo onder een grote aankoop.
Een auto, rijbewijs, wasmachine, horloges. Dat soort dingen vind ik grote aankopen.
1 en 2 moet ik nog.
1 en 2 heb ik gehaald toen ik 18 was
Je weet het niet?!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: