abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123424463
quote:
1s.gif Op woensdag 27 februari 2013 20:08 schreef James1988 het volgende:

[..]

Je zou alleen al om die reden juist expres de meest bizarre internationale verbindingen gaan plannen. Van Almere Centrum naar Luxemburg via Utrecht, Eindhoven en Maastricht ofzo. :')
Soort milk-run! :D
pi_123424608
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 20:11 schreef b2py het volgende:

[..]

Soort milk-run! :D
Milk-run? :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_123424653
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 20:11 schreef b2py het volgende:

[..]

Soort milk-run! :D
Ik ken wel de bier-run, maar een milk-run :?
pi_123424658
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 20:07 schreef b2py het volgende:

[..]

Daar komen waarschijnlijk alleen paaltjes.
Er zijn zat stations waar al poortjes staan, en volgens mij is het plan nog steeds om op termijn alle lijnen aan te besteden...
pi_123424868
quote:
14s.gif Op woensdag 27 februari 2013 20:14 schreef KomtTijd... het volgende:
volgens mij is het plan nog steeds om op termijn alle lijnen aan te besteden...
Alleen de lijnen die niet leuk zijn. De NS moet wel tegen de grote boze markt beschermd worden natuurlijk.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_123425052
quote:
5s.gif Op woensdag 27 februari 2013 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Milk-run? :?
quote:
1s.gif Op woensdag 27 februari 2013 20:14 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:

[..]

Ik ken wel de bier-run, maar een milk-run :?
http://en.wikipedia.org/wiki/Milk_run
pi_123425055
quote:
14s.gif Op woensdag 27 februari 2013 20:14 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Er zijn zat stations waar al poortjes staan, en volgens mij is het plan nog steeds om op termijn alle lijnen aan te besteden...
Alsjeblieft niet. Vindt dat er nu al teveel is weggesnoept door al die (veelal buitenlandse) bedrijven :N
pi_123425103
quote:
14s.gif Op woensdag 27 februari 2013 20:14 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Er zijn zat stations waar al poortjes staan, en volgens mij is het plan nog steeds om op termijn alle lijnen aan te besteden...
Er bestaat iets als het HoofdRailNet, dat wordt als gehele concessie beschouwd. Waarschijnlijk per 2025 aanbesteed en niet meer onderhands gegund.
  woensdag 27 februari 2013 @ 20:50:58 #164
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_123427105
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 20:20 schreef b2py het volgende:

[..]

Er bestaat iets als het HoofdRailNet, dat wordt als gehele concessie beschouwd. Waarschijnlijk per 2025 aanbesteed en niet meer onderhands gegund.
Waarop NS met zulke achterlijke bedragen aankomt dat het wel fout moet gaan, waarna niemand het aan heeft zien komen..
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_123427179
quote:
En hoe heeft dat te maken met zo'n ritje? :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_123427188
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 20:20 schreef b2py het volgende:

[..]

Er bestaat iets als het HoofdRailNet, dat wordt als gehele concessie beschouwd. Waarschijnlijk per 2025 aanbesteed en niet meer onderhands gegund.
Lijkt me erg voorbarig om nu al te gaan voorspellen wat er in 2025 gaat gebeuren.
pi_123427298
quote:
15s.gif Op woensdag 27 februari 2013 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

En hoe heeft dat te maken met zo'n ritje? :?
Klinkt als een soort milk-run. Je pikt van diverse stations je reizigers op en scheurt dan direct naar je eindbestemming.
pi_123427331
Er zijn trouwens warmtezuilen geïnstalleerd op diverse perrons van station Utrecht.
pi_123427965
quote:
14s.gif Op woensdag 27 februari 2013 20:14 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Er zijn zat stations waar al poortjes staan, en volgens mij is het plan nog steeds om op termijn alle lijnen aan te besteden...
Sittard bijvoorbeeld, vanaf 2015 (?) zouden de stoptreinen Roermond-Maastricht en Heerlen-Sittard aanbesteed worden maar bij iedere ingang staan al ongeveer een jaar poortjes.
  woensdag 27 februari 2013 @ 21:08:17 #170
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_123428162
quote:
1s.gif Op woensdag 27 februari 2013 21:05 schreef J.B. het volgende:

[..]

Sittard bijvoorbeeld, vanaf 2015 (?) zouden de stoptreinen Roermond-Maastricht en Heerlen-Sittard aanbesteed worden maar bij iedere ingang staan al ongeveer een jaar poortjes.
Wedden dat ze dat op de Amsterdam Bijlmer-manier gaan oplossen, met twee rijen poortjes voor de vervoerders? :')
pi_123428211
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 21:08 schreef James1988 het volgende:

[..]

Wedden dat ze dat op de Amsterdam Bijlmer-manier gaan oplossen, met twee rijen poortjes voor de vervoerders? :')
Hoe bedoel je dat? De perrons van de GVB en NS zijn gescheiden.
  woensdag 27 februari 2013 @ 21:10:12 #172
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_123428277
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 21:09 schreef b2py het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat? De perrons van de GVB en NS zijn gescheiden.
Op Bijlmer ArenA delen trein en metro een perron. ;)

In de stationshal staat een rij poortjes voor NS, en een rij poortjes voor GVB. Tenminste, dat was de laatste keer dat ik daar was zo (2009 :+)
pi_123428293
Amsterdam Amstel dan...
pi_123428333
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 21:10 schreef James1988 het volgende:

[..]

Op Bijlmer ArenA delen trein en metro een perron. ;)

In de stationshal staat een rij poortjes voor NS, en een rij poortjes voor GVB. Tenminste, dat was de laatste keer dat ik daar was zo (2009 :+)
Zoals Scarlet al opmerkt, bedoel je niet Amstel? :P
  woensdag 27 februari 2013 @ 21:11:38 #175
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_123428359
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 21:11 schreef b2py het volgende:

[..]

Zoals Scarlet al opmerkt, bedoel je niet Amstel? :P
Misschien.
pi_123428395
quote:
1s.gif Op woensdag 27 februari 2013 20:52 schreef lyolyrc het volgende:

[..]

Lijkt me erg voorbarig om nu al te gaan voorspellen wat er in 2025 gaat gebeuren.
Inderdaad, dat is zo ongelooflijk ver vooruit. Het hele marktdenken is ook wel over zijn hoogtepunt heen. Om ontopic te blijven, de stadsvervoerbedrijven hoeven ook niet meer openbaar aanbesteed te worden.
pi_123428404
Ik heb trouwens een vraag, op station Sittard liggen 4 perronsporen. Daarvan zijn er 3 doorgaand, (perron 1, 2 en 3) en is er één kopspoor, dat spoor heeft als perronnummer: .........20. Waarom is dat onlogische nummer gekozen?
pi_123428425
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 21:11 schreef James1988 het volgende:

[..]

Misschien.
Want op Bijlmer Arena wordt zoals hier te zien is geen peron gedeeld tussen metro en trein. Wel op Amsterdam Amstel.
pi_123428472
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 21:12 schreef J.B. het volgende:
Ik heb trouwens een vraag, op station Sittard liggen 4 perronsporen. Daarvan zijn er 3 doorgaand, (perron 1, 2 en 3) en is er één kopspoor, dat spoor heeft als perronnummer: .........20. Waarom is dat onlogische nummer gekozen?
Spoor 4 t/m 19 liggen aan de zijde van spoor 1 t/m 3.
  woensdag 27 februari 2013 @ 21:13:34 #180
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_123428483
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 21:12 schreef b2py het volgende:

[..]

Want op Bijlmer Arena wordt zoals hier te zien is geen peron gedeeld tussen metro en trein. Wel op Amsterdam Amstel.
Deze foto, genomen vanaf een perron te Bijlmer ArenA, bewijst het tegendeel:

http://upload.wikimedia.o(...)_Amsterdam_Arena.JPG


Laat maar, ik slaap half :')

't is me nu duidelijk. Dan is het Amstel dat ik bedoelde.
pi_123428608
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 21:13 schreef James1988 het volgende:

[..]

Deze foto, genomen vanaf een perron te Bijlmer ArenA, bewijst het tegendeel:

http://upload.wikimedia.o(...)_Amsterdam_Arena.JPG

Laat maar, ik slaap half :')
:D Hier, neem een bak koffie! c_/
pi_123428614
danku! :D
pi_123428617
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 21:08 schreef James1988 het volgende:

[..]

Wedden dat ze dat op de Amsterdam Bijlmer-manier gaan oplossen, met twee rijen poortjes voor de vervoerders? :')
Ik denk dat ze perron 1 en 20 (?!) voor stoptreinen gaan gebruiken en spoor 2 en 3 voor intercity's, dan is het met die poortjes wel eenvoudig te regelen. De stoptrein Maastricht-Roermond is de enige trein die op perron 1 stopt (alleen de andere richting spoor 3), en de stoptrein naar Heerlen stopt als enige op perron 20; die perrons liggen tegen elkaar aan.
  woensdag 27 februari 2013 @ 21:16:32 #184
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_123428668
Volgens mij speelt iemand hier wel Train Simulator 2013, of niet?
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
  Redactie Sport woensdag 27 februari 2013 @ 21:18:35 #185
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_123428806
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 21:12 schreef J.B. het volgende:
Ik heb trouwens een vraag, op station Sittard liggen 4 perronsporen. Daarvan zijn er 3 doorgaand, (perron 1, 2 en 3) en is er één kopspoor, dat spoor heeft als perronnummer: .........20. Waarom is dat onlogische nummer gekozen?
Zwolle heeft bijvoorbeeld naast spoor 1 de sporen 12 en 13 aan de ene kant liggen en spoor 14 t/m 16 aan de andere kant. Dordrecht heeft de sporen 15 en 16 aan de ene kant van het stationsgebouw en 20 en 21 aan de andere kant. Hengelo heeft tussen de sporen 2 en 3 een zakspoor 11 in het perron liggen.

Ze moeten genummerd worden, en als het kan op een zo logisch mogelijke manier (hoewel Zwolle en Dordrecht in dat opzicht weer afwijken: Zwolle telt de extra sporen door, maar Dordrecht begint aan de ene kant met 15 en aan de andere kant met 20).
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  Redactie Sport woensdag 27 februari 2013 @ 21:18:49 #186
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_123428826
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 21:16 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Volgens mij speelt iemand hier wel Train Simulator 2013, of niet?
Zo af en toe ja :Y
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')