Ik heb één keer inde Pimpel (Berlijn - Amsterdam) gezeten, volgende stop Amersfoort, maar conducteur begon naar mijn idee extreeeeeem vroeg met omroepen, nog voor Barneveld al. Die tijd had die inderdaad nodig, want naast het standaard verhaaltje incl. overstapmogelijkheden in Nederlands, Engels en Duits moest er nog een uitleg bij dat Amersfoort eindbestemming was wegens de te hoge vertraging en hoe men verder kon richting Amsterdam etc. Ow, en naast de drie al genoemde talen deed die het vervolgens ook nog eventjes in het Frans en Spaans!quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:35 schreef arkkey het volgende:
...
Ik zou het eens moeten timen, maar zo af en toe haalt ie de 3 minuten ook nog wel, iig voor mijn gevoel wel makkelijk.
Die kerel zit er wel vaker op ja. Die doet het in heel veel talen jaquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:47 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Ik heb één keer inde Pimpel (Berlijn - Amsterdam) gezeten, volgende stop Amersfoort, maar conducteur begon naar mijn idee extreeeeeem vroeg met omroepen, nog voor Barneveld al. Die tijd had die inderdaad nodig, want naast het standaard verhaaltje incl. overstapmogelijkheden in Nederlands, Engels en Duits moest er nog een uitleg bij dat Amersfoort eindbestemming was wegens de te hoge vertraging en hoe men verder kon richting Amsterdam etc. Ow, en naast de drie al genoemde talen deed die het vervolgens ook nog eventjes in het Frans en Spaans!![]()
Baas![]()
Inderdaad zeg, vooral in Plan V staat die blikkerige en zeer schelle omroep soms echt enorm hard.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:58 schreef Panthera. het volgende:
Maar ze doen het daar wel op een prettig volume en stemniveau, niet dat geschreeuw wat je soms bij de NS hebt.
lekker echoënquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:08 schreef Panthera. het volgende:
Ja dat snap ik ook niet, soms wordt er dubbel omgeroepen. Horen ze zelf de omroepen niet?
Dat heb ik ook al eens gehoord! Voor MSTS hebben een paar hobbyisten eens een programmaatje in elkaar gezet met alle omroepen die in de SGMm/SLT zijn geprogrameerd. Ik kon het niet laten zelf ook even m'n fantasie de vrije loop te laten gaan.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:46 schreef WhiteJoker het volgende:
Volgens mij heeft OBIS ook een automatisch omroep functie, maar is die nog niet aangezet. Bovendien wil mijn moeder ook graag weten waar de trein op dat moment stopt. Ik zou het dus niet als overbodig willen afdoen.
Ha geweldig! Hoe kom je bij dat programmatje ?quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:20 schreef Sandrvich het volgende:
[..]
Dat heb ik ook al eens gehoord! Voor MSTS hebben een paar hobbyisten eens een programmaatje in elkaar gezet met alle omroepen die in de SGMm/SLT zijn geprogrameerd. Ik kon het niet laten zelf ook even m'n fantasie de vrije loop te laten gaan.
Resultaat: http://www.upl.co/uploads/NS-Sprinter-geflipt-99.mp3
Verrek!quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:17 schreef Tellorian het volgende:
Zojuist op Amsterdam Centraal gespot!
https://skydrive.live.com(...)key=!AKge-PCI6fHYEwY
https://skydrive.live.com(...)key=!AP3PwM9uDSUvEk4
quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:20 schreef Sandrvich het volgende:
[..]
Resultaat: http://www.upl.co/uploads/NS-Sprinter-geflipt-99.mp3
Je bent niet bekend met het feit dat er ook gewoon een rechtstreekse IC vanaf Arnhem vertrekt? Die stopt slechts in Nijmegen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:59 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Waar denk je dat IC in IC naar Roosendaal voor staat
Tuurlijk weet ie dat wel. Jij zit ernaastquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:49 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je bent niet bekend met het feit dat er ook gewoon een rechtstreekse IC vanaf Arnhem vertrekt? Die stopt slechts in Nijmegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |