Dat is misschien zo, maar die kerel daarvoor was net zo vervelend. De rest vond ik primaquote:Op zondag 10 maart 2013 13:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind één zo'n aflevering als vorige week meer dan genoeg in zo'n reeks, dus vanavond gewoon weer lekkere entertainment op tv en op Fok!
Die Amanda vond ik inderdaad ook wel meevallen, ook al las ik hier heel veel negatieve reacties op haar, de meneer uit de eerste aflevering moet ik nog steeds kijken.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is misschien zo, maar die kerel daarvoor was net zo vervelend. De rest vond ik prima
wat vond je aan haar precies meevallen?quote:Op zondag 10 maart 2013 13:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die Amanda vond ik inderdaad ook wel meevallen, ook al las ik hier heel veel negatieve reacties op haar, de meneer uit de eerste aflevering moet ik nog steeds kijken.
Ja, doei, dis discussie hebben wij toch al gehad?quote:Op zondag 10 maart 2013 13:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat vond je aan haar precies meevallen?
ja hallo, jij zegt wat maar geen onderbouwing, logisch dat je die vraag krijgt.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, doei, dis discussie hebben wij toch al gehad?
Ik vond het wel meevallen met haar geklaag en anderen de schuld geven.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:45 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja hallo, jij zegt wat maar geen onderbouwing, logisch dat je die vraag krijgt.
wat ik me herinner kon ze rat millo niet sturen/manipuleren, dus ging ze maar over hem klagen tegen wendy, dat de samenwerking niet lukte en dat het geen goed effect had op haar afvallen.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond het wel meevallen met haar geklaag en anderen de schuld geven.
Ik heb dat ook niet eerder gezien, misschien had ze helemaal geen klik met Radmillo, maar juist het tegenovergestelde en dat lijkt me niet handig als je zo op hem aangewezen bent.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:56 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat ik me herinner kon ze rat millo niet sturen/manipuleren, dus ging ze maar over hem klagen tegen wendy, dat de samenwerking niet lukte en dat het geen goed effect had op haar afvallen.
dat heb ik geen enkele afl gezien, vond ik dus gewoon opvallend.
Ze was bang voor hem, zei ze toch? Dat ze dichtsloeg uit nervositeit, omdat hij haar zo confronteerde met van alles ( dood van haar vader ed.)quote:Op zondag 10 maart 2013 13:56 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat ik me herinner kon ze rat millo niet sturen/manipuleren, dus ging ze maar over hem klagen tegen wendy, dat de samenwerking niet lukte en dat het geen goed effect had op haar afvallen.
dat heb ik geen enkele afl gezien, vond ik dus gewoon opvallend.
goh, bang voor de hardste coach van het programma, die geen bullshit pikt van zijn cliënten.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ze was bang voor hem, zei ze toch? Dat ze dichtsloeg uit nervositeit, omdat hij haar zo confronteerde met van alles ( dood van haar vader ed.)
Ze was natuurlijk een meisje dat gevoeligheden het liefst wegstopte. Vandaar haar eetgedrag ook.
Nee, volgens mij gewoon bang voor wat hij losmaakte. Was dus goed dat hij zo hard was en dat erkende ze later ook.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
goh, bang voor de hardste coach van het programma, die geen bullshit pikt van zijn cliënten.
of bang dat ze bij hem grenzen moest doorbreken/meer moeite om haar doel te halen?
Dat met haar vond ik een vermakelijke aflevering, er gebeurde tenminste wat. Nieuwe relatie, graf bezocht, veel afgevallen, veel gezeurquote:Op zondag 10 maart 2013 13:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die Amanda vond ik inderdaad ook wel meevallen, ook al las ik hier heel veel negatieve reacties op haar, de meneer uit de eerste aflevering moet ik nog steeds kijken.
het kon je moeder zijn, hequote:Op zondag 10 maart 2013 17:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vanavond weer lekker kijken naarWendyyy!
Je zal die troep maar op moeten ruimenquote:Op zondag 10 maart 2013 20:02 schreef Samson het volgende:
Gadverdamme, al die troep bij mn leven in puin, bah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |