Je traint pas 1,5 jaar en je vp is 13% bij 90kg? Dan zou je nu ripped als fuck moeten zijn. Of je zit aan de AAS of je kan geen vp inschattenquote:Op maandag 4 maart 2013 13:08 schreef jeurse04 het volgende:
Ik wil vanaf morgen beginnen met cutten. Ik ben 1.90cm bij 91kg met ongeveer 13% BF, ik wil richting de 8% gaan. Heb dexaprine gekocht, zal me benieuwen of het werkt. Verder zit ik sinds 2 weken aan de creatine, en natuurlijk aan de whey isolaat.
Hoe kan ik het cutten het best aan gaan pakken? Mijn onderhoud zit op ongeveer 2800kcal. Ik train btw nu 1.5 jaar. Thanks alvast!
Heb t ook als extratje, voornamelijk als k paar dagen op reis ben voor werk. Maar aangezien ik sinfs vrujdag weer mn eigen crib heb wil im natuurlijk wel de mogelijjheid hebben om er thuis gebruik van te kunnen maken. Zowel binnen als buiten uiteraard.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:50 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
We hebben die shit sinds kort ook bij ons in de sportschool, wel nice voor wat core-buik oefeningen, maar vraag me af of je er echt volume mee krijgt door doen van borst/rug etc..
Nog twee keer en je hebt razorsharp pex,quote:Op maandag 4 maart 2013 13:24 schreef Weissman het volgende:
Net terug van zwemmen, begin al beetje sixpek te krijgen.
Die stemquote:
"Ultrafain skottisj oots"quote:
Ouch, je bent aardig skinnyfat zo te zien. Nouja, des te meer motivatie om straks weer te vlammenquote:Op maandag 4 maart 2013 11:35 schreef Weissman het volgende:
Even progressie pics. Al 254 dagen geen gewicht aangeraakt.
Stats de dag voor mijn blessure; 1.92, 99.7 kg, 14% bf
Stats nu: 1.91, 89,3kg, bf boven de 20.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je neemt geen rustdag? frontsquat heeft niks met SS te maken. Je moet sowieso elke training de eerste 4 weken deadliftenquote:Op maandag 4 maart 2013 14:14 schreef DannyDeko het volgende:
Vandaag m'n eerste échte dagje SS routine.
Dit als resultaat:
[ afbeelding ]
Bench was mn laatste oefening en had bij 2e set al moeite bij de laatste 2 reps, dus die bij de 3e set maar even op 30kg gehouden.
Was overigens ook mn eerste keer squatten, kwam gelijk een kerel naar me toe die me wat tips gaf over m'n form. Was wel chill, beter dan dat ik aan m'n "eigen manier" gewend was geraakt en het dus fout bleef doen.
Morgen eerste keer deadlift, front squat en MP doen
Wat?quote:Op maandag 4 maart 2013 14:23 schreef StraatSoldaat het volgende:
Je moet sowieso elke training de eerste 4 weken deadliften
Ik ga straks max 2x p/w trainen, wil niet te groot worden.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:17 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ouch, je bent aardig skinnyfat zo te zien. Nouja, des te meer motivatie om straks weer te vlammen
Rippetoe raadt aan om de eerste weken elke training te deadliften en 5kg per training toe te voegen om zodat je deadlift hoger is dan je squat. Eenmaal dat het geval is moet je pas aan rows/power cleans denken.quote:
Overal best goed! Mooie gym met oly platform en oly platesquote:Op maandag 4 maart 2013 14:31 schreef star_gazer het volgende:
Formcheck video! 7x130kg deadlift. Videootje een paar uur geleden door een vriend laten maken.
Heb bij de eerste rep een rare spastische twitch in m'n linkerbeen, maar dat doet verder niets met m'n form. ik denk dat dat komt omdat ik nogal onstabiele schoenen heb; normaal doe ik mijn deads en squats altijd op sokken, maar ik was ze vergeten uit te doenOok heb ik het gevoel dat bij de eerste rep mijn benen en heupen net niet lekker synchroon lopen, waardoor ik iets te ver naar voren hang. Dat kan ook een oorzaak zijn van die twitch, die ik overigens niet voelde maar pas later op de video ontdekte. Misschien iets meer met m'n reet naar achteren.
Belangrijkste is dat de onderrug volgens mij netjes recht blijftTips ter verbetering zijn van harte welkom!
Haha ik zit niet aan de AAS en ik ben niet ripped als fuck. Abs beginnen wel door te komen. Is gewoon rond de 13,14%, meerdere metingen gedaan. Ik ben aardig lang hé, dus dan is 91 kg bij 13% toch niet zo ripped?quote:Op maandag 4 maart 2013 13:23 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Je traint pas 1,5 jaar en je vp is 13% bij 90kg? Dan zou je nu ripped als fuck moeten zijn. Of je zit aan de AAS of je kan geen vp inschatten
Huh, SS is toch gewoon 3x5 met t zelfde gewicht?quote:Op maandag 4 maart 2013 14:14 schreef DannyDeko het volgende:
Vandaag m'n eerste échte dagje SS routine.
Dit als resultaat:
[ afbeelding ]
Bench was mn laatste oefening en had bij 2e set al moeite bij de laatste 2 reps, dus die bij de 3e set maar even op 30kg gehouden.
Was overigens ook mn eerste keer squatten, kwam gelijk een kerel naar me toe die me wat tips gaf over m'n form. Was wel chill, beter dan dat ik aan m'n "eigen manier" gewend was geraakt en het dus fout bleef doen.
Morgen eerste keer deadlift, front squat en MP doen
Kan prima inderdaad.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:55 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
Haha ik zit niet aan de AAS en ik ben niet ripped als fuck. Abs beginnen wel door te komen. Is gewoon rond de 13,14%, meerdere metingen gedaan. Ik ben aardig lang hé, dus dan is 91 kg bij 13% toch niet zo ripped?
Ik ken iemand die gewoon dood was gegaan na simpel wat squatten.quote:Op maandag 4 maart 2013 01:40 schreef StraatSoldaat het volgende:
ash is echt gevaarlijk, ik ken zoveel mensen die door squash een verneukte knie hebben gekregen
De dokter gaat zeggen, dat is 1 van je nieren die de Crea kuur niet meer trekt.quote:Op maandag 4 maart 2013 08:19 schreef Questular het volgende:
Dadelijk eens naar de dokter, mn bovenste rechterbuikspier doet pijn en voelt wel erg hard aan. Eens kijken wat de dokter zegt.
Mattie van mij heeft precies daar ook een scar die een stuk minder mooi genezen is. Succes man.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:35 schreef Weissman het volgende:
Even progressie pics. Al 254 dagen geen gewicht aangeraakt.
Stats de dag voor mijn blessure; 1.92, 99.7 kg, 14% bf
Stats nu: 1.91, 89,3kg, bf boven de 20.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja klopt. Eerste 2 waren de warming upquote:Op maandag 4 maart 2013 15:23 schreef JanKort het volgende:
[..]
Huh, SS is toch gewoon 3x5 met t zelfde gewicht?
quote:Op maandag 4 maart 2013 15:42 schreef Ethanolic het volgende:
Gister een krampje opgelopen in mijn hamstring tijdens wedstrijd dus vandaag geen benen. Dagje UB dus.
[ afbeelding ]
ⓢⓞⓡⓡⓨ ⓗⓐⓣⓔⓡⓢ
Woensdag is mijn rustdag. A B rust A B weekend.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:23 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Je neemt geen rustdag? frontsquat heeft niks met SS te maken. Je moet sowieso elke training de eerste 4 weken deadliften
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |