Tegen VVV kan je de risico nemenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:49 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Clublied-actie v2.0 wordt in stelling gebracht
Zal wat zijn als er dan weer gescoord wordtquote:
Kan er dan wel om lachen mocht het daadwerkelijk gebeurenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:52 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Zal wat zijn als er dan weer gescoord wordtDan bedenken ze zich de volgende keer wel als ze het weer willen proberen
3 punten ook. Geen enkele ploeg zal het doelsaldo van PSV nog inhalen. Het is geen 2007.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Met nog 1 wedstrijd te gaan en 4 punten voorsprong. Pas dan is het zeker dat je kampioen bent in deze competitie.
Laatste paar wedstrijden doet hij het met name daar heel aardig.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:01 schreef TweeGrolsch het volgende:
Ik zou toch ook liever met depay op de vleugel beginnen dan met Gini. Laatstgenoemde heeft mij nooit kunnen bekoren op de flanken. Dan krijg je namelijk nul fatsoenlijke voorzetten van die kant.
1-7?quote:
Locadia maakte er toch anders 2 tegen PEC op aangeven van Wijnaldum.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:01 schreef TweeGrolsch het volgende:
Ik zou toch ook liever met depay op de vleugel beginnen dan met Gini. Laatstgenoemde heeft mij nooit kunnen bekoren op de flanken. Dan krijg je namelijk nul fatsoenlijke voorzetten van die kant.
Thanks. Ik werk nog aan mijn repertoire, maar dan neem ik deze alvast mee.quote:
Ik ben absoluut geen Wijnaldum fan, maar na de winterstop doet hij het best aardig met als hoogtepunten de wedstrijden waar hij of Lens rechts stond. Lens kroop dan naar de spits, waarna hij de vrije ruimte in moest duiken op rechts.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:48 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Locadia maakte er toch anders 2 tegen PEC op aangeven van Wijnaldum.
Ik vond persoonlijk gisteren Wijnaldum MOTM.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:48 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Locadia maakte er toch anders 2 tegen PEC op aangeven van Wijnaldum.
Inderdaad. Passeerde makkelijk zijn tegenstanders en was goed in de passing. Was 150 % verbetering tov bijvoorbeeld feyenoord uit.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik vond persoonlijk gisteren Wijnaldum MOTM.
Ik zie wel, tegen Zwolle leek me ook de ideale wedstrijd om een monsterscore neer te zetten, dat liep iets andersquote:
Die pass van Hiljemarkquote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Voor de OP:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Anders begin je een eigen column voor elke wedstrijd. "Grappen en grollen met L_L" om alvast in de stemming te komenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Thanks. Ik werk nog aan mijn repertoire, maar dan neem ik deze alvast mee.
Eens. En ik heb nog steeds Twente-uit van vorig seizoen in mijn achterhoofd zitten. Het talent droop er vanaf die wedstrijdquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben absoluut geen Wijnaldum fan, maar na de winterstop doet hij het best aardig met als hoogtepunten de wedstrijden waar hij of Lens rechts stond. Lens kroop dan naar de spits, waarna hij de vrije ruimte in moest duiken op rechts.
Hmm. Je brengt me op een idee.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:32 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Anders begin je een eigen column voor elke wedstrijd. "Grappen en grollen met L_L" om alvast in de stemming te komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |