Wat, is dat gespeeld????? :Squote:Op woensdag 6 maart 2013 17:12 schreef Studeur het volgende:
[..]
Dan heb ik het ook niet over dat soort crap. Achter gesloten deuren______ Ik vraag me nou echt af of er echt mensen zijn die denken dat dat een realityserie is.
Echt? Hij werkt bij mij juist beter dan Spytool, nu laat ie ook daadwerkelijk alle posts zien en niet in bijv signatures enz.quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hij lijkt niet helemaal nice te werken hier.
zovelen geld heb ik nietquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Een all inclusive slettenjacht in café naar keuze.
Dat had ik ook laatst.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:45 schreef Trollscience het volgende:
vandaag met een joint wat gewandeld, ik neem dus een diepe teug en draai me om, staat daar mijn oude basisschooldocente uit groep 8!!!!!!
haha serieusquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:56 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Dat had ik ook laatst.
Best wel een beetje een ongemakkelijke situatie.
Ik zette mijn autistenmodus aan, verborg mij achter mijn zonnebril en negeerde de leraar.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
haha serieusze zei alleen hoi en keek een beetje walgend
huh?quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:29 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Lekker, ik heb vanmiddag ook nog Sesamstraat gekeken ik heb liggen huilen van het lachen
haha ja dat dacht ik alquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:31 schreef Trollscience het volgende:
[..]
oh srry dat eerste was bedoelt op je reactie en dat andere was meer algemeen srry
Het mooie aan chillen is dat het op elk moment van de dag gepast is. Het beste chillen is als je iets productiefs gedaan hebtquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:32 schreef Monopoly het volgende:
Laidback chillende hier.Schoolwerk af en nu ff lekker hardstyle op, peukkie erbij en chillen
Coke besteld?quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:34 schreef Murdera het volgende:
Damn 6 track en trace codes in mijn mail.
Waarheid! Dan is chillen pas echt op het maximale levelquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:35 schreef Studeur het volgende:
[..]
Het mooie aan chillen is dat het op elk moment van de dag gepast is. Het beste chillen is als je iets productiefs gedaan hebt
even een vraagje ik zag op FOK! een goede hardstylemix langskomen van soundcloud, plaatje was iets met een grote gele lachende smiley. Wellicht weet jij welke ik bedoel? En anders weet je vast wel een lekker hardstylemixje voor deze avond.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Waarheid! Dan is chillen pas echt op het maximale levelLoon na arbeid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |