Ja dat is precies wat ik bedoel. Dus als je het ZONDER tv doet mag je of een paar duizend euro ophoesten om het te fixen OF je leert er mee leven. Als kroon op 60 kilo afvallen.quote:
Tja, dat is ook wel zo, als ik in die mensen hun schoenen stond zou ik never nooit in mn ondergoed met mn vetkwabben op te gaan enkel om gratis van alles te krijgen. Is als puntje bij paaltje komt toch jezelf exploiteren/hoereren. Echter is dat de trend vandaag de dag.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja dat is precies wat ik bedoel. Dus als je het ZONDER tv doet mag je of een paar duizend euro ophoesten om het te fixen OF je leert er mee leven. Als kroon op 60 kilo afvallen.
Daarom vind ik het knap wat ze heeft gedaan, maar ik vind de mensen die het zonder gratis liposuctie blijven doorzetten dus eigenlijk knapper.
quote:Op zondag 3 maart 2013 21:37 schreef sidney111111111 het volgende:
Ik heb heel erg moeten huilen van emotie door deze aflevering is dit raar als man??
Het is wachten tot er 1 bij de eerste training met die anabole oostblokker doodblijft als hij tegen zo'n glooiend grasheuveltje moet op strompelen.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:37 schreef Samson het volgende:
[..]
Tja, dat is ook wel zo, als ik in die mensen hun schoenen stond zou ik never nooit in mn ondergoed met mn vetkwabben op te gaan enkel om gratis van alles te krijgen. Is als puntje bij paaltje komt toch jezelf exploiteren/hoereren. Echter is dat de trend vandaag de dag.
Ja ik zeg toch nergens van niet?quote:Op zondag 3 maart 2013 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
@ Swets
Elk programma dat mensen helpt, helpt mensen. Gratis huis, gratis trainer. Hoe dan ook was zij positiever dan anderen die óók alles cadeau kregen.
Doe even normaal man, al die fokkers proberen altijd in ELK topic slim te doen, want fokkers zijn te goed voor deze maatschappij, ik kan je vertellen dat je helemaal geen haar beter bent,quote:Op zondag 3 maart 2013 21:37 schreef Samson het volgende:
[..]
Tja, dat is ook wel zo, als ik in die mensen hun schoenen stond zou ik never nooit in mn ondergoed met mn vetkwabben op te gaan enkel om gratis van alles te krijgen. Is als puntje bij paaltje komt toch jezelf exploiteren/hoereren. Echter is dat de trend vandaag de dag.
Ah oke.quote:
Op die boxbal staat losndale, oh het is dus een racistisch meisje, heb je veel in West Friesland bij Den Helderquote:
Niet om het een of ander, maar dit is serieus hoe ik hierover denk hoor. Natuurlijk kijk ik ook, als vermaak, maar ik zou zoiets nooit doen om de reden die ik hier net neerzet. Dat is geen slim doen, maar gewoon kijken hoe je zelf tegen dingen aan kijkt en mee om gaat. Vind ik niet zo vreemd.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:39 schreef sidney111111111 het volgende:
[..]
Doe even normaal man, al die fokkers proberen altijd in ELK topic slim te doen, want fokkers zijn te goed voor deze maatschappij, ik kan je vertellen dat je helemaal geen haar beter bent,
En wees blij !! zonder die steun was het ook niet gelukt.
Alle fokkers denken slim te zijn omdat ze een mening hebben, net zoals bij ''ontvoerd'' schaam je voor jezelf zogenaamde studenten/
Ik zit ook net te zoeken.quote:
verdient wel 1quote:
Ik zit mobiel, kijk voor het eerst vanavond.quote:
Ik zat me aan de hand van het aantal topics deze week te bedenken dat zo'n kandidaat als deze keer veel minder goed is voor je programma.... Liever zeurende mensen, da's meer entertainmentquote:Op maandag 4 maart 2013 09:33 schreef SEMTEX het volgende:
Ik kijk al uit naar de afl. van volgende week"waarom is iedereen afgevallen en ik niet? "
Jep. Met een hoger entertainmentgehalte (die van: elke keer verlies ik me weer in dat stomme eten *hap*)quote:
Ik heb die hier in Istanbul laten zien aan wat vrienden (spreken geen Nederlands maar een plaatje en wat vertalingen doet een hoop). Ik hoor hier nu te pas en te onpas 'me rug, me rug'quote:Op zondag 3 maart 2013 23:11 schreef Breekfast het volgende:
Ik kijk nu die aflevering van Michel.
Maar dat is echt niet meer normaal![]()
Bewusteloos raken van een paar pionnen oprapen.
Ik ook! Vanavond die met al dat drama en dan: hap, een stuk reepquote:
haha, je was me al voorquote:Op zondag 10 maart 2013 11:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jep. Met een hoger entertainmentgehalte (die van: elke keer verlies ik me weer in dat stomme eten *hap*)
quote:Op zondag 10 maart 2013 13:00 schreef Cynix ® het volgende:
Oh ja, ik ga zeker kijken vanavond. Lekkere afsluiting van het weekend.![]()
Koekje d'rbij?quote:Op zondag 10 maart 2013 13:00 schreef Cynix ® het volgende:
Oh ja, ik ga zeker kijken vanavond. Lekkere afsluiting van het weekend.![]()
Ik vond het een leuke aflevering vorige week, voor de verandering eens iemand die er zonder te zeuren voor ging, maar ik kan me nu al verheugen om het slachtoffertype van vanavondquote:Op zondag 10 maart 2013 11:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jep. Met een hoger entertainmentgehalte (die van: elke keer verlies ik me weer in dat stomme eten *hap*)
Ik vond het ook oprecht leuk en gaaf om te zien. Maar aan de snelheid van de topics hier zie je al dat het entertainmentgehalte (en dus uiteindelijk de kijkcijfers) zit in mensen die meer zeuren. En daar doet Arnie Oerlewapper het allemaal voor, tenslottequote:Op zondag 10 maart 2013 13:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond het een leuke aflevering vorige week, voor de verandering eens iemand die er zonder te zeuren voor ging, maar ik kan me nu al verheugen om het slachtoffertype van vanavond
Ik vind één zo'n aflevering als vorige week meer dan genoeg in zo'n reeks, dus vanavond gewoon weer lekkere entertainment op tv en op Fok!quote:Op zondag 10 maart 2013 13:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik vond het ook oprecht leuk en gaaf om te zien. Maar aan de snelheid van de topics hier zie je al dat het entertainmentgehalte (en dus uiteindelijk de kijkcijfers) zit in mensen die meer zeuren. En daar doet Arnie Oerlewapper het allemaal voor, tenslotte
Dat is misschien zo, maar die kerel daarvoor was net zo vervelend. De rest vond ik primaquote:Op zondag 10 maart 2013 13:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind één zo'n aflevering als vorige week meer dan genoeg in zo'n reeks, dus vanavond gewoon weer lekkere entertainment op tv en op Fok!
Die Amanda vond ik inderdaad ook wel meevallen, ook al las ik hier heel veel negatieve reacties op haar, de meneer uit de eerste aflevering moet ik nog steeds kijken.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is misschien zo, maar die kerel daarvoor was net zo vervelend. De rest vond ik prima
wat vond je aan haar precies meevallen?quote:Op zondag 10 maart 2013 13:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die Amanda vond ik inderdaad ook wel meevallen, ook al las ik hier heel veel negatieve reacties op haar, de meneer uit de eerste aflevering moet ik nog steeds kijken.
Ja, doei, dis discussie hebben wij toch al gehad?quote:Op zondag 10 maart 2013 13:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat vond je aan haar precies meevallen?
ja hallo, jij zegt wat maar geen onderbouwing, logisch dat je die vraag krijgt.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, doei, dis discussie hebben wij toch al gehad?
Ik vond het wel meevallen met haar geklaag en anderen de schuld geven.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:45 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja hallo, jij zegt wat maar geen onderbouwing, logisch dat je die vraag krijgt.
wat ik me herinner kon ze rat millo niet sturen/manipuleren, dus ging ze maar over hem klagen tegen wendy, dat de samenwerking niet lukte en dat het geen goed effect had op haar afvallen.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond het wel meevallen met haar geklaag en anderen de schuld geven.
Ik heb dat ook niet eerder gezien, misschien had ze helemaal geen klik met Radmillo, maar juist het tegenovergestelde en dat lijkt me niet handig als je zo op hem aangewezen bent.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:56 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat ik me herinner kon ze rat millo niet sturen/manipuleren, dus ging ze maar over hem klagen tegen wendy, dat de samenwerking niet lukte en dat het geen goed effect had op haar afvallen.
dat heb ik geen enkele afl gezien, vond ik dus gewoon opvallend.
Ze was bang voor hem, zei ze toch? Dat ze dichtsloeg uit nervositeit, omdat hij haar zo confronteerde met van alles ( dood van haar vader ed.)quote:Op zondag 10 maart 2013 13:56 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat ik me herinner kon ze rat millo niet sturen/manipuleren, dus ging ze maar over hem klagen tegen wendy, dat de samenwerking niet lukte en dat het geen goed effect had op haar afvallen.
dat heb ik geen enkele afl gezien, vond ik dus gewoon opvallend.
goh, bang voor de hardste coach van het programma, die geen bullshit pikt van zijn cliënten.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ze was bang voor hem, zei ze toch? Dat ze dichtsloeg uit nervositeit, omdat hij haar zo confronteerde met van alles ( dood van haar vader ed.)
Ze was natuurlijk een meisje dat gevoeligheden het liefst wegstopte. Vandaar haar eetgedrag ook.
Nee, volgens mij gewoon bang voor wat hij losmaakte. Was dus goed dat hij zo hard was en dat erkende ze later ook.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
goh, bang voor de hardste coach van het programma, die geen bullshit pikt van zijn cliënten.
of bang dat ze bij hem grenzen moest doorbreken/meer moeite om haar doel te halen?
Dat met haar vond ik een vermakelijke aflevering, er gebeurde tenminste wat. Nieuwe relatie, graf bezocht, veel afgevallen, veel gezeurquote:Op zondag 10 maart 2013 13:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die Amanda vond ik inderdaad ook wel meevallen, ook al las ik hier heel veel negatieve reacties op haar, de meneer uit de eerste aflevering moet ik nog steeds kijken.
het kon je moeder zijn, hequote:Op zondag 10 maart 2013 17:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vanavond weer lekker kijken naarWendyyy!
Je zal die troep maar op moeten ruimenquote:Op zondag 10 maart 2013 20:02 schreef Samson het volgende:
Gadverdamme, al die troep bij mn leven in puin, bah
Ik heb 450 euro gewonnen dat is toch fantastischquote:Op zondag 10 maart 2013 20:02 schreef Karina het volgende:
En eerst nog staatsloterijtrekking. Voordat het begint is het kwart over.
Als je daarmee klaar bent wil je toch een week lang douchen....quote:
Ik 1 mio!!!!!quote:Op zondag 10 maart 2013 20:03 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik heb 450 euro gewonnen dat is toch fantastisch![]()
quote:Op zondag 10 maart 2013 20:03 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik heb 450 euro gewonnen dat is toch fantastisch![]()
3 Miljoen prijzen per keer. Waarvan 2.999.900 x 7,50 ¤.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:02 schreef Karina het volgende:
En eerst nog staatsloterijtrekking. Voordat het begint is het kwart over.
Wat kost een lot eigenlijk tegenwoordig? Tientje?quote:Op zondag 10 maart 2013 20:04 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
3 Miljoen prijzen per keer. Waarvan 2.999.900 x 7,50 ¤.
http://www.facebook.com/rickvanwenum?fref=tsquote:Op zondag 10 maart 2013 20:06 schreef xFriendx het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....ik ga skydiven!!! Whoooohooooo!!!!!
13 ¤ per lot, exclusief Jackpot van ook nog eens 2 ¤.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat kost een lot eigenlijk tegenwoordig? Tientje?
Het is wel een gladde glibber, alleen te mager.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:06 schreef davo1979 het volgende:
Wat een lulhannes, rot op en laat me die dikke mensen zien!
Wat een geld en dan "win" je 7,50quote:Op zondag 10 maart 2013 20:06 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
13 ¤ per lot, exclusief Jackpot van ook nog eens 2 ¤.
Bring on the fatties.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:06 schreef davo1979 het volgende:
Wat een lulhannes, rot op en laat me die dikke mensen zien!
Echt he, ze blijven maar gaanquote:
dat je maar uit het vliegtuig pleurtquote:Op zondag 10 maart 2013 20:06 schreef xFriendx het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....ik ga skydiven!!! Whoooohooooo!!!!!
Yep, ze geven de helft een deel van hun inleg terug, lijkt het net of je bijna altijd wint.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat een geld en dan "win" je 7,50Van die 15 euro koop ik liever wat wijn.
Is toch niet die van "IK KAN NIE STOPPUHH".quote:Op zondag 10 maart 2013 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
Radmilo zei bij Carlo en Irene toen straks dat deze vrouw van vanavond zijn favoriet was, als ik het goed begrepen heb
Serieus? Niet die van vorige week? Nou ben ik helemaal benieuwd!quote:Op zondag 10 maart 2013 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
Radmilo zei bij Carlo en Irene toen straks dat deze vrouw van vanavond zijn favoriet was, als ik het goed begrepen heb
Ja omdat ze ook een mannenberoep had, en nog wat dingetjes...quote:Op zondag 10 maart 2013 20:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Serieus? Niet die van vorige week? Nou ben ik helemaal benieuwd!
Ga alleen later kijken, om negen uur begint sister wives, dat wil ik zien
Ikquote:Op zondag 10 maart 2013 20:09 schreef Cynix ® het volgende:
Heeft er eigenlijk al eens iemand toegegeven dat ze zichzelf volgevreten hebben...
quote:Op zondag 10 maart 2013 20:10 schreef Karina het volgende:
Mijn hemel. Waar koop je die onderbroeken?
quote:
Daar ligt al een buik.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:11 schreef davo1979 het volgende:
Waarom kan die niet op schoot zitten? Drama
quote:Op zondag 10 maart 2013 20:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
Je kan alleen dik worden van een sterfgeval als je zelf het lijk hebt opgegeten.
Ja kan ook. Klinkt vaag bekend maar ik kom er niet op.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat aan een tvserie te denken, maar wel al wat ouder.
quote:Op zondag 10 maart 2013 20:09 schreef Cynix ® het volgende:
Heeft er eigenlijk al eens iemand toegegeven dat ze zichzelf volgevreten hebben of is het altijd de schuld van een overleden familielid?
wist ze wel dat ze zwanger was?quote:Op zondag 10 maart 2013 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
Och hemel, hoe zal die zwangerschap geweest zijn
Bij TLC is een programma: fat and pregnant. Daar kun je het wel zien.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
Och hemel, hoe zal die zwangerschap geweest zijn
Ik schrok.quote:
Dat eerste. Ik zou van de brug springen als ik niet meer kan bewegen.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:14 schreef D. het volgende:
Ik snap niet dat mensen zich zo kunnen laten gaan
Ik voel me al naar bij 5kg overgewicht
quote:Op zondag 10 maart 2013 20:14 schreef Samson het volgende:
Dr vagina zit zo te zien uitgezakt onder dr onderbroek...
Daar had je eerst ook dat programma I didnt know I was pregnant.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij TLC is een programma: fat and pregnant. Daar kun je het wel zien.
Dit ja.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:14 schreef D. het volgende:
Ik snap niet dat mensen zich zo kunnen laten gaan
Ik voel me al naar bij 5kg overgewicht
Dat waren niet eens alleen dikke mensen gek genoeg.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Daar had je eerst ook dat programma I didnt know I was pregnant.
Volgens mij zijn ze allemaal begin 2012 begonnen.quote:
Van spatten vet uit de frituurpan....quote:
Ah, dank je.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze allemaal begin 2012 begonnen.
Als de buik bij een vrouw verder uitsteekt dan de borsten zijn alle verhoudingen zoekquote:Op zondag 10 maart 2013 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat eerste. Ik zou van de brug springen als ik niet meer kan bewegen.
Oma...moeder is al doodquote:Op zondag 10 maart 2013 20:16 schreef Samson het volgende:
Die moeder geef ik nog een paar maanden....
Die zit een flink stuk in de derde helft inderdaad.quote:
Dat is oma, haar moeder is al dood, daarom is zo zo dikgevretenquote:Op zondag 10 maart 2013 20:16 schreef Samson het volgende:
"Dat stommuh etenquote:Op zondag 10 maart 2013 20:16 schreef Fascination het volgende:
Het is wachten tot ze dat irritante stemmetje opzet in de auto.
Grootmoeder. Mams is d00d.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:16 schreef Samson het volgende:
Ja precies, dan onderneem je toch actie.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:17 schreef Karina het volgende:
Ik ga al minder eten als ik mijn broek niet dicht krijg. ZIj kopen gewoon een grotere broek.
Straks enkele weken na deze opname is oma overledenquote:Op zondag 10 maart 2013 20:17 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Die zit een flink stuk in de derde helft inderdaad.
Dat zegt toch helemaal niets.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:17 schreef Karina het volgende:
Ik ga al minder eten als ik mijn broek niet dicht krijg. ZIj kopen gewoon een grotere broek.
Tja, de een gaat eten bij emoties, de ander drinkt, de ander bijt nagels, de ander kwelt zichzelf, iedereen zo zijn methode.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:17 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
"Dat stommuh etenIk kan niet stoppuh!"
Zo doen ze allemaal. Catelijn uit het vorige seizoen, anyone?Ze klinken allemaal zo ontzettend ruggengraatloos en kinderachtig als ze zo gaan janken en klagen over junkfood.
En dan die bon bon bloc die ze naar binnen duwtquote:Op zondag 10 maart 2013 20:17 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
"Dat stommuh etenIk kan niet stoppuh!"
Als troostquote:Op zondag 10 maart 2013 20:18 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
En dan die bon bon bloc die ze naar binnen duwt
Ik ga sportenquote:Op zondag 10 maart 2013 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tja, de een gaat eten bij emoties, de ander drinkt, de ander bijt nagels, de ander kwelt zichzelf, iedereen zo zijn methode.
Ze heeft ook aanleg, die mensen zijn allemaal al een prop na 2 patatjes.quote:
Sausje erbijquote:Op zondag 10 maart 2013 20:18 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maar daar zit maar bar weinig vlees aan.
Als je daar niet tegen kan moet je misschien iets anders proberenquote:Op zondag 10 maart 2013 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tja, de een gaat eten bij emoties, de ander drinkt, de ander bijt nagels, de ander kwelt zichzelf, iedereen zo zijn methode.
En haar ziel die ze ooit verkocht aan dequote:Op zondag 10 maart 2013 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
En wendy jankt bij alles mee, is zelf haar paps verloren.
Voordeel is, het zit al aan een stokje!quote:
Ze heeft ook de aanleg, ik ben niet meteen 140 kg als ik me even laat gaan.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:19 schreef D. het volgende:
[..]
Als je daar niet tegen kan moet je misschien iets anders proberen
Maar ze bewijst wel dat je overledenen ook kunt begraven of cremeren in plaats van op te eten.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
En wendy jankt bij alles mee, is zelf haar paps verloren.
Aanleg is overrated. Net als een snel en langzaam metabolisme.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze heeft ook aanleg, die mensen zijn allemaal al een prop na 2 patatjes.
Wendy heeft ze ritueel geofferd voor een RTL contract....quote:Op zondag 10 maart 2013 20:20 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Maar ze bewijst wel dat je overledenen ook kunt begraven of cremeren in plaats van op te eten.
Nou ja, snel dik worden, en ook alles behalve bewegen, niet van bewegen houden, graag liever lui dan moe.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:20 schreef Kerol het volgende:
[..]
Aanleg is overrated. Net als een snel en langzaam metabolisme.
Nah, niet echt.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:20 schreef Kerol het volgende:
[..]
Aanleg is overrated. Net als een snel en langzaam metabolisme.
Ach, ik vind dat zo'n gelul. Alsof iedereen die overmatig dik is, zich volvreet vanwege emoties. Je bent gewoon dol op eten en vanzelf wordt je dan wel depressief, ja. Omdat je dik wordt, je niet blij bent met je lijf, de effecten van (overmatig) junkfood kunnen mentaal ook al wat aanrichten.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
whaha, daar denk ik ook altijd aanquote:Op zondag 10 maart 2013 20:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Waarom geven ze die dikkerds niet gewoon wat speed. Je ziet zelden dikke junks
Een dagje groente tussendoor hoort wel jaquote:Op zondag 10 maart 2013 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
...van een week fastfood moet ik janken
Niet iedereen, wel een hoop mensen. Bij elk stukje verdriet of teleurstelling -> eten.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ach, ik vind dat zo'n gelul. Alsof iedereen die overmatig dik is, zich volvreet vanwege emoties. Je bent gewoon dol op eten en vanzelf wordt je dan wel depressief, ja. Omdat je dik wordt, je niet blij bent met je lijf, de effecten van (overmatig) junkfood kunnen mentaal ook al wat aanrichten.
Wat lees ik hier. Jammer, Chipszak.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ach, ik vind dat zo'n gelul. Alsof iedereen die overmatig dik is, zich volvreet vanwege emoties. Je bent gewoon dol op eten en vanzelf wordt je dan wel depressief, ja. Omdat je dik wordt, je niet blij bent met je lijf, de effecten van (overmatig) junkfood kunnen mentaal ook al wat aanrichten.
Ik bijt ook nagels, ook als ik zenuwachtig ben. Maar je hoort mij toch ook niet kinderachtig janken en bléren "kut man, ik kan echt niet stoppenstomme nagels, fak it hoor. Ik ga gewoon lekker bijten, lekker puh!",
. Man, soms lijken ze wel 5 jaar oud. En ik bijt ook als ik niet zenuwachtig ben, en dat wijt ik niet aan emoties of nervositeit. Dan bijt ik gewoon omdat ik de drang heb. Net als mensen met overgewicht, wanneer zij gewoon honger hebben of willen eten.
Ik ben bezig met stoppen al! Ik heb al witte randjes,quote:Op zondag 10 maart 2013 20:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat lees ik hier. Jammer, Chipszak.
Ah dank je!quote:
Die dingen gaat niet ze heel erg ver geloof ik.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:23 schreef tralalala het volgende:
Hebben die mensen geen weegschaal in huis ofzo?
gaat maar tot 120 meestal dacht ikquote:Op zondag 10 maart 2013 20:23 schreef tralalala het volgende:
*idee opschrijft en naar SBS stuurtquote:Op zondag 10 maart 2013 20:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Waarom geven ze die dikkerds niet gewoon wat speed. Je ziet zelden dikke junks
Ik ook niet,quote:Op zondag 10 maart 2013 20:23 schreef tralalala het volgende:
Als je eenmaal mooie lange nagels hebt bijt je nooit meer, denk ik.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:23 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ben bezig met stoppen al! Ik heb al witte randjes,. Mijn pinkjes zijn alleen nog wat lastig soms, maar ik ben bezig!
Inderdaad!quote:Op zondag 10 maart 2013 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou ja, snel dik worden, en ook alles behalve bewegen, niet van bewegen houden, graag liever lui dan moe.
Ik kan me er niks bij voorstellen, van een week fastfood moet ik janken
Daar kan de KLM dat frituurvliegtuig op laten vliegenquote:Op zondag 10 maart 2013 20:23 schreef Karina het volgende:
Vooral die buik, hangzwijntje.
87 kilo vet!
Dan heeft ze mij aan vetquote:Op zondag 10 maart 2013 20:23 schreef Karina het volgende:
Vooral die buik, hangzwijntje.
87 kilo vet!
Ja daar vind ik Radmillo ook altijd op lijkenquote:
Ahh, goed bezig! Respect voor je doorzettingsvermogen.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:23 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ben bezig met stoppen al! Ik heb al witte randjes,. Mijn pinkjes zijn alleen nog wat lastig soms, maar ik ben bezig!
Jup, straks gaan ze rennen op de trap van de brug naar Zwijndrecht, lekker trappie nemenquote:
Angst denk ikquote:Op zondag 10 maart 2013 20:23 schreef tralalala het volgende:
Ik ben chips,quote:
Mooi. In de buurt dus.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jup, straks gaan ze rennen op de trap van de brug naar Zwijndrecht, lekker trappie nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |