Laat me raden, jij bent 14 en kortgeleden ben je voor het eerst bij een wedstrijdje wezen kijken van je favoriete clubie?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:59 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
Haha nep man kan ik ook zo In illustrator maken van ajax
Dit is een troll, ga er nou niet op inquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:36 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Laat me raden, jij bent 14 en kortgeleden ben je voor het eerst bij een wedstrijdje wezen kijken van je favoriete clubie?
Schattebout van me, kom alsjeblieft niet aan ons tafeltje nou allemaal stoer lopen doen met ajax dit en dat, zus en zo. PSV heeft een betere aanval, en kwa verdediging is ajax weer beter. Moeten we niet over lopen zeiken, dat is gewoon feitjes en logisch nadenken bij elkaar verzamelen. Weet je, dat je dan komt lullen over "haha nep man" als iemand de feiten op je neus drukt, dat terwijl de statistieken op het web te vinden zijn. Dan denk ik joh, ga ff lekker turnen of iets in die richting.
Er telt maar 1 ding, en dat is wie aan het eind de schaal in zijn handen heeft, en tot die tijd is het koffiedik kijken.
Komt goed schatje.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:36 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Laat me raden, jij bent 14 en kortgeleden ben je voor het eerst bij een wedstrijdje wezen kijken van je favoriete clubie?
Schattebout van me, kom alsjeblieft niet aan ons tafeltje nou allemaal stoer lopen doen met ajax dit en dat, zus en zo. PSV heeft een betere aanval, en kwa verdediging is ajax weer beter. Moeten we niet over lopen zeiken, dat is gewoon feitjes en logisch nadenken bij elkaar verzamelen. Weet je, dat je dan komt lullen over "haha nep man" als iemand de feiten op je neus drukt, dat terwijl de statistieken op het web te vinden zijn. Dan denk ik joh, ga ff lekker turnen of iets in die richting.
Er telt maar 1 ding, en dat is wie aan het eind de schaal in zijn handen heeft, en tot die tijd is het koffiedik kijken.
Haha je zei neusquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:36 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Want? Filllusfallusdeorem steekt mensen ook graag een hart onder de riem?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
Heb het gevoel dat jullie bijelkaar horen.
twitter:RaiVloet twitterde op zaterdag 02-03-2013 om 12:43:37Onderweg naar Rotterdam, 14:30 tegen Feyenoord! reageer retweet
Zou dat worden met dat mannetje?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:RaiVloet twitterde op zaterdag 02-03-2013 om 12:43:37Onderweg naar Rotterdam, 14:30 tegen Feyenoord! reageer retweet
Over nutteloze feitjes gesprokenquote:De thuiswedstrijd tegen VVV-Venlo is de 1.913de wedstrijd van PSV in de Eredivisie. Een bijzonder gegeven, aangezien PSV is opgericht op 31 augustus 1913 en dit jaar zijn honderjarig bestaan viert.
Beetje wel maar aan de andere kant mooie reden om een mooi sfeertje te bouwen vandaag.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Over nutteloze feitjes gesproken
Welk vak zit je straks?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beetje wel maar aan de andere kant mooie reden om een mooi sfeertje te bouwen vandaag.
Ineens is het een type spits waar Advocaat van houdt? Advocaat wilde hem eerst niet eens bij de A-selectie hebben en werd gepusht door Brands.quote:
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 02-03-2013 om 16:16:06#PSV A1 van #Cocu op weg naar winst in topduel met #Feyenoord: 0-2 Geraldo Alberto Antonio. (80.) reageer retweet
Advocaat is zo'n vieze trainer dat over 10 jaar zegt, dat hij hemt ontdekt heeft. Ik zie dat zo gebeuren. Straks laat hij Bakkali ook paar seconden spelen om ook daar mee te kunnen pochen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:04 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ineens is het een type spits waar Advocaat van houdt? Advocaat wilde hem eerst niet eens bij de A-selectie hebben en werd gepusht door Brands.
Heeft Advocaat je vriendin genomen ofzo?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Advocaat is zo'n vieze trainer dat over 10 jaar zegt, dat hij hemt ontdekt heeft. Ik zie dat zo gebeuren. Straks laat hij Bakkali ook paar seconden spelen om ook daar mee te kunnen pochen.
Nee, maar hij verkracht Depay. 1 van de grootste talenten van PSV.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:21 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Heeft Advocaat je vriendin genomen ofzo?
Depayquote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee, maar hij verkracht Depay. 1 van de grootste talenten van PSV.
Depay mag wel eens in de spiegel gaan kijken.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee, maar hij verkracht Depay. 1 van de grootste talenten van PSV.
Hij zag ze spelen in de favela's van Tilburg-Westquote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
DepayOverigens zijn al deze talenten Piet de Visser zijn werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |