Dat zegt toch helemaal niets.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:17 schreef Karina het volgende:
Ik ga al minder eten als ik mijn broek niet dicht krijg. ZIj kopen gewoon een grotere broek.
Tja, de een gaat eten bij emoties, de ander drinkt, de ander bijt nagels, de ander kwelt zichzelf, iedereen zo zijn methode.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:17 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
"Dat stommuh etenIk kan niet stoppuh!"
Zo doen ze allemaal. Catelijn uit het vorige seizoen, anyone?Ze klinken allemaal zo ontzettend ruggengraatloos en kinderachtig als ze zo gaan janken en klagen over junkfood.
En dan die bon bon bloc die ze naar binnen duwtquote:Op zondag 10 maart 2013 20:17 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
"Dat stommuh etenIk kan niet stoppuh!"
Als troostquote:Op zondag 10 maart 2013 20:18 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
En dan die bon bon bloc die ze naar binnen duwt
Ik ga sportenquote:Op zondag 10 maart 2013 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tja, de een gaat eten bij emoties, de ander drinkt, de ander bijt nagels, de ander kwelt zichzelf, iedereen zo zijn methode.
Ze heeft ook aanleg, die mensen zijn allemaal al een prop na 2 patatjes.quote:
Sausje erbijquote:Op zondag 10 maart 2013 20:18 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maar daar zit maar bar weinig vlees aan.
Als je daar niet tegen kan moet je misschien iets anders proberenquote:Op zondag 10 maart 2013 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tja, de een gaat eten bij emoties, de ander drinkt, de ander bijt nagels, de ander kwelt zichzelf, iedereen zo zijn methode.
En haar ziel die ze ooit verkocht aan dequote:Op zondag 10 maart 2013 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
En wendy jankt bij alles mee, is zelf haar paps verloren.
Voordeel is, het zit al aan een stokje!quote:
Ze heeft ook de aanleg, ik ben niet meteen 140 kg als ik me even laat gaan.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:19 schreef D. het volgende:
[..]
Als je daar niet tegen kan moet je misschien iets anders proberen
Maar ze bewijst wel dat je overledenen ook kunt begraven of cremeren in plaats van op te eten.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
En wendy jankt bij alles mee, is zelf haar paps verloren.
Aanleg is overrated. Net als een snel en langzaam metabolisme.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze heeft ook aanleg, die mensen zijn allemaal al een prop na 2 patatjes.
Wendy heeft ze ritueel geofferd voor een RTL contract....quote:Op zondag 10 maart 2013 20:20 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Maar ze bewijst wel dat je overledenen ook kunt begraven of cremeren in plaats van op te eten.
Nou ja, snel dik worden, en ook alles behalve bewegen, niet van bewegen houden, graag liever lui dan moe.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:20 schreef Kerol het volgende:
[..]
Aanleg is overrated. Net als een snel en langzaam metabolisme.
Nah, niet echt.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:20 schreef Kerol het volgende:
[..]
Aanleg is overrated. Net als een snel en langzaam metabolisme.
Ach, ik vind dat zo'n gelul. Alsof iedereen die overmatig dik is, zich volvreet vanwege emoties. Je bent gewoon dol op eten en vanzelf wordt je dan wel depressief, ja. Omdat je dik wordt, je niet blij bent met je lijf, de effecten van (overmatig) junkfood kunnen mentaal ook al wat aanrichten.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
whaha, daar denk ik ook altijd aanquote:Op zondag 10 maart 2013 20:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Waarom geven ze die dikkerds niet gewoon wat speed. Je ziet zelden dikke junks
Een dagje groente tussendoor hoort wel jaquote:Op zondag 10 maart 2013 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
...van een week fastfood moet ik janken
Niet iedereen, wel een hoop mensen. Bij elk stukje verdriet of teleurstelling -> eten.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ach, ik vind dat zo'n gelul. Alsof iedereen die overmatig dik is, zich volvreet vanwege emoties. Je bent gewoon dol op eten en vanzelf wordt je dan wel depressief, ja. Omdat je dik wordt, je niet blij bent met je lijf, de effecten van (overmatig) junkfood kunnen mentaal ook al wat aanrichten.
Wat lees ik hier. Jammer, Chipszak.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ach, ik vind dat zo'n gelul. Alsof iedereen die overmatig dik is, zich volvreet vanwege emoties. Je bent gewoon dol op eten en vanzelf wordt je dan wel depressief, ja. Omdat je dik wordt, je niet blij bent met je lijf, de effecten van (overmatig) junkfood kunnen mentaal ook al wat aanrichten.
Ik bijt ook nagels, ook als ik zenuwachtig ben. Maar je hoort mij toch ook niet kinderachtig janken en bléren "kut man, ik kan echt niet stoppenstomme nagels, fak it hoor. Ik ga gewoon lekker bijten, lekker puh!",
. Man, soms lijken ze wel 5 jaar oud. En ik bijt ook als ik niet zenuwachtig ben, en dat wijt ik niet aan emoties of nervositeit. Dan bijt ik gewoon omdat ik de drang heb. Net als mensen met overgewicht, wanneer zij gewoon honger hebben of willen eten.
Ik ben bezig met stoppen al! Ik heb al witte randjes,quote:Op zondag 10 maart 2013 20:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat lees ik hier. Jammer, Chipszak.
Ah dank je!quote:
Die dingen gaat niet ze heel erg ver geloof ik.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:23 schreef tralalala het volgende:
Hebben die mensen geen weegschaal in huis ofzo?
gaat maar tot 120 meestal dacht ikquote:Op zondag 10 maart 2013 20:23 schreef tralalala het volgende:
*idee opschrijft en naar SBS stuurtquote:Op zondag 10 maart 2013 20:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Waarom geven ze die dikkerds niet gewoon wat speed. Je ziet zelden dikke junks
Ik ook niet,quote:Op zondag 10 maart 2013 20:23 schreef tralalala het volgende:
Als je eenmaal mooie lange nagels hebt bijt je nooit meer, denk ik.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:23 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ben bezig met stoppen al! Ik heb al witte randjes,. Mijn pinkjes zijn alleen nog wat lastig soms, maar ik ben bezig!
Inderdaad!quote:Op zondag 10 maart 2013 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou ja, snel dik worden, en ook alles behalve bewegen, niet van bewegen houden, graag liever lui dan moe.
Ik kan me er niks bij voorstellen, van een week fastfood moet ik janken
Daar kan de KLM dat frituurvliegtuig op laten vliegenquote:Op zondag 10 maart 2013 20:23 schreef Karina het volgende:
Vooral die buik, hangzwijntje.
87 kilo vet!
Dan heeft ze mij aan vetquote:Op zondag 10 maart 2013 20:23 schreef Karina het volgende:
Vooral die buik, hangzwijntje.
87 kilo vet!
Ja daar vind ik Radmillo ook altijd op lijkenquote:
Ahh, goed bezig! Respect voor je doorzettingsvermogen.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:23 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ben bezig met stoppen al! Ik heb al witte randjes,. Mijn pinkjes zijn alleen nog wat lastig soms, maar ik ben bezig!
Jup, straks gaan ze rennen op de trap van de brug naar Zwijndrecht, lekker trappie nemenquote:
Angst denk ikquote:Op zondag 10 maart 2013 20:23 schreef tralalala het volgende:
Ik ben chips,quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |