Zou kunnen, ben er niet langs gelopenquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:17 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon alvast 3x VIRM4 langs het perron zetten waarvan de voorste (twee) alvast gaan rijden en de achterste als versterkingsstel gebruikt wordt? (gebeurde ervoor met de twee VIRM-VI'tjes in de vroegere IC (Deventer-)Amersfoort-Rotterdam.)
Alle Zeeuwse station zijn IC-stationsquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:24 schreef arkkey het volgende:
En wat dacht je van Vlissingen Souburg? Kan je overal wel IC's van maken denk ik(ik ga er vanuit dat Souburg nog steeds IC station is, dat was het tot een paar jaar geleden iig nog wel)
Je bedoelt: De enige provincie waar ze de stoptrein "intercity" noemen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:53 schreef Dr_Flash het volgende:
De enige provincie met alleen maar IC-stations![]()
Lang niet de enige hoor.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:53 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je bedoelt: De enige provincie waar ze de stoptrein "intercity" noemen.
IC Venlo - Blerick - Horst/Sevenum - Deurne - Helmond - Eindhoven -quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:58 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Lang niet de enige hoor.
Intercity Nijmegen - Nijmegen Lent - Elst - Arnhem Zuid - Arnhem![]()
Intercity Dordrecht - Rotterdam Blaak - Schiedam Centrum - Den Haag HS
Die laatste is gewoon een sneltrein, maar iemand heeft bedacht dat sneltrein een lelijk woord is dus nu noemen ze die ook maar intercity.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:58 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Lang niet de enige hoor.
Intercity Nijmegen - Nijmegen Lent - Elst - Arnhem Zuid - Arnhem![]()
Intercity Dordrecht - Rotterdam Blaak - Schiedam Centrum - Den Haag HS
Nijmegen - Den Helder boven Alkmaar.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:58 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Lang niet de enige hoor.
Intercity Nijmegen - Nijmegen Lent - Elst - Arnhem Zuid - Arnhem![]()
Intercity Dordrecht - Rotterdam Blaak - Schiedam Centrum - Den Haag HS
Geen idee wat je wilde posten, maar ik moet een microsoft account aanmaken en inloggen om erbij te mogenquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:17 schreef Tellorian het volgende:
Zojuist op Amsterdam Centraal gespot!
https://skydrive.live.com(...)key=!AKge-PCI6fHYEwY
https://skydrive.live.com(...)key=!AP3PwM9uDSUvEk4
Ik zag twee foto's van een V-250 op Amsterdam Centraal.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:30 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Geen idee wat je wilde posten, maar ik moet een microsoft account aanmaken en inloggen om erbij te mogen
Ah, vogelbekdier ... Dat kan nooit een mooie foto zijn, laat maar zittenquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:32 schreef Tellorian het volgende:
Ja, met mijn telefoon kan ik het ff niet anders doen. Bij thuiskomst zal ik het even fatsoenlijk hosten. Maar idd de V250 mocht even bij daglicht op het station komen. Werd daarna gauw weer afgerangeerd.
Die intercity stopt helemaal niet tussen Arnhem en Nijmegenquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:58 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Lang niet de enige hoor.
Intercity Nijmegen - Nijmegen Lent - Elst - Arnhem Zuid - Arnhem![]()
Intercity Dordrecht - Rotterdam Blaak - Schiedam Centrum - Den Haag HS
Ongetwijfeld met humoristisch bedoelde ondertoonquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:06 schreef zoem het volgende:
"Wegens de fantastische inzet van het treinpersoneel komen wij op tijd aan op station leiden", aldus de HC
Dusss..![]()
Ja, uiteraardquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:40 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Ongetwijfeld met humoristisch bedoelde ondertoon
Waar denk je dat IC in IC naar Roosendaal voor staatquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:13 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Die intercity stopt helemaal niet tussen Arnhem en Nijmegendat doen de sprinters en de IC naar Roosendaal.
Ik heb één keer inde Pimpel (Berlijn - Amsterdam) gezeten, volgende stop Amersfoort, maar conducteur begon naar mijn idee extreeeeeem vroeg met omroepen, nog voor Barneveld al. Die tijd had die inderdaad nodig, want naast het standaard verhaaltje incl. overstapmogelijkheden in Nederlands, Engels en Duits moest er nog een uitleg bij dat Amersfoort eindbestemming was wegens de te hoge vertraging en hoe men verder kon richting Amsterdam etc. Ow, en naast de drie al genoemde talen deed die het vervolgens ook nog eventjes in het Frans en Spaans!quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:35 schreef arkkey het volgende:
...
Ik zou het eens moeten timen, maar zo af en toe haalt ie de 3 minuten ook nog wel, iig voor mijn gevoel wel makkelijk.
Die kerel zit er wel vaker op ja. Die doet het in heel veel talen jaquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:47 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Ik heb één keer inde Pimpel (Berlijn - Amsterdam) gezeten, volgende stop Amersfoort, maar conducteur begon naar mijn idee extreeeeeem vroeg met omroepen, nog voor Barneveld al. Die tijd had die inderdaad nodig, want naast het standaard verhaaltje incl. overstapmogelijkheden in Nederlands, Engels en Duits moest er nog een uitleg bij dat Amersfoort eindbestemming was wegens de te hoge vertraging en hoe men verder kon richting Amsterdam etc. Ow, en naast de drie al genoemde talen deed die het vervolgens ook nog eventjes in het Frans en Spaans!![]()
Baas![]()
Inderdaad zeg, vooral in Plan V staat die blikkerige en zeer schelle omroep soms echt enorm hard.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:58 schreef Panthera. het volgende:
Maar ze doen het daar wel op een prettig volume en stemniveau, niet dat geschreeuw wat je soms bij de NS hebt.
lekker echoënquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:08 schreef Panthera. het volgende:
Ja dat snap ik ook niet, soms wordt er dubbel omgeroepen. Horen ze zelf de omroepen niet?
Dat heb ik ook al eens gehoord! Voor MSTS hebben een paar hobbyisten eens een programmaatje in elkaar gezet met alle omroepen die in de SGMm/SLT zijn geprogrameerd. Ik kon het niet laten zelf ook even m'n fantasie de vrije loop te laten gaan.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:46 schreef WhiteJoker het volgende:
Volgens mij heeft OBIS ook een automatisch omroep functie, maar is die nog niet aangezet. Bovendien wil mijn moeder ook graag weten waar de trein op dat moment stopt. Ik zou het dus niet als overbodig willen afdoen.
Ha geweldig! Hoe kom je bij dat programmatje ?quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:20 schreef Sandrvich het volgende:
[..]
Dat heb ik ook al eens gehoord! Voor MSTS hebben een paar hobbyisten eens een programmaatje in elkaar gezet met alle omroepen die in de SGMm/SLT zijn geprogrameerd. Ik kon het niet laten zelf ook even m'n fantasie de vrije loop te laten gaan.
Resultaat: http://www.upl.co/uploads/NS-Sprinter-geflipt-99.mp3
Verrek!quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:17 schreef Tellorian het volgende:
Zojuist op Amsterdam Centraal gespot!
https://skydrive.live.com(...)key=!AKge-PCI6fHYEwY
https://skydrive.live.com(...)key=!AP3PwM9uDSUvEk4
quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:20 schreef Sandrvich het volgende:
[..]
Resultaat: http://www.upl.co/uploads/NS-Sprinter-geflipt-99.mp3
Je bent niet bekend met het feit dat er ook gewoon een rechtstreekse IC vanaf Arnhem vertrekt? Die stopt slechts in Nijmegen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:59 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Waar denk je dat IC in IC naar Roosendaal voor staat
Tuurlijk weet ie dat wel. Jij zit ernaastquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:49 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je bent niet bekend met het feit dat er ook gewoon een rechtstreekse IC vanaf Arnhem vertrekt? Die stopt slechts in Nijmegen.
Mijn IC naar Enschede is ingekort TOT Deventer. Nčt genoeg. In Apeldoorn is iedereen die verder wil, eruit getrapt voor het boemel ritje Zutphen Hengeloquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Stroomstoring in Wierden...
De berlijn trein staat al een paar uur hier bij t station in hengelo.
Mogen dan mensen zomaar met de trein van Arriva met een kaartje van de NS?quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn IC naar Enschede is ingekort TOT Deventer. Nčt genoeg. In Apeldoorn is iedereen die verder wil, eruit getrapt voor het boemel ritje Zutphen Hengelo
Ik had in dat geval geen id kaart gegeven. Ik zou dan wel een beetje tegen stribbelen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:36 schreef dennistd het volgende:
Nouja, ik kan me een geval van Veolia herinneren die mensen een boete gaven omdat ze Eindhoven-Venlo-Roermond reisden bij een stremming Eindhoven-Roermond...
quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:01 schreef greavy het volgende:
Één van de oorzaken van de schipholtunnel-"branden" in Januari was de anti-icing installatie op Hoofddorp Opstel. Doordat het materieel er "warm" wordt geplaatst, en in de keertijd de anti-icinginstallatie werd gebruikt, kwam er veel damp van oa de rijweerstanden. Die damp kwam zelfs nog voor in de Schipholtunnel waardoor een aantal keer loos alarm werd geslagen voor brand ...
We hebben in Nederland een trein die 31 stations aandoet, dus als je die om moet roepen dan ben je nog wel even bezig en dan hebben we het nog niet eens over andere talenquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:35 schreef arkkey het volgende:
Haha nou ik maak het hier ook regelmatig mee hoorDames en heren, over enkele minuten bereiken wij Deventer. Te Deventer kunt u overstappen in de richting van Olst, Wijhe en Zwolle alsmede de intercity in de richting van Zutphen, Arnhem. Nijmegen met als eindbestemming Roosendaal. Tevens kunt u hier overstappen op de sprinter in de richting van Apeldoorn. Deze trein zal verdergaan als intercity in de richting van Utrecht Centraal en Den Haag Centraal. Te Deventer zal deze trein gecombineerd worden met een treinstel voor de richting van Gouda, Rotterdam Alexander en Rotterdam Centraal. Hierdoor kunnen de deuren iets langer gesloten blijven dan u van ons gewend bent.
Combineer dit verhaal met een korte samenvatting in het duits en engels (sporadisch) en iemand die na de combineren-mededeling de overstappen nogmaals opdreunt en je komt al snel aan de 3 minuten. Optionele toevoeging: Reist u met de ov-chipkaart en is Deventer uw eindbestemming vergeet dan niet uit te checken en vergeet u uw bagage niet mee te nemen.
Ik zou het eens moeten timen, maar zo af en toe haalt ie de 3 minuten ook nog wel, iig voor mijn gevoel wel makkelijk.
wehehehequote:Op donderdag 28 februari 2013 20:12 schreef KnightSolaire het volgende:
Van het NS-facebookaccount:
[ afbeelding ]
![]()
toegegeven, soms zijn ze best origineelquote:
Haquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:12 schreef KnightSolaire het volgende:
Van het NS-facebookaccount:
[ afbeelding ]
![]()
GA GODVERDOMME GEWOON RIJDEN MET DIE HOERETREINquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:41 schreef _serial_ het volgende:
[..]
toegegeven, soms zijn ze best origineel
Hoeveel stops had dat ene ding Utrecht - Hilversum - Dordrecht ook weer?quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
We hebben in Nederland een trein die 31 stations aandoet, dus als je die om moet roepen dan ben je nog wel even bezig en dan hebben we het nog niet eens over andere talen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |