Welkom in het grote PSV topic!
![ezj45.png]()
•
Officiele PSV website•
PSV TV•
PSV Netwerk•
Supportersvereniging PSV•
PSV Fans United•
Lighttown Madness•
PSV Ultras
Landskampioenschap (21x)1929, 1935, 1951, 1963, 1975, 1976, 1978,
1986, 1987, 1988, 1989, 1991, 1992, 1997,
2000, 2001, 2003, 2005, 2006, 2007, 2008
KNVB Beker (9x)1950, 1974, 1976, 1988, 1989, 1990, 1996,
2005, 2012
Johan Cruijff Schaal (9x)1992, 1996, 1997, 1998, 2000, 2001, 2003,
2008, 2012
Europacup I (1x)1988
UEFA Cup (1x)1978
![azfket.png]()
![f03zgh.jpg]()
![3535s41.png]()
11-8-2012 - RKC Waalwijk - PSV , 3-2
18-8-2012 - PSV - Roda JC Kerkrade , 5-0
26-8-2012 - FC Groningen - PSV , 1-3
2-9-2012 - PSV - AZ , 5-1
16-9-2012 - FC Utrecht - PSV , 1-0
23-9-2012 - PSV - Feyenoord , 3-0
30-9-2012 - VVV-Venlo - PSV , 0-6
7-10-2012 - PSV - NAC Breda , 4-0
20-10-2012 - PSV - Willem II , 3-2
28-10-2012 - PEC Zwolle - PSV , 1-2
3-11-2012 - PSV - Heracles Almelo , 4-0
11-11-2012 - PSV - SC Heerenveen , 5-1
17-11-2012 - ADO Den Haag - PSV , 1-6
25-11-2012 - PSV - Vitesse , 1-2
1-12-2012 - Ajax - PSV , 3-1
9-12-2012 - PSV - FC Twente , 3-0
15-12-2012 - NEC - PSV , 1-1
22-12-2012 - NAC Breda - PSV , 1-6
18-1-2013 - PSV - PEC Zwolle , 1-3
26-1-2013 - Heracles Almelo - PSV , 1-5
2-2-2013 - PSV - ADO Den Haag , 7-0
9-2-2013 - Vitesse - PSV , 2-2
16-2-2013 - PSV - FC Utrecht , 2-1
24-2-2013 - Feyenoord - PSV , 2-1
2-3-2013 - PSV - VVV-Venlo , x-x
10-3-2013 - SC Heerenveen - PSV , x-x
16-3-2013 - PSV - RKC Waalwijk , x-x
31-3-2013 - Roda JC Kerkrade - PSV , x-x
6-4-2013 - Willem II - PSV , x-x
14-4-2013 - PSV - Ajax , x-x
20-4-2013 - AZ - PSV , x-x
27-4-2013 - PSV - FC Groningen , x-x
5-5-2013 - PSV - NEC , x-x
12-5-2013 - FC Twente - PSV , x-x
![350mb93.png]()
23-8-2012 - Zeta Golubovci - PSV , 0-5
30-8-2012 - PSV - Zeta Golubovci , 9-0
20-9-2012 - FC Dnipro Dnipropetrovsk - PSV , 2-0
4-10-2012 - PSV - SSC Napoli , 3-0
25-10-2012 - PSV - AIK Solna , 1-1
8-11-2012 - AIK Solna - PSV , 1-0
22-11-2012 - PSV - FC Dnipro Dnipropetrovsk , 1-2
6-12-2012 - SSC Napoli - PSV , 1-3
![4t3k8j.png]()
27-9-2012 - Achilles'29 - PSV , 2-3
31-10-2012 - PSV - EHC , 3-1
18-12-2012 - Rijnsburgse Boys - PSV , 0-4
30-1-2013 - PSV - Feyenoord , 2-1
27-2-2013 - PEC Zwolle - PSV , 0-3
09-5-2013 - AZ - PSV x-x
Johan Cruijff Schaal5-8-2012 - PSV - Ajax , 4-2
![i3z08x.png]()
SPOILER: Eredivisie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: KNVB Beker
SPOILER: Europa League
![s5fwwk.png]()
![ngc.gif]()
Graag nieuwe topicstarter scores in de openingspost bijwerken
Deze OP is gemaakt door:
Einthovuh (afbeeldingen en tekst),
Scarface88 (afbeelding) en
Dj_Day-V (animated gifs).
Loca in de basis?

3 wedstrijden in een week is wel een beetje teveel van het goede, vooral als hij ziek is.
quote:
Zou moeten kunnen met dit programma. Al is in deze competitie en bij dit PSV niets zeker.
quote:
Als dat lukt en we spelen minimaal gelijk tegen Ajax roep ik pas dat we kampioen worden.
Of de rest moet nu veel punten gaan laten liggrn.
quote:
Hebben na de winterstop al aardig wat punten gehaald. Maar dat mag inderdaad geen probleem zijn.
Vraag mij af wie de 3de middenvelder wordt naast Bommel en Hiljemark.
Toch geen Engelaar he?

Of Gini op 10 en Depay RW? Toivonen geen 90 min neem ik aan.
quote:
Op vrijdag 1 maart 2013 10:02 schreef Dj_Day-V het volgende:[..]
Als dat lukt en we spelen minimaal gelijk tegen Ajax roep ik pas dat we kampioen worden.
Of de rest moet nu veel punten gaan laten liggrn.
Met nog 1 wedstrijd te gaan en 4 punten voorsprong. Pas dan is het zeker dat je kampioen bent in deze competitie.
BFF met GGMM
quote:
Op vrijdag 1 maart 2013 10:09 schreef Dj_Day-V het volgende:Vraag mij af wie de 3de middenvelder wordt naast Bommel en Hiljemark.
Toch geen Engelaar he?

Zou Advocaat het nog aandurven om Engelaar op te stellen?
BFF met GGMM
quote:
Op vrijdag 1 maart 2013 10:09 schreef Dj_Day-V het volgende:Vraag mij af wie de 3de middenvelder wordt naast Bommel en Hiljemark.
Toch geen Engelaar he?

VOoijen--hilje
------vBommel
Of brenet rb en hutch cm
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2013 10:10:58 ]
quote:
Op vrijdag 1 maart 2013 10:09 schreef DonRaja het volgende:[..]
Met nog 1 wedstrijd te gaan en 4 punten voorsprong. Pas dan is het zeker dat je kampioen bent in deze competitie.

Met 6 punten voorsprong en vervolgens Groningen en NEC thuis mag ik toch uitkijken naar een kampioenschap
quote:
Brenet doet hij niet
Als Ajax verliest van Twente en als je dan geen kampioen gaat worden dan heb je gewoon gefaald.
quote:
Tegen VVV kan je het proberen, maar zal idd wel Orlando worden
quote:
Feyenoord is er ook nog. Maar die krijgen nog lastige uitwedstrijden volgens mij.
quote:
Ik zie alleen Ajax als echte kandidaat met PSV
quote:
Dat gaat-ie doen ja. Mark my words. Durf ik een kratje Bavaria op te zetten.
quote:
Feyenoord heeft het makkelijkste programma. Aankomende zaterdag tegen NEC wordt wel nog een beproeving voor ze.
quote:
Vitesse
Utrecht
NEC uit
ADO uit
Heerenveen uit
RKC uit
Zijn ook niet allemaal zekerheidjes voor 3 punten
quote:
Had ik afgelopen zondag beloofd aan de selectie van PSV als ze zouden winnen in Roffa.

Misschien aan Ajax en Twente beloven voor a.s. zaterdag.
quote:
Op vrijdag 1 maart 2013 10:27 schreef Lange_Lans het volgende:[..]
Had ik afgelopen zondag beloofd aan de selectie van PSV als ze zouden winnen in Roffa.

Misschien aan Ajax en Twente beloven voor a.s. zaterdag.
Ja die zullen vast hun best doen voor een krat bier van 6 euro
quote:
Het gaat om het gebaar. Lutser.
quote:
Ik krijg 3 kratten als PSV boven Feyenoord eindigt
RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
quote:

3 punten zo genoeg zijn ivm doelsaldo
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
OP is problemen oproepen.
U MAD?
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
Ik denk niet dat iemand dat gelooft, 5 keer op rij winnen

.
Eerst maar eens zien of VVV geklopt kan worden.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
quote:
Wat staat er in de OP wat problemen op kan roepen?
quote:
12 punten zou ik nu tekenen
quote:
Tegen Heerenveen en eventueel tegen Roda zouden ze punten kunnen verspelen. Maar ook daar zouden ze gewoon de volle winst moeten pakken. Ik ben eigenlijk met niets minder dan 15 punten tevreden. Daarna komen namelijk Az, Ajax, NEC en Twente.
Denk dat het mede afhankelijk is van de andere ploegen, puntverlies van Ajax en/of Feyenoord kan nogal motiverend werken voor de spelers lijkt me. Misschien dat ze dan net een tikkeltje meer hun best zullen doen
Brutal. Fucking. Metal.
quote:
Op vrijdag 1 maart 2013 12:13 schreef Lange_Lans het volgende:[..]
Tegen Heerenveen en eventueel tegen Roda zouden ze punten kunnen verspelen. Maar ook daar zouden ze gewoon de volle winst moeten pakken. Ik ben eigenlijk met niets minder dan 15 punten tevreden. Daarna komen namelijk Az, Ajax, NEC en Twente.
Dat soort optimisme/realisme mag niet bij PSV. Dan wordt je afgescheept als arrogant, net als die Ajacieden. Maar feitelijk gezien heb je gewoon gelijk uiteraard.
quote:
Op vrijdag 1 maart 2013 12:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:Denk dat het mede afhankelijk is van de andere ploegen, puntverlies van Ajax en/of Feyenoord kan nogal motiverend werken voor de spelers lijkt me. Misschien dat ze dan net een tikkeltje meer hun best zullen doen

Meestal werkt dat juist omgekeerd. Dan zit de druk er niet zo op.
quote:
Dat zou natuurlijk ook nog kunnen
Brutal. Fucking. Metal.
quote:
Op vrijdag 1 maart 2013 12:15 schreef Littlerabbit het volgende:[..]
Dat soort optimisme/realisme mag niet bij PSV. Dan wordt je afgescheept als arrogant, net als die Ajacieden. Maar feitelijk gezien heb je gewoon gelijk uiteraard.
Maar ik heb eerder al gezegd dat in deze competitie, met dit PSV het alle kanten op kan.
quote:
Heel mooi stukkie en juiste eindconclusie

Al moet er wel uitgebreid zien te worden.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
quote:
Absoluut. Raar dat Feyenoord misschien nog wel het meest constant is. Behalve tegen Zwolle dan.
Eigenlijk helemaal niet raar. Die hebben wellicht de beste verdediging. Ook al hebben ze meer doelpunten tegen dan Ajax en PSV.
Denken we dat Vitesse en Twente nog een rol van betekenis kunnen spelen?
quote:
Ik vond de hoeken dicht, destijds een enorme verbetering in het stadion. Daarbuiten zag het zonder dichte hoeken toch wat mooier uit.
quote:
Op vrijdag 1 maart 2013 12:20 schreef Lange_Lans het volgende:[..]
Absoluut. Raar dat Feyenoord misschien nog wel het meest constant is. Behalve tegen Zwolle dan.
Eigenlijk helemaal niet raar. Die hebben wellicht de beste verdediging. Ook al hebben ze meer doelpunten tegen dan Ajax en PSV.
Nee, Ajax, Feyenoord of PSV
Tarado
capô de fusca
quote:
Op vrijdag 1 maart 2013 12:20 schreef Lange_Lans het volgende:[..]
Als bij Feyenoord de druk komt van de titel kunnen winnen, moet je eens kijken hoeveel punten ze gaan inleveren, outsider zijn ze uiteraard maar ik denk toch dat het tussen PSV en Ajax gaat.
Voor Vitesse en Twente geldt eigenlijk hetzelfde, blijven outsiders, maar wie weet denk ik daar na het weekend weer anders over
quote:
Op vrijdag 1 maart 2013 12:21 schreef Lange_Lans het volgende:[..]
Ik vond de hoeken dicht, destijds een enorme verbetering in het stadion. Daarbuiten zag het zonder dichte hoeken toch wat mooier uit.

Zeker, maar van binnen had het wel weer iets. Als klein jochie vond ik die verbouwing schitterend (op een of andere manier

), en toen het klaar was mocht ik er nog zitten ook
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
quote:
Geen idee hoe het zicht van binnen is op het veld, maar ik vind het qua constructie behoorlijk lelijk. Gewoon weer terug naar vroeger joh

![482833_397159577049978_701434414_n.jpg]()
Edit: Bijzonder. Ik zat ineens in het vorige topicdeel.
quote:
Op vrijdag 1 maart 2013 12:39 schreef Littlerabbit het volgende:[..]
Geen idee hoe het zicht van binnen is op het veld, maar ik vind het qua constructie behoorlijk lelijk. Gewoon weer terug naar vroeger joh

[
afbeelding ]
Edit: Bijzonder. Ik zat ineens in het vorige topicdeel.
Ah, dn L-side als ik het goed zie
PSV heeft van binnen een behoorlijk Engels stadion. Een echt stadion. Schitterend dus
De waarheid ligt in het midden.
Nu nog een keer al die bejaarden op de eretribunes eruit.
Ik heb Feyenoord nog zeker niet afgeschreven

Degelijke verdediging en Pelle in vorm.
Ben benieuwd, Engelaar of Depay. Zou Dick het eens aandurven? Tegen VVV moet kunnen zou je zeggen maar het is wel nogal een switch met ook al Locadia als nieuwe aanvaller in de basis. Hoop toch op Depay, zonder minuten zal hij nooit echt kunnen doorbreken. Hij speelt echter zo weinig in het eerste dat ik er aan twijfel of hij wel goed presteert op trainingen e.d.. Anders had hij wel meer invalbeurten verdiend lijkt me.
Iemand hier die regelmatig trainingen en Jong PSV bekijkt die me wat over de prestaties van Depay zou kunnen vertellen wat betreft het afgelopen halfjaar oid?
Ben vooral benieuwd hoe Locadia het gaat doen. Verwachtingen zijn nu toch wel (misschien te) hoog.
quote:
Als men weer een hattrick verwacht waarschijnlijk wel ja
quote:
Eigenlijk zou dat normaal moeten zijn als je ziet hoeveel kansen PSV krijgt per wedstrijd.
1:40 wat een boefje die Strootman
quote:
Hoho, het blijft Dickie hé
quote:
Denk het ook ja en Hiljemark - Wijnaldum - van Bommel erachter.
Elfrink verwacht zelfs dat Toivonen in de basis begint, maar die zit bijna altijd fout.
quote:
Op oost en west 2e ring inderdaad. 2 palen, maar dan moet je er maar niet achter gaan zitten
quote:
Ook Thijssie zegt t
quote:
Laat maar lekker Depay beginnen. Rustig aan met Toivonen.
quote:
Mee eens

Als er te weinig pit in zit kan Toivonen er ook altijd nog in bij de rust.
Depay moet ook af en toe de kans krijgen.
quote:
Die kerel met die vuilniszak aan voor de cameraman... Dat ze zo'n kapsels nog knippen.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
quote:
Op vrijdag 1 maart 2013 14:42 schreef StijnDa het volgende:[..]
Mee eens

Als er te weinig pit in zit kan Toivonen er ook altijd nog in bij de rust.
Depay moet ook af en toe de kans krijgen.
Ook mee eens. Laat Depay maar eens starten nu de mogelijkheid er is. Toivonen kan nog niet wedstrijdfit zijn voor 90 minuten. Dus is dit een ideale wedstrijd voor een kans voor Depay. Laat Toivonen eerst nog maar een keer invallen voordat die in de basis start.
quote:
Clublied-actie v2.0 wordt in stelling gebracht
quote:
Tegen VVV kan je de risico nemen
quote:
Zal wat zijn als er dan weer gescoord wordt

Dan bedenken ze zich de volgende keer wel als ze het weer willen proberen
quote:
Kan er dan wel om lachen mocht het daadwerkelijk gebeuren
quote:

3 punten ook. Geen enkele ploeg zal het doelsaldo van PSV nog inhalen. Het is geen 2007.
Land of the free. Home of the brave.
quote:
Op vrijdag 1 maart 2013 16:01 schreef TweeGrolsch het volgende:Ik zou toch ook liever met depay op de vleugel beginnen dan met Gini. Laatstgenoemde heeft mij nooit kunnen bekoren op de flanken. Dan krijg je namelijk nul fatsoenlijke voorzetten van die kant.
Laatste paar wedstrijden doet hij het met name daar heel aardig.
Ik verwacht een monsterscore morgen.
quote:
Op vrijdag 1 maart 2013 16:01 schreef TweeGrolsch het volgende:Ik zou toch ook liever met depay op de vleugel beginnen dan met Gini. Laatstgenoemde heeft mij nooit kunnen bekoren op de flanken. Dan krijg je namelijk nul fatsoenlijke voorzetten van die kant.
Locadia maakte er toch anders 2 tegen PEC op aangeven van Wijnaldum.
quote:
Thanks. Ik werk nog aan mijn repertoire, maar dan neem ik deze alvast mee.
quote:
Ik ben absoluut geen Wijnaldum fan, maar na de winterstop doet hij het best aardig met als hoogtepunten de wedstrijden waar hij of Lens rechts stond. Lens kroop dan naar de spits, waarna hij de vrije ruimte in moest duiken op rechts.
quote:
Ik vond persoonlijk gisteren Wijnaldum MOTM.
RubenSosa
quote:
Inderdaad. Passeerde makkelijk zijn tegenstanders en was goed in de passing. Was 150 % verbetering tov bijvoorbeeld feyenoord uit.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
quote:
Anders begin je een eigen column voor elke wedstrijd. "Grappen en grollen met L_L" om alvast in de stemming te komen
quote:
Op vrijdag 1 maart 2013 16:50 schreef Lange_Lans het volgende:[..]
Ik ben absoluut geen Wijnaldum fan, maar na de winterstop doet hij het best aardig met als hoogtepunten de wedstrijden waar hij of Lens rechts stond. Lens kroop dan naar de spits, waarna hij de vrije ruimte in moest duiken op rechts.
Eens. En ik heb nog steeds Twente-uit van vorig seizoen in mijn achterhoofd zitten. Het talent droop er vanaf die wedstrijd
quote:
Hmm. Je brengt me op een idee.
Keukendrol
Vuile klootzak!!!
Locadia gaat ons kampioen maken.
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef
LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)
quote:
Op vrijdag 1 maart 2013 18:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:Niet teveel hypen jongens. Tis een talentvolle jongen maar laten we eerlijk wezen, Zwolle gaf ze nogal makkelijk weg.
hij stond er wel
Caland
FREEJANCEES
quote:
Hey, een foto van Inzaghi.

Die wist in zo'n situatie als bij die eerste goal wel gewoon achter de bal te blijven hoor.
Maar dat het een koele afronder is is wel gebleken. Jammer dat hij verder niet zoveel kan. Maar hey, concurrentie voor Matavz is natuurlijk nooit weg lijkt me.
VBL SC influencer
Left, right, behind
Oh trolletje is er weer. Doet wel pijn dat je woensdag op je bek ging met je uitspraken.
Caland
FREEJANCEES
quote:
Ze kwamen juist volledig uit.
VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:
Scorebordjournalistiek.
quote:
Waarom moet jij altijd andere mensen betichten van trollen terwijl jij zelf niets hebt in te brengen qua discussie.
Echt, daar kan ik gewoon niet tegen.
quote:
Op vrijdag 1 maart 2013 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:[..]
Waarom moet jij altijd andere mensen betichten van trollen terwijl jij zelf niets hebt in te brengen qua discussie.
Echt, daar kan ik gewoon niet tegen.
Gaat ie weer.
quote:
Zeker

Fijn dat t je is opgevallen
quote:
Precies wat we nodig hebben
Caland
FREEJANCEES
quote:
Was toch niet teveel gezegd.
quote:
Of is het dan geen trollen
VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:
Omdat hij niet over buitenspel blijft janken.
Locadia scoorde ook 2 buitenspeldoelpunten, niet te vergeten.
Ach, nu zal ik wel worden afgekraakt.
Caland
FREEJANCEES
quote:
Ach, die eerste goal was ook wel ontzettend knullig nietwaar.
VBL SC influencer
Left, right, behind
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Op vrijdag 1 maart 2013 18:25 schreef Caland het volgende:[..]
Hey, een foto van Inzaghi.

Die wist in zo'n situatie als bij die eerste goal wel gewoon achter de bal te blijven hoor.
Maar dat het een koele afronder is is wel gebleken. Jammer dat hij verder niet zoveel kan. Maar hey, concurrentie voor Matavz is natuurlijk nooit weg lijkt me.
Als hij ze maar af blijft ronden hoeft ie van mij ook weinig anders te kunnen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
quote:
Precies

Daarvoor is een spits.
Ach, we moeten niet doen alsof het een god is, laat het hem eerst maar is doen tegen een tegenstander van formaat.
Groeten.
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Heerlijk om aan de goede kant van een arbitrale fout te staan toch?
Caland
FREEJANCEES
quote:
Ligt er een beetje aan wat voor wedstrijd je speelt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:
Heeft meer met jou te maken lijkt me
RubenSosa
quote:
Precies. Kezman schoot ze er ook uit alle standen in en was aan de bal ook een stuk minder (al werd dat in het laatste jaar een stuk beter).
Dit team heeft juist een echte afmaker nodig. Zo maak je sneller de 2-0
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Op vrijdag 1 maart 2013 18:35 schreef Ajacied422 het volgende:Ach, we moeten niet doen alsof het een god is, laat het hem eerst maar is doen tegen een tegenstander van formaat.
Groeten.
Een tegenstander van formaat? Dan moeten we wachten tot volgend seizoen, heb je kans dat je die in Europa één tegenkomt, in NL zijn ze er niet namelijk....
quote:
0-2 of 0-3, lekker belangrijk.
quote:
Op vrijdag 1 maart 2013 18:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:[..]
Een tegenstander van formaat? Dan moeten we wachten tot volgend seizoen, heb je kans dat je die in Europa één tegenkomt, in NL zijn ze er niet namelijk....

. Je weet heus wel dat ik bedoel, clubs zoals Vitesse, Utrecht, Feyenoord etc die lastig te kloppen zijn.
quote:
was de 0-2 die de discutabele was. Dus wel belangrijk.
quote:
Mooi dat je Ajax niet noemt
quote:
Wat snap je niet aan et cetera.
Caland
FREEJANCEES
quote:
Hij schijnt meegedaan te hebben in de Kuip.
VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:
Vond het wel opmerkelijk
quote:
14 min ja, zonder een bal gehad te hebben.
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Dat zegt in principe ook nog niet zoveel, de NL verdedigingen zijn echt om te janken. Pas in een europese competitie kan je beoordelen of zo'n speler boven de eredivisie uit kan stijgen.
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
En niet één keer buitenspel, held is het!
Caland
FREEJANCEES
quote:
Dat onderstreept toch alleen maar dat het niet altijd fijn is om een pure afmaker op 9 te hebben.
VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:
Mwah, de bal kwam eigenlijk helemaal niet meer naar voren. Als je daar een ander soort spits had gehad dan had ie ook niet veel kunnen doen lijkt me.
quote:
Waarom werd Pelle dan pas de 2e helft ingebracht?
Caland
FREEJANCEES
quote:
Op vrijdag 1 maart 2013 18:43 schreef tompsv18 het volgende:[..]
Mwah, de bal kwam eigenlijk helemaal niet meer naar voren. Als je daar een ander soort spits had gehad dan had ie ook niet veel kunnen doen lijkt me.
Een type Pelle (jaja) kan dan best handig zijn.
Matavz vulde die rol de eerste helft eigenlijk prima in, rustpunt en verdeelde het spel zelfs prima. Maarja, Dicky en wisselen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
Zou wel mooi zijn als er morgen een eigen jeugd aanval staat in de 2de helft.
Bakkali - Locadia - Depay (Locadia wel wat later gekomen maargoed)
Caland
FREEJANCEES
quote:
Locadia toch ook niet?
-faal-
VBL SC influencer
Left, right, behind
Caland
FREEJANCEES
quote:
Ik faalde. Las de haakjes achter Depay verkeerd.
VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:
Haha wat een aanval, daar win je niks mee
quote:
Statistieken zijn feiten, Locadia is de beste spits van de Eredivisie statistisch gezien idd. Maar dat het een topper gaat worden staat vast, knalt er al zoveel in bij Jong PSV, bij zijn Oranje debuut meteen een goal. Achja, blijf maar geloven dat hij er niks van kan.
Heeft Fredje Rutten toch nog iets goed gedaan, hij heeft Locadia ontdekt in de jeugd van Willem II.
quote:
Op vrijdag 1 maart 2013 18:49 schreef Doublepain het volgende:[..]
Statistieken zijn feiten, Locadia is de beste spits van de Eredivisie statistisch gezien idd. Maar dat het een topper gaat worden staat vast, knalt er al zoveel in bij Jong PSV,
bij zijn Oranje debuut meteen een goal. Achja, blijf maar geloven dat hij er niks van kan.
Dat zegt wat?
quote:
Klopt dan moeten we kopen toch?
quote:
Om te huilen maarja veel plezier met die kneuzen aanval
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Als er maar 3 punten komen vind ik alles best.
quote:
Wat een frustratie toch jongen. Wat is er aan het handje?
quote:
Beter van wel, hebben jullie nog geld?
Ajacieden die in dit topic komen zeggen dat we ze niet als goden moeten behandelen en moeten overhypen

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat is het, de dag van hypocrisie?
Caland
FREEJANCEES
quote:
Dat moet nog maar blijken natuurlijk. Die hype had Castaignos ook.
VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:
Geen idee, vast wel. Hoewel we 4 miljard extra moeten bezuinigen, zal vast wel wat over zijn.
quote:
Nix moet gwn lachen om die aanval
quote:
Ik om jouw spelling.
quote:
Haha k ook soms ook wel huilen
quote:
Ja met Boerrigter - De Jong - Lukoki zie jij wekelijks een heerlijke aanval in actie inderdaad. Ik snap je.
quote:
Klopt, maar ik las laatst een opmerking van dat hij die hattrick maakte mede door andere (PSV +100 goals argumenten etc.) Maar hij bewijst wel een goed oogje voor de goal te hebben, nu vast zien te houden en blijven bij PSV. Iets waar Castagnios spijt van heeft en zijn kwaliteiten als het ware ermee sloopte.
quote:
Maduro is daardoor meteen in Oranje gekomen.
quote:
Op vrijdag 1 maart 2013 18:52 schreef tompsv18 het volgende:[..]
Ja met Boerrigter - De Jong - Lukoki zie jij wekelijks een heerlijke aanval in actie inderdaad. Ik snap je.
Sowieso beter dan die aanval van jullie gekke boeren
quote:
Hier ben ik het niet mee eens.
quote:
Helemaal gek. Oppassen dus
quote:
Daarom zijn we met Barcelona ook de meest scorende ploeg uit Europa ja

Matige troll, 1/10 voor de moeite.
Caland
FREEJANCEES
quote:
Op vrijdag 1 maart 2013 18:53 schreef Doublepain het volgende:[..]
Klopt, maar ik las laatst een opmerking van dat hij die hattrick maakte mede door andere (PSV +100 goals argumenten etc.) Maar hij bewijst wel een goed oogje voor de goal te hebben, nu vast zien te houden en blijven bij PSV. Iets waar Castagnios spijt van heeft en zijn kwaliteiten als het ware ermee sloopte.
Hij heeft zeker potentie. Maar hem nu al zo ongeveer oranje in praten is wat voorbarig.
Laat hem eerst maar eens een seizoen lang basis staan bij PSV lijkt me.
VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:
Fuck man, jij wint.. Hier kan ik niet tegenop.
quote:
Ach man doe die roze bril af
quote:
Jij trollt joh kom met bronnen dan gloof je toch nie
quote:
Op vrijdag 1 maart 2013 18:54 schreef Caland het volgende:[..]
Hij heeft zeker potentie. Maar hem nu al zo ongeveer oranje in praten is wat voorbarig.
Niemand praat hem Oranje in, men is hier gewoon blij dat we een goeie spits hebben uit de jeugd. Zijn seizoen gaat er ook aankomen, Matavz gaat ooit een keer weg of Advocaat. Indien een van beide het geval is dan kunnen we wekelijks genieten
Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 1 maart 2013 @ 18:56:10
rubbereend
JUICHEN
quote:
Op vrijdag 1 maart 2013 18:54 schreef Caland het volgende:[..]
dat dus, eerst maar eens er 20 inschieten in een jaar Eredivisie, tegen veel tegenstanders. Hij heeft veel talent en lijkt een koele afmaker. Maar eerst zien dan geloven.
DeLuna vindt me dik ;(
Op
zondag 22 juni 2014 12:30 schreef
3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
quote:
Troll

HMF dit? of een slechte 422 account?
quote:
Ga weg joh rubensosa kloon
Caland
FREEJANCEES
quote:
Op vrijdag 1 maart 2013 18:56 schreef Doublepain het volgende:[..]
Niemand praat hem Oranje in, men is hier gewoon blij dat we een goeie spits hebben uit de jeugd. Zijn seizoen gaat er ook aankomen, Matavz gaat ooit een keer weg of Advocaat. Indien een van beide het geval is dan kunnen we wekelijks genieten

Ik zag iemand hier roepen, wellicht was jij het, dat hij binnen 3 jaar in oranje staat. Dat vond en vind ik wat voorbarig.
En verder is Locadia net zo goed jeugd als dat Eriksen dat bij Ajax is, niet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:
Zijn de anabooltjes naar je hoofdje gestegen? Pleur op man
quote:
![2am70]()
Laatste keer dat ik hap.
quote:
Geen HMF iig, die beheerst the art van het trolling wel.
quote:
Haha nep man kan ik ook zo In illustrator maken van ajax
quote:
Op vrijdag 1 maart 2013 18:57 schreef Caland het volgende:[..]
Ik zag iemand hier roepen, wellicht was jij het, dat hij binnen 3 jaar in oranje staat. Dat vond en vind ik wat voorbarig.
En verder is Locadia net zo goed jeugd als dat Eriksen dat bij Ajax is, niet.
Oh dat, dat zie ik hem wel halen. Niet meteen maar sowieso toekomst voor Oranje, stond dit seizoen overigens op de lijst van golden boys (niet dat het wat zegt) Maar zijn potentie valt iig heel erg op.
quote:
Is geen account van mij.
quote:
Ja, die zou dan alleen niet op feiten gebaseerd zijn.
Caland
FREEJANCEES
quote:
Op vrijdag 1 maart 2013 18:59 schreef Doublepain het volgende:[..]
Oh dat, dat zie ik hem wel halen. Niet meteen maar sowieso toekomst voor Oranje, stond dit seizoen overigens op de lijst van golden boys (niet dat het wat zegt) Maar zijn potentie valt iig heel erg op.
Potentie moet je wel waarmaken. Maar verder zijn we het gewoon eens.
Weet je wie als Nederlandse speler ooit bovenaan stond op zo'n wereldwijd lijstje van toptalenten?
Van Beukering.
VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:
Drom stel ik ok dat het nep is.
Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 1 maart 2013 @ 19:01:17
rubbereend
JUICHEN
het zal vast al wel gepost zijn maar iemand bij PSV denkt dat we al CL spelen
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
quote:
Op vrijdag 1 maart 2013 19:00 schreef Caland het volgende:[..]
Weet je wie als Nederlandse speler ooit bovenaan stond op zo'n wereldwijd lijstje van toptalenten?
Van Beukering.

Clasie nog niet bij Barca?
quote:
Van Beukering.

Quincy ook volgensmij
Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 1 maart 2013 @ 19:02:13
rubbereend
JUICHEN
quote:
Van Beukering.

wat dacht je van genratie van Ajax die de genratie van 95 op moest volgen, één van de succesvolste A elftallen ooit, met Wooter, Hosé, Musampa en nog veel meer spelers die de top nooit gehaald hebben
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Ja we hebben toch over mannetjes die 3x wat leuks laten zien en die dan kei hard gehyped worden..
Caland
FREEJANCEES
quote:
Op vrijdag 1 maart 2013 19:02 schreef rubbereend het volgende:[..]
wat dacht je van genratie van Ajax die de genratie van 95 op moest volgen, één van de succesvolste A elftallen ooit, met Wooter, Hosé, Musampa en nog veel meer spelers die de top nooit gehaald hebben
Die werden toch met een doelsaldo van 150+ kampioen offzo?
VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:
Het staat wel iniedergeval
Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 1 maart 2013 @ 19:03:26
rubbereend
JUICHEN
quote:
Ja zoiets, dat was echt absurd
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Is zondag toch pas?
quote:
Ja, helaas wel.. Duurt nog even.
AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
quote:
Weet je ook waarom?
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
quote:
Geen idee waarom RTL7 voor zondagavond kiest.
AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
quote:
Ik had de verkeerde post gequoot, ik bedoelde of je weet waarom hij emo was.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
quote:
sowieso was een harde jwz
HL_Dog43
Knowledge is free
quote:
Laat me raden, jij bent 14 en kortgeleden ben je voor het eerst bij een wedstrijdje wezen kijken van je favoriete clubie?
Schattebout van me, kom alsjeblieft niet aan ons tafeltje nou allemaal stoer lopen doen met ajax dit en dat, zus en zo. PSV heeft een betere aanval, en kwa verdediging is ajax weer beter. Moeten we niet over lopen zeiken, dat is gewoon feitjes en logisch nadenken bij elkaar verzamelen. Weet je, dat je dan komt lullen over "haha nep man" als iemand de feiten op je neus drukt, dat terwijl de statistieken op het web te vinden zijn. Dan denk ik joh, ga ff lekker turnen of iets in die richting.
Er telt maar 1 ding, en dat is wie aan het eind de schaal in zijn handen heeft, en tot die tijd is het koffiedik kijken.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
quote:
Op vrijdag 1 maart 2013 22:36 schreef HL_Dog43 het volgende:[..]
Laat me raden, jij bent 14 en kortgeleden ben je voor het eerst bij een wedstrijdje wezen kijken van je favoriete clubie?
Schattebout van me, kom alsjeblieft niet aan ons tafeltje nou allemaal stoer lopen doen met ajax dit en dat, zus en zo. PSV heeft een betere aanval, en kwa verdediging is ajax weer beter. Moeten we niet over lopen zeiken, dat is gewoon feitjes en logisch nadenken bij elkaar verzamelen. Weet je, dat je dan komt lullen over "haha nep man" als iemand de feiten op je neus drukt, dat terwijl de statistieken op het web te vinden zijn. Dan denk ik joh, ga ff lekker turnen of iets in die richting.
Er telt maar 1 ding, en dat is wie aan het eind de schaal in zijn handen heeft, en tot die tijd is het koffiedik kijken.
Dit is een troll, ga er nou niet op in
Keukendrol
Vuile klootzak!!!
quote:
Komt goed schatje.
LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)
quote:
Haha je zei neus
quote:
quote:
Heb het gevoel dat jullie bijelkaar horen.
Keukendrol
Vuile klootzak!!!
quote:
Want? Filllusfallusdeorem steekt mensen ook graag een hart onder de riem?
LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)
quote:
Zou dat worden met dat mannetje?
quote:
De thuiswedstrijd tegen VVV-Venlo is de 1.913de wedstrijd van PSV in de Eredivisie. Een bijzonder gegeven, aangezien PSV is opgericht op 31 augustus 1913 en dit jaar zijn honderjarig bestaan viert.
Over nutteloze feitjes gesproken
quote:
Beetje wel maar aan de andere kant mooie reden om een mooi sfeertje te bouwen vandaag.
quote:
Welk vak zit je straks?
quote:
Ik zit gewoon weer lekker op west
quote:
I see what you did there.
quote:
Ineens is het een type spits waar Advocaat van houdt? Advocaat wilde hem eerst niet eens bij de A-selectie hebben en werd gepusht door Brands.
Land of the free. Home of the brave.
mrstylo
Swaggy P
quote:
Op zaterdag 2 maart 2013 16:04 schreef Scarface88 het volgende:[..]
Ineens is het een type spits waar Advocaat van houdt? Advocaat wilde hem eerst niet eens bij de A-selectie hebben en werd gepusht door Brands.
Advocaat is zo'n vieze trainer dat over 10 jaar zegt, dat hij hemt ontdekt heeft. Ik zie dat zo gebeuren. Straks laat hij Bakkali ook paar seconden spelen om ook daar mee te kunnen pochen.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:
Op zaterdag 2 maart 2013 16:20 schreef mrstylo het volgende:[..]
Advocaat is zo'n vieze trainer dat over 10 jaar zegt, dat hij hemt ontdekt heeft. Ik zie dat zo gebeuren. Straks laat hij Bakkali ook paar seconden spelen om ook daar mee te kunnen pochen.

Heeft Advocaat je vriendin genomen ofzo?
quote:
Depay

Overigens zijn al deze talenten Piet de Visser zijn werk.
quote:
Depay mag wel eens in de spiegel gaan kijken.
quote:
Hij zag ze spelen in de favela's van Tilburg-West
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:Door PSV spelen jullie nu CL :') !
mrstylo
Swaggy P
quote:

quote:
Daar hebben we weer zo één die Depay persoonlijk kent.
quote:
Het is niet voor niks dat Advocaat het niet in hem ziet zitten. Locadia is een rustige jongen, die vol voor het voetbal kiest en die krijgt dus wel zijn kansen.
mrstylo
Swaggy P
quote:
Op zaterdag 2 maart 2013 16:25 schreef tompsv18 het volgende:[..]
Het is niet voor niks dat Advocaat het niet in hem ziet zitten. Locadia is een rustige jongen, die vol voor het voetbal kiest en die krijgt dus wel zijn kansen.
Locadia krijgt pas kans omdat Lens geschorst is en Matavz ziek is. Wie moet anders in de spits? Hij heeft tijdens een trainingspartijtje met Engelaar geprobeerd en dat was geen succes en daarom Locadia. (dit is een grapje, maar zo denkt Advocaat wel

).
Nu gaat hij ook met Toivonen spelen, die net van 6 maanden blessure komt, alleen om Depay niet te laten spelen.
Je praat nu Advocaat zijn praktijken goed, maar het is gewoon een olifant in een porseleinen winkel. Hij maakt dus alles stuk wat PSV opgebouwd heeft.
Ok, Advocaat kan er niks van. Toch worden we kampioen.
Mooi resultaat van de A1 trouwens
mrstylo
Swaggy P
quote:
Als we kampioen worden, dan is het niet dankzij Advocaat.
quote:
Dankzij wie dan? Ernest Faber?
mrstylo
Swaggy P
quote:
Dankzij alle andere teams van de Eredivisie.
Noem mij 5 spelers die beter zijn geworden dankzij Advocaat.
Noem mij eigenlijk ook iets wat opgebouwd is dankzij Advocaat en dat toekomstige trainers verder kunnen gebruiken.
Hij heeft niets gebracht. Zelfs een drol zou dan kampioen zijn geworden (wanneer wij het worden hé

).
quote:
Op zaterdag 2 maart 2013 16:39 schreef mrstylo het volgende:[..]
Noem mij eigenlijk ook iets wat opgebouwd is dankzij Advocaat en dat toekomstige trainers verder kunnen gebruiken.
Hij heeft niets gebracht. Zelfs een drol zou dan kampioen zijn geworden (wanneer wij het worden hé

).
Advocaat is puur gehaald om dit jaar kampioen te worden, niet om dingen op te bouwen. Dat is aan het begin van het seizoen duidelijk gecommuniceerd.
En Cocu zal het volgend jaar overnemen waarschijnlijk. Die zal er neem ik aan toch wel een lange periode zitten, dan kun je weer dingen opbouwen zoals jij dat graag ziet.
mrstylo
Swaggy P
quote:
Op zaterdag 2 maart 2013 16:40 schreef tompsv18 het volgende:[..]
Advocaat is puur gehaald om dit jaar kampioen te worden, niet om dingen op te bouwen. Dat is aan het begin van het seizoen duidelijk gecommuniceerd.
Elke PSV coach moet kampioen worden, dus dat is al onzin.
quote:
Tuurlijk, maar met een eenjarig contract kun je weinig opbouwen. Hij is puur voor het resultaat gehaald.
mrstylo
Swaggy P
quote:
Hij hoefde ook niets op te bouwen wanneer hij gewoon deed wat Rutten/Brands achter lieten. Maar door zijn ego is hij topclub beleid aan het toepassen bij PSV. Maar omdat hij zo slecht is doet hij het nog verkeerd ook. Je mag best zeggen dat hij niets hoeft op te bouwen, maar waarom maakt hij alles kapot dan?
Hij lult steeds over concurrentie op iedere positie enzo, maar zelfs dat doet hij verkeerd. Enige mensen die nooit zeker zijn voor hun plaats zijn Wijnaldum en Matavz. De rest is altijd zeker van zijn plaats. Dus hij liegt gewoon.
quote:
Op zaterdag 2 maart 2013 16:39 schreef mrstylo het volgende:[..]

).
Wat verwachtte je dan? Daarvoor is Advocaat ook helemaal niet gekomen. Hij is gekomen om PSV kampioen te maken, niet om een basis neer te zetten. Komende zomer vertrekt toch het halve eftal, dus who cares. En Advocaat heeft al meer jeugdspelers gebruikt dan Rutten in 3 jaar. Je kan een Locadia ook niet opeens in de basis zetten. Dat komt vanzelf wel. En Advocaat heeft hem al genoeg speeltijd gegeven, daar kan je niet omheen. Hij heeft v Ooijen al meer speeltijd gegeven dan welke andere trainer ook zou doen. Heeft niks bijzonders, maar Advocaat ziet iets in hem. En Ritzmaier is geblesseerd. Ben er daarnaast van overtuigd dat Depay het volledig aan zichzelf te danken heeft. Als hij nou net zo bezig was met voetbal als Locadia, dan had hij ook meer speeltijd gehad.
Dat je Dickie niet mag is wel duidelijk, maar je overdrijft schromelijk.
Keukendrol
Vuile klootzak!!!
Wordt echt een afdroogpartij, 6-0, 2x Loc, Depay, Mertens 2x, Toivonen.
LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)
nevermind
mrstylo
Swaggy P
quote:
We staan aan bovenaan los?
Snap dit niet.
quote:
Ja van Feyenoord gewonnen en alleen bovenaan. Maar was blijkbaar al gemeld.
RubenSosa
quote:
Op zaterdag 2 maart 2013 18:21 schreef mrstylo het volgende:JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Nou leuk... 80 bewegingen zonder resultaat
quote:
Op zaterdag 2 maart 2013 18:21 schreef mrstylo het volgende:JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

T is je gegund broeder
mrstylo
Swaggy P
quote:
Bedankt.

Maar Toivonen wilde gisteren beginnen als het kon, maar nu wil hij ineens niet meer. Best raar eigenlijk.
Kan maar beter nu alvast beginnen met het uitdoen van zijn oorbellen en zijn gouden bolide starten.
Nou, hopelijk grijpt Depay zijn kans met beide handen aan.
Op rechts verwacht ik er overigens bijzonder weinig van.
quote:
Op zaterdag 2 maart 2013 18:31 schreef mrstylo het volgende:[..]
Bedankt.

Maar Toivonen wilde gisteren beginnen als het kon, maar nu wil hij ineens niet meer. Best raar eigenlijk.
Misschien gunde hij zn maatje een basisplek. Weet t ook niet. Wel verrassend inderdaad
quote:
Zal wel vaak wisselen denk ik hoor.
mrstylo
Swaggy P
quote:
Boks ouwe.
Maar wat geil zou zijn, is wanneer Mertens gewisseld wordt voor Bakkali.
Dan wordt onze aanval

.
quote:
---------Locadia
Depay--Bakkali--Narsingh
mrstylo
Swaggy P
quote:
Bakkali speelt niet meer op 10 he. Dus hij wordt later denk ik meer een buitenspeler.
quote:
Maar heb hem liever daar dan op de bank hoor, Depay op 10 kan ook wel..
quote:
Mooi

Ik hoop dat hij iets kan laten zien, ben hem een beetje kwijtgeraakt de laatste tijd. Aan motivatie zal het niet liggen met zo'n 1e basisplek
quote:
Op zaterdag 2 maart 2013 18:31 schreef mrstylo het volgende:[..]
Bedankt.

quote:
Bij 4-0 gaat hij vast nog wachten tot de 75ste minuut.
quote:
Op zaterdag 2 maart 2013 19:35 schreef tja77 het volgende:Ik hoop dat de wedstrijd snel beslist is, dan kan Bakkali invallen.
En ik hoop op de terugkeer van Toyboy.
Ik denk niet dat Advocaat Bakkali in zijn eerste wedstrijd op de bank al laat invallen eigenlijk.. Dat doen niet veel trainers en zo'n type is hij helemaal niet.
Hoop ook dat Ola snel mag invallen

Half uur spelen zou hem goed doen en leuk voor de supporters om hem weer te zien spelen.
Waarom denken jullie dat psv is het gemakkelijk gaat krijgen? VVV doet het erg goed voor hun doen de laatste tijd.
Voor wie nou weer een minuut stilte btw?