Ja godverdomme zeg, had gehoopt lekker weer op m'n verjaardag te hebbenquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)r_komt_terug___.html![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Same hereWoon er vlakbij maar heb geen auto (wel huisgenoten die regelmatig heen gaan, dus kan ik ook wel weer eens mee)
Ja toch? Snap best dat hij die vriend wilt helpen en dat het voor hem alleen een prima bed is maar voor ons samen niet. Ben benieuwd.. Heb gisteren al gezegd 'over een jaar slapen we pas in een goed bed zeker?' toen zei die nee haha. Liever vandaag nog dan morgen..quote:
Wanneer ben je jarig?quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja godverdomme zeg, had gehoopt lekker weer op m'n verjaardag te hebben.
Ik zei nog, weet zeker dat 't in maart ook nog zal sneeuwen, misschien in april ook nog wel. Is ieder jaar zoquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja godverdomme zeg, had gehoopt lekker weer op m'n verjaardag te hebben.
Haha nee meer soort van bezet achtigquote:Op woensdag 6 maart 2013 12:06 schreef Murdera het volgende:
dus je bent een soort van single achtig moira?
Bring lsd and stuff.quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
meeting is volgende week donderdag bij vasje toch
MOIRAWELKOMTERUG Waar was je?quote:
echt?quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
meeting is volgende week donderdag bij vasje toch
Bij ons, zweten hier op kantoor.quote:
Smerig zooitjequote:Op woensdag 6 maart 2013 13:17 schreef Studeur het volgende:
tijd om de bong schoon te maken.
Voor:
[ afbeelding ]
Dat water zat er eerst tot net onder het gaatje in, de rest is verdampt, zo lang zit het er dus al in
Nu hier ook zon, blij dat ik bijna vrij benquote:Op woensdag 6 maart 2013 14:36 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Bij ons, zweten hier op kantoor.En dan ook nog eens een loeizwaar whiteboard op gaan hangen.
M'n tante in Den Haag en daarna naar Henkie, zo geïnteresseerd ben je dus niet als je dat niet weetquote:Op woensdag 6 maart 2013 13:08 schreef Studeur het volgende:
Tentamen geneukt. Denk een 6 of 7.
Nu beloningsblow draaien
[..]
MOIRAWELKOMTERUG Waar was je?
Jullie waren verlorgen zonder mij, verlorgen zeg ik u! Maar Godzijdank ben ik tot u wedergekeerdquote:Op woensdag 6 maart 2013 13:23 schreef Monopoly het volgende:
De verlorgen zoon dochter Moira. is weder gekeerd.
Driewerf hoezee!
HOEZEE
HOEZEE
HOEZEE
Hulde aan Moira. Opdat wij haar nooit meer hoeven te missen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |