Haha ik zit niet aan de AAS en ik ben niet ripped als fuck. Abs beginnen wel door te komen. Is gewoon rond de 13,14%, meerdere metingen gedaan. Ik ben aardig lang hé, dus dan is 91 kg bij 13% toch niet zo ripped?quote:Op maandag 4 maart 2013 13:23 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Je traint pas 1,5 jaar en je vp is 13% bij 90kg? Dan zou je nu ripped als fuck moeten zijn. Of je zit aan de AAS of je kan geen vp inschatten
Huh, SS is toch gewoon 3x5 met t zelfde gewicht?quote:Op maandag 4 maart 2013 14:14 schreef DannyDeko het volgende:
Vandaag m'n eerste échte dagje SS routine.
Dit als resultaat:
[ afbeelding ]
Bench was mn laatste oefening en had bij 2e set al moeite bij de laatste 2 reps, dus die bij de 3e set maar even op 30kg gehouden.
Was overigens ook mn eerste keer squatten, kwam gelijk een kerel naar me toe die me wat tips gaf over m'n form. Was wel chill, beter dan dat ik aan m'n "eigen manier" gewend was geraakt en het dus fout bleef doen.
Morgen eerste keer deadlift, front squat en MP doen
Kan prima inderdaad.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:55 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
Haha ik zit niet aan de AAS en ik ben niet ripped als fuck. Abs beginnen wel door te komen. Is gewoon rond de 13,14%, meerdere metingen gedaan. Ik ben aardig lang hé, dus dan is 91 kg bij 13% toch niet zo ripped?
Ik ken iemand die gewoon dood was gegaan na simpel wat squatten.quote:Op maandag 4 maart 2013 01:40 schreef StraatSoldaat het volgende:
ash is echt gevaarlijk, ik ken zoveel mensen die door squash een verneukte knie hebben gekregen
De dokter gaat zeggen, dat is 1 van je nieren die de Crea kuur niet meer trekt.quote:Op maandag 4 maart 2013 08:19 schreef Questular het volgende:
Dadelijk eens naar de dokter, mn bovenste rechterbuikspier doet pijn en voelt wel erg hard aan. Eens kijken wat de dokter zegt.
Mattie van mij heeft precies daar ook een scar die een stuk minder mooi genezen is. Succes man.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:35 schreef Weissman het volgende:
Even progressie pics. Al 254 dagen geen gewicht aangeraakt.
Stats de dag voor mijn blessure; 1.92, 99.7 kg, 14% bf
Stats nu: 1.91, 89,3kg, bf boven de 20.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja klopt. Eerste 2 waren de warming upquote:Op maandag 4 maart 2013 15:23 schreef JanKort het volgende:
[..]
Huh, SS is toch gewoon 3x5 met t zelfde gewicht?
quote:Op maandag 4 maart 2013 15:42 schreef Ethanolic het volgende:
Gister een krampje opgelopen in mijn hamstring tijdens wedstrijd dus vandaag geen benen. Dagje UB dus.
[ afbeelding ]
ⓢⓞⓡⓡⓨ ⓗⓐⓣⓔⓡⓢ
Woensdag is mijn rustdag. A B rust A B weekend.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:23 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Je neemt geen rustdag? frontsquat heeft niks met SS te maken. Je moet sowieso elke training de eerste 4 weken deadliften
Nice! Maar waarom zorg je eigenlijk niet dat je 130kg kan tillen met de overhand grip?quote:
Er werd me wel gevraagd of ik echt alleen Whey shakes bij het sporten gebruikte, en vervolgens een verhaal over de gevaren van het een en ander.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:37 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
De dokter gaat zeggen, dat is 1 van je nieren die de Crea kuur niet meer trekt.
Inbe4, ik ken iemand die is doodgegaan aan whey/shekiesquote:Op maandag 4 maart 2013 15:48 schreef Questular het volgende:
[..]
Er werd me wel gevraagd of ik echt alleen Whey shakes bij het sporten gebruikte, en vervolgens een verhaal over de gevaren van het een en ander.
Artsen en kennis over voeding/lichaamsbewegingquote:Op maandag 4 maart 2013 15:48 schreef Questular het volgende:
[..]
Er werd me wel gevraagd of ik echt alleen Whey shakes bij het sporten gebruikte, en vervolgens een verhaal over de gevaren van het een en ander.
Waarom wel?quote:Op maandag 4 maart 2013 15:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nice! Maar waarom zorg je eigenlijk niet dat je 130kg kan tillen met de overhand grip?
welke gevaren?quote:Op maandag 4 maart 2013 15:48 schreef Questular het volgende:
[..]
Aas waarschijnlijk?(hoop ik)quote:
Zoals Creatinequote:Op maandag 4 maart 2013 17:34 schreef Questular het volgende:
[..]
het gebruiken van verboden middelen
Hoe bedoel je? Met AAS is die kans groter?quote:Op maandag 4 maart 2013 16:20 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Waarom wel?
Die bicep gaat echt niet scheuren zonder AAS
En zo hoef je je net ff wat minder druk te maken om je grip, en fail je hier i.i.g. niet op
Als door AAS je biceps zo hard gaan groeien dat je pezen het niet meer bij kunnen houden dan is het risico groter volgens mij.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:10 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Met AAS is die kans groter?
Rly? Maatje die ik verdenk van AAS (naja verdenk, hij is zo ziek hard gegroeid in zo'n korte tijd dus het jan niet anders maar goed..), heeft dus laatst ook z'n biceps afgescheurd. Had getraind, liep ergens tegen aan en scheurde z'n biceps af (zijn verhaal hè) maar AAS verhoogd die kans dus. Toch nog maar eens een keer vragen over z'n middeltjes. "Ik eet gewoon veel en goed" was vorige keer z'n antwoordquote:Op maandag 4 maart 2013 18:11 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Als door AAS je biceps zo hard gaan groeien dat je pezen het niet meer bij kunnen houden dan is het risico groter volgens mij.
23quote:Op maandag 4 maart 2013 18:23 schreef Panzermaus het volgende:
Hoe oud is hij? Ik ben ook supersnel gegroeid, puberty + noobgains maatje. All natural.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |