Lang niet de enige hoor.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:53 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je bedoelt: De enige provincie waar ze de stoptrein "intercity" noemen.
IC Venlo - Blerick - Horst/Sevenum - Deurne - Helmond - Eindhoven -quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:58 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Lang niet de enige hoor.
Intercity Nijmegen - Nijmegen Lent - Elst - Arnhem Zuid - Arnhem![]()
Intercity Dordrecht - Rotterdam Blaak - Schiedam Centrum - Den Haag HS
Die laatste is gewoon een sneltrein, maar iemand heeft bedacht dat sneltrein een lelijk woord is dus nu noemen ze die ook maar intercity.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:58 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Lang niet de enige hoor.
Nijmegen - Den Helder boven Alkmaar.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:58 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Lang niet de enige hoor.
Geen idee wat je wilde posten, maar ik moet een microsoft account aanmaken en inloggen om erbij te mogenquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:17 schreef Tellorian het volgende:
Zojuist op Amsterdam Centraal gespot!
https://skydrive.live.com(...)key=!AKge-PCI6fHYEwY
https://skydrive.live.com(...)key=!AP3PwM9uDSUvEk4
Ik zag twee foto's van een V-250 op Amsterdam Centraal.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:30 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Geen idee wat je wilde posten, maar ik moet een microsoft account aanmaken en inloggen om erbij te mogen
Ah, vogelbekdier ... Dat kan nooit een mooie foto zijn, laat maar zittenquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:32 schreef Tellorian het volgende:
Ja, met mijn telefoon kan ik het ff niet anders doen. Bij thuiskomst zal ik het even fatsoenlijk hosten. Maar idd de V250 mocht even bij daglicht op het station komen. Werd daarna gauw weer afgerangeerd.
Die intercity stopt helemaal niet tussen Arnhem en Nijmegenquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:58 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Lang niet de enige hoor.
Ongetwijfeld met humoristisch bedoelde ondertoonquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:06 schreef zoem het volgende:
"Wegens de fantastische inzet van het treinpersoneel komen wij op tijd aan op station leiden", aldus de HC
Dusss..![]()
Ja, uiteraardquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:40 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Ongetwijfeld met humoristisch bedoelde ondertoon
Waar denk je dat IC in IC naar Roosendaal voor staatquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:13 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Die intercity stopt helemaal niet tussen Arnhem en Nijmegendat doen de sprinters en de IC naar Roosendaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |