Potentie moet je wel waarmaken. Maar verder zijn we het gewoon eens.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oh dat, dat zie ik hem wel halen. Niet meteen maar sowieso toekomst voor Oranje, stond dit seizoen overigens op de lijst van golden boys (niet dat het wat zegt) Maar zijn potentie valt iig heel erg op.
Drom stel ik ok dat het nep is.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, die zou dan alleen niet op feiten gebaseerd zijn.
Clasie nog niet bij Barca?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Potentie moet je wel waarmaken. Maar verder zijn we het gewoon eens.
Weet je wie als Nederlandse speler ooit bovenaan stond op zo'n wereldwijd lijstje van toptalenten?
Van Beukering.
Wat.quote:
Quincy ook volgensmijquote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet je wie als Nederlandse speler ooit bovenaan stond op zo'n wereldwijd lijstje van toptalenten?
Van Beukering.
wat dacht je van genratie van Ajax die de genratie van 95 op moest volgen, één van de succesvolste A elftallen ooit, met Wooter, Hosé, Musampa en nog veel meer spelers die de top nooit gehaald hebbenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Beukering.
Ja we hebben toch over mannetjes die 3x wat leuks laten zien en die dan kei hard gehyped worden..quote:
Die werden toch met een doelsaldo van 150+ kampioen offzo?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat dacht je van genratie van Ajax die de genratie van 95 op moest volgen, één van de succesvolste A elftallen ooit, met Wooter, Hosé, Musampa en nog veel meer spelers die de top nooit gehaald hebben
Het staat wel iniedergevalquote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:01 schreef rubbereend het volgende:
het zal vast al wel gepost zijn maar iemand bij PSV denkt dat we al CL spelen
[ afbeelding ]
Ja zoiets, dat was echt absurdquote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Die werden toch met een doelsaldo van 150+ kampioen offzo?
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wel handig zo'n sponsor. Gratis voetbal spullentwitter:Kevin_strootman twitterde op vrijdag 01-03-2013 om 17:32:11Thnx to #NIKE http://t.co/bUgbIVTE5V reageer retweet
Clasie heeft dan in ieder geval al bijna 3 seizoenen erop zitten als basisspeler in de eredivisie. Oranje-international. Maar ik denk niet dat hij ooit bij Barca komt te spelenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja we hebben toch over mannetjes die 3x wat leuks laten zien en die dan kei hard gehyped worden..
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:01 schreef rubbereend het volgende:
het zal vast al wel gepost zijn maar iemand bij PSV denkt dat we al CL spelen
[ afbeelding ]
twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 01-03-2013 om 19:01:45#PSV voert volgende week 2e gesprek met Adrie Koster, beoogd hoofd jeugdopeidingen. Hij hoeft alleen nog maar ja te zeggen. reageer retweet
Is zondag toch pas?quote:
Weet je ook waarom?quote:
twitter:olatoivonen7 twitterde op vrijdag 01-03-2013 om 19:21:11Ohyeah, back on the field!! reageer retweet
Ik had de verkeerde post gequoot, ik bedoelde of je weet waarom hij emo was.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen idee waarom RTL7 voor zondagavond kiest.
Hahah geweldige comeback!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |