Precies. Kezman schoot ze er ook uit alle standen in en was aan de bal ook een stuk minder (al werd dat in het laatste jaar een stuk beter).quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als hij ze maar af blijft ronden hoeft ie van mij ook weinig anders te kunnen.
Een tegenstander van formaat? Dan moeten we wachten tot volgend seizoen, heb je kans dat je die in Europa één tegenkomt, in NL zijn ze er niet namelijk....quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, we moeten niet doen alsof het een god is, laat het hem eerst maar is doen tegen een tegenstander van formaat.
Groeten.
0-2 of 0-3, lekker belangrijk.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:36 schreef Caland het volgende:
Die tweede was een klein voetje buitenspel, dat hoeft de grens niet te zien.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een tegenstander van formaat? Dan moeten we wachten tot volgend seizoen, heb je kans dat je die in Europa één tegenkomt, in NL zijn ze er niet namelijk....
Mooi dat je Ajax niet noemtquote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]![]()
. Je weet heus wel dat ik bedoel, clubs zoals Vitesse, Utrecht, Feyenoord etc die lastig te kloppen zijn.
Oke, bedanktquote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:39 schreef Rickazio het volgende:
toivonen weer in actie van de week
[ afbeelding ]
Hij schijnt meegedaan te hebben in de Kuip.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]![]()
. Je weet heus wel dat ik bedoel, clubs zoals Vitesse, Utrecht, Feyenoord etc die lastig te kloppen zijn.
14 min ja, zonder een bal gehad te hebben.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij schijnt meegedaan te hebben in de Kuip.
Pietje Pelle heeft er ook 3 gemaakt in zwolle. Net als Locagod. Toch wint feyenoord daar niet..quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij schijnt meegedaan te hebben in de Kuip.
Dat zegt in principe ook nog niet zoveel, de NL verdedigingen zijn echt om te janken. Pas in een europese competitie kan je beoordelen of zo'n speler boven de eredivisie uit kan stijgen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]![]()
En niet één keer buitenspel, held is het!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:41 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Pietje Pelle heeft er ook 3 gemaakt in zwolle. Net als Locagod. Toch wint feyenoord daar niet..
Dat onderstreept toch alleen maar dat het niet altijd fijn is om een pure afmaker op 9 te hebben.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:41 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
14 min ja, zonder een bal gehad te hebben.
Mwah, de bal kwam eigenlijk helemaal niet meer naar voren. Als je daar een ander soort spits had gehad dan had ie ook niet veel kunnen doen lijkt me.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat onderstreept toch alleen maar dat het niet altijd fijn is om een pure afmaker op 9 te hebben.
Maar wel een mooie eigen goalquote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En niet één keer buitenspel, held is het!
Waarom werd Pelle dan pas de 2e helft ingebracht?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat onderstreept toch alleen maar dat het niet altijd fijn is om een pure afmaker op 9 te hebben.
Een type Pelle (jaja) kan dan best handig zijn.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:43 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Mwah, de bal kwam eigenlijk helemaal niet meer naar voren. Als je daar een ander soort spits had gehad dan had ie ook niet veel kunnen doen lijkt me.
Locadia toch ook niet?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zou wel mooi zijn als er morgen een eigen jeugd aanval staat in de 2de helft.
Bakkali - Locadia - Depay (Locadia wel wat later gekomen maargoed)
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |