Jammerdat dat allemaal voorbij is als de hunt vorbij is.quote:
Dan open je een nieuwequote:Op donderdag 28 februari 2013 12:54 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Jammerdat dat allemaal voorbij is als de hunt vorbij is.
Valt best mee! vorige hunt waren er 34 topics! Dus we moeten nog iets van 10 topics vollullen voordat we zover zijnquote:
smoesjes vullen geen poesjesquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:54 schreef Iboelert het volgende:
[..]
Lullen vullen geen gaatjes
ofzo
Verdomme dat is zuur die beelden moeten komen!quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:55 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Onrust in de wijk na deze uitzending, probleemwijken is toen gestopt terwijl er nog nooit uitgezonden beelden op de plank liggen.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:55 schreef Iboelert het volgende:
[..]
Met soesjes kan je dat dan weer wel doen
Er kwam een seizoen 2 toch ?quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:55 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Onrust in de wijk na deze uitzending, probleemwijken is toen gestopt terwijl er nog nooit uitgezonden beelden op de plank liggen.
Ik weet nog we dat het in die serie steeds erger werd. Begon met overlast, eindigde dan met brandstichten, gevangenis, mishandeling en misbruik.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:55 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
De OP huntquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:57 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
We gaan dit keer gewoon na hunten
doe t , en stuur hem anders terugquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:57 schreef Speedo-drager het volgende:
Ik heb de neiging deze tv te kopen.
Met die indiaanquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:57 schreef Iboelert het volgende:
oeh weten jullie nog sex voor de buch.. DAT was pas briljant!
handig voor in bed hoor. soort van grote tabletquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:57 schreef tralalala het volgende:
25 inch, is dit inclusief verrekijker?
Van 120 voor 150 euro. KOPEN!quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:57 schreef Speedo-drager het volgende:
Ik heb de neiging deze tv te kopen.
vergrootglasquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:57 schreef tralalala het volgende:
25 inch, is dit inclusief verrekijker?
quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:58 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Van 120 voor 150 euro. KOPEN!
burgerkingquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:58 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Weet iemand al waar ik heen ga?
scherpquote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:58 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Van 120 voor 150 euro. KOPEN!
Dat er soesjes in kunnen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:00 schreef Speedo-drager het volgende:
Wat zijn de nieuwe doos tips eigenlijk?
Het ligt in de binnenstad van Utrechtquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:00 schreef Speedo-drager het volgende:
Wat zijn de nieuwe doos tips eigenlijk?
Ik date niet tijdens de hunt, vraag maar aan Jimbo.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:01 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]Ik beloof je dat ik rustig aan zal doen.
Dan daten we als de hunt af is na twaalf.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:02 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik date niet tijdens de hunt, vraag maar aan Jimbo.
O nee, wacht...
Die wishjar vond ik wel gaaf, als die weer komt koop ik hem.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:02 schreef S95Sedan het volgende:
Met formaat groeikristal is dat niet nodig toch
quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:02 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik date niet tijdens de hunt, vraag maar aan Jimbo.
O nee, wacht...
Dat hele ge-edit van prijzen en productvolgorde heeft de hunt een beetje afgedaan voor mijquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:02 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Zijn ze een keer eerlijk over de adviesprijs, gaan we zeuren.
Ga je dan op mij hunten?quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:02 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Dan daten we als de hunt af is na twaalf.
Heb je gefaald?quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:03 schreef essnhills het volgende:
Ik zie trouwens dat er in de Iboodreeks topic #34 niet bestaat
Ja net zoals vannacht met dat vragen op producten op 1dkquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat hele ge-edit van prijzen en productvolgorde heeft de hunt een beetje afgedaan voor mij
Vast nog wel een paar keerquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:02 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Die wishjar vond ik wel gaaf, als die weer komt koop ik hem.
Neuj! Dat was ik niet!quote:
ik mag hopen dat dat meervoud is...quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:04 schreef robdriessen het volgende:
Niets zo lekker als het gevoel van een zware bal in je handen
Roep karina even.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:03 schreef essnhills het volgende:
Ik zie trouwens dat er in de Iboodreeks topic #34 niet bestaat
Wa twas dan?quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja net zoals vannacht met dat vragen op producten op 1dk
Waar is ze heen?quote:
Dan moet ik er twee kopen van de huidige iboodquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:04 schreef Iboelert het volgende:
[..]
ik mag hopen dat dat meervoud is...
Neem ik meequote:Op donderdag 28 februari 2013 13:04 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
jij hebt een vriendin huichelaar.
volgens de omschrijving kan ie tegen een stootjequote:Op donderdag 28 februari 2013 13:05 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dan moet ik er twee kopen van de huidige ibood
We maken gewoon nummer 34 aan na deze en dan terug naar waar we waren.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga niet alles omnummeren hoor.
Op mij? Gelukkig heb ik nu veel lampen en zaklantaarns, hoef ik in ieder geval niet bang te zijn dat ik 's nachts belaagd wordt.quote:
Geen idee of dat gaat werken eigenlijk... nooit geprobeerd.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:05 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
We maken gewoon nummer 34 aan na deze en dan terug naar waar we waren.
Ik bescherm je.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:05 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Op mij? Gelukkig heb ik nu veel lampen en zaklantaarns, hoef ik in ieder geval niet bang te zijn dat ik 's nachts belaagd wordt.
Er zat een gast van Ibood op 1dagskoopjes chat.. en toen vroegen mensen daar om bepaalde producten, en die kwamen ook iedere keerquote:
Dan maken we zometeen deel 34 aan.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Denk het wel.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee of dat gaat werken eigenlijk... nooit geprobeerd.
Sex.quote:
Is ie niet gewoon weggevallen?quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:05 schreef Karina het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er zat een gast van Ibood op 1dagskoopjes chat.. en toen vroegen mensen daar om bepaalde producten, en die kwamen ook iedere keerOok een paar keer dat iemand iets had gevraagd en dat die gast dan aan diegene vroeg of ie klaar zat ..
Laat gewoon die missende, veel te veel gedoe om dat goed te zettenquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:05 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
We maken gewoon nummer 34 aan na deze en dan terug naar waar we waren.
Maar zo moet het ookquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er zat een gast van Ibood op 1dagskoopjes chat.. en toen vroegen mensen daar om bepaalde producten, en die kwamen ook iedere keerOok een paar keer dat iemand iets had gevraagd en dat die gast dan aan diegene vroeg of ie klaar zat ..
Lekker fucking belangrijkquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:06 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Dan maken we zometeen deel 34 aan.
Iets misgegaan met open nieuw deel denk ik. Handmatig doorgenummerd of zo terwijl dat niet hoeft.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is ie niet gewoon weggevallen?
Versmolten tot 1 grote bal.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:04 schreef Iboelert het volgende:
[..]
ik mag hopen dat dat meervoud is...
Geen magische bal nodig voor in je strakke speedo?quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:07 schreef Speedo-drager het volgende:
klote kut hunt dit klote ibood.
Epic serie!quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:56 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Verdomme dat is zuur die beelden moeten komen!
Nee ik kan al bijna geen spijkerbroeken dragen omdat mijn ballen te groot zijnquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:08 schreef Xeor het volgende:
[..]
Geen magische bal nodig voor in je strakke speedo?
Jamaar dat was ik toch al hadden we vastgesteldquote:
Klopt.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:08 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Epic serie!
Beelden moeten komen!
Het is allemaal de schuld van de Rabobank!
Kankerkachel!quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:08 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Epic serie!
Beelden moeten komen!
Het is allemaal de schuld van de Rabobank!
compenseert dat andere he...quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:08 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Nee ik kan al bijna geen spijkerbroeken dragen omdat mijn ballen te groot zijn
Autistische meisjes gaan ook naakt dansen in een chatroom vol met FOK!ers.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jamaar dat was ik toch al hadden we vastgesteld
Nee dat zijn breezersletjes, je bent in de warquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:09 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Autistische meisjes gaan ook naakt dansen in een chatroom vol met FOK!ers.
Wie niet hierquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jamaar dat was ik toch al hadden we vastgesteld
quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dat zijn breezersletjes, je bent in de war
Wat voorn slipje heb je eronder aan?quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:10 schreef Ceviche het volgende:
Door al dat gedoe hier heb ik mijn broek verkeerd om aangetrokken!
Nu zitten de zakken van mijn joggingbroek aan de achterkant.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:10 schreef Ceviche het volgende:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:10 schreef Ceviche het volgende:
Joggen doe je toch niet met je handen in je zakken!quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:10 schreef Ceviche het volgende:
Net op tijd voor de boxquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:10 schreef Renn het volgende:
Ik ga werken, veel huntplezier! Ben rond 22:00 pas terug
quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:10 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Wat voorn slipje heb je eronder aan?
Ja.quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:10 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Wat voorn slipje heb je eronder aan?
Joggen doe je ook niet in een joggingbroek.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:10 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Joggen doe je toch niet met je handen in je zakken!
zijn dr al picsquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:10 schreef Ceviche het volgende:
In het park dan?quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:11 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Joggen doe je ook niet in een joggingbroek.
waarin dan ?quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:11 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Joggen doe je ook niet in een joggingbroek.
Nu 200 euroquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:13 schreef Speedo-drager het volgende:
de 100 euro odzen zijn op geloof ik.
Je bent te laat voor het ontbijt.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:15 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ik ga weer, de ikea in en dan wat doen met mn chick.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:15 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Beter thuis doenquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:15 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Sterkte in de Ikea.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:15 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Die winkel is inderdaad nogal... Deprimerend net als de action.quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:17 schreef essnhills het volgende:
Nou, ik ben 2 minuten weg en iedereen gaat opeens
Ik ben er ook nogquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:17 schreef essnhills het volgende:
Nou, ik ben 2 minuten weg en iedereen gaat opeens
Gelukkig maar! Het staat zo zielig als je ee heel topic in je eentje volpostquote:
Hotdogs ook al?quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:17 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Vergeet geen hotdogs mee te nemen, die worden straks uit de schappen gehaad
Dan hebben we al een trio!quote:
Je vriendje kan je nog altijd steunen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gelukkig maar! Het staat zo zielig als je ee heel topic in je eentje volpost
Ze komen bij de zelfde fabriek vandaanquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:18 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hotdogs ook al?
Die gehaktballetjes waren sowieso al niet te vreten dus dat maakt niet uit.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:18 schreef Karina het volgende:
Pffff weer dat slot. Ik word het een beetje moe.
Maar ik ben wagenziek!quote:
Foursome?quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:22 schreef Speedo-drager het volgende:
En verdomme postbode belt me uit bed
Maar ik moet voorinquote:
Wil je zo graag met je kont tegen mij aan rijden?quote:
Ik heb nog geen rijbewijsquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Degene die wagenziek is, als je zelf rijdt word je niet wagenziek.
Ja die met de tieten ui.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:23 schreef essnhills het volgende:
Heuj, was er niet iemand die deze wou?
Vervelend hè? En nog het irritants er aan is die mensen die beweren dat het tussen je oren zit en je gewoon aan iets anders moet denkenquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dan mag je voorin en raampje open (ik word ook altijd wagenziek).
quote:
quote:
Ik zou je knuffelen je liefkozen en klopjes op je borst geven.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vervelend hè? En nog het irritants er aan is die mensen die beweren dat het tussen je oren zit en je gewoon aan iets anders moet denken
Ja dat helpt echt... het ergste is het nog bij achteruitrijden of als je een boekje leest (of zelfs maar kaart leest).quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vervelend hè? En nog het irritants er aan is die mensen die beweren dat het tussen je oren zit en je gewoon aan iets anders moet denken
Ik hoop wel nog wat leuks te kunnen kopen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:25 schreef Ceviche het volgende:
Ik was al bang dat aan het einde van de hunt niemand iets zou hebben gekocht
Daar hadden ze het maandag over bij Proefkonijnen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat helpt echt... het ergste is het nog bij achteruitrijden of als je een boekje leest (of zelfs maar kaart leest).
Afleiding helpt bij mij totaal nietquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat helpt echt... het ergste is het nog bij achteruitrijden of als je een boekje leest (of zelfs maar kaart leest).
Dat moet je juist niet doen als ze wagenziek is. Lekker zelf laten focussen op niet ziek worden ^^quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:25 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ik zou je knuffelen je liefkozen en klopjes op je borst geven.
Oh jammer dat heb ik gemist. Maar bij mij helpt niks. Raampje open en frisse lucht wel een beetje.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:26 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Daar hadden ze het maandag over bij Proefkonijnen.
Waar ik ook altijd in 1 klap kotsmisselijk van ben is als we over een bekende route rijden, en dat de chauffeur dan ineens op een punt een andere kant opgaat, compleet onverwachts..quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:26 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Daar hadden ze het maandag over bij Proefkonijnen.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:26 schreef RocketRogiani het volgende:
[..]
Dat moet je juist niet doen als ze wagenziek is. Lekker zelf laten focussen op niet ziek worden ^^
Ik heb gemerkt dat ik minder misselijk wordt in oude auto's met een krakkemikkige vering. In nieuwe auto's ben ik veel ziekerquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh jammer dat heb ik gemist. Maar bij mij helpt niks. Raampje open en frisse lucht wel een beetje.
Je bent duurder uit met verzendkosten.quote:
Deze man weet!quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:26 schreef RocketRogiani het volgende:
[..]
Dat moet je juist niet doen als ze wagenziek is. Lekker zelf laten focussen op niet ziek worden ^^
In 'nieuwe' auto's heb ik het ook, dan stinkt de auto naar benzine/nieuwigheid/naar auto, bij oude auto's is die lucht er uit.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb gemerkt dat ik minder misselijk wordt in oude auto's met een krakkemikkige vering. In nieuwe auto's ben ik veel zieker
quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:28 schreef RocketRogiani het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 28 februari 2013 13:27 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]Dan ga ik gewoon keihard rijden zodat we er sneller zijn.
[/quotetjah.. maar ik heb ondertussen het 'relatief wagenziek vrij'-rijden onder de knie
Ja dat klopt wel inderdaad. Ik zat weleens bij een collegaatje in de auto die had een vrije nieuwe Peugeot en daar werd ik altijd heel snel misselijk in.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb gemerkt dat ik minder misselijk wordt in oude auto's met een krakkemikkige vering. In nieuwe auto's ben ik veel zieker
Hij laat je aan je lot over!quote:
Doe je goed.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:28 schreef RocketRogiani het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 28 februari 2013 13:27 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]Dan ga ik gewoon keihard rijden zodat we er sneller zijn.
[/quotetjah.. maar ik heb ondertussen het 'relatief wagenziek vrij'-rijden onder de knie
quote:
Zijn auto komt uit 91quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:29 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Hij laat je aan je lot over!
[..]
Doe je goed.
Mijn auto uit 98 maakt niemand wagenziek.
Wil jij me niet wat liefde geven?quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:30 schreef Karina het volgende:
Weer zo een nutteloos ding en niet eens leuk.
Zoiets kregen we vroeger wel eens op de kermisquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:30 schreef Karina het volgende:
Weer zo een nutteloos ding en niet eens leuk.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:30 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Wil jij me niet wat liefde geven?
Gratis (nou ja gratis) is het wel leuk.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zoiets kregen we vroeger wel eens op de kermis
ACh ja, het ene of het andere prullaria van de kermis..quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Gratis (nou ja gratis) is het wel leuk.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:31 schreef robdriessen het volgende:
Maar even wat om te lachen tussendoor?
[ afbeelding ]
Moeilijke woorden gebruiken.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
ACh ja, het ene of het andere prullaria van de kermis..
quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:31 schreef robdriessen het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen met rijbewijs die Spongebob ijs kopen?quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:31 schreef robdriessen het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:32 schreef S95Sedan het volgende:
Success met hunten trouwens, ben er vandoor
Prullaria een moeilijk woord vindenquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:32 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Moeilijke woorden gebruiken.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:33 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Mensen met rijbewijs die Spongebob ijs kopen?
Uit de hoogte doen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Prullaria een moeilijk woord vinden
quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:32 schreef S95Sedan het volgende:
Success met hunten trouwens, ben er vandoor
Jij begonquote:
Ja, ja... Jij begon met de moeilijke woorden!quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij begon
(En ik vind prullaria echt geen moeilijk woord)
En toen lachte jij me uitquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:35 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ja, ja... Jij begon met de moeilijke woorden!
Ik zou je nooit uitlachen!quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
En toen lachte jij me uit
(en het is geen moeilijk woord!)
Precies.. die zeggen snuisterijtjes enzoquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:36 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Uit de mond van simpele mensen.
Nee die zeggen gewoon prullen. Of rotzooi.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:37 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Precies.. die zeggen snuisterijtjes enzo
Misschien is dat hetquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:36 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ik zou je nooit uitlachen!![]()
MAAR!!! Het is een moeilijk woord... Ik heb het nog nooit gehoord... Uit de mond van simpele mensen.
Ik doe toch echt m'n bestquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:37 schreef Speedo-drager het volgende:
we beginnen het te verliezen, langzaam gaan de posts omlaag....
Of rotzooi.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:37 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Nee die zeggen gewoon prullen.
troepquote:
Ja mijn edit kwam wat te laat.quote:
Ja jij bent gewoon moeilijk.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien is dat hetIk ben hartstikke moeilijk
[..]
Ik doe toch echt m'n best
Sorry dat ik zo moeilijk benquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:38 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ja mijn edit kwam wat te laat.
[..]
Ja jij bent gewoon moeilijk.![]()
Brr het woord troep geeft mij rillingen... Typisch Hollands woord, maja wat wil je, als Limburger raak je daar gewoon helemaal van de kaart van. brrrquote:
Doorposten danquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:37 schreef Speedo-drager het volgende:
Jeweetzquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:39 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Doe ik, doe ik toch mie mattie.
Jeweetzellufquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:39 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Doe ik, doe ik toch mie mattie.
Dat kan echt niet hoor...quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:37 schreef Speedo-drager het volgende:
Je kunt niet in een heel korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.quote:
Gewoon random.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:42 schreef essnhills het volgende:
Maar ik weet niet meer wat ik moet posteN!
Heb je dubbel zoveel zin nu?quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:42 schreef Xeor het volgende:
[..]
Je kunt niet in een heel korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Fok!
Creatief zijn.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:42 schreef essnhills het volgende:
Maar ik weet niet meer wat ik moet posteN!
Ja die melding krijg ik best vaak...quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:42 schreef Xeor het volgende:
[..]
Je kunt niet in een heel korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Fok!
posten is als het knippen van bonsai boompjes.quote:
Daarb en ik ook al meerdere keren tegenaan gelopen ja..quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:42 schreef Xeor het volgende:
[..]
Fok!
quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daarb en ik ook al meerdere keren tegenaan gelopen ja..![]()
Maar mijn creativiteit is een beetje op na 1000+ post in deze reeksquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |