quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:21 schreef mrstylo het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAtwitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 02-03-2013 om 18:15:57#toivonen kiest er toch voor om NIET te starten. #depay in basis als rechtsbuiten. #wijnaldum op 10. #psvvvv reageer retweet
Bedankt.quote:
Misschien gunde hij zn maatje een basisplek. Weet t ook niet. Wel verrassend inderdaadquote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bedankt.
Maar Toivonen wilde gisteren beginnen als het kon, maar nu wil hij ineens niet meer. Best raar eigenlijk.
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:21 schreef mrstylo het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAtwitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 02-03-2013 om 18:15:57#toivonen kiest er toch voor om NIET te starten. #depay in basis als rechtsbuiten. #wijnaldum op 10. #psvvvv reageer retweet
Zal wel vaak wisselen denk ik hoor.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:32 schreef LudoSanders het volgende:
Op rechts verwacht ik er overigens bijzonder weinig van.
Boks ouwe.quote:
---------Locadiaquote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Boks ouwe.
Maar wat geil zou zijn, is wanneer Mertens gewisseld wordt voor Bakkali.
Dan wordt onze aanval.
Bakkali speelt niet meer op 10 he. Dus hij wordt later denk ik meer een buitenspeler.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
---------Locadia
Depay--Bakkali--Narsingh
Maar heb hem liever daar dan op de bank hoor, Depay op 10 kan ook wel..quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bakkali speelt niet meer op 10 he. Dus hij wordt later denk ik meer een buitenspeler.
twitter:psvnetwerk twitterde op zaterdag 02-03-2013 om 18:43:38PSV: Waterman, Hutchinson, Derijck, Marcelo, Willems, vBommel, Wijnaldum, Hiljemark, Depay, Locadia, Mertens #psvvvv #1913 reageer retweet
twitter:RaiVloet twitterde op zaterdag 02-03-2013 om 19:10:55Z.Bakkali op de bank, mooi voor hem en goed signaal naar de jeugd! #trots reageer retweet
Mooiquote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:21 schreef mrstylo het volgende:
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bedankt.
Maar Toivonen wilde gisteren beginnen als het kon, maar nu wil hij ineens niet meer. Best raar eigenlijk.
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 02-03-2013 om 18:22:16#toivonen heeft geen terugval. Hij kiest er bij nader inzien toch voor om als t kan in te vallen. In helder overleg met coach en dokter reageer retweet
Bij 4-0 gaat hij vast nog wachten tot de 75ste minuut.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:35 schreef tja77 het volgende:
Ik hoop dat de wedstrijd snel beslist is, dan kan Bakkali invallen.
Ik denk niet dat Advocaat Bakkali in zijn eerste wedstrijd op de bank al laat invallen eigenlijk.. Dat doen niet veel trainers en zo'n type is hij helemaal niet.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:35 schreef tja77 het volgende:
Ik hoop dat de wedstrijd snel beslist is, dan kan Bakkali invallen.
En ik hoop op de terugkeer van Toyboy.
8-1quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:43 schreef TweeGrolsch het volgende:
Hoeveel goals deze wedstrijd? Graag antwoorden in tienvoud!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |