Klopt. De luchthaven Kyiv-Borispol ligt een paar kilometer verder van het gelijknamige dorp Borispol, wat aangesloten is op het spoorwegnet. Om naar de luchthaven te gaan moet je SkyBus nemen (www.skybus.kiev.ua).quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:30 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Klopt het echt dat er vanaf station Kiev Airport (Borispol) maar 4 treinen per dag rijden?
Ook dit klopt. De BCh heeft naar het schijnt wat rijtuigproblemen waardoor ze bij de RZD een rijtuig huren en vanaf Minsk rijdt die direct door als trein 022Е naar Moskou.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:41 schreef b2py het volgende:
[..]
Laatste paar dagen was er wel weer een Moskou rijtuig aanwezig in de EuroNight, dus het is een beetje vaag.
heb jij dat niet, als je de NID ziet dat je denkt.... hij is niet echt. het is een animatie.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoe zo'n ding eruit ziet weten we wel. Wat is je punt?
Ik vind het sowieso lachwekkend dat zo'n een verbinding een intercity zou moeten zijn, als je ziet welke stations er worden aangedaanquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:54 schreef ReisT het volgende:
[..]
Het was officieel een intercitydienst totdat het materieel vervangen werd door toiletloze sprinters.
Toch waren het op twee na allemaal stations met meer reizigers dan bijvoorbeeld Heerenveen waar een Ic stopt.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:07 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso lachwekkend dat zo'n een verbinding een intercity zou moeten zijn, als je ziet welke stations er worden aangedaan.
Dan zou er volgens jouw logica hier in de stadsregio (Rotterdam) een speciale IC moeten komen van Schiedam Centrum tot Barendrecht, via Rotterdam Centraal, Blaak, Zuid en Lombardijen aangezien de meerderheid hiervan ook meer reizigers heeft dan Heerenveen waar een IC stopt.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:12 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Toch waren het op twee na allemaal stations met meer reizigers dan bijvoorbeeld Heerenveen waar een Ic stopt.
Appels met peren vergelijken.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:17 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Dan zou er volgens jouw logica hier in de stadsregio (Rotterdam) een speciale IC moeten komen van Schiedam Centrum tot Barendrecht, via Rotterdam Centraal, Blaak, Zuid en Lombardijen aangezien de meerderheid hiervan ook meer reizigers heeft dan Heerenveen waar een IC stopt.
De 600-stoeptegels-slakkengang-boemelquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:05 schreef Bitlord het volgende:
[ afbeelding ]
Die marketingleus gaat tegenwoordig niet meer op...
Wat eigenlijk wel interessant is aan de Nederlandse intercity is dat de kleurstelling na meer dan 40 jaar nog steeds volop gebruikt wordt. Er zijn niet zo veel landen of bedrijven waar dat zo lang hetzelfde blijft.
Ik vind hem mooier dan DDAR. Zelfs van de buitenkant. En helemaal van binnenquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:01 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
heb jij dat niet, als je de NID ziet dat je denkt.... hij is niet echt. het is een animatie.
er klopt gewoon iets niet en ik kan het niet uitleggen wat het is.
Bring it on, laat de sneltrein maar weer terugkomen, dan kan win ik weer 8 min op mijn reisquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:17 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Dan zou er volgens jouw logica hier in de stadsregio (Rotterdam) een speciale IC moeten komen van Schiedam Centrum tot Barendrecht, via Rotterdam Centraal, Blaak, Zuid en Lombardijen aangezien de meerderheid hiervan ook meer reizigers heeft dan Heerenveen waar een IC stopt.
Ik vind het jammer dat de sneltrein weg is. Was er een groot voorstander van. Nu heb je intercities met te veel stops... zoals Amsterdam Centraal - Dordrecht/Vlissingen. Dat kan je niet echt een intercity noemenquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:34 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Bring it on, laat de sneltrein maar weer terugkomen, dan kan win ik weer 8 min op mijn reis
Ik vind überhaupt het bestaan van een doorgaande IC Deventer - Enkhuizen al geweldigquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Wauw. Drie keer Virm4 als IC Deventer - Enkhuizen
Is dat niet gewoon alvast 3x VIRM4 langs het perron zetten waarvan de voorste (twee) alvast gaan rijden en de achterste als versterkingsstel gebruikt wordt? (gebeurde ervoor met de twee VIRM-VI'tjes in de vroegere IC (Deventer-)Amersfoort-Rotterdam.)quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Sterker, ik heb een paar weken geleden ook een ICMm met Enkhuizen als bestemming gefotografeerd op station Apeldoornquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:14 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Ik vind überhaupt het bestaan van een doorgaande IC Deventer - Enkhuizen al geweldig
Worden zeilweekendjes ineens een stuk simpeler qua reizen
Heb je een foto?quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Zou kunnen, ben er niet langs gelopenquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:17 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon alvast 3x VIRM4 langs het perron zetten waarvan de voorste (twee) alvast gaan rijden en de achterste als versterkingsstel gebruikt wordt? (gebeurde ervoor met de twee VIRM-VI'tjes in de vroegere IC (Deventer-)Amersfoort-Rotterdam.)
Alle Zeeuwse station zijn IC-stationsquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:24 schreef arkkey het volgende:
En wat dacht je van Vlissingen Souburg? Kan je overal wel IC's van maken denk ik(ik ga er vanuit dat Souburg nog steeds IC station is, dat was het tot een paar jaar geleden iig nog wel)
Je bedoelt: De enige provincie waar ze de stoptrein "intercity" noemen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:53 schreef Dr_Flash het volgende:
De enige provincie met alleen maar IC-stations![]()
Lang niet de enige hoor.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:53 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je bedoelt: De enige provincie waar ze de stoptrein "intercity" noemen.
IC Venlo - Blerick - Horst/Sevenum - Deurne - Helmond - Eindhoven -quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:58 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Lang niet de enige hoor.
Intercity Nijmegen - Nijmegen Lent - Elst - Arnhem Zuid - Arnhem![]()
Intercity Dordrecht - Rotterdam Blaak - Schiedam Centrum - Den Haag HS
Die laatste is gewoon een sneltrein, maar iemand heeft bedacht dat sneltrein een lelijk woord is dus nu noemen ze die ook maar intercity.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:58 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Lang niet de enige hoor.
Nijmegen - Den Helder boven Alkmaar.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:58 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Lang niet de enige hoor.
Geen idee wat je wilde posten, maar ik moet een microsoft account aanmaken en inloggen om erbij te mogenquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:17 schreef Tellorian het volgende:
Zojuist op Amsterdam Centraal gespot!
https://skydrive.live.com(...)key=!AKge-PCI6fHYEwY
https://skydrive.live.com(...)key=!AP3PwM9uDSUvEk4
Ik zag twee foto's van een V-250 op Amsterdam Centraal.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:30 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Geen idee wat je wilde posten, maar ik moet een microsoft account aanmaken en inloggen om erbij te mogen
Ah, vogelbekdier ... Dat kan nooit een mooie foto zijn, laat maar zittenquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:32 schreef Tellorian het volgende:
Ja, met mijn telefoon kan ik het ff niet anders doen. Bij thuiskomst zal ik het even fatsoenlijk hosten. Maar idd de V250 mocht even bij daglicht op het station komen. Werd daarna gauw weer afgerangeerd.
Die intercity stopt helemaal niet tussen Arnhem en Nijmegenquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:58 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Lang niet de enige hoor.
Ongetwijfeld met humoristisch bedoelde ondertoonquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:06 schreef zoem het volgende:
"Wegens de fantastische inzet van het treinpersoneel komen wij op tijd aan op station leiden", aldus de HC
Dusss..![]()
Ja, uiteraardquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:40 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Ongetwijfeld met humoristisch bedoelde ondertoon
Waar denk je dat IC in IC naar Roosendaal voor staatquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:13 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Die intercity stopt helemaal niet tussen Arnhem en Nijmegendat doen de sprinters en de IC naar Roosendaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |