SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier![]()
Inderdaad, squash zorgt echt niet voor die zieke gains.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:20 schreef Hiatus het volgende:
Best triest eigenlijk mensen diw denken stoer en wijs te zijn extreem op squash en deadlifts te hameren alsof er geen andere oefeningen zijn
Nope. Squash, zelfs niet eenmalig.Of toch du vader?![]()
Squash is echt gevaarlijk, ik ken zoveel mensen die door squash een verneukte knie hebben gekregenquote:Op maandag 4 maart 2013 01:21 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Inderdaad, squash zorgt echt niet voor die zieke gains.
Nope. Squash, zelfs niet eenmalig.![]()
Zeau. De zomer beingt hier aan z'n einde te komen, dus we gaan lekker de slow bulk in. 500 kcal erbij.
3000 kcal op workout dagen, 2500 kcal (~onderhoud) op rust dagen. Lekker weer shakes met volle melk in plaats van water en 4 hele eieren in plaats van voornamelijk witten
Dit is heel basaal mijn voedingsplan. Wat tussen haakjes staat, eet ik alleen op workout dagen en laat ik er op rustdagen uit:
Maaltijd (halve kip met aardappels ofzo): 750 kcal
Appel: 50 kcal
50g nootjes: 300 kcal
Tonijn: 125kcal
Vier grote eieren: 250 kcal
Shake met melk: 300 kcal
Maaltijd (curry / pasta / roerbak met veel vlees ofzo): 750 kcal
(Brinta met melk: 250 kcal)
(Shake met water: 150 kcal)
(Banaan: 150 kcal)
[ Bericht 5% gewijzigd door star_gazer op 04-03-2013 01:51:45 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Even lunchen
[ Bericht 22% gewijzigd door star_gazer op 04-03-2013 03:16:41 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Is die afhaalzooi niet zo zout als de nete?quote:
Zaterdag voor het eerst sinds een jaar weer eens buiten de deur gegeten en dus weer eens wat anders dan m'n eigen biefstuk en kipfilet, Grieks restaurant. Man man wat een bremzoute zooi allemaal zeg. Niet normaal gewoon.
[ Bericht 2% gewijzigd door RaymondK op 04-03-2013 09:35:09 ]![]()
Dadelijk eens naar de dokter, mn bovenste rechterbuikspier doet pijn en voelt wel erg hard aan. Eens kijken wat de dokter zegt.![]()
die zegt, even geen buikspieroefeningen meer doen, en in de gaten houdenquote:Op maandag 4 maart 2013 08:19 schreef Questular het volgende:
Dadelijk eens naar de dokter, mn bovenste rechterbuikspier doet pijn en voelt wel erg hard aan. Eens kijken wat de dokter zegt.![]()
![]()
Zou me niks verbazenquote:Op maandag 4 maart 2013 08:20 schreef RaymondK het volgende:
[..]
die zegt, even geen buikspieroefeningen meer doen, en in de gaten houden![]()
![]()
Ja het is zout. Maar dat los je met een extra liter of twee water ook wel op. Het is goedkoop en bere-lekker en ach... Zo boeiend vind ik zout niet; mijn bloeddruk is laag en ik ga voorlopig toch niet voor de aesthetics prijsquote:Op maandag 4 maart 2013 08:06 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Is die afhaalzooi niet zo zout als de nete?
Zaterdag voor het eerst sinds een jaar weer eens buiten de deur gegeten en dus weer eens wat anders dan m'n eigen biefstuk en kipfilet, Grieks restaurant. Man man wat een bremzoute zooi allemaal zeg. Niet normaal gewoon.![]()
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Je bent zwangerquote:Op maandag 4 maart 2013 10:33 schreef Questular het volgende:
Toch doorverwezen naar het ziekenhuis voor een echo... ik ben benieuwd.
-
Ik zit wat meer op de site van Scooby te kijken. Die kerel heeft best een indrukwekkend fysiek voor iemand die een hekel heeft aan squat en bench press.
Ook tof dat hij veel oefeningen voorstelt die je thuis kunt doen.![]()
Grieks etenquote:Op maandag 4 maart 2013 08:06 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Is die afhaalzooi niet zo zout als de nete?
Zaterdag voor het eerst sinds een jaar weer eens buiten de deur gegeten en dus weer eens wat anders dan m'n eigen biefstuk en kipfilet, Grieks restaurant. Man man wat een bremzoute zooi allemaal zeg. Niet normaal gewoon.![]()
. Wel zout inderdaad,
In mei een week eten gebeukt in Griekenland en 3 kilo aangekomen. Lamsvlees all day every day.![]()
Even progressie pics. Al 254 dagen geen gewicht aangeraakt.
Stats de dag voor mijn blessure; 1.92, 99.7 kg, 14% bf
Stats nu: 1.91, 89,3kg, bf boven de 20.![]()
![]()
ah, litteken op zo'n plek ziet er pijnlijk uit sir.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:35 schreef Weissman het volgende:
Stats nu: 1.91, 89,3kg, bf boven de 20.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Suc6 met het zwemmen en opstarten![]()
![]()
![]()
Battle scar
Zelf zou ik zonder trainen op onderhoud eten ipv boven, nu moet je al dat vet er weer af beuken. Nouja, drijft wel fijner met zo'n buik
Confidence through competence![]()
Lamquote:Op maandag 4 maart 2013 11:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Grieks eten. Wel zout inderdaad,
In mei een week eten gebeukt in Griekenland en 3 kilo aangekomen. Lamsvlees all day every day.man, hou op schei uit.
8 dagen IJsland, elke dag lamsvleesch![]()
![]()
Lijkt een beetje op die before foto van Sapstengelquote:Op maandag 4 maart 2013 11:35 schreef Weissman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Tijd om straks weer te vlammen dan bro!quote:Op maandag 4 maart 2013 11:35 schreef Weissman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..![]()
Godverdomme ze durven bijna 40 piek te vragen voor een muurbevestigingsplaatje voor een TRX. Een stalen plaatje met een halve ring eraan waaraan je em kan bevestigen
.
Ik fiks hier zelf wel wat in elkaar op de werkplaats.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Komt goed brah! Succes met het zwemmen.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:35 schreef Weissman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1cm gekrompen?
If not now, then when.![]()
We hebben die shit sinds kort ook bij ons in de sportschool, wel nice voor wat core-buik oefeningen, maar vraag me af of je er echt volume mee krijgt door doen van borst/rug etc..quote:Op maandag 4 maart 2013 12:16 schreef fathank het volgende:
Godverdomme ze durven bijna 40 piek te vragen voor een muurbevestigingsplaatje voor een TRX. Een stalen plaatje met een halve ring eraan waaraan je em kan bevestigen
.
Ik fiks hier zelf wel wat in elkaar op de werkplaats.You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..![]()
Ik wil vanaf morgen beginnen met cutten. Ik ben 1.90cm bij 91kg met ongeveer 13% BF, ik wil richting de 8% gaan. Heb dexaprine gekocht, zal me benieuwen of het werkt. Verder zit ik sinds 2 weken aan de creatine, en natuurlijk aan de whey isolaat.
Hoe kan ik het cutten het best aan gaan pakken? Mijn onderhoud zit op ongeveer 2800kcal. Ik train btw nu 1.5 jaar. Thanks alvast!190CM, 90.5KG, SQ:150KGx2 BP:100KGx2 DL:190KGx3
My end goal is not to be some massed up freak, but rather to have a physique that can be looked as art; streamlined, tapered, and universally appealing.![]()
Je traint pas 1,5 jaar en je vp is 13% bij 90kg? Dan zou je nu ripped als fuck moeten zijn. Of je zit aan de AAS of je kan geen vp inschattenquote:Op maandag 4 maart 2013 13:08 schreef jeurse04 het volgende:
Ik wil vanaf morgen beginnen met cutten. Ik ben 1.90cm bij 91kg met ongeveer 13% BF, ik wil richting de 8% gaan. Heb dexaprine gekocht, zal me benieuwen of het werkt. Verder zit ik sinds 2 weken aan de creatine, en natuurlijk aan de whey isolaat.
Hoe kan ik het cutten het best aan gaan pakken? Mijn onderhoud zit op ongeveer 2800kcal. Ik train btw nu 1.5 jaar. Thanks alvast!![]()
Heb t ook als extratje, voornamelijk als k paar dagen op reis ben voor werk. Maar aangezien ik sinfs vrujdag weer mn eigen crib heb wil im natuurlijk wel de mogelijjheid hebben om er thuis gebruik van te kunnen maken. Zowel binnen als buiten uiteraard.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:50 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
We hebben die shit sinds kort ook bij ons in de sportschool, wel nice voor wat core-buik oefeningen, maar vraag me af of je er echt volume mee krijgt door doen van borst/rug etc..Behulpzaam als een waterkraan.
Nog twee keer en je hebt razorsharp pex,quote:Op maandag 4 maart 2013 13:24 schreef Weissman het volgende:
Net terug van zwemmen, begin al beetje sixpek te krijgen.![]()
![]()
Die stemquote:![]()
Ze hadden al eerder een poging gewaagd zulke filmpjes te maken alleen toen waren het een soort tellsell reclames![]()
Vandaag m'n eerste échte dagje SS routine.
Dit als resultaat:
Bench was mn laatste oefening en had bij 2e set al moeite bij de laatste 2 reps, dus die bij de 3e set maar even op 30kg gehouden.
Was overigens ook mn eerste keer squatten, kwam gelijk een kerel naar me toe die me wat tips gaf over m'n form. Was wel chill, beter dan dat ik aan m'n "eigen manier" gewend was geraakt en het dus fout bleef doen.
Morgen eerste keer deadlift, front squat en MP doen
[ Bericht 1% gewijzigd door DannyDeko op 04-03-2013 15:42:24 ]![]()
"Ultrafain skottisj oots"quote:
Mooi, dat steenkolen Engels
-
Ouch, je bent aardig skinnyfat zo te zien. Nouja, des te meer motivatie om straks weer te vlammenquote:Op maandag 4 maart 2013 11:35 schreef Weissman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
-
Je neemt geen rustdag? frontsquat heeft niks met SS te maken. Je moet sowieso elke training de eerste 4 weken deadliftenquote:Op maandag 4 maart 2013 14:14 schreef DannyDeko het volgende:
Dit als resultaat:
[ afbeelding ]
Bench was mn laatste oefening en had bij 2e set al moeite bij de laatste 2 reps, dus die bij de 3e set maar even op 30kg gehouden.
Was overigens ook mn eerste keer squatten, kwam gelijk een kerel naar me toe die me wat tips gaf over m'n form. Was wel chill, beter dan dat ik aan m'n "eigen manier" gewend was geraakt en het dus fout bleef doen.
Morgen eerste keer deadlift, front squat en MP doen![]()
Wat?quote:Op maandag 4 maart 2013 14:23 schreef StraatSoldaat het volgende:
Je moet sowieso elke training de eerste 4 weken deadliften![]()
Ik ga straks max 2x p/w trainen, wil niet te groot worden.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:17 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ouch, je bent aardig skinnyfat zo te zien. Nouja, des te meer motivatie om straks weer te vlammen![]()
Rippetoe raadt aan om de eerste weken elke training te deadliften en 5kg per training toe te voegen om zodat je deadlift hoger is dan je squat. Eenmaal dat het geval is moet je pas aan rows/power cleans denken.quote:
Assisted exercises zoals dips en chin ups worden ook aangeraden om pas na 4-6 weken te doen![]()
Formcheck video! 7x130kg deadlift. Videootje een paar uur geleden door een vriend laten maken. Was eigenlijk van plan een deload week in te lassen, maar kon het niet laten lekker zwaar te gaanHet is toch wel een beetje verslavend...
Heb bij de eerste rep een rare spastische twitch in m'n linkerbeen, maar dat doet verder niets met m'n form. Ik voelde er niks van en zag hem pas later op de video terug. ik denk dat dat komt omdat ik nogal onstabiele schoenen heb en niet lekker vanuit mijn hielen kan afzetten; normaal doe ik mijn deads en squats altijd op sokken, maar ik was ze vergeten uit te doenOok heb ik het gevoel dat bij de eerste rep mijn benen en heupen net niet lekker synchroon lopen, waardoor ik iets te ver naar voren hang. Misschien iets meer met m'n reet naar achteren.
Belangrijkste is dat de onderrug volgens mij netjes recht blijftTips ter verbetering zijn van harte welkom!
Weeg 74kg, dus een 1RM van 2xBW deadlift zit eraan te komen!
[ Bericht 17% gewijzigd door star_gazer op 04-03-2013 14:52:15 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Overal best goed! Mooie gym met oly platform en oly platesquote:Op maandag 4 maart 2013 14:31 schreef star_gazer het volgende:
Formcheck video! 7x130kg deadlift. Videootje een paar uur geleden door een vriend laten maken.
Heb bij de eerste rep een rare spastische twitch in m'n linkerbeen, maar dat doet verder niets met m'n form. ik denk dat dat komt omdat ik nogal onstabiele schoenen heb; normaal doe ik mijn deads en squats altijd op sokken, maar ik was ze vergeten uit te doenOok heb ik het gevoel dat bij de eerste rep mijn benen en heupen net niet lekker synchroon lopen, waardoor ik iets te ver naar voren hang. Dat kan ook een oorzaak zijn van die twitch, die ik overigens niet voelde maar pas later op de video ontdekte. Misschien iets meer met m'n reet naar achteren.
Belangrijkste is dat de onderrug volgens mij netjes recht blijftTips ter verbetering zijn van harte welkom!
.
Kleine tips:
- iets minder haasten door de set.
- meer squeeeeeezen van de grond
- je kont schiet omhoog, probeer je borst groot te maken
- zie ook heel veel beweging in je voeten, volgende keer misschien op blote voeten?
- edit: zie nu pas je eigen comments.
Eigenlijk zie je het zelf ook al. En inderdaad als je je rugspanning maar goed vast kan houden.A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.![]()
Haha ik zit niet aan de AAS en ik ben niet ripped als fuck. Abs beginnen wel door te komen. Is gewoon rond de 13,14%, meerdere metingen gedaan. Ik ben aardig lang hé, dus dan is 91 kg bij 13% toch niet zo ripped?quote:Op maandag 4 maart 2013 13:23 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Je traint pas 1,5 jaar en je vp is 13% bij 90kg? Dan zou je nu ripped als fuck moeten zijn. Of je zit aan de AAS of je kan geen vp inschatten190CM, 90.5KG, SQ:150KGx2 BP:100KGx2 DL:190KGx3
My end goal is not to be some massed up freak, but rather to have a physique that can be looked as art; streamlined, tapered, and universally appealing.![]()
Huh, SS is toch gewoon 3x5 met t zelfde gewicht?quote:Op maandag 4 maart 2013 14:14 schreef DannyDeko het volgende:
Dit als resultaat:
[ afbeelding ]
Morgen eerste keer deadlift, front squat en MP doenKan prima inderdaad.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:55 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
Haha ik zit niet aan de AAS en ik ben niet ripped als fuck. Abs beginnen wel door te komen. Is gewoon rond de 13,14%, meerdere metingen gedaan. Ik ben aardig lang hé, dus dan is 91 kg bij 13% toch niet zo ripped?
De soldaat schiet graag met losse flodders :p
Las ook iets over elke dag deadliften.....Facet!![]()
Ik ken iemand die gewoon dood was gegaan na simpel wat squatten.quote:Op maandag 4 maart 2013 01:40 schreef StraatSoldaat het volgende:
ash is echt gevaarlijk, ik ken zoveel mensen die door squash een verneukte knie hebben gekregen![]()
De dokter gaat zeggen, dat is 1 van je nieren die de Crea kuur niet meer trekt.quote:Op maandag 4 maart 2013 08:19 schreef Questular het volgende:
Mattie van mij heeft precies daar ook een scar die een stuk minder mooi genezen is. Succes man.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:35 schreef Weissman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Deathlift or Die.![]()
Ja klopt. Eerste 2 waren de warming upquote:Op maandag 4 maart 2013 15:23 schreef JanKort het volgende:
[..]
Huh, SS is toch gewoon 3x5 met t zelfde gewicht?Heb per ongeluk de laatste 2 sets niet op t plaatje gezet, zal t zo even editten.
![]()
quote:Op maandag 4 maart 2013 15:42 schreef Ethanolic het volgende:
Gister een krampje opgelopen in mijn hamstring tijdens wedstrijd dus vandaag geen benen. Dagje UB dus.
[ afbeelding ]
ⓢⓞⓡⓡⓨ ⓗⓐⓣⓔⓡⓢ
Roger found it hard to make friends with the other penguins. Probably because he was a total cunt.![]()
Woensdag is mijn rustdag. A B rust A B weekend.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:23 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Je neemt geen rustdag? frontsquat heeft niks met SS te maken. Je moet sowieso elke training de eerste 4 weken deadliften
En ik ben op advies van meerdere mensen de Babylovers versie SS gaan doen, incl front squat dus:
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=135564721
Elke training deadlift? Of ik lees er telkens over heen, of ik ben het nog nergens tegengekomen ?![]()
Nice! Maar waarom zorg je eigenlijk niet dat je 130kg kan tillen met de overhand grip?quote:If not now, then when.![]()
Er werd me wel gevraagd of ik echt alleen Whey shakes bij het sporten gebruikte, en vervolgens een verhaal over de gevaren van het een en ander.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:37 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
De dokter gaat zeggen, dat is 1 van je nieren die de Crea kuur niet meer trekt.![]()
Inbe4, ik ken iemand die is doodgegaan aan whey/shekiesquote:Op maandag 4 maart 2013 15:48 schreef Questular het volgende:
[..]
Er werd me wel gevraagd of ik echt alleen Whey shakes bij het sporten gebruikte, en vervolgens een verhaal over de gevaren van het een en ander.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2013 15:49:23 ]![]()
Artsen en kennis over voeding/lichaamsbewegingquote:Op maandag 4 maart 2013 15:48 schreef Questular het volgende:
[..]
Er werd me wel gevraagd of ik echt alleen Whey shakes bij het sporten gebruikte, en vervolgens een verhaal over de gevaren van het een en ander.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Waarom wel?quote:Op maandag 4 maart 2013 15:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nice! Maar waarom zorg je eigenlijk niet dat je 130kg kan tillen met de overhand grip?
Die bicep gaat echt niet scheuren zonder AAS
En zo hoef je je net ff wat minder druk te maken om je grip, en fail je hier i.i.g. niet op![]()
![]()
welke gevaren?quote:Op maandag 4 maart 2013 15:48 schreef Questular het volgende:
[..]
Er werd me wel gevraagd of ik echt alleen Whey shakes bij het sporten gebruikte, en vervolgens een verhaal over de gevaren van het een en ander.![]()
Aas waarschijnlijk?(hoop ik)quote:No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Zoals Creatinequote:Op maandag 4 maart 2013 17:34 schreef Questular het volgende:
[..]
het gebruiken van verboden middelen![]()
Godverdomme, wat een drukte. De zon begint te schijnen en iedereen duikt de gym in, had niet eens tijd en ruimte om te deadliften.
Woensdag ga ik maar wat eerder op de middag, nu iets te druk.![]()
Hoe bedoel je? Met AAS is die kans groter?quote:Op maandag 4 maart 2013 16:20 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Waarom wel?
En zo hoef je je net ff wat minder druk te maken om je grip, en fail je hier i.i.g. niet op,,/![]()
Als door AAS je biceps zo hard gaan groeien dat je pezen het niet meer bij kunnen houden dan is het risico groter volgens mij.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:10 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Met AAS is die kans groter?![]()
Rly? Maatje die ik verdenk van AAS (naja verdenk, hij is zo ziek hard gegroeid in zo'n korte tijd dus het jan niet anders maar goed..), heeft dus laatst ook z'n biceps afgescheurd. Had getraind, liep ergens tegen aan en scheurde z'n biceps af (zijn verhaal hè) maar AAS verhoogd die kans dus. Toch nog maar eens een keer vragen over z'n middeltjes. "Ik eet gewoon veel en goed" was vorige keer z'n antwoordquote:Op maandag 4 maart 2013 18:11 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Als door AAS je biceps zo hard gaan groeien dat je pezen het niet meer bij kunnen houden dan is het risico groter volgens mij.
,,/![]()
23quote:Op maandag 4 maart 2013 18:23 schreef Panzermaus het volgende:
Hoe oud is hij? Ik ben ook supersnel gegroeid, puberty + noobgains maatje. All natural.,,/![]()
als er ergens over gelogen wordt is het wel AAS, sporters die AAS gebruiken lopen veel meer blessures op, geloof in major league baseball is het 400% verhoging.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:17 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Rly? Maatje die ik verdenk van AAS (naja verdenk, hij is zo ziek hard gegroeid in zo'n korte tijd dus het jan niet anders maar goed..), heeft dus laatst ook z'n biceps afgescheurd. Had getraind, liep ergens tegen aan en scheurde z'n biceps af (zijn verhaal hè) maar AAS verhoogd die kans dus. Toch nog maar eens een keer vragen over z'n middeltjes. "Ik eet gewoon veel en goed" was vorige keer z'n antwoord
Is ook logisch, je pezen en banden kunnen de krachtstoename van de spieren niet aan![]()
Ziet er goed uit! Rug lekker strak.quote:
Wellicht handig om hem iets rustiger uit tevoeren, lijkt wat gehaast met daardoor wat gezwabber links en rechts.
Komt de bar wel tegen je schenen? Anders is dat wellicht de reden van het 'wiebelen'?
Oja
Ik zit op hetzelfde gewicht. Kom maar niet over de 5x133 heen, ben benieuwd hoe hard jij gaat.
Facet!![]()
Van de andere kant:quote:Op maandag 4 maart 2013 18:17 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Rly? Maatje die ik verdenk van AAS (naja verdenk, hij is zo ziek hard gegroeid in zo'n korte tijd dus het jan niet anders maar goed..), heeft dus laatst ook z'n biceps afgescheurd. Had getraind, liep ergens tegen aan en scheurde z'n biceps af (zijn verhaal hè) maar AAS verhoogd die kans dus. Toch nog maar eens een keer vragen over z'n middeltjes. "Ik eet gewoon veel en goed" was vorige keer z'n antwoord
"Unlike other tendon ruptures, steroid use has not been shown to be involved in the rupture of the distal biceps."
(http://www.shoulderdoc.co.uk/article.asp?article=704)
Ik vind het wel raar dat andere peesblessures/scheuren wel geassocieerd worden met AAS maar (af)scheuren van de bicepspees volgens deze bron niet. Misschien iemand als Stereotomy daar een antwoord op heeft?![]()
Last van mn bovenrug, waar ik de bar zet met het squatten. Blijkbaar zet ik m dus niet goed neer.. iemand tips?![]()
Armen misschien meer naar achteren doen? Vandaag kwam ook een maat van mij aan: "Waarom leg je de bar niet hoger op je rug en waarom doe je het kussentje er niet op?quote:Op maandag 4 maart 2013 20:48 schreef DannyDeko het volgende:
Last van mn bovenrug, waar ik de bar zet met het squatten. Blijkbaar zet ik m dus niet goed neer.. iemand tips?Ik zei: "Dude, je moet 'm juist lager leggen op je rugspieren en dat kussentje heet een pussypad. Nou wil die binnenkort een wedstrijdje squatten doen alleen hij is bijna 2 meter en weegt zo'n 90kg of meer. Maar misschien squat ik hem nog wel eruit
Ik hoop het. Ik was totaal vergeten om hem filmpjes op youtube aan te raden over squatten van Rippetoe. Dus DannyDeko zoek Rippetoe Squat op youtube op.
![]()
Ik heb een jaartje tot november gefitnesst, daarna ben ik gestopt. (Moest toen ik 18 werd 45 euro per maand betalen!)
Nu wil ik weer beginnen met fitnessen bij een andere sportschool.
Nu heb ik een paar vragen:
- Kan ik gelijk 4 dagen trainen of moet ik mijn lichaam weer rustig laten wennen?
- Voor mn eiwitinname wil ik (magere) kwark gaan eten. Eerst at ik een halve pot ( +/- 250 gr) als ik getraind had. Is het beter als ik elke dag een hale pot/hele pot eet of?
- '''Tip2. Alle schouderoefeningen die je doet, doen met je schouders "laag" dus ze laten hangen aan je traps. Dit forceren en constant in de gaten houden.'
Wat bedoelen jullie hier precies mee? Borst naar voren en schouders naar beneden drukken?
Ik had toen ik trainde (hoogstwaarschijnlijk) een last van een schouderblessure; Last bij het bankdrukken, en side raises.
Welke shouder oefeningen bevelen jullie mij aan waarbij je het minste kans heb op een schouderblessure?![]()
Gewoon gaan trainen man 3 of 4 keer per week. Het kan allemaal je zal spierpijn krijgen maar boeiend toch?quote:Op maandag 4 maart 2013 21:03 schreef Senderious het volgende:
Ik heb een jaartje tot november gefitnesst, daarna ben ik gestopt. (Moest toen ik 18 werd 45 euro per maand betalen!)
Nu wil ik weer beginnen met fitnessen bij een andere sportschool.
Nu heb ik een paar vragen:
- Kan ik gelijk 4 dagen trainen of moet ik mijn lichaam weer rustig laten wennen?
- Voor mn eiwitinname wil ik (magere) kwark gaan eten. Eerst at ik een halve pot ( +/- 250 gr) als ik getraind had. Is het beter als ik elke dag een hale pot/hele pot eet of?
- '''Tip2. Alle schouderoefeningen die je doet, doen met je schouders "laag" dus ze laten hangen aan je traps. Dit forceren en constant in de gaten houden.'
Wat bedoelen jullie hier precies mee? Borst naar voren en schouders naar beneden drukken?
Ik had toen ik trainde (hoogstwaarschijnlijk) een last van een schouderblessure; Last bij het bankdrukken, en side raises.
Welke shouder oefeningen bevelen jullie mij aan waarbij je het minste kans heb op een schouderblessure?![]()
Op je ruggegraat of je spieren? Als het je ruggegraat is: je handen wat dichter bij je schouders houden en ellenbogen naar achter drukken. Daarmee span je je rugspieren aan waardoor je een soort kussen maakt voor de bar.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:48 schreef DannyDeko het volgende:
Last van mn bovenrug, waar ik de bar zet met het squatten. Blijkbaar zet ik m dus niet goed neer.. iemand tips?
Als het je spieren zijn: geen idee.Misschien heeft de bar bewogen over je spieren, dat kan pijnlijk zijn. Misschien heb je je rug te hard aangespannen.
![]()
Dit even gekeken: http://www.allthingsgym.c(...)-squat-bar-position/quote:Op maandag 4 maart 2013 20:54 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Armen misschien meer naar achteren doen? Vandaag kwam ook een maat van mij aan: "Waarom leg je de bar niet hoger op je rug en waarom doe je het kussentje er niet op?Ik zei: "Dude, je moet 'm juist lager leggen op je rugspieren en dat kussentje heet een pussypad. Nou wil die binnenkort een wedstrijdje squatten doen alleen hij is bijna 2 meter en weegt zo'n 90kg of meer. Maar misschien squat ik hem nog wel eruit
Ik hoop het. Ik was totaal vergeten om hem filmpjes op youtube aan te raden over squatten van Rippetoe. Dus DannyDeko zoek Rippetoe Squat op youtube op.
Even getast met een bezem en ik zette de bar inderdaad te hoog, op een nek/ruggewervel zelfs :/
Maarja, aldoende leert menThanks voor de tip!
Jep dat deed ik dus inderdaadquote:Op maandag 4 maart 2013 21:08 schreef Snakey het volgende:
[..]
Op je ruggegraat of je spieren? Als het je ruggegraat is: je handen wat dichter bij je schouders houden en ellenbogen naar achter drukken. Daarmee span je je rugspieren aan waardoor je een soort kussen maakt voor de bar.![]()
![]()
Met benchpress NIET als een T of Y je armen houden. Juist je ellebogen dicht bij je lichaam houden (waardoor het gewicht op je borst/armspieren komt), anders - als je je armen ten opzichte van je lichaam in een T-vorm houd - komt al het gewicht op je schouder-gewrichten. Die zijn daar niet voor gemaakt.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:03 schreef Senderious het volgende:
[...]
Lief dagboek, vandaag ging ik bijna dood.Ik was vrolijk mijn lateral raises aan het doen, en achter me waren ze in het powerrack bezig met rows ofzo. Schouders werden gepompt, en achter me werden de schijven op de barbell verwisseld.
Maar blijkbaar niet links/rechts gelijk, want ineens zag ik net nog in de spiegel de barbell op me af zeilen. Rakelings langs mijn hoofd en vol in mijn lats of peace. Was even schrikken, maar mooi mijn setje afgemaakt. Later besefte me hoeveel geluk ik heb gehad.![]()
![]()
Ik was voornamelijk geschrokken en een beetje 'wow wtf'. Nu weet ik dat er een God is. En dat hij een ongelofelijke klootzak is.Dit verzin je toch niet.
RIP Pianomuis (20) - hij laat een bak kwark en een handvol chicks achter.![]()
![]()
niet die gasten even "opgevoed"?quote:Op maandag 4 maart 2013 22:00 schreef Panzermaus het volgende:
Lief dagboek, vandaag ging ik bijna dood.Ik was vrolijk mijn lateral raises aan het doen, en achter me waren ze in het powerrack bezig met rows ofzo. Schouders werden gepompt, en achter me werden de schijven op de barbell verwisseld.
Maar blijkbaar niet links/rechts gelijk, want ineens zag ik net nog in de spiegel de barbell op me af zeilen. Rakelings langs mijn hoofd en vol in mijn lats of peace. Was even schrikken, maar mooi mijn setje afgemaakt. Later besefte me hoeveel geluk ik heb gehad.![]()
Nou, op langere termijn heb je asymmetrische biceps. Als je dat niet boeit, dan maakt het niet uit. Persoonlijk vind mixed nutteloos. Ik versterk liever mijn overhand grip. Mixed vind ik zelf een beetje cheaten (straps daarbuiten gelaten). Het is meer persoonlijk. Ik heb meer respect voor iemand die 200kg overhand tilt dan 200kg mixed.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:20 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Waarom wel?
En zo hoef je je net ff wat minder druk te maken om je grip, en fail je hier i.i.g. niet opJonge, Panzer, wij weten allang dat jij niet natty bent gozer. We hebben die pilletjes toen wel op je kastje gezien bij die ene foto.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:23 schreef Panzermaus het volgende:
Hoe oud is hij? Ik ben ook supersnel gegroeid, puberty + noobgains maatje. All natural.![]()
Dat wiebelen komt eerder denk ik door die schoenen. Als ik het goed bekeken heb zijn het schoenen met een zachte zool. Je moet schoenen met een platte zool hebben. Is al zo vaak verteld hier.quote:If not now, then when.![]()
Persoonlijk vind je het nutteloos, maar het is meer persoonlijk dat je het cheaten vindtquote:Op maandag 4 maart 2013 22:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nou, op langere termijn heb je asymmetrische biceps. Als je dat niet boeit, dan maakt het niet uit. Persoonlijk vind mixed nutteloos. Ik versterk liever mijn overhand grip. Mixed vind ik zelf een beetje cheaten (straps daarbuiten gelaten). Het is meer persoonlijk. Ik heb meer respect voor iemand die 200kg overhand tilt dan 200kg mixed..
Logica ten top hiero.Soukidan op je oogbal.![]()
Iemand een aan te raden winkel omgeving randstad (of online) die enkel/pols gewichten verkoopt? En dan niet die 1kg Adidas dingen.![]()
![]()
straks heb je een houten hamer nodig om die rups tot leven te wekkenquote:Op maandag 4 maart 2013 18:23 schreef Panzermaus het volgende:
Hoe oud is hij? Ik ben ook supersnel gegroeid, puberty + noobgains maatje. All natural.![]()
![]()
Iemand die 200 kg deadlift sowieso respect. Lekker fucking boeiend of het mixed grip of overhand grip is. Die kaar kilos die je misschien meer pakt. Het is geen wondermiddel ofzo
Behulpzaam als een waterkraan.
Panzer met zijn Arnie genenNiet echt de standaard hoor, mattie
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Kwam net dit tegenWat een paupers daar toch ookquote:Ik ben van plan 10 weken te kuren met Methandienone (oraal)
me begin stats voor de kuur was 68,3 kg (dit door een blessure waardoor ik niet meer kon traine) nu zit ik in mn 5e week en zit nu op 75,6 kg dus ruim 7 kilo gewonnen, wat vinden jullie hiervan?
p.s
dit is mn tweede kuur maar omdat ik de eerste kuur verkloot had dacht ik gewoon nog es probere met oraal als beginners kuur,
ooh jaa ff mn persoonlijke stats
Leeftijd: 19
Gewicht: 75,6
Lengte: 1.78 cm
als alles goed gaat haal ik de 80 kilo wel ik sta er zelf versteld van hoeveel ik tot nu toe gewonnen heb!!
ik hou jullie nog op de hoogte!. 2e kuur al en dan 1.78 met 68 kg
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:en ja 10 weke ... omdat vanaf de 5/6e week beginne de gains pas gruwlijk te kome ik weet t me lever ma ja...![]()
![]()
![]()
![]()
Ik doe mixed grip omdat ik vanwege mijn zielige handjes anders nog op 100kg zat. Qua handen ben ik simpelweg niet goed bedeeld; ze zijn erg klein, vettig en mijn onderarmen stellen weinig voor. Ja, ik doe al wrist curls en pull ups en chins...
Nogmaals, grip training heeft z'n plaats, maar ik ga een full body monster oefening als de deadlift niet laten stallen op een paar kleine peesjes in mijn hand."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
mooie beginnerskuurquote:Op maandag 4 maart 2013 23:10 schreef Sapstengel het volgende:
Kwam net dit tegen
[..]
Wat een paupers daar toch ook. 2e kuur al en dan 1.78 met 68 kg
![]()
![]()
zelf wil ik een tren kuurtje zetten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: