quote:
Ik zou je knuffelen je liefkozen en klopjes op je borst geven.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vervelend hè? En nog het irritants er aan is die mensen die beweren dat het tussen je oren zit en je gewoon aan iets anders moet denken
Ja dat helpt echt... het ergste is het nog bij achteruitrijden of als je een boekje leest (of zelfs maar kaart leest).quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vervelend hè? En nog het irritants er aan is die mensen die beweren dat het tussen je oren zit en je gewoon aan iets anders moet denken
Ik hoop wel nog wat leuks te kunnen kopen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:25 schreef Ceviche het volgende:
Ik was al bang dat aan het einde van de hunt niemand iets zou hebben gekocht
Daar hadden ze het maandag over bij Proefkonijnen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat helpt echt... het ergste is het nog bij achteruitrijden of als je een boekje leest (of zelfs maar kaart leest).
Afleiding helpt bij mij totaal nietquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat helpt echt... het ergste is het nog bij achteruitrijden of als je een boekje leest (of zelfs maar kaart leest).
Dat moet je juist niet doen als ze wagenziek is. Lekker zelf laten focussen op niet ziek worden ^^quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:25 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ik zou je knuffelen je liefkozen en klopjes op je borst geven.
Oh jammer dat heb ik gemist. Maar bij mij helpt niks. Raampje open en frisse lucht wel een beetje.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:26 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Daar hadden ze het maandag over bij Proefkonijnen.
Waar ik ook altijd in 1 klap kotsmisselijk van ben is als we over een bekende route rijden, en dat de chauffeur dan ineens op een punt een andere kant opgaat, compleet onverwachts..quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:26 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Daar hadden ze het maandag over bij Proefkonijnen.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:26 schreef RocketRogiani het volgende:
[..]
Dat moet je juist niet doen als ze wagenziek is. Lekker zelf laten focussen op niet ziek worden ^^
Ik heb gemerkt dat ik minder misselijk wordt in oude auto's met een krakkemikkige vering. In nieuwe auto's ben ik veel ziekerquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh jammer dat heb ik gemist. Maar bij mij helpt niks. Raampje open en frisse lucht wel een beetje.
Je bent duurder uit met verzendkosten.quote:
Deze man weet!quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:26 schreef RocketRogiani het volgende:
[..]
Dat moet je juist niet doen als ze wagenziek is. Lekker zelf laten focussen op niet ziek worden ^^
Op donderdag 28 februari 2013 13:27 schreef Speedo-drager het volgende:
In 'nieuwe' auto's heb ik het ook, dan stinkt de auto naar benzine/nieuwigheid/naar auto, bij oude auto's is die lucht er uit.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb gemerkt dat ik minder misselijk wordt in oude auto's met een krakkemikkige vering. In nieuwe auto's ben ik veel zieker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |