quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:28 schreef RocketRogiani het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 28 februari 2013 13:27 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]Dan ga ik gewoon keihard rijden zodat we er sneller zijn.
[/quotetjah.. maar ik heb ondertussen het 'relatief wagenziek vrij'-rijden onder de knie
Ja dat klopt wel inderdaad. Ik zat weleens bij een collegaatje in de auto die had een vrije nieuwe Peugeot en daar werd ik altijd heel snel misselijk in.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb gemerkt dat ik minder misselijk wordt in oude auto's met een krakkemikkige vering. In nieuwe auto's ben ik veel zieker
Hij laat je aan je lot over!quote:
Doe je goed.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:28 schreef RocketRogiani het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 28 februari 2013 13:27 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]Dan ga ik gewoon keihard rijden zodat we er sneller zijn.
[/quotetjah.. maar ik heb ondertussen het 'relatief wagenziek vrij'-rijden onder de knie
quote:
Zijn auto komt uit 91quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:29 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Hij laat je aan je lot over!
[..]
Doe je goed.
Mijn auto uit 98 maakt niemand wagenziek.
Wil jij me niet wat liefde geven?quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:30 schreef Karina het volgende:
Weer zo een nutteloos ding en niet eens leuk.
Zoiets kregen we vroeger wel eens op de kermisquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:30 schreef Karina het volgende:
Weer zo een nutteloos ding en niet eens leuk.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:30 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Wil jij me niet wat liefde geven?
Gratis (nou ja gratis) is het wel leuk.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zoiets kregen we vroeger wel eens op de kermis
ACh ja, het ene of het andere prullaria van de kermis..quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Gratis (nou ja gratis) is het wel leuk.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:31 schreef robdriessen het volgende:
Maar even wat om te lachen tussendoor?
[ afbeelding ]
Moeilijke woorden gebruiken.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
ACh ja, het ene of het andere prullaria van de kermis..
quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:31 schreef robdriessen het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen met rijbewijs die Spongebob ijs kopen?quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:31 schreef robdriessen het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |