Laat me raden, jij bent 14 en kortgeleden ben je voor het eerst bij een wedstrijdje wezen kijken van je favoriete clubie?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:59 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
Haha nep man kan ik ook zo In illustrator maken van ajax
Dit is een troll, ga er nou niet op inquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:36 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Laat me raden, jij bent 14 en kortgeleden ben je voor het eerst bij een wedstrijdje wezen kijken van je favoriete clubie?
Schattebout van me, kom alsjeblieft niet aan ons tafeltje nou allemaal stoer lopen doen met ajax dit en dat, zus en zo. PSV heeft een betere aanval, en kwa verdediging is ajax weer beter. Moeten we niet over lopen zeiken, dat is gewoon feitjes en logisch nadenken bij elkaar verzamelen. Weet je, dat je dan komt lullen over "haha nep man" als iemand de feiten op je neus drukt, dat terwijl de statistieken op het web te vinden zijn. Dan denk ik joh, ga ff lekker turnen of iets in die richting.
Er telt maar 1 ding, en dat is wie aan het eind de schaal in zijn handen heeft, en tot die tijd is het koffiedik kijken.
Komt goed schatje.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:36 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Laat me raden, jij bent 14 en kortgeleden ben je voor het eerst bij een wedstrijdje wezen kijken van je favoriete clubie?
Schattebout van me, kom alsjeblieft niet aan ons tafeltje nou allemaal stoer lopen doen met ajax dit en dat, zus en zo. PSV heeft een betere aanval, en kwa verdediging is ajax weer beter. Moeten we niet over lopen zeiken, dat is gewoon feitjes en logisch nadenken bij elkaar verzamelen. Weet je, dat je dan komt lullen over "haha nep man" als iemand de feiten op je neus drukt, dat terwijl de statistieken op het web te vinden zijn. Dan denk ik joh, ga ff lekker turnen of iets in die richting.
Er telt maar 1 ding, en dat is wie aan het eind de schaal in zijn handen heeft, en tot die tijd is het koffiedik kijken.
Haha je zei neusquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:36 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Want? Filllusfallusdeorem steekt mensen ook graag een hart onder de riem?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
Heb het gevoel dat jullie bijelkaar horen.
twitter:RaiVloet twitterde op zaterdag 02-03-2013 om 12:43:37Onderweg naar Rotterdam, 14:30 tegen Feyenoord! reageer retweet
Zou dat worden met dat mannetje?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:RaiVloet twitterde op zaterdag 02-03-2013 om 12:43:37Onderweg naar Rotterdam, 14:30 tegen Feyenoord! reageer retweet
Over nutteloze feitjes gesprokenquote:De thuiswedstrijd tegen VVV-Venlo is de 1.913de wedstrijd van PSV in de Eredivisie. Een bijzonder gegeven, aangezien PSV is opgericht op 31 augustus 1913 en dit jaar zijn honderjarig bestaan viert.
Beetje wel maar aan de andere kant mooie reden om een mooi sfeertje te bouwen vandaag.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Over nutteloze feitjes gesproken
Welk vak zit je straks?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beetje wel maar aan de andere kant mooie reden om een mooi sfeertje te bouwen vandaag.
Ineens is het een type spits waar Advocaat van houdt? Advocaat wilde hem eerst niet eens bij de A-selectie hebben en werd gepusht door Brands.quote:
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 02-03-2013 om 16:16:06#PSV A1 van #Cocu op weg naar winst in topduel met #Feyenoord: 0-2 Geraldo Alberto Antonio. (80.) reageer retweet
Advocaat is zo'n vieze trainer dat over 10 jaar zegt, dat hij hemt ontdekt heeft. Ik zie dat zo gebeuren. Straks laat hij Bakkali ook paar seconden spelen om ook daar mee te kunnen pochen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:04 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ineens is het een type spits waar Advocaat van houdt? Advocaat wilde hem eerst niet eens bij de A-selectie hebben en werd gepusht door Brands.
Heeft Advocaat je vriendin genomen ofzo?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Advocaat is zo'n vieze trainer dat over 10 jaar zegt, dat hij hemt ontdekt heeft. Ik zie dat zo gebeuren. Straks laat hij Bakkali ook paar seconden spelen om ook daar mee te kunnen pochen.
Nee, maar hij verkracht Depay. 1 van de grootste talenten van PSV.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:21 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Heeft Advocaat je vriendin genomen ofzo?
Depayquote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee, maar hij verkracht Depay. 1 van de grootste talenten van PSV.
Depay mag wel eens in de spiegel gaan kijken.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee, maar hij verkracht Depay. 1 van de grootste talenten van PSV.
Hij zag ze spelen in de favela's van Tilburg-Westquote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
DepayOverigens zijn al deze talenten Piet de Visser zijn werk.
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
DepayOverigens zijn al deze talenten Piet de Visser zijn werk.
Daar hebben we weer zo één die Depay persoonlijk kent.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:22 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Depay mag wel eens in de spiegel gaan kijken.
Nice.twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 02-03-2013 om 16:24:05A1 van #PSV na 0-3 winst op #Feyenoord op titelkoers en alleen koploper. Goals van Muzaqi, Antonio en Maria. reageer retweet
Het is niet voor niks dat Advocaat het niet in hem ziet zitten. Locadia is een rustige jongen, die vol voor het voetbal kiest en die krijgt dus wel zijn kansen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
Daar hebben we weer zo één die Depay persoonlijk kent.
Locadia krijgt pas kans omdat Lens geschorst is en Matavz ziek is. Wie moet anders in de spits? Hij heeft tijdens een trainingspartijtje met Engelaar geprobeerd en dat was geen succes en daarom Locadia. (dit is een grapje, maar zo denkt Advocaat welquote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:25 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Het is niet voor niks dat Advocaat het niet in hem ziet zitten. Locadia is een rustige jongen, die vol voor het voetbal kiest en die krijgt dus wel zijn kansen.
Als we kampioen worden, dan is het niet dankzij Advocaat.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:33 schreef tompsv18 het volgende:
Ok, Advocaat kan er niks van. Toch worden we kampioen.
Mooi resultaat van de A1 trouwens
Dankzij wie dan? Ernest Faber?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als we kampioen worden, dan is het niet dankzij Advocaat.
Dankzij alle andere teams van de Eredivisie.quote:
Advocaat is puur gehaald om dit jaar kampioen te worden, niet om dingen op te bouwen. Dat is aan het begin van het seizoen duidelijk gecommuniceerd.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dankzij alle andere teams van de Eredivisie.
Noem mij 5 spelers die beter zijn geworden dankzij Advocaat.
Noem mij eigenlijk ook iets wat opgebouwd is dankzij Advocaat en dat toekomstige trainers verder kunnen gebruiken.
Hij heeft niets gebracht. Zelfs een drol zou dan kampioen zijn geworden (wanneer wij het worden hé).
Elke PSV coach moet kampioen worden, dus dat is al onzin.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Advocaat is puur gehaald om dit jaar kampioen te worden, niet om dingen op te bouwen. Dat is aan het begin van het seizoen duidelijk gecommuniceerd.
Tuurlijk, maar met een eenjarig contract kun je weinig opbouwen. Hij is puur voor het resultaat gehaald.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Elke PSV coach moet kampioen worden, dus dat is al onzin.
Hij hoefde ook niets op te bouwen wanneer hij gewoon deed wat Rutten/Brands achter lieten. Maar door zijn ego is hij topclub beleid aan het toepassen bij PSV. Maar omdat hij zo slecht is doet hij het nog verkeerd ook. Je mag best zeggen dat hij niets hoeft op te bouwen, maar waarom maakt hij alles kapot dan?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:43 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar met een eenjarig contract kun je weinig opbouwen. Hij is puur voor het resultaat gehaald.
Wat verwachtte je dan? Daarvoor is Advocaat ook helemaal niet gekomen. Hij is gekomen om PSV kampioen te maken, niet om een basis neer te zetten. Komende zomer vertrekt toch het halve eftal, dus who cares. En Advocaat heeft al meer jeugdspelers gebruikt dan Rutten in 3 jaar. Je kan een Locadia ook niet opeens in de basis zetten. Dat komt vanzelf wel. En Advocaat heeft hem al genoeg speeltijd gegeven, daar kan je niet omheen. Hij heeft v Ooijen al meer speeltijd gegeven dan welke andere trainer ook zou doen. Heeft niks bijzonders, maar Advocaat ziet iets in hem. En Ritzmaier is geblesseerd. Ben er daarnaast van overtuigd dat Depay het volledig aan zichzelf te danken heeft. Als hij nou net zo bezig was met voetbal als Locadia, dan had hij ook meer speeltijd gehad.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dankzij alle andere teams van de Eredivisie.
Noem mij 5 spelers die beter zijn geworden dankzij Advocaat.
Noem mij eigenlijk ook iets wat opgebouwd is dankzij Advocaat en dat toekomstige trainers verder kunnen gebruiken.
Hij heeft niets gebracht. Zelfs een drol zou dan kampioen zijn geworden (wanneer wij het worden hé).
We staan aan bovenaan los?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:RaiVloet twitterde op zaterdag 02-03-2013 om 17:40:453-0 gewonnen van Feyenoord! We staan aan bovenaan los.. Top prestatie van het team reageer retweet
Ja van Feyenoord gewonnen en alleen bovenaan. Maar was blijkbaar al gemeld.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
We staan aan bovenaan los?
Snap dit niet.
Geen dank.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja van Feyenoord gewonnen en alleen bovenaan. Maar was blijkbaar al gemeld.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAtwitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 02-03-2013 om 18:15:57#toivonen kiest er toch voor om NIET te starten. #depay in basis als rechtsbuiten. #wijnaldum op 10. #psvvvv reageer retweet
Nou leuk... 80 bewegingen zonder resultaatquote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:21 schreef mrstylo het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAtwitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 02-03-2013 om 18:15:57#toivonen kiest er toch voor om NIET te starten. #depay in basis als rechtsbuiten. #wijnaldum op 10. #psvvvv reageer retweet
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:21 schreef mrstylo het volgende:
Bedankt.quote:
Misschien gunde hij zn maatje een basisplek. Weet t ook niet. Wel verrassend inderdaadquote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bedankt.
Maar Toivonen wilde gisteren beginnen als het kon, maar nu wil hij ineens niet meer. Best raar eigenlijk.
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:21 schreef mrstylo het volgende:
Zal wel vaak wisselen denk ik hoor.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:32 schreef LudoSanders het volgende:
Op rechts verwacht ik er overigens bijzonder weinig van.
Boks ouwe.quote:
---------Locadiaquote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Boks ouwe.
Maar wat geil zou zijn, is wanneer Mertens gewisseld wordt voor Bakkali.
Dan wordt onze aanval.
Bakkali speelt niet meer op 10 he. Dus hij wordt later denk ik meer een buitenspeler.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
---------Locadia
Depay--Bakkali--Narsingh
Maar heb hem liever daar dan op de bank hoor, Depay op 10 kan ook wel..quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bakkali speelt niet meer op 10 he. Dus hij wordt later denk ik meer een buitenspeler.
twitter:psvnetwerk twitterde op zaterdag 02-03-2013 om 18:43:38PSV: Waterman, Hutchinson, Derijck, Marcelo, Willems, vBommel, Wijnaldum, Hiljemark, Depay, Locadia, Mertens #psvvvv #1913 reageer retweet
twitter:RaiVloet twitterde op zaterdag 02-03-2013 om 19:10:55Z.Bakkali op de bank, mooi voor hem en goed signaal naar de jeugd! #trots reageer retweet
Mooiquote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:21 schreef mrstylo het volgende:
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bedankt.
Maar Toivonen wilde gisteren beginnen als het kon, maar nu wil hij ineens niet meer. Best raar eigenlijk.
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 02-03-2013 om 18:22:16#toivonen heeft geen terugval. Hij kiest er bij nader inzien toch voor om als t kan in te vallen. In helder overleg met coach en dokter reageer retweet
Bij 4-0 gaat hij vast nog wachten tot de 75ste minuut.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:35 schreef tja77 het volgende:
Ik hoop dat de wedstrijd snel beslist is, dan kan Bakkali invallen.
Ik denk niet dat Advocaat Bakkali in zijn eerste wedstrijd op de bank al laat invallen eigenlijk.. Dat doen niet veel trainers en zo'n type is hij helemaal niet.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:35 schreef tja77 het volgende:
Ik hoop dat de wedstrijd snel beslist is, dan kan Bakkali invallen.
En ik hoop op de terugkeer van Toyboy.
8-1quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:43 schreef TweeGrolsch het volgende:
Hoeveel goals deze wedstrijd? Graag antwoorden in tienvoud!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |