Echt he, ze blijven maar gaanquote:
dat je maar uit het vliegtuig pleurtquote:Op zondag 10 maart 2013 20:06 schreef xFriendx het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....ik ga skydiven!!! Whoooohooooo!!!!!
Yep, ze geven de helft een deel van hun inleg terug, lijkt het net of je bijna altijd wint.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat een geld en dan "win" je 7,50Van die 15 euro koop ik liever wat wijn.
Is toch niet die van "IK KAN NIE STOPPUHH".quote:Op zondag 10 maart 2013 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
Radmilo zei bij Carlo en Irene toen straks dat deze vrouw van vanavond zijn favoriet was, als ik het goed begrepen heb
Serieus? Niet die van vorige week? Nou ben ik helemaal benieuwd!quote:Op zondag 10 maart 2013 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
Radmilo zei bij Carlo en Irene toen straks dat deze vrouw van vanavond zijn favoriet was, als ik het goed begrepen heb
Ja omdat ze ook een mannenberoep had, en nog wat dingetjes...quote:Op zondag 10 maart 2013 20:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Serieus? Niet die van vorige week? Nou ben ik helemaal benieuwd!
Ga alleen later kijken, om negen uur begint sister wives, dat wil ik zien
Ikquote:Op zondag 10 maart 2013 20:09 schreef Cynix ® het volgende:
Heeft er eigenlijk al eens iemand toegegeven dat ze zichzelf volgevreten hebben...
quote:Op zondag 10 maart 2013 20:10 schreef Karina het volgende:
Mijn hemel. Waar koop je die onderbroeken?
quote:
Daar ligt al een buik.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:11 schreef davo1979 het volgende:
Waarom kan die niet op schoot zitten? Drama
quote:Op zondag 10 maart 2013 20:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
Je kan alleen dik worden van een sterfgeval als je zelf het lijk hebt opgegeten.
Ja kan ook. Klinkt vaag bekend maar ik kom er niet op.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat aan een tvserie te denken, maar wel al wat ouder.
quote:Op zondag 10 maart 2013 20:09 schreef Cynix ® het volgende:
Heeft er eigenlijk al eens iemand toegegeven dat ze zichzelf volgevreten hebben of is het altijd de schuld van een overleden familielid?
wist ze wel dat ze zwanger was?quote:Op zondag 10 maart 2013 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
Och hemel, hoe zal die zwangerschap geweest zijn
Bij TLC is een programma: fat and pregnant. Daar kun je het wel zien.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
Och hemel, hoe zal die zwangerschap geweest zijn
Ik schrok.quote:
Dat eerste. Ik zou van de brug springen als ik niet meer kan bewegen.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:14 schreef D. het volgende:
Ik snap niet dat mensen zich zo kunnen laten gaan
Ik voel me al naar bij 5kg overgewicht
quote:Op zondag 10 maart 2013 20:14 schreef Samson het volgende:
Dr vagina zit zo te zien uitgezakt onder dr onderbroek...
Daar had je eerst ook dat programma I didnt know I was pregnant.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij TLC is een programma: fat and pregnant. Daar kun je het wel zien.
Dit ja.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:14 schreef D. het volgende:
Ik snap niet dat mensen zich zo kunnen laten gaan
Ik voel me al naar bij 5kg overgewicht
Dat waren niet eens alleen dikke mensen gek genoeg.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Daar had je eerst ook dat programma I didnt know I was pregnant.
Volgens mij zijn ze allemaal begin 2012 begonnen.quote:
Van spatten vet uit de frituurpan....quote:
Ah, dank je.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze allemaal begin 2012 begonnen.
Als de buik bij een vrouw verder uitsteekt dan de borsten zijn alle verhoudingen zoekquote:Op zondag 10 maart 2013 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat eerste. Ik zou van de brug springen als ik niet meer kan bewegen.
Oma...moeder is al doodquote:Op zondag 10 maart 2013 20:16 schreef Samson het volgende:
Die moeder geef ik nog een paar maanden....
Die zit een flink stuk in de derde helft inderdaad.quote:
Dat is oma, haar moeder is al dood, daarom is zo zo dikgevretenquote:Op zondag 10 maart 2013 20:16 schreef Samson het volgende:
"Dat stommuh etenquote:Op zondag 10 maart 2013 20:16 schreef Fascination het volgende:
Het is wachten tot ze dat irritante stemmetje opzet in de auto.
Grootmoeder. Mams is d00d.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:16 schreef Samson het volgende:
Ja precies, dan onderneem je toch actie.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:17 schreef Karina het volgende:
Ik ga al minder eten als ik mijn broek niet dicht krijg. ZIj kopen gewoon een grotere broek.
Straks enkele weken na deze opname is oma overledenquote:Op zondag 10 maart 2013 20:17 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Die zit een flink stuk in de derde helft inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |