Ik speel het nu op een Pentium 4, maar echt vloeiend gaat het niet.quote:
Belangrijkste lijkt me de grafische kaart, maar dit is niet het kompjoeter topic.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:22 schreef dennistd het volgende:
Ik zit hier op een QuadCore AMD Phenom II X4 Black Edition 965, 3415 MHz (17 x 201)
Speelt alles wel aardig vloeiend af, terwijl deze ook al weer anderhalf jaar oud is. Het meeste zal wel goed gaan lijkt me.
Klopt. Maar ik ga niet in DIG de treinnerd uithangen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:24 schreef b2py het volgende:
[..]
Belangrijkste lijkt me de grafische kaart, maar dit is niet het kompjoeter topic.
"Ik wil een spel spelen en dit zijn de requirements:quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:24 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik ga niet in DIG de treinnerd uithangen.
gewoon de best buy guide op tweakers bekijken en dan een game systeem nemen. Afhankelijk van je budget kan je dan daar iets kiezen. Beste prijs / kwaliteit verhouding krijg je dan.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:20 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik speel het nu op een Pentium 4, maar echt vloeiend gaat het niet.Dus ik moet een nieuwe cpu kopen, dus ook een nieuw mobo, dus ook nieuw geheugen. Wat is nog een beetje betaalbaar dat wel lekker speelt? Ik ben met mijn pc-kennis blijven hangen in het P4-tijdperk, merk ik nu.
Kijk, die Best Buy Guide was ik even vergeten. Ik zat al in Pricewatch te frutten, maar het aanbod is een stuk uitgebreider geworden dan vroegâh. Thanx.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
gewoon de best buy guide op tweakers bekijken en dan een game systeem nemen. Afhankelijk van je budget kan je dan daar iets kiezen. Beste prijs / kwaliteit verhouding krijg je dan.
Wat is er dan anders dan de regelgeving?quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:29 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Ik heb het hele Nederlandse seinstelsel herscript voor MSTS. Nu doet het exact wat het moet doen in de Rolandia route die ik compleet opnieuw beseind heb. Overigens niet voldoend aan de Prorailregelgeving. Wel geschikt om lekker aan de slag te blijven als je met een IC achter een stoppertje hangt.
Op Amersfoort staan de palen wel zo dat je aan één zijde de Connexxion-paaltjes hebt en voor de rest NS-paaltjes... Zou dus prima 2 Connexxion-poortjes kunnen worden en verder NSquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:06 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hebben ze eigenlijk een plan voor als er op zo'n station met poortjes een nieuwe vervoerder bij komt? Gaan ze dan verschillende kleuren poortjes maken?
Remwegen te kort (wel haalbaar voor modern materieel), geen doorschietlengtes, en soms ook plaatsing direct na wissels (moet normaliter minimaal 100 meter tussen zitten). Verder de mogelijkheid om op te rijden naast een perron op geel-knipper vanaf het moment dat een vertrekkende trein ervoor het uitrijsein afrijdt.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:31 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Wat is er dan anders dan de regelgeving?
Sapphire Radeon HD 6770quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:24 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
En wat voor videokaart heb je dan?
Dat laatste kan in het echt ook gewoon. Of het mág is een andere zaak natuurlijk.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:35 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Remwegen te kort (wel haalbaar voor modern materieel), geen doorschietlengtes, en soms ook plaatsing direct na wissels (moet normaliter minimaal 100 meter tussen zitten). Verder de mogelijkheid om op te rijden naast een perron op geel-knipper vanaf het moment dat een vertrekkende trein ervoor het uitrijsein afrijdt.
Opgevoerd en zonder zeikregeltjes dus die het nu verpesten voor de reiziger?quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:35 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Remwegen te kort (wel haalbaar voor modern materieel), geen doorschietlengtes, en soms ook plaatsing direct na wissels (moet normaliter minimaal 100 meter tussen zitten). Verder de mogelijkheid om op te rijden naast een perron op geel-knipper vanaf het moment dat een vertrekkende trein ervoor het uitrijsein afrijdt.
In een p-seinquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:36 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Dat laatste kan in het echt ook gewoon. Of het mág is een andere zaak natuurlijk.
Uiteraard.. Een beetje de Japanse slag over het NL'se seinstelsel.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:37 schreef b2py het volgende:
[..]
Opgevoerd en zonder zeikregeltjes dus die het nu verpesten voor de reiziger?
Geel knipper in een P-sein? Da's nieuw.quote:
Goed voor kort volgen langs een perron.. Zo kan je binnen een minuut na een vertrek met de volgende trein stilstaan. Maarja.. Het is allemaal fictief hè?..quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:39 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Geel knipper in een P-sein? Da's nieuw.
Je zou het eens naar ProRail moeten mailen en vragen of ze het eens willen spelen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:38 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Uiteraard.. Een beetje de Japanse slag over het NL'se seinstelsel.
Tjahquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:41 schreef b2py het volgende:
[..]
Je zou het eens naar ProRail moeten mailen en vragen of ze het eens willen spelen.
Ik wil het wel eens spelen, maar gewoon als geinteresseerde.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:45 schreef b2py het volgende:
[..]
Zal vast wel iemand rondlopen met tijd over daar. TRDL in de nacht bijvoorbeeld
Als je er echt wat mee wil moet het naar de afdelingen RVT en Railbeveiliging van Prorail. Die zijn ook veel bezig geweest met "kort volgen".quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:45 schreef b2py het volgende:
[..]
Zal vast wel iemand rondlopen met tijd over daar. TRDL in de nacht bijvoorbeeld
Dat zeg ik. Trdl's hebben daar vrij weinig over te zeggen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:49 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Als je er echt wat mee wil moet het naar de afdelingen RVT en Railbeveiliging van Prorail. Die zijn ook veel bezig geweest met "kort volgen".
Dat van die poortjes klopt wel, eerst kon je "binnen de poortjes" overstappen tussen metro- en treinperrons en stonden er losse paaltjes voor overstappers. Later hebben ze de boel verbouwd en nu moet je twee keer door een poortje om over te stappen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:10 schreef James1988 het volgende:
[..]
Op Bijlmer ArenA delen trein en metro een perron.
In de stationshal staat een rij poortjes voor NS, en een rij poortjes voor GVB. Tenminste, dat was de laatste keer dat ik daar was zo (2009)
Ik zou zeggen, wat let jequote:Op woensdag 27 februari 2013 21:49 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Als je er echt wat mee wil moet het naar de afdelingen RVT en Railbeveiliging van Prorail. Die zijn ook veel bezig geweest met "kort volgen".
Want hey, het self-loading cargo heeft toch niets beters te doen. Alles voor de verdeelsleutelquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:55 schreef ReisT het volgende:
[..]
Dat van die poortjes klopt wel, eerst kon je "binnen de poortjes" overstappen tussen metro- en treinperrons en stonden er losse paaltjes voor overstappers. Later hebben ze de boel verbouwd en nu moet je twee keer door een poortje om over te stappen.
Ja.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:07 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Examenvraag:
U wilt hier Handmatig een wissel omzetten:
Mag dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |