Dat laatste kan in het echt ook gewoon. Of het mg is een andere zaak natuurlijk.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:35 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Remwegen te kort (wel haalbaar voor modern materieel), geen doorschietlengtes, en soms ook plaatsing direct na wissels (moet normaliter minimaal 100 meter tussen zitten). Verder de mogelijkheid om op te rijden naast een perron op geel-knipper vanaf het moment dat een vertrekkende trein ervoor het uitrijsein afrijdt.
Opgevoerd en zonder zeikregeltjes dus die het nu verpesten voor de reiziger?quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:35 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Remwegen te kort (wel haalbaar voor modern materieel), geen doorschietlengtes, en soms ook plaatsing direct na wissels (moet normaliter minimaal 100 meter tussen zitten). Verder de mogelijkheid om op te rijden naast een perron op geel-knipper vanaf het moment dat een vertrekkende trein ervoor het uitrijsein afrijdt.
In een p-seinquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:36 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Dat laatste kan in het echt ook gewoon. Of het mg is een andere zaak natuurlijk.
Uiteraard.. Een beetje de Japanse slag over het NL'se seinstelsel.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:37 schreef b2py het volgende:
[..]
Opgevoerd en zonder zeikregeltjes dus die het nu verpesten voor de reiziger?
Geel knipper in een P-sein? Da's nieuw.quote:
Goed voor kort volgen langs een perron.. Zo kan je binnen een minuut na een vertrek met de volgende trein stilstaan. Maarja.. Het is allemaal fictief h?..quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:39 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Geel knipper in een P-sein? Da's nieuw.
Je zou het eens naar ProRail moeten mailen en vragen of ze het eens willen spelen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:38 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Uiteraard.. Een beetje de Japanse slag over het NL'se seinstelsel.
Tjahquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:41 schreef b2py het volgende:
[..]
Je zou het eens naar ProRail moeten mailen en vragen of ze het eens willen spelen.
Ik wil het wel eens spelen, maar gewoon als geinteresseerde.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:45 schreef b2py het volgende:
[..]
Zal vast wel iemand rondlopen met tijd over daar. TRDL in de nacht bijvoorbeeld
Als je er echt wat mee wil moet het naar de afdelingen RVT en Railbeveiliging van Prorail. Die zijn ook veel bezig geweest met "kort volgen".quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:45 schreef b2py het volgende:
[..]
Zal vast wel iemand rondlopen met tijd over daar. TRDL in de nacht bijvoorbeeld
Dat zeg ik. Trdl's hebben daar vrij weinig over te zeggen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:49 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Als je er echt wat mee wil moet het naar de afdelingen RVT en Railbeveiliging van Prorail. Die zijn ook veel bezig geweest met "kort volgen".
Dat van die poortjes klopt wel, eerst kon je "binnen de poortjes" overstappen tussen metro- en treinperrons en stonden er losse paaltjes voor overstappers. Later hebben ze de boel verbouwd en nu moet je twee keer door een poortje om over te stappen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:10 schreef James1988 het volgende:
[..]
Op Bijlmer ArenA delen trein en metro een perron.
In de stationshal staat een rij poortjes voor NS, en een rij poortjes voor GVB. Tenminste, dat was de laatste keer dat ik daar was zo (2009)
Ik zou zeggen, wat let jequote:Op woensdag 27 februari 2013 21:49 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Als je er echt wat mee wil moet het naar de afdelingen RVT en Railbeveiliging van Prorail. Die zijn ook veel bezig geweest met "kort volgen".
Want hey, het self-loading cargo heeft toch niets beters te doen. Alles voor de verdeelsleutelquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:55 schreef ReisT het volgende:
[..]
Dat van die poortjes klopt wel, eerst kon je "binnen de poortjes" overstappen tussen metro- en treinperrons en stonden er losse paaltjes voor overstappers. Later hebben ze de boel verbouwd en nu moet je twee keer door een poortje om over te stappen.
Ja.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:07 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Examenvraag:
U wilt hier Handmatig een wissel omzetten:
Mag dat?
uiteraard, maar dan moet je de rommel wel zelf opruimenquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:07 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Examenvraag:
U wilt hier Handmatig een wissel omzetten:
Mag dat?
quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:13 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Examenvraag
Uw komt uw collega tegen in de tegentrein, hij heeft materieelpech
Situatieschets:
Wat doet u:
-Afremmen en de Thermoskan afgeven, vervolgens treindienstleiding bellen en weer verdergaan
-Niets
- Doorrijden volgens dienstregeling, en de Treindienst melden dat je achterligger stoffer en blik meeneemt
Bron: Gemeente Den Haagquote:Initiatief Lage LandenLijn krijgt vorm
Gepubliceerd: 27 februari 2013 Laatste wijziging: 27 februari 2013
De aanvraag voor het treinpad Den Haag-Antwerpen-Brussel door The Hague Train Holdings BV, de BV van de gemeente Den Haag, is vandaag door de NMa in de Staatscourant gepubliceerd. "Ons initiatief is door de NMa ontvankelijk verklaard. Dit betekent dat we ons voorstel voor de Lage LandenLijn verder kunnen uitwerken," zegt de Haagse wethouder Peter Smit (Verkeer).
Inmiddels is een deel van het marktonderzoek voor de Lage LandenLijn afgerond. De afgelopen weken zijn er gesprekken gevoerd met zes verschillende binnen- en buitenlandse treinbedrijven. In deze gesprekken werden de bedrijven genformeerd over de wensen en voorwaarden om de Lage LandenLijn te exploiteren. Smit toont zich tevreden over het onderzoek: "De gesprekken zijn positief verlopen en we verwachten enkele serieuze voorstellen te ontvangen."
Vanwege het uitvallen van de Fyra rijdt sinds 18 februari jl. twee maal per dag een intercity tussen Den Haag en Brussel. Vanaf 11 maart gaat de frequentie omhoog naar acht maal per dag. Smit: "Alhoewel het een verbetering is dat er weer een intercity rijdt tussen Den Haag en Brussel, is dit slechts een doekje voor het bloeden vanwege de tijdelijkheid van de verbinding en vanwege de lage frequentie. Ons streven is om 16 keer per dag een treinverbinding tussen Den Haag en Belgi te hebben. In de brief van staatssecretaris Mansveld aan de Tweede Kamer afgelopen maandag is dit niet verzekerd. Dus gaan we door met ons initiatief voor de Lage LandenLijn."
Echt, als dat een beetje leuk rijdt kan de fyra wel retour afzender.quote:
De jatters, dat was ons planquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:20 schreef James1988 het volgende:
[..]
Bron: Gemeente Den Haag
Het bericht in de Staatscourant staat hier.
Als de huidige Excuus Express een doekje voor het bloeden is, dan trekt Den Haag hiermee de wond van HSA weer open. Niet liefquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:20 schreef James1988 het volgende:
[..]
Bron: Gemeente Den Haag
Het bericht in de Staatscourant staat hier.
Ik heb er eens even wat filmpjes over zitten kijken op YouTube, echt heel gaaf zeg!quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:33 schreef James1988 het volgende:
Voor Train Simulator 2013 is onlangs de route London St. Pancras - Faversham uitgekomen, met High Speed 1, Class 395 (Javelin) n een werkende TVM-430. Hitachi Rail heeft uitgebreide medewerking verleend aan de route, waardoor de trein supergedetailleerd schijnt te zijn.
[ afbeelding ]
meer screenshots
Dan voel je je echt kut.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:07 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Examenvraag:
U wilt hier Handmatig een wissel omzetten:
Mag dat?
James, zijn al die Hafas apps op ios exact gelijk (met europa planning) of zitten er nuance verschillen in?(Obb, db,cfl)quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:37 schreef James1988 het volgende:
HAFAS is een product van HaCon Ingenieurgesellschaft mbH, maar die zijn op hun beurt weer afhankelijk van de gegevens die ze aangeleverd krijgen van de spoorwegmaatschappijen.
Werkt db navigator ook voor ns treinen ja?quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:45 schreef James1988 het volgende:
Daarvoor gebruik ik meestal de NS-reisplanner, m.ns.nl, of DB Navigator.
Das ook die gene die ik gebruik op de blackberry, gratis.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:47 schreef James1988 het volgende:
Realtime informatie ontbreekt, maar afgezien daarvan is het een uitstekende reisplanner.
Je maakt een grapje? In mijn BlackBerry tijdperk wastie nog gewoon gratis.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:50 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Das ook die gene die ik gebruik op de blackberry, gratis.
NS vraagt 1 euro voor zn planner op Blackberry
Nee, ik ben bloedserieus...quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:55 schreef b2py het volgende:
[..]
Je maakt een grapje? In mijn BlackBerry tijdperk wastie nog gewoon gratis.
Jammer. Van Hongarije geeftie wel realtime alles.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:47 schreef James1988 het volgende:
Realtime informatie ontbreekt, maar afgezien daarvan is het een uitstekende reisplanner.
En wat moet je daar in hemelsnaam mee?quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NJammer. Van Hongarije geeftie wel realtime alles.
God man je moest eens weten hoe dat vroegah ging. Dan moest je eerst een soort switchpoint downloaden en installeren en dan kon je voor 1 gulden 50 per minuut verbinding maken met die site om een reisadvies op te vragen. Nog los van de datakosten zelf he.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:50 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Das ook die gene die ik gebruik op de blackberry, gratis.
NS vraagt 1 euro voor zn planner op Blackberry
Vast wel. Er schijnen ook NUL internationale treinen meer van of naar Griekenland te rijden.quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:30 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Klopt het echt dat er vanaf station Kiev Airport (Borispol) maar 4 treinen per dag rijden?
Albani ook meen ik, in elk geval wat betreft reizigerstreinen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:48 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Dus Griekenland is dus het eerste land op het Euraziecontinent, wat nu een totaal geisoleerd treinnetwerk heeft?
Er zijn mensen die betalen grof geld om een paar ballen in handen te hebbenquote:Op donderdag 28 februari 2013 08:01 schreef James1988 het volgende:
2 voor een balletje zoet/zuur vocht?
quote:Op donderdag 28 februari 2013 08:11 schreef James1988 het volgende:
Jarenlang roepen NS en vele politici dat 'de Beneluxtrein verdwijnt zodra de Fyra rijdt, omdat beiden anders onrendabel zijn, en omdat toch niemand nog met de IC wil wanneer de Fyra rijdt.' Ondertussen blijkt dat NS n van de partijen is die interesse heeft in het exploiteren van de Lage Landen Lijn, het treinplan van de gemeente Den Haag.
Snap jij het nog?
Waarom komt dit toch telkens terug? Het enige traject waar de IC naar Zeeland 'meer' rijdt is Dordrecht - Roosendaal en dat zit nu nog steeds niet bepaald aan z'n limiet.quote:Wel zegt de woordvoerder dat het nu erg druk is op het spoor tussen Den Haag en de grens. De ruimte die vrij kwam na het wegvallen van de oude Beneluxlijn, is opgevuld door meer intercity’s richting Zeeland. Maar de NS is bereid om te kijken of er toch nog plek is.
Stel je een kleuter voor met een grote berg speelgoed waar niets mee gedaan wordt, maar die alsnog heel hard "VAN MIJ!" schreeuwt als iemand dreigt iets van de stapel af te pakken.quote:Op donderdag 28 februari 2013 08:11 schreef James1988 het volgende:
Jarenlang roepen NS en vele politici dat 'de Beneluxtrein verdwijnt zodra de Fyra rijdt, omdat beiden anders onrendabel zijn, en omdat toch niemand nog met de IC wil wanneer de Fyra rijdt.' Ondertussen blijkt dat NS n van de partijen is die interesse heeft in het exploiteren van de Lage Landen Lijn, het treinplan van de gemeente Den Haag.
Snap jij het nog?
Daar haal je volgens mij een heel netje voor..quote:Op donderdag 28 februari 2013 07:05 schreef greavy het volgende:
Railcatering Utrecht heeft tegenwoordig ook mandarijntjes mee in de trein, voor 2,00
http://www.arriva.nl/nieu(...)-met-internetspel-1/quote:Arriva is de eerste spoorvervoerder in Nederland die in al haar 100 treinen gratis internet aanbiedt.
En zet het even af tegen de hoeveelheid geboden zitplaatsen per wifi stel? Volgens mij zit ns al tegen de 150-200 stellen met minimaal 5x zoveel capaciteit.quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:13 schreef Peterselieman het volgende:
Toch grappig dat Arriva:
[..]
http://www.arriva.nl/nieu(...)-met-internetspel-1/
Ze hebben maar 99 treinstellen rondrijden in Nederland
Bron: PowNewsquote:CDA en D66: Onderzoek een Fyra-stop
CDA en D66 willen een onafhankelijk onderzoek naar het definitief stoppen met de falende Fyra. "We willen serieus inzicht hebben in deze optie", stelt CDA-Kamerlid Sander de Rouwe.
De Rouwe wil onderzoeken wat de consequenties en kosten zijn van het openbreken van de concessie, het recht om op het spoor te rijden. Dat recht is nu in handen van HSA, een dochterbedrijf van NS en KLM. HSA heeft een contract over de Fyra's met de Italiaanse producent AnsaldoBreda. "Als we stoppen met HSA, zijn we ook de Fyra kwijt", concludeert De Rouwe in de Volkskrant.
Stientje van Veldhoven (D66) hoopt dat het niet nodig is om de concessie open te breken, maar ze wil wel duidelijk hebben wat de mogelijkheden en kosten zijn. Er moet een oplossing komen voor zowel de reiziger als de schatkist. De Rekenkamer of het onderzoeksbureau van de Kamer zou het onderzoek moeten doen.
Groen
GroenLinks en zijn Vlaamse zusterpartij Groen willen dat de Algemene Rekenkamer en het Belgische Rekenhof gezamenlijk onderzoek gaan doen. De instituten zouden niet alleen de kosten in kaart moeten brengen, maar ook moeten onderzoeken of financile prikkels een goede treinverbinding tussen Nederland en Belgi in de weg staan, meldt ANP.
Hopeloos
De Rouwe noemt de situatie met de Fyra 'hopeloos': "Eerst wordt de trein met jaren vertraging geleverd en dan is 'ie ook nog eens stuk". Bovendien kan de faaltrein de staat een hoop geld kosten, omdat de verliezen bij de NS terechtkomen en de staat de enige aandeelhouder van de vervoerder is. "Beide besluiten kosten geld, maar met een nieuwe concessie hebben we in elk geval de kans dat er een vervoerder met degelijk materiaal op de hogesnelheidslijn gaat rijden", vindt de CDA'er.
Eerder pleitten PVV en SP er al voor dat de treinen teruggestuurd zouden worden naar Itali. "Als ze dat tenminste halen", zei PVV-Kamerlid Machiel de Graaf toen.
De NS zit al ruim over de 200 stellen heen zelfs, nu de inbouw in de VIRM-4 ook begonnen is. Maar in het stoptreinmaterieel komt helemaal niets.quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:20 schreef b2py het volgende:
[..]
En zet het even af tegen de hoeveelheid geboden zitplaatsen per wifi stel? Volgens mij zit ns al tegen de 150-200 stellen met minimaal 5x zoveel capaciteit.
Ik zie het nut ook niet zo op sprinter verbindingen. Die zijn vaak kort en als ze lang zijn sneller met de ic.quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De NS zit al ruim over de 200 stellen heen zelfs, nu de inbouw in de VIRM-4 ook begonnen is. Maar in het stoptreinmaterieel komt helemaal niets.
Die kerel heeft imo weinig te vertellen want dat bedrijf bestaat over een paar jaar niet meer.quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:47 schreef James1988 het volgende:
Reizigers worden bang gemaakt voor privatisering, aldus Manu Lageirse, CEO Veolia Transport Nederland.
Wat doet de toekomst ertoe wanneer het gaat over het heden? De uitspraken hadden ook kunnen komen van Anne Hettinga (CEO Arriva NL).quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:50 schreef b2py het volgende:
[..]
Die kerel heeft imo weinig te vertellen want dat bedrijf bestaat over een paar jaar niet meer.
Het is gewoon een politiek spel. Voorstanders overdrijven de voordelen terwijl tegenstanders slechte argumenten compleet uitmelken. (Dat terwijl er betere argumenten te verzinnen zijn.)quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:47 schreef James1988 het volgende:
Reizigers worden bang gemaakt voor privatisering, aldus Manu Lageirse, CEO Veolia Transport Nederland.
Willen ze 'm ng stopper zetten?quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:15 schreef MPG het volgende:
Oppositie wil kostenonderzoek naar stopzetten Fyra
Dat is weer nieuw he. Vroegah moest je betalen om een trein te laten rijden, nu kost het geld om hem te laten stoppenquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:21 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Willen ze 'm ng stopper zetten?
Ik af en toequote:Op woensdag 27 februari 2013 21:16 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Volgens mij speelt iemand hier wel Train Simulator 2013, of niet?
Moskou rijdt toch nog?quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:00 schreef James1988 het volgende:
In de afgelopen jaren zijn een aantal bestemmingen geschrapt. De doorgaande verbinding met Moskou is verdwenen, net als Amsterdam - Milaan en Amsterdam - Wenen. Die rijtuigen hangen dus niet meer in de CNL of EN.
Laatste paar dagen was er wel weer een Moskou rijtuig aanwezig in de EuroNight, dus het is een beetje vaag.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:37 schreef James1988 het volgende:
[..]
Amsterdam - Moskou is verdwenen per dienstregeling 2013.
Klopt. Ze hebben op hun site een pagina over Wenen waarvan de titel is: "Trein Wenen: Met ICE Internationaal direct naar Wenen", dit terwijl je moet overstappen in Frankfurt. Met CityNightLine moet je overstappen in Mnchen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:40 schreef eti het volgende:
Op Hispeed staat namelijk dat ie nog rijdt... maar ze hebben daar wel vaker hun zaakjes niet op orde.
Oh? Opvallend.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:41 schreef b2py het volgende:
[..]
Laatste paar dagen was er wel weer een Moskou rijtuig aanwezig in de EuroNight, dus het is een beetje vaag.
Ja hoe zo'n ding eruit ziet weten we wel. Wat is je punt?quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:38 schreef spectrumanalyser het volgende:
de NID zie ik als een botox-trein. er is iets heel raar.
!
Oeh, daar knalde ik vanochtend nog met 130 overheen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:38 schreef spectrumanalyser het volgende:
de NID zie ik als een botox-trein. er is iets heel raar.
!
Maar de uitwerking laat vervolgens dus wel maanden op zich wachten, als ik je goed begrijp.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:25 schreef Peterselieman het volgende:
kun je toch parallel uitwerken? Dan heb je direct na het oordeel van de NS alles op tafel
Die Windhoff-dingen hebben toch maar aan n kant een cabine? Of worden ze nu samen ingezet als trek-trek-trein?quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:21 schreef b2py het volgende:
nfraspeed Maintenance breidt onderhoud op HSL uit
Gepubliceerd op 28-02-2013 om 10:11
Infraspeed Maintenance mag voortaan ook op in dienst gesteld spoor rijden met haar onderhoudsvoertuigen. Dat mocht voorheen alleen als het spoor niet in gebruik was. Ook mag het onderhoudsbedrijf de bovenleiding ontijzelen en opereren volgens ECTS-veiligheidseisen. Daardoor kan Infraspeed Maintenance het onderhoud op de HSL-Zuid optimaal uitvoeren. Onderzoeks- en adviesbureau Plurel regelde onlangs de vergunningen voor het spoorbedrijf.
Infraspeed Maintenance onderhoudt sinds 2006 het spoor en de bovenleidingsystemen van de HSL-Zuid. Het bedrijf werkt met twee Windhoff-railvoertuigen die wereldwijd worden gebruikt voor de bouw en het onderhoud van spoornetten en bovenleidingsystemen. Ook worden ze ingezet bij expeditie en voor calamiteiten. Voorheen werd het ene voertuig op het zuidelijke deel van van de HSL van Rotterdam tot Belgi ingezet en het andere voor onderhoud het spoor van Rotterdam tot Amsterdam.
IJzel
Doordat de onderhoudsvoertuigen nu ook gecertificeerd zijn voor een in dienst gesteld spoor, kunnen ze nu op gehele traject worden ingezet. Dat scheelt tijd en geld. Ook de speciale stroomafnemer die ijzel van de bovenleidingsdraden afschraapt is goedgekeurd voor het gebruik op de HSL. Daardoor kan de HSL ook tijdens de winter in gebruik blijven.
Om toelating op het ETCS-spoor van de HSL te krijgen werden er tests uitgevoerd voor de baan-treinintegratie. De Windhoff-railvoertuigen zijn voorzien van cabines, een Palfinger-kraan en het ECTS-systeem. De voertuigen zijn 22 meter lang en 81 ton zwaar.
Bron
Ik denk vooral doordat de zijruiten van de cabine dichtgemaakt zijnquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:38 schreef spectrumanalyser het volgende:
de NID zie ik als een botox-trein. er is iets heel raar.
!
in het plan van Mansveld wel ja.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:28 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Maar de uitwerking laat vervolgens dus wel maanden op zich wachten, als ik je goed begrijp.
Het gaat allemaal weer veel te traag.. Dat het met de V250 niet snel gaat werken snap ik. Maar scenario's met, gedeeltelijk of zonder V250 zouden toch wat sneller op tafel moeten kunnen liggen. Ik kan mij niet echt voorstellen dat ze bij NS achterover hebben gezeten in de tussentijd en niet hebben nagedacht over aangepaste toekomstplannen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
in het plan van Mansveld wel ja.
precies. Het wordt tijd om door te pakken. Zo als het nu gaat blijft het wat voortkabbelen zonder dat er ook maar enig zicht is op een oplossing die in het belang van de reiziger is.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:33 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Het gaat allemaal weer veel te traag.. Dat het met de V250 niet snel gaat werken snap ik. Maar scenario's met, gedeeltelijk of zonder V250 zouden toch wat sneller op tafel moeten kunnen liggen. Ik kan mij niet echt voorstellen dat ze bij NS achterover hebben gezeten in de tussentijd en niet hebben nagedacht over aangepaste toekomstplannen.
Ze moeten in Den Haag niet telkens in het smoesje "tijd" trappen. Soms is dat reel maar voor dit soort vage plannen niet.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
precies. Het wordt tijd om door te pakken. Zo als het nu gaat blijft het wat voortkabbelen zonder dat er ook maar enig zicht is op een oplossing die in het belang van de reiziger is.
uhuh. Er kan prima nu al een uitwerking van de scenario's komen en dan in april tegelijk met de NS-plannen naar buiten gebracht kunnen worden. Het is geen hogere wiskunde wat hiervoor nodig is.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:38 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Ze moeten in Den Haag niet telkens in het smoesje "tijd" trappen. Soms is dat reel maar voor dit soort vage plannen niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |