Voordeel is, het zit al aan een stokje!quote:
Ze heeft ook de aanleg, ik ben niet meteen 140 kg als ik me even laat gaan.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:19 schreef D. het volgende:
[..]
Als je daar niet tegen kan moet je misschien iets anders proberen
Maar ze bewijst wel dat je overledenen ook kunt begraven of cremeren in plaats van op te eten.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
En wendy jankt bij alles mee, is zelf haar paps verloren.
Aanleg is overrated. Net als een snel en langzaam metabolisme.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze heeft ook aanleg, die mensen zijn allemaal al een prop na 2 patatjes.
Wendy heeft ze ritueel geofferd voor een RTL contract....quote:Op zondag 10 maart 2013 20:20 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Maar ze bewijst wel dat je overledenen ook kunt begraven of cremeren in plaats van op te eten.
Nou ja, snel dik worden, en ook alles behalve bewegen, niet van bewegen houden, graag liever lui dan moe.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:20 schreef Kerol het volgende:
[..]
Aanleg is overrated. Net als een snel en langzaam metabolisme.
Nah, niet echt.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:20 schreef Kerol het volgende:
[..]
Aanleg is overrated. Net als een snel en langzaam metabolisme.
Ach, ik vind dat zo'n gelul. Alsof iedereen die overmatig dik is, zich volvreet vanwege emoties. Je bent gewoon dol op eten en vanzelf wordt je dan wel depressief, ja. Omdat je dik wordt, je niet blij bent met je lijf, de effecten van (overmatig) junkfood kunnen mentaal ook al wat aanrichten.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tja, de een gaat eten bij emoties, de ander drinkt, de ander bijt nagels, de ander kwelt zichzelf, iedereen zo zijn methode.
whaha, daar denk ik ook altijd aanquote:Op zondag 10 maart 2013 20:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Waarom geven ze die dikkerds niet gewoon wat speed. Je ziet zelden dikke junks
Een dagje groente tussendoor hoort wel jaquote:Op zondag 10 maart 2013 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
...van een week fastfood moet ik janken
Niet iedereen, wel een hoop mensen. Bij elk stukje verdriet of teleurstelling -> eten.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ach, ik vind dat zo'n gelul. Alsof iedereen die overmatig dik is, zich volvreet vanwege emoties. Je bent gewoon dol op eten en vanzelf wordt je dan wel depressief, ja. Omdat je dik wordt, je niet blij bent met je lijf, de effecten van (overmatig) junkfood kunnen mentaal ook al wat aanrichten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |