Met de voorlopig nog niet verdwijnende papieren kaartjes, de stationstraverses die door gemeentes ook als doorgang worden gebruikt en de ronduit stompzinnige manier waarop sommige poortjes staan opgesteld (uit- en inchecken als je achter op Almere Centrum van perron wisselt? Really?) kan dat nog best een hele tijd duren.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:30 schreef b2py het volgende:
[..]
Je komt sowieso langs NS want je moet door de poortjes die in de toekomst gesloten zullen worden.
Hebben ze eigenlijk een plan voor als er op zo'n station met poortjes een nieuwe vervoerder bij komt? Gaan ze dan verschillende kleuren poortjes maken?quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Met de voorlopig nog niet verdwijnende papieren kaartjes, de stationstraverses die door gemeentes ook als doorgang worden gebruikt en de ronduit stompzinnige manier waarop sommige poortjes staan opgesteld (uit- en inchecken als je achter op Almere Centrum van perron wisselt? Really?) kan dat nog best een hele tijd duren.
Daar komen waarschijnlijk alleen paaltjes.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:06 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hebben ze eigenlijk een plan voor als er op zo'n station met poortjes een nieuwe vervoerder bij komt? Gaan ze dan verschillende kleuren poortjes maken?
Je zou alleen al om die reden juist expres de meest bizarre internationale verbindingen gaan plannen. Van Almere Centrum naar Luxemburg via Utrecht, Eindhoven en Maastricht ofzo.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:06 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hebben ze eigenlijk een plan voor als er op zo'n station met poortjes een nieuwe vervoerder bij komt? Gaan ze dan verschillende kleuren poortjes maken?
quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:08 schreef James1988 het volgende:
[..]
Je zou alleen al om die reden juist expres de meest bizarre internationale verbindingen gaan plannen. Van Almere Centrum naar Luxemburg via Utrecht, Eindhoven en Maastricht ofzo.
Soort milk-run!quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:08 schreef James1988 het volgende:
[..]
Je zou alleen al om die reden juist expres de meest bizarre internationale verbindingen gaan plannen. Van Almere Centrum naar Luxemburg via Utrecht, Eindhoven en Maastricht ofzo.
Er zijn zat stations waar al poortjes staan, en volgens mij is het plan nog steeds om op termijn alle lijnen aan te besteden...quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:07 schreef b2py het volgende:
[..]
Daar komen waarschijnlijk alleen paaltjes.
Alleen de lijnen die niet leuk zijn. De NS moet wel tegen de grote boze markt beschermd worden natuurlijk.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:14 schreef KomtTijd... het volgende:
volgens mij is het plan nog steeds om op termijn alle lijnen aan te besteden...
quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Milk_runquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:14 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Ik ken wel de bier-run, maar een milk-run
Alsjeblieft niet. Vindt dat er nu al teveel is weggesnoept door al die (veelal buitenlandse) bedrijvenquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:14 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Er zijn zat stations waar al poortjes staan, en volgens mij is het plan nog steeds om op termijn alle lijnen aan te besteden...
Er bestaat iets als het HoofdRailNet, dat wordt als gehele concessie beschouwd. Waarschijnlijk per 2025 aanbesteed en niet meer onderhands gegund.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:14 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Er zijn zat stations waar al poortjes staan, en volgens mij is het plan nog steeds om op termijn alle lijnen aan te besteden...
Waarop NS met zulke achterlijke bedragen aankomt dat het wel fout moet gaan, waarna niemand het aan heeft zien komen..quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:20 schreef b2py het volgende:
[..]
Er bestaat iets als het HoofdRailNet, dat wordt als gehele concessie beschouwd. Waarschijnlijk per 2025 aanbesteed en niet meer onderhands gegund.
En hoe heeft dat te maken met zo'n ritje?quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:19 schreef b2py het volgende:
[..]
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Milk_run
Lijkt me erg voorbarig om nu al te gaan voorspellen wat er in 2025 gaat gebeuren.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:20 schreef b2py het volgende:
[..]
Er bestaat iets als het HoofdRailNet, dat wordt als gehele concessie beschouwd. Waarschijnlijk per 2025 aanbesteed en niet meer onderhands gegund.
Klinkt als een soort milk-run. Je pikt van diverse stations je reizigers op en scheurt dan direct naar je eindbestemming.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En hoe heeft dat te maken met zo'n ritje?
Sittard bijvoorbeeld, vanaf 2015 (?) zouden de stoptreinen Roermond-Maastricht en Heerlen-Sittard aanbesteed worden maar bij iedere ingang staan al ongeveer een jaar poortjes.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:14 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wedden dat ze dat op de Amsterdam Bijlmer-manier gaan oplossen, met twee rijen poortjes voor de vervoerders?quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:05 schreef J.B. het volgende:
[..]
Sittard bijvoorbeeld, vanaf 2015 (?) zouden de stoptreinen Roermond-Maastricht en Heerlen-Sittard aanbesteed worden maar bij iedere ingang staan al ongeveer een jaar poortjes.
Hoe bedoel je dat? De perrons van de GVB en NS zijn gescheiden.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:08 schreef James1988 het volgende:
[..]
Wedden dat ze dat op de Amsterdam Bijlmer-manier gaan oplossen, met twee rijen poortjes voor de vervoerders?
Op Bijlmer ArenA delen trein en metro een perron.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:09 schreef b2py het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? De perrons van de GVB en NS zijn gescheiden.
Zoals Scarlet al opmerkt, bedoel je niet Amstel?quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:10 schreef James1988 het volgende:
[..]
Op Bijlmer ArenA delen trein en metro een perron.
In de stationshal staat een rij poortjes voor NS, en een rij poortjes voor GVB. Tenminste, dat was de laatste keer dat ik daar was zo (2009)
Misschien.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:11 schreef b2py het volgende:
[..]
Zoals Scarlet al opmerkt, bedoel je niet Amstel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |