quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:32 schreef S95Sedan het volgende:
Success met hunten trouwens, ben er vandoor
Prullaria een moeilijk woord vindenquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:32 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Moeilijke woorden gebruiken.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:33 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Mensen met rijbewijs die Spongebob ijs kopen?
Uit de hoogte doen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Prullaria een moeilijk woord vinden
quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:32 schreef S95Sedan het volgende:
Success met hunten trouwens, ben er vandoor
Jij begonquote:
Ja, ja... Jij begon met de moeilijke woorden!quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij begon
(En ik vind prullaria echt geen moeilijk woord)
En toen lachte jij me uitquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:35 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ja, ja... Jij begon met de moeilijke woorden!
Ik zou je nooit uitlachen!quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
En toen lachte jij me uit
(en het is geen moeilijk woord!)
Precies.. die zeggen snuisterijtjes enzoquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:36 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Uit de mond van simpele mensen.
Nee die zeggen gewoon prullen. Of rotzooi.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:37 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Precies.. die zeggen snuisterijtjes enzo
Misschien is dat hetquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:36 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ik zou je nooit uitlachen!![]()
MAAR!!! Het is een moeilijk woord... Ik heb het nog nooit gehoord... Uit de mond van simpele mensen.
Ik doe toch echt m'n bestquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:37 schreef Speedo-drager het volgende:
we beginnen het te verliezen, langzaam gaan de posts omlaag....
Of rotzooi.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:37 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Nee die zeggen gewoon prullen.
troepquote:
Ja mijn edit kwam wat te laat.quote:
Ja jij bent gewoon moeilijk.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien is dat hetIk ben hartstikke moeilijk
[..]
Ik doe toch echt m'n best
Sorry dat ik zo moeilijk benquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:38 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ja mijn edit kwam wat te laat.
[..]
Ja jij bent gewoon moeilijk.![]()
Brr het woord troep geeft mij rillingen... Typisch Hollands woord, maja wat wil je, als Limburger raak je daar gewoon helemaal van de kaart van. brrrquote:
Doorposten danquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:37 schreef Speedo-drager het volgende:
Jeweetzquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:39 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Doe ik, doe ik toch mie mattie.
Jeweetzellufquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:39 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Doe ik, doe ik toch mie mattie.
Dat kan echt niet hoor...quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:37 schreef Speedo-drager het volgende:
Je kunt niet in een heel korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.quote:
Gewoon random.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:42 schreef essnhills het volgende:
Maar ik weet niet meer wat ik moet posteN!
Heb je dubbel zoveel zin nu?quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:42 schreef Xeor het volgende:
[..]
Je kunt niet in een heel korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Fok!
Creatief zijn.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:42 schreef essnhills het volgende:
Maar ik weet niet meer wat ik moet posteN!
Ja die melding krijg ik best vaak...quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:42 schreef Xeor het volgende:
[..]
Je kunt niet in een heel korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Fok!
posten is als het knippen van bonsai boompjes.quote:
Daarb en ik ook al meerdere keren tegenaan gelopen ja..quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:42 schreef Xeor het volgende:
[..]
Fok!
quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daarb en ik ook al meerdere keren tegenaan gelopen ja..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |