Ik heb er eens even wat filmpjes over zitten kijken op YouTube, echt heel gaaf zeg!quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:33 schreef James1988 het volgende:
Voor Train Simulator 2013 is onlangs de route London St. Pancras - Faversham uitgekomen, met High Speed 1, Class 395 (Javelin) én een werkende TVM-430. Hitachi Rail heeft uitgebreide medewerking verleend aan de route, waardoor de trein supergedetailleerd schijnt te zijn.
[ afbeelding ]
meer screenshots
Dan voel je je echt kut.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:07 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Examenvraag:
U wilt hier Handmatig een wissel omzetten:
Mag dat?
James, zijn al die Hafas apps op ios exact gelijk (met europa planning) of zitten er nuance verschillen in?(Obb, db,cfl)quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:37 schreef James1988 het volgende:
HAFAS is een product van HaCon Ingenieurgesellschaft mbH, maar die zijn op hun beurt weer afhankelijk van de gegevens die ze aangeleverd krijgen van de spoorwegmaatschappijen.
Werkt db navigator ook voor ns treinen ja?quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:45 schreef James1988 het volgende:
Daarvoor gebruik ik meestal de NS-reisplanner, m.ns.nl, of DB Navigator.
Das ook die gene die ik gebruik op de blackberry, gratis.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:47 schreef James1988 het volgende:
Realtime informatie ontbreekt, maar afgezien daarvan is het een uitstekende reisplanner.
Je maakt een grapje? In mijn BlackBerry tijdperk wastie nog gewoon gratis.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:50 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Das ook die gene die ik gebruik op de blackberry, gratis.
NS vraagt 1 euro voor zn planner op Blackberry
Nee, ik ben bloedserieus...quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:55 schreef b2py het volgende:
[..]
Je maakt een grapje? In mijn BlackBerry tijdperk wastie nog gewoon gratis.
Jammer. Van Hongarije geeftie wel realtime alles.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:47 schreef James1988 het volgende:
Realtime informatie ontbreekt, maar afgezien daarvan is het een uitstekende reisplanner.
En wat moet je daar in hemelsnaam mee?quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NJammer. Van Hongarije geeftie wel realtime alles.
God man je moest eens weten hoe dat vroegah ging. Dan moest je eerst een soort switchpoint downloaden en installeren en dan kon je voor 1 gulden 50 per minuut verbinding maken met die site om een reisadvies op te vragen. Nog los van de datakosten zelf he.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:50 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Das ook die gene die ik gebruik op de blackberry, gratis.
NS vraagt 1 euro voor zn planner op Blackberry
Vast wel. Er schijnen ook NUL internationale treinen meer van of naar Griekenland te rijden.quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:30 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Klopt het echt dat er vanaf station Kiev Airport (Borispol) maar 4 treinen per dag rijden?
Albanië ook meen ik, in elk geval wat betreft reizigerstreinen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:48 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Dus Griekenland is dus het eerste land op het Euraziecontinent, wat nu een totaal geisoleerd treinnetwerk heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |